abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:39:23 #101
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141240901
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb ook het geduld niet hoor om af te kicken naar één keer per week shampoo of zo. Ik ga echt niet een halve week met een vetkuif lopen :N

En nu nog was ik het soms wel elke dag, zeker met dit weer, maar over het algemeen 2/3 dagen en dat wil ook prima. Ik wil dan wel regelmatig een haarmasker, al vergeet ik het de laatste tijd nogal :') En ik doe ook wel vaker tijdens het douchen even kort masker of conditioner in de lengte. Hoe langer je haar, hoe meer het haar dat wel nodig heeft.
Mijn haar is nu niet zo heel lang meer, dus dat scheelt. :D Schouderlengte met laagjes. Toen het langer was had ik inderdaad wel meer conditioner en maskers nodig. Maar nu werkt het alleen tegen (haar wordt zwaar en gaat hangen).
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141267609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Yep, dat bestaat en toch een portie handig joh, klein beetje op je handen even wrijven tot je het witte poeder niet meer ziet en door het haar heen met je handen/vingers...niets geen grote hoeveelheden stylingzooi in je haar (daar heb ik dus een hekel aan :') ). Enige wat ik daarnaast gebruik is af en toe de krullenspray van L'Oreal maar vaak genoeg spuit ik ook 's morgens alleen wat water met een spuitflesje in het haar en knijp dan de krullen er weer in. :P Wassen doe ik 1x (hooguit 2x per week maar dat is zelden)met shampoo en haarmasker/conditioner (in de haarlengte en punten), haar is droger geworden sinds het kleuren en zo blijft de kleur ook langer mooi. ^O^
Wordt het haar daar niet vet van?

Ineens is m'n haar echt superveel geworden :')
Fuuuuuuu hormonen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:01 #103
244933 trovey
Nachtoele
pi_141281433
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wordt het haar daar niet vet van?

Ineens is m'n haar echt superveel geworden :')
Fuuuuuuu hormonen?
Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week. :X :') Die gaat naar de Kringloop toe dus....de conditioner dan, niet mijn benen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141292969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week. :X :') Die gaat naar de Kringloop toe dus....de conditioner dan, niet mijn benen. :+
Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus :').

Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:37:38 #105
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141294771
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus :').

Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker. ;(
Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141295194
ik merk geen voordeel. ik gebruik het meer omdat het zonde is om de conditioner weg te gooien als deze niet bevalt.
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:58:57 #107
244933 trovey
Nachtoele
pi_141295526
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Whehehe. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:01:42 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_141295647
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
Geen idee maar ik gooi nooit wat weg.....als het voor het ene niet bevalt gebruik ik het op een andere manier. Te voedende (lees vette) gezichtcreme....ideaal als hand- en voetencreme. :') Zo een tijdje geleden een shampoo waarvan ik pijnlijke plekken op het hoofd kreeg getransformeerd tot vloeibare handzeep, komt het toch op. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:23:47 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141296634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef loecje het volgende:
ik merk geen voordeel. ik gebruik het meer omdat het zonde is om de conditioner weg te gooien als deze niet bevalt.
Doe ik ook. Soms ook wel met shampoo :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_141298350
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?

Afspraak bij de dokter staat al.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:55:13 #111
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141352577
Heeft er iemand een mason Pearson haarborstel?
Ben er erg tevreden over,maar hoe maak je hem goed schoon?
  zondag 22 juni 2014 @ 19:11:43 #112
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_141417219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.

Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 22 juni 2014 @ 19:26:37 #113
244933 trovey
Nachtoele
pi_141417975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef Brannagh het volgende:
mason Pearson haarborstel
Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen. :X :')
Van de fabrikant zelf.
http://www.masonpearson.com/main.html
Optimist tot in de kist
  zondag 22 juni 2014 @ 20:30:38 #114
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141421460
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.

Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik merkte niet echt verschil. ;(
  zondag 22 juni 2014 @ 20:48:07 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141422420
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?

Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.
Vettige lotion voor je haar.
pi_141425484
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Klopt, ik gebruik altijd conditioner of douche olie :)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:31 #117
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141428275
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen. :X :')
Van de fabrikant zelf.
http://www.masonpearson.com/main.html
Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.

Ja, die site ken ik, heb ook een gebruiksaanwijzing om schoon te maken, maar dat werkt eigenlijk niet... Dus ik dacht, probeer het hier even :D

Maar bedankt voor de moeite!
pi_141436065
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.
Vettige lotion voor je haar.
Ben benieuwd !
  maandag 23 juni 2014 @ 12:03:16 #119
244933 trovey
Nachtoele
pi_141444794
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.

Ja, die site ken ik, heb ook een gebruiksaanwijzing om schoon te maken, maar dat werkt eigenlijk niet... Dus ik dacht, probeer het hier even :D

Maar bedankt voor de moeite!
Heb ik ook allemaal zonder zo'n borstel maar fijn dat jij er in ieder geval blij mee bent. ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 13:18:07 #120
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141446969
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.

Misschien toch roos? :{
  maandag 23 juni 2014 @ 13:52:51 #121
244933 trovey
Nachtoele
pi_141448292
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.

Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfs :X ). Misschien toch eens vragen bij de apotheek of zij een shampoo hebben die geschikt is?
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 15:32:07 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141451905
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfs :X ). Misschien toch eens vragen bij de apotheek of zij een shampoo hebben die geschikt is?
Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop. :X
pi_141452663
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:13:08 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141453410
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:

Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijken
  maandag 23 juni 2014 @ 16:16:01 #125
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141453521
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijken
Maar het was zo raar. Het leek even rustig te worden en gisteren was de jeuk ineens weer heel erg. Branderig gevoel ook. Deed vanmorgen tijdens het douchen ook gewoon zeer. Alleen al van het water wat erop kwam. ;(
pi_141457503
heb je je shampoo ook veranderd? nieuwe bus gepakt? of iets anders veranderd behalve minder vaak douchen?
  maandag 23 juni 2014 @ 19:27:40 #127
244933 trovey
Nachtoele
pi_141460803
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop. :X
Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dicht :') ...bleek ik ook ineens allergisch voor een onderdeel van dat spul te zijn. ;(
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 20:01:57 #128
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141462971
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dicht :') ...bleek ik ook ineens allergisch voor een onderdeel van dat spul te zijn. ;(
Dat is klote ... ;( Acné. Ook zoiets waar ik last van heb. :X

Maar ik heb m'n moeder even laten kijken naar m'n hoofd. Ze zag op een bepaalde plek een aantal plekjes zitten, ze omschreef het als ruwe huid met een beetje een roestbruine kleur. Ze wist niet wat het verder was, maar ze kon wel zien dat er aan gekrabd was. Verder zag m'n huid er goed uit. Dus nog maar even aankijken. Misschien gewoon wondjes die moeten genezen of zo.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:03:40 #129
244933 trovey
Nachtoele
pi_141463045
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is klote ... ;( Acné. Ook zoiets waar ik last van heb. :X

Maar ik heb m'n moeder even laten kijken naar m'n hoofd. Ze zag op een bepaalde plek een aantal plekjes zitten, ze omschreef het als ruwe huid met een beetje een roestbruine kleur. Ze wist niet wat het verder was, maar ze kon wel zien dat er aan gekrabd was. Verder zag m'n huid er goed uit. Dus nog maar even aankijken. Misschien gewoon wondjes die moeten genezen of zo.
Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehad ;( dus ik weet hoe het voelt ), zit nu weer tegen de tijd aan dat ik het weer kan krijgen. :') Misschien toch even de huisarts naar laten kijken. ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 20:08:06 #130
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141463255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehad ;( dus ik weet hoe het voelt ), zit nu weer tegen de tijd aan dat ik het weer kan krijgen. :') Misschien toch even de huisarts naar laten kijken. ;)
Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd. :) Aangezien de rest van m'n huid gewoon gezond is en ik ook geen schilfers oid heb.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:20:23 #131
244933 trovey
Nachtoele
pi_141463878
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd. :) Aangezien de rest van m'n huid gewoon gezond is en ik ook geen schilfers oid heb.
Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 20:23:39 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141464026
Sorry, deze post valt me nu pas op! :@

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:13 schreef loecje het volgende:
heb je je shampoo ook veranderd? nieuwe bus gepakt? of iets anders veranderd behalve minder vaak douchen?
Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van. :@ Verder geen veranderingen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.
Yes ma'am. :D Will do. Maar ook echt, want ik moet mezelf vaak naar de huisarts schoppen. Ik stel dat liever zo lang mogelijk uit altijd. _O-
  maandag 23 juni 2014 @ 20:24:37 #133
244933 trovey
Nachtoele
pi_141464065
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Sorry, deze post valt me nu pas op! :@

[..]

Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van. :@ Verder geen veranderingen.

[..]

Yes ma'am. :D Will do. Maar ook echt, want ik moet mezelf vaak naar de huisarts schoppen. Ik stel dat liever zo lang mogelijk uit altijd. _O-
Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht. ;(
Optimist tot in de kist
  maandag 23 juni 2014 @ 20:26:05 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141464138
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht. ;(
Ben ik wel sneller klaar 's ochtends.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:27:36 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_141464189
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben ik wel sneller klaar 's ochtends.
Gewoon nog een paar maanden wachten dan. ^O^ :+
Optimist tot in de kist
pi_141485067
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.
Had de dokter een diagnose gesteld ?
pi_141485249
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Had de dokter een diagnose gesteld ?
Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.

Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.

(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 12:32:25 ]
pi_141485450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.

Ah oke!
Heb zelf ook exceemplekken op m'n ellebogen, dus waarschijnlijk is het weer de tijd van het jaar
Eens in de zoveel tijd heb ik er last van, maar nog nooit op m'n hoofd gehad
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:21:11 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141500052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.
Minerale olie zoals babyolie blijft op je huid liggen en trekt er niet goed in. Je kunt bijv. olijfolie ofzo gebruiken, werkt prima hiervoor.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:53:01 #140
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141544893
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.
Minerale olie zoals babyolie blijft op je huid liggen en trekt er niet goed in. Je kunt bijv. olijfolie ofzo gebruiken, werkt prima hiervoor.
Heb je nog gelijk een masker te pakken ook.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:10 #141
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545014
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ah oke!
Heb zelf ook exceemplekken op m'n ellebogen, dus waarschijnlijk is het weer de tijd van het jaar
Eens in de zoveel tijd heb ik er last van, maar nog nooit op m'n hoofd gehad
Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:59 #142
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141545046
Psoriasis en eczeem ziet er wel heel anders uit.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:00 #143
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545086
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Valerie. het volgende:
Psoriasis en eczeem ziet er wel heel anders uit.
Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:56 #144
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141545110
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.
Psoriasis raak je toch juist niet kwijt :D
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:59:19 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545124
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Psoriasis raak je toch juist niet kwijt :D
Dat zei ik toch ook niet?
pi_141569006
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...

Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
pi_141569257
heb je het ook wanneer je alleen met water wast?
pi_141569446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:45 schreef loecje het volgende:
heb je het ook wanneer je alleen met water wast?
niet geprobeerd, kan het proberen maar denk niet dat ik het lang uit zal houden met hele vet haar...
pi_141569537
gewoon eens om te proberen.
dan weet je of de roos/schilfers komen door het wassen zelf(uitdrogen?) of toch door iets in de shampoo/conditioner die toch nog op de hoofdhuid terecht komt.
pi_141576034
Ik ga morgen naar de kapper en ga mijn haar laten knippen zoals Frank Rennicke:

donderdag 26 juni 2014 @ 20:25:15 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141589390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...

Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.
Wat vervelend trouwens. En je hebt zulk mooi haar O+
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:26:14 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_141589427
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.
Wat vervelend trouwens. En je hebt zulk mooi haar O+
Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:37:18 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141589894
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kut mobiele autocorrect :(
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:56 #154
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141589986
Toch liever een schommeltje dan een schimmel.
pi_141637706
De kapster zei gister dat ik een half uur lang babyolie in mijn haar moet laten intrekken en dan de schilfers er uit kammen. Moet ik vandaag wel eerst een kam gaan kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat het weer kort is, dat lange haar zag er echt niet meer uit.
pi_141639321
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.
De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.
Ik heb nu roze shampoo meegekregen en moet daar twee keer per week m'n haar mee wassen.. Gedurende vier weken. Dus ik ben benieuwd.
pi_141655077
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

GMTA :D

Ik heb Himaliya (oid) antiroos gekocht, is zonder SLS. Als dat niet werkt, dan toch maar. Ik merk dat al mijn huid een stuk droger is dan een jaar geleden, ik denk echt dat ik de familiehuid aan het krijgen ben
  zaterdag 28 juni 2014 @ 21:27:06 #158
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_141661205
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.
Ik heb nu roze shampoo meegekregen en moet daar twee keer per week m'n haar mee wassen.. Gedurende vier weken. Dus ik ben benieuwd.
Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hè :)
Heb het een paar keer voorgeschreven gekregen in de afgelopen jaren. Intussen gaat het al ruim een jaar goed met het hoofdhuidje.
(Un)masking for the greater good.
pi_141693234
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hè :)
Heb het een paar keer voorgeschreven gekregen in de afgelopen jaren. Intussen gaat het al ruim een jaar goed met het hoofdhuidje.
Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.

Wanneer merkte jij dat de shampoo hielp?
Het is trouwens ketoconazol shampoo.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:39:36 #160
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_141734557
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.

Wanneer merkte jij dat de shampoo hielp?
Het is trouwens ketoconazol shampoo.
That's the very one.
Het duurde eventjes. Geloof dat ik er na een week of 2 (met om de twee dagen wassen) volledig vanaf was. Liet het ook een paar minuten intrekken.
pi_141800199
De haarstokjes van bijo brigitte die hier eerder werden aangeraden... wat een rommel. Ik had er 2 gekocht. De eerste brak direct bij het vastzetten. De 2e brak spontaan halverwege de dag.

Ik hou het wel bij de bamboe eetstokjes die ik een stukje heb ingekort. Minder mooi maar breekt tenminste niet bij het minste of geringste.
pi_141801597
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:

Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zien :'). Vreselijk irritant en ik kom er maar niet vanaf :r
pi_141805828
quote:
3s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

That's the very one.
Het duurde eventjes. Geloof dat ik er na een week of 2 (met om de twee dagen wassen) volledig vanaf was. Liet het ook een paar minuten intrekken.
Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.

Op de verpakking staat 3-5 minuten laten intrekken, dus dan doe ik maar een uitgebreide scrubbeurt, omdat snel douchen er toch niet in zit.
  woensdag 2 juli 2014 @ 08:55:40 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141806363
Ik heb nu de laatste dagen weer erge jeuk, vooral 's ochtends vroeg. Ik word gewoon wakker omdat ik mezelf aan het krabben ben. Terwijl het een tijdje minder leek te worden.

Toch maar naar de huisarts dus. :{
pi_141807649
Ah, ik heb dat ook. Gebruik nu Tea Tree shampoo omdat er op stond dat ook voor je hoofdhuid was. :') Moet wel zeggen dat het werkt. Normaliter heb ik dezelfde dag alweer allemaal schilfers in m'n haar zitten en het jeukt als de pestpokke maar de laatste tijd heb ik er veel minder last van terwijl al mijn andere allergietjes juist opsteken met die lekkere weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 10:11:14 ]
pi_141808789
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zien :'). Vreselijk irritant en ik kom er maar niet vanaf :r
Het is echt irritant :') Ik heb jarenlang een vette huid gehad, en nu niet meer denk ik. Mijn huid is zo droog, mijn voeten vervellen spontaan (geen zon gezien dit jaar), dus ik denk dat het deels dat is
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:06:29 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_141810675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:03 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het is echt irritant :') Ik heb jarenlang een vette huid gehad, en nu niet meer denk ik. Mijn huid is zo droog, mijn voeten vervellen spontaan (geen zon gezien dit jaar), dus ik denk dat het deels dat is
Droog of vet haar, roos ben ik nooit helemaal kwijt geraakt...andere de andere kant wel handig..heb ik toch ergens nog (een) roos aangezien ze het op mijn balkon niet doen. :+
Optimist tot in de kist
pi_141817156
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:10:13 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_141817314
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn. :') Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur? :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:47:19 #170
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_141828108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.

Op de verpakking staat 3-5 minuten laten intrekken, dus dan doe ik maar een uitgebreide scrubbeurt, omdat snel douchen er toch niet in zit.
Hoop dat het snel echt goed aanslaat :)
pi_141842471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn. :') Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur? :P
Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C." :') Lijkt me niet zo'n strak plan.
pi_141844660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:31:10 #173
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141844769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:38:56 #174
244933 trovey
Nachtoele
pi_141844940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C." :') Lijkt me niet zo'n strak plan.
Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!
Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt. ;)
Optimist tot in de kist
pi_141860107
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?
Had eerst head and shoulders, ook prima, maar ben positiever over guhl
pi_141860149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker. ;)

[..]

Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt. ;)
Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleuren

Wel een grijze haar gevonden, maar wel raar grijs :') alleen in het midden.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:40:15 #177
244933 trovey
Nachtoele
pi_141862122
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleuren

Wel een grijze haar gevonden, maar wel raar grijs :') alleen in het midden.
Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagen ;) ....maar ik heb er nog geen zin in. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
pi_141965873
Hoi :W

Ik heb dik en pluizig haar waar ik echt niks mee kan.
Mijn zusje had de gouden tip....loreal mythic oil haarmasker. Dus ik een beetje van dat spul in mijn haar gesmeerd...en het werkt geweldig. Mijn haar zat 3 dagen perfect en het was heerlijk zacht.
En nu de vraag: weet iemand of dit in de winkels verkrijgbaar is? Op internet vind ik alleen webshops die het verkopen.
pi_141966137
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef angelatje het volgende:
Hoi :W

Ik heb dik en pluizig haar waar ik echt niks mee kan.
Mijn zusje had de gouden tip....loreal mythic oil haarmasker. Dus ik een beetje van dat spul in mijn haar gesmeerd...en het werkt geweldig. Mijn haar zat 3 dagen perfect en het was heerlijk zacht.
En nu de vraag: weet iemand of dit in de winkels verkrijgbaar is? Op internet vind ik alleen webshops die het verkopen.
Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:17:33 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_141967178
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef angelatje het volgende:
loreal mythic oil haarmasker
Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden. ;)
Optimist tot in de kist
pi_141970057
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.
Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?
pi_141970106
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden. ;)
Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welke ;)
pi_141971330
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welke ;)
http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic Oil O+ Een van de weinige producten waar m'n haar blij van lijkt te worden, heb echt al zoveel merken geprobeerd, en ook huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals kokosolie, maar daar valt m'n haar van uit -O-
Heb toevallig ook Orofluido staan nu, shampoo en elixir, maar dat lijkt toch te zwaar voor m'n haar te zijn (fijn, pluizig haar). Ruikt wel heerlijk!
pi_141975543
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic Oil O+ Een van de weinige producten waar m'n haar blij van lijkt te worden, heb echt al zoveel merken geprobeerd, en ook huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals kokosolie, maar daar valt m'n haar van uit -O-
Heb toevallig ook Orofluido staan nu, shampoo en elixir, maar dat lijkt toch te zwaar voor m'n haar te zijn (fijn, pluizig haar). Ruikt wel heerlijk!
Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectie :Y

quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef angelatje het volgende:

[..]

Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?
http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhw
http://www.haarshop.nl/merken/orofluido

Het is bij de 1 soms goedkoper dan bij de ander, toevallig vorige week bij haarshop besteld :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141996392
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectie :Y

[..]

http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhw
http://www.haarshop.nl/merken/orofluido

Het is bij de 1 soms goedkoper dan bij de ander, toevallig vorige week bij haarshop besteld :)
Heb zelf geen krullen, maar geloof best dat het heel goed werkt voor krullen, het elixir is voor mij wat te dik en zwaar maar denk met krullen juist fijn. Maar ik kan het gewoon gebruiken voor het geurtje, a little bit goes a long way :) En ik zie op je links dat ze ook glansspray hebben, dat misschien maar 'ns proberen! Heb nu alleen shampoo en elixir, zat in zo'n ¤10 pakket van Veronica O+ Hoe is dat haarmasker verder, bevalt dat een beetje?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:54:34 #186
244933 trovey
Nachtoele
pi_142049731
Over L'Oreal Professional gesproken. Ik was net bij "Mijn Tafel (een winkel die als een soort fysieke Marktplaats werkt, particulieren kunnen daar een tafel huren en hun spulletjes verkopen) en vond daar Solar Sublime haarspray (voor bescherming van je haar tegen de zon) en een haarmasker van dezelfde lijn, totaal 4 euro. Leuk om zo eens te proberen. *O* Verder nog twee verpakkingen van Garnier Olio haarverf in precies de correcte kleur (honingblond), totaal 3,00 euro. :D Alles is nieuw en ongebruikt, kan ik er van de zomer weer tegen voor 7 euro. ;)
Optimist tot in de kist
pi_142075967
Mijn haar is nu net iets over m'n schouders. O+
pi_142128487
quote:
12s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagen ;) ....maar ik heb er nog geen zin in. }:|

SPOILER
Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder op
pi_142128495
Mijn haar is nu weer tot aan mijn onderrug, terwijl ik echt regelmatig naar de kapper ga.
Dat is ongeveer om de 3 maanden.
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:15:38 #190
244933 trovey
Nachtoele
pi_142131680
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder op
Valt tegen hoor, ben middenblond. ;)
Optimist tot in de kist
pi_142148209
Kent iemand nog een goed voedend haarmasker zonder siliconen?
Ben er namelijk achter gekomen dat m'n haarpunten droog aanvoelen door siliconen.
pi_142150749
kokosolie/vet
pi_142156098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef loecje het volgende:
kokosolie/vet
Moet ik dat in m'n hele haar doen of alleen in de punten?
pi_142162197
Ik gebruik het alleen in de puntjes.
Er zijn ook mensen die het als haarmasker gebruiken voor het gehele haar. Dat moet een tijdje intrekken en daar heb ik het geduld niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 11-07-2014 11:13:27 ]
pi_142169533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Valt tegen hoor, ben middenblond. ;)
Ik moest dat opzoeken .. :D

Dat is wel bijna bruin overigens :o
pi_142170540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:34 schreef loecje het volgende:
Ik gebruik het alleen in de puntjes.
Er zijn ook mensen die het als haarmasker gebruiken voor het gehele haar. Dat moet een tijdje intrekken en daar heb ik het geduld niet voor.
Hoeveel gebruik jij?
pi_142171417
weinig. net wat op de vingertoppen en dat verdelen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:45:35 #198
244933 trovey
Nachtoele
pi_142177435
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik moest dat opzoeken .. :D

Dat is wel bijna bruin overigens :o
Nee hoor, meer asblond. :P Moelijk te omschrijven maar in ieder geval geen kleur die ik leuk vind. :+
Optimist tot in de kist
pi_142257521
Ja hoi }:|

Ik heb vanavond mijn haar geverfd, en ben niet tevreden. Ik ben kennelijk plekjes vergeten en het lijkt wel of ik er 5 kleuren in heb gegooid. En aangezien ik 39 eken zwanger ben, en een beetje schappelijk op de foto's wil staan straks, wil ik het morgen bij de kapper over laten doen in ongeveer dezelfde kleur.
Maar kan dat eigenlijk, na zo'n korte tijd? Wordt dat dan mooi? Moeten ze het eerst ontkleuren dan? Ik heb het nu met een verf zonder ammonia geverfd (FAY), weet niet of dat wat uitmaakt.

(Ik ga uiteraard morgen de kappert bellen, maar mijn hormonen willen nu al weten of het goed komt :@ )
  zondag 13 juli 2014 @ 21:36:01 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142258505
Tuurliji komt dat goed, moeilijkste is denk ik nog een kapper vinden die op maandag open is ;)

En anders alvast kort en pittig rood maken voor als je straks bevallen bent :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')