HD beeld is belangrijker dan subs.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
E03 is er al hoor. Nog geen subs gezien trouwens.
Karin begint een karikatuur te worden. Iemand met heel veel last van het Stockholm syndroom ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef thepredator het volgende:
vind dat deze serie ook wel ten einde had mogen zijn.. beetje de rek is eruit.
Klopt ja, dat viel ons hier ook al op. Die derde ep was wel erg tof though. Vintage Caliquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef MikeyMo het volgende:
ze overacteerde behoorlijk in die eerste scenes met Hank... en dan dat "Nou ben ik niet moeder #1 meer"
Discount Jonah Hillquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
Runkle en marcy moeten gewoon spin-off krijgen, die zoon van hank is in mijn ogen ook niet zo'n succes so far.
Die was echt prachtigquote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
What's that smell?
Hmm, must be ambition.
Goeie tiet, de eerste pas van het seizoen helaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
What's that smell?
Hmm, must be ambition.
Ja, mochten niet klagen. Jammer dat die partypooper binnen kwam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie tiet, de eerste pas van het seizoen helaas.
Haha is dat dezelfde! Dan heeft ie zich goed laten gaan...quote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij veel toffer. En minder dik.
Holy shit. Inderdaad zeg. Sommige scenes wordt er inderdaad dramatisch geacteerd viel mij op bij het zin van e3.quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Haha is dat dezelfde! Dan heeft ie zich goed laten gaan...
Is dat uit Project X (2012) - IMDb?quote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij veel toffer. En minder dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |