Mijn haar is nu niet zo heel lang meer, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook het geduld niet hoor om af te kicken naar één keer per week shampoo of zo. Ik ga echt niet een halve week met een vetkuif lopen![]()
En nu nog was ik het soms wel elke dag, zeker met dit weer, maar over het algemeen 2/3 dagen en dat wil ook prima. Ik wil dan wel regelmatig een haarmasker, al vergeet ik het de laatste tijd nogalEn ik doe ook wel vaker tijdens het douchen even kort masker of conditioner in de lengte. Hoe langer je haar, hoe meer het haar dat wel nodig heeft.
Wordt het haar daar niet vet van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, dat bestaat en toch een portie handig joh, klein beetje op je handen even wrijven tot je het witte poeder niet meer ziet en door het haar heen met je handen/vingers...niets geen grote hoeveelheden stylingzooi in je haar (daar heb ik dus een hekel aan). Enige wat ik daarnaast gebruik is af en toe de krullenspray van L'Oreal maar vaak genoeg spuit ik ook 's morgens alleen wat water met een spuitflesje in het haar en knijp dan de krullen er weer in.
Wassen doe ik 1x (hooguit 2x per week maar dat is zelden)met shampoo en haarmasker/conditioner (in de haarlengte en punten), haar is droger geworden sinds het kleuren en zo blijft de kleur ook langer mooi.
![]()
Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het haar daar niet vet van?
Ineens is m'n haar echt superveel geworden![]()
Fuuuuuuu hormonen?
Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neusquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week.![]()
Die gaat naar de Kringloop toe dus....de conditioner dan, niet mijn benen.
Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus.
Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker.
Whehehe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus.
Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker.
Geen idee maar ik gooi nooit wat weg.....als het voor het ene niet bevalt gebruik ik het op een andere manier. Te voedende (lees vette) gezichtcreme....ideaal als hand- en voetencreme.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
Doe ik ook. Soms ook wel met shampooquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef loecje het volgende:
ik merk geen voordeel. ik gebruik het meer omdat het zonde is om de conditioner weg te gooien als deze niet bevalt.
Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen.quote:
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik merkte niet echt verschil.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.
Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?
Afspraak bij de dokter staat al.
Klopt, ik gebruik altijd conditioner of douche oliequote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.
Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen.![]()
![]()
Van de fabrikant zelf.
http://www.masonpearson.com/main.html
Ben benieuwd !quote:Op zondag 22 juni 2014 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.
Vettige lotion voor je haar.
Heb ik ook allemaal zonder zo'n borstel maar fijn dat jij er in ieder geval blij mee bent.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.
Ja, die site ken ik, heb ook een gebruiksaanwijzing om schoon te maken, maar dat werkt eigenlijk niet... Dus ik dacht, probeer het hier even
Maar bedankt voor de moeite!
Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfsquote:Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.
Misschien toch roos?
Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfs). Misschien toch eens vragen bij de apotheek of zij een shampoo hebben die geschikt is?
Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?
Afspraak bij de dokter staat al.
Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.
Misschien toch roos?
Maar het was zo raar. Het leek even rustig te worden en gisteren was de jeuk ineens weer heel erg. Branderig gevoel ook. Deed vanmorgen tijdens het douchen ook gewoon zeer. Alleen al van het water wat erop kwam.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijken
Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dichtquote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop.
Dat is klote ...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dicht...bleek ik ook ineens allergisch voor een onderdeel van dat spul te zijn.
Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote ...Acné. Ook zoiets waar ik last van heb.
Maar ik heb m'n moeder even laten kijken naar m'n hoofd. Ze zag op een bepaalde plek een aantal plekjes zitten, ze omschreef het als ruwe huid met een beetje een roestbruine kleur. Ze wist niet wat het verder was, maar ze kon wel zien dat er aan gekrabd was. Verder zag m'n huid er goed uit. Dus nog maar even aankijken. Misschien gewoon wondjes die moeten genezen of zo.
Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehaddus ik weet hoe het voelt ), zit nu weer tegen de tijd aan dat ik het weer kan krijgen.
Misschien toch even de huisarts naar laten kijken.
Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd.Aangezien de rest van m'n huid gewoon gezond is en ik ook geen schilfers oid heb.
Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:13 schreef loecje het volgende:
heb je je shampoo ook veranderd? nieuwe bus gepakt? of iets anders veranderd behalve minder vaak douchen?
Yes ma'am.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.
Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Sorry, deze post valt me nu pas op!
[..]
Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van.Verder geen veranderingen.
[..]
Yes ma'am.Will do. Maar ook echt, want ik moet mezelf vaak naar de huisarts schoppen. Ik stel dat liever zo lang mogelijk uit altijd.
Ben ik wel sneller klaar 's ochtends.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht.
Gewoon nog een paar maanden wachten dan.quote:
Had de dokter een diagnose gesteld ?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.
Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had de dokter een diagnose gesteld ?
Ah oke!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.
Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.
(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt)
Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.
Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.
(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt)
Heb je nog gelijk een masker te pakken ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.
Minerale olie zoals babyolie blijft op je huid liggen en trekt er niet goed in. Je kunt bijv. olijfolie ofzo gebruiken, werkt prima hiervoor.
Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah oke!
Heb zelf ook exceemplekken op m'n ellebogen, dus waarschijnlijk is het weer de tijd van het jaar
Eens in de zoveel tijd heb ik er last van, maar nog nooit op m'n hoofd gehad
Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Valerie. het volgende:
Psoriasis en eczeem ziet er wel heel anders uit.
Psoriasis raak je toch juist niet kwijtquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Psoriasis raak je toch juist niet kwijt
niet geprobeerd, kan het proberen maar denk niet dat ik het lang uit zal houden met hele vet haar...quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:45 schreef loecje het volgende:
heb je het ook wanneer je alleen met water wast?
Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...
Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.
Wat vervelend trouwens. En je hebt zulk mooi haar
Kut mobiele autocorrectquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat het weer kort is, dat lange haar zag er echt niet meer uit.
De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.
GMTAquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn.
Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.
Ik heb nu roze shampoo meegekregen en moet daar twee keer per week m'n haar mee wassen.. Gedurende vier weken. Dus ik ben benieuwd.
Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hè
Heb het een paar keer voorgeschreven gekregen in de afgelopen jaren. Intussen gaat het al ruim een jaar goed met het hoofdhuidje.
That's the very one.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.
Wanneer merkte jij dat de shampoo hielp?
Het is trouwens ketoconazol shampoo.
Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zienquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...
Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
That's the very one.
Het duurde eventjes. Geloof dat ik er na een week of 2 (met om de twee dagen wassen) volledig vanaf was. Liet het ook een paar minuten intrekken.
Het is echt irritantquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zien. Vreselijk irritant en ik kom er maar niet vanaf
Droog of vet haar, roos ben ik nooit helemaal kwijt geraakt...andere de andere kant wel handig..heb ik toch ergens nog (een) roos aangezien ze het op mijn balkon niet doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is echt irritantIk heb jarenlang een vette huid gehad, en nu niet meer denk ik. Mijn huid is zo droog, mijn voeten vervellen spontaan (geen zon gezien dit jaar), dus ik denk dat het deels dat is
Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
Hoop dat het snel echt goed aanslaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.
Op de verpakking staat 3-5 minuten laten intrekken, dus dan doe ik maar een uitgebreide scrubbeurt, omdat snel douchen er toch niet in zit.
Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C."quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn.Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur?
Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn.Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur?
Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C."Lijkt me niet zo'n strak plan.
Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!
Had eerst head and shoulders, ook prima, maar ben positiever over guhlquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?
Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleurenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker.
[..]
Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt.
Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleuren
Wel een grijze haar gevonden, maar wel raar grijsalleen in het midden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef angelatje het volgende:
Hoi![]()
Ik heb dik en pluizig haar waar ik echt niks mee kan.
Mijn zusje had de gouden tip....loreal mythic oil haarmasker. Dus ik een beetje van dat spul in mijn haar gesmeerd...en het werkt geweldig. Mijn haar zat 3 dagen perfect en het was heerlijk zacht.
En nu de vraag: weet iemand of dit in de winkels verkrijgbaar is? Op internet vind ik alleen webshops die het verkopen.
Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden.quote:
Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.
Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welkequote:Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden.
http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic Oilquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welke
Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectiequote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic OilEen van de weinige producten waar m'n haar blij van lijkt te worden, heb echt al zoveel merken geprobeerd, en ook huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals kokosolie, maar daar valt m'n haar van uit
![]()
Heb toevallig ook Orofluido staan nu, shampoo en elixir, maar dat lijkt toch te zwaar voor m'n haar te zijn (fijn, pluizig haar). Ruikt wel heerlijk!
http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhwquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef angelatje het volgende:
[..]
Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?
Heb zelf geen krullen, maar geloof best dat het heel goed werkt voor krullen, het elixir is voor mij wat te dik en zwaar maar denk met krullen juist fijn. Maar ik kan het gewoon gebruiken voor het geurtje, a little bit goes a long wayquote:Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectie
[..]
http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhw
http://www.haarshop.nl/merken/orofluido
Het is bij de 1 soms goedkoper dan bij de ander, toevallig vorige week bij haarshop besteld
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagen....maar ik heb er nog geen zin in.
Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Valt tegen hoor, ben middenblond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder op
Ik moest dat opzoeken ..quote:
Hoeveel gebruik jij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:34 schreef loecje het volgende:
Ik gebruik het alleen in de puntjes.
Er zijn ook mensen die het als haarmasker gebruiken voor het gehele haar. Dat moet een tijdje intrekken en daar heb ik het geduld niet voor.
Nee hoor, meer asblond.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken ..![]()
Dat is wel bijna bruin overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |