SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
Ik zou het lang laten.. kort haar maakt niet altijd dikker, lang haar is gewoon mooier.quote:Op maandag 14 april 2014 08:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Hello!
Vraagje![]()
Ik heb momenteel lang haar (bijna tot mijn onderrug).
Maar door mijn medicijngebruik valt het heel erg uit en is het vrij slap geworden.
Ook ben ik flink aangekomen, rond gezicht.
Wat kan ik het beste doen? Kort of lang? Laagjes of niet?
Kort haar maakt je gezicht vaak dikker geloof ik.
En wat voor kleur kan ik dan het beste in mijn haar doen?
Oke, dankje voor de tip!quote:Op maandag 14 april 2014 08:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zou het lang laten.. kort haar maakt niet altijd dikker, lang haar is gewoon mooier.
Mijn dochtertje heeft ook vrij dun haar en de kapper wilt dan juist geen laagjes doen omdat je dan een matjes effect krijgt. Dus gewoon 1 lengte en zijkanten bijsnijden en dan gewoon niet langer laten groeien dan over je schouders, dan krijg je van de vlassige haar.
Dat doe ik alquote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef loecje het volgende:
alleen conditioner (co-only) werkt voor mij ook niet of ik heb nog niet de juiste cremespoeling gevonden.
maar een sulfaatvrije shampoo(low-poo) + voedende cremespoeling werkt voor mij wel.
dat werkt verder volgens hetzelfde principe als co-only, dus geen sulfaten, siliconen en alcoholen alleen dan met een shampoo als eerste stap.
kom jij veel in het Fiets-Ren huis? Want verbouwingen en alle gore stof die daarbij komt kijken zijn ook killing voor je haar, naast de stress rondom verbouwen en verhuizen. Ook dat heeft weerslag op je haar en hoofdhuidquote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar ik denk dat dat alsnog te heftig blijkt, want nu is mijn roos weer terug.
Azijn!quote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar ik denk dat dat alsnog te heftig blijkt, want nu is mijn roos weer terug.
Da's toch niet erg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl
Vandaag naar de kapper
Alle dode punten eraf
Wat mij betreft halen ze er liever te veel af dan te weinig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's toch niet erg?
Juist alleen maar goed
wennen is dat hè, zo'n stuk eraf.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:32 schreef Muisraket het volgende:
En toen was 1/3e van mijn haar weg en zitten er iniminilaagjes aan de voorkant.En dat terwijl ik echt meer dan 15 jaar lang heel erg lang haar heb gehad, zonder laagjes of wat dan ook. Toch best even wennen.
Nog kouder en mijn hoofd bevriest in de koudere jaargetijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu guhl anti-roos shampoo en ik was m'n haar nu op een lagere temperatuur dan dat ik deed.
Weg roos en jeuk
Al dat haar ineens afgebroken door de lage temperatuur.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog kouder en mijn hoofd bevriest in de koudere jaargetijden.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al dat haar ineens afgebroken door de lage temperatuur.
Staat ook zo slordig.
Laat alsjeblieft groeien!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Gewas het volgende:
Wat vinden jullie van dit kapsel?
[ afbeelding ]
Ik heb nu korter haar maar dat vind ik helemaal niet mooi. Ben van plan om het weer te laten groeien.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft groeien!
Mannen met lang haar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik nog een echte black metaller was.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2014 08:16:30 ]
Je kunt ook bij de claire's kijken, daar heb ik een paar gekocht en ook Bijou Brigitte heeft ze regelmatig tussen de spulletjes liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef loecje het volgende:
weet iemand een nederlandse site waar je haarstokjes kan kopen? gewoon hele simpele zonder poespas.
Maar die middenscheiding zou ik laten varen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft groeien!
Mannen met lang haar![]()
quote:
Huh, je moet toch ergens een scheiding hebben?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar die middenscheiding zou ik laten varen.
Nee hoor, je kunt ook alles naar achteren kammen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
Huh, je moet toch ergens een scheiding hebben?In het midden lijkt me dan het beste.
Ik heb 1 keer mijn haar naar achteren gekamt en toen kreeg ik de opmerking dat het er vrouwelijk uitzag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook alles naar achteren kammen.Geen scheiding, opgelost, slotje.
Met een liter gel of zo? Gewoon een beetje nonchalant naar achter, dan valt het vast ook wel weer in een scheiding uiteindelijk maar niet zo straks als dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer mijn haar naar achteren gekamt en toen kreeg ik de opmerking dat het er vrouwelijk uitzag.
Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo strak in een scheiding en plat naar beneden
geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik.![]()
Moet eerst nog langs die vervelende grens dat het er vrouwelijk uitziet (zoals in de eerste foto). Maar ja.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik.![]()
Moet eerst nog langs die vervelende grens dat het er vrouwelijk uitziet (zoals in de eerste foto). Maar ja.
Hierdoor ga je ook minder last van die grens hebben. Die grens valt veel meer op doordat het zo plat hangt. Als je het nonchalant doet met inderdaad een laagje hier en daar valt het echt heel andersquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.
Langharig mannelijk tuig
helemaal overheen gelezen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef Megara het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de claire's kijken, daar heb ik een paar gekocht en ook Bijou Brigitte heeft ze regelmatig tussen de spulletjes liggen.
Brigitte zit wel in Meppel en Assen volgens mij, of zit je nog meer noordquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef loecje het volgende:
[..]
helemaal overheen gelezen.
die winkels hebben we hier (noorden) niet.
online kan ik bij claire's maar 1 setje haarstokjes vinden.
bij Bijou Brigitte online helemaal niets.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.
Langharig mannelijk tuig
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef loecje het volgende:
het haar niet zo achter je oren scheelt denk ik al een hele hoop
Dat lange haar gaat em toch niet worden. Mijn omgeving vind het een heel slecht plan (gezeur op Facebook).quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor ga je ook minder last van die grens hebben. Die grens valt veel meer op doordat het zo plat hangt. Als je het nonchalant doet met inderdaad een laagje hier en daar valt het echt heel anders
Bitchy opmerking.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:22 schreef Molo het volgende:
Je omgeving vindt het niks?? Who cares... het is jouw haar dude.
Maar goed, als je je dat zo aan trekt kun je misschien beter een degelijk mainstream kapseltje nemen tot je ballen het weer doen
Winschoten zit er ook 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef loecje het volgende:
[..]
helemaal overheen gelezen.
die winkels hebben we hier (noorden) niet.
online kan ik bij claire's maar 1 setje haarstokjes vinden.
bij Bijou Brigitte online helemaal niets.
Daar moet je boven staan, komt wel als je ouder gaat wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 05:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat lange haar gaat em toch niet worden. Mijn omgeving vind het een heel slecht plan (gezeur op Facebook).
Bitchy vrouwen = opwindend.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan, komt wel als je ouder gaat worden....mag ik althans hopen dat het je op een gegeven moment geen ruk meer kan schelen wat "de omgeving" van je haar vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Gewas het volgende:
Nog 1 foto dan. Hoe ik er nu uitzie.als dat natte gel ofzo is, ditchen die hap, en die scheiding ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon als een goed vent betaamt uren aan je haar frutten zodat het nét lijkt alsof je zó je bed uit bent gestapt
Klein beetje wax erin en gaaaaan, niet netjes gaan kammen ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jep, is natte gel. Heb op het moment geloof ik geen wax in huis. Hehe en ik ga echt niet uren mijn haar doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
als dat natte gel ofzo is, ditchen die hap, en die scheiding ook.
Gewoon als een goed vent betaamt uren aan je haar frutten zodat het nét lijkt alsof je zó je bed uit bent gestapt
Klein beetje wax erin en gaaaaan, niet netjes gaan kammen ofzo
ik zit nog wat noordelijker al zou assen nog wel mogelijk zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Brigitte zit wel in Meppel en Assen volgens mij, of zit je nog meer noord
zit er niks in Duitsland? Geen idee hoe ver je daar vanaf zit. Of gewoon Ebay/Etsy?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:54 schreef loecje het volgende:
[..]
ik zit nog wat noordelijker al zou assen nog wel mogelijk zijn.
maar om daar nu speciaal heen te gaan terwijl er op de site geen enkel haarstokje staat...
zou toch makkelijker moeten zijn om haarstokjes te vinden??
ebay/etsy hebben genoeg leuke dingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
zit er niks in Duitsland? Geen idee hoe ver je daar vanaf zit. Of gewoon Ebay/Etsy?
welke regio?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef MiszSpace het volgende:
Van nature heb ik krullend haar ( zie voorbeeld foto, dit ben ik niet!) [ afbeelding ]
Maar mijn haren worden té lang. Dus de hoogste tijd om naar de kapper te gaan. Alleen waar vind ik een kapper die verstand heeft van krullend haar?
Haarstokjes zullen vast niet zo duur zijn op eBay?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef loecje het volgende:
[..]
ebay/etsy hebben genoeg leuke dingen.
maar dat is weer buiten de EU en ik heb op de een of andere manier altijd de pech dat er douane kosten overheen komen. zelfs als ik onder de 22euro zat, de geschatte waarde was hoger dus betaal maardurf ik nu niet meer, ik heb het geld niet voor al die onverwachte kosten.
ik had verwacht dat er ook wel nederlandse webshops zouden zijn...
misschien toch zelf maar aan de knutsel gaan.
Heel persoonlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:12 schreef -moppie- het volgende:
Ben trouwens heel blij met andrelon shampoo en conditioner Natuurlijk Puur.
Thanks! Ik zal er binnenkort maar eens op onderzoek uit gaan!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:45 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb ook krullen / slag en ik heb goede ervaringen met Haarfijn in Breda
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Gewas het volgende:
Nog 1 foto dan. Hoe ik er nu uitzie.laten groeien bovenop, en tot 3cm boven je oren laten scheren of opknippen op de lengte zoals jij wil. Je haar moet meer air krijgen...niet zo plat gesmeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.nsmbl.nl/wp-co(...)manners3-609x343.png
http://www.kapsalonjankle(...)apsels_2013_0015.jpg
http://www.firanet.nl/img/Herenkapsels-kort_C6AB/793669-1_mp.jpg
http://www.adversus.nl/be(...)mannenkapsels200.jpg
Zoals dit
je kan daar verschillende stylen mee maken, netjes met de kam en gel... of wat ruiger door gewoon met je handen wat gel erin te doen!
Kort en lang tegelijk...geen lange futloze haren achter je oren gepropt maar toch nog lekker bovenop met je handen door je haar kunnen gaan![]()
dankjequote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Crazy-factory.com heeft betaalbare haarstokjes. Heb er zelf net ook weer een aantal besteld
Als je er echt heen zou gaan, kun je het beste vragen naar Heidi, de eigenaresse. Neemt uitgebreid de tijd, uiteraard een kopje koffie, goede tips en het is er ook altijd heel gezellig.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Thanks! Ik zal er binnenkort maar eens op onderzoek uit gaan!
Thanks voor je bericht.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef deadly_kiss het volgende:
[
[..]
laten groeien bovenop, en tot 3cm boven je oren laten scheren of opknippen op de lengte zoals jij wil. Je haar moet meer air krijgen...niet zo plat gesmeerd![]()
http://www.nsmbl.nl/wp-co(...)manners3-609x343.png
http://www.kapsalonjankle(...)apsels_2013_0015.jpg
http://www.firanet.nl/img/Herenkapsels-kort_C6AB/793669-1_mp.jpg
http://www.adversus.nl/be(...)mannenkapsels200.jpg
Zoals dit
je kan daar verschillende stylen mee maken, netjes met de kam en gel... of wat ruiger door gewoon met je handen wat gel erin te doen!
Kort en lang tegelijk...geen lange futloze haren achter je oren gepropt maar toch nog lekker bovenop met je handen door je haar kunnen gaan
Wel heftig maar het staat je wel stoer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben vanaf vorige week groot voorstander van 'gewaagde kapsels'
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af wat ik met mijn haar kan doen als het weer aangroeit (tussen deze lengte en 3 cm ong). De tussenfase is iets waar ik nu alweer tegenop zie. Misschien houd ik het even mini-kort
Ik weet niet in welke regio zoekt maar er zit er één in Utrecht. Helaas gaat ze bijna met verlof, mooi kudt.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef MiszSpace het volgende:
Van nature heb ik krullend haar ( zie voorbeeld foto, dit ben ik niet!) [ afbeelding ]
Maar mijn haren worden té lang. Dus de hoogste tijd om naar de kapper te gaan. Alleen waar vind ik een kapper die verstand heeft van krullend haar?
Ik heb die Potion huhuhu weleens gebruikt, en dat vind ik echt heel fijn spul.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met haarproducten van Lanza en/of Sebastian? Ik heb uiteindelijk toch besloten mijn haar weer te bleken (het is nu wit/grijs en lichtelijk lila)en dus moet ik het wel goed verzorgen
.
ja, in de shampoo zitten sulfaten (ligt eraan wat je troep noemt maar voor mijn haar is dat troep)quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Ik wil overstappen op milde haarproducten.
Ik gebruik nu alles van Gliss Kur, maar dat zit vol met troep. Eigenlijk zit bijna alles vol met troep, dus ik wil nu gewoon even de shampoo en conditioner van Neutral gaan proberen. Ben alleen bang dat de conditioner mijn haar niet goed ontknoopt.
Heeft iemand ervaring met de haarproducten van Neutral?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?
Geen idee of mensen hier wat mee kunnen, zo niet mijn excuses
Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Zou eens kijken wat er gebeurt als je het minder vaak wast en/of conditioner gaat gebruiken. Misschien droogt je hoofdhuid wel gewoon teveel uit van de shampoo elke dag
Ik zou liever af en toe een haarmasker gebruiken dan een conditioner. Doe je dat wel?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet.![]()
En van conditioner wordt mijn haar slap. Maar doet dat überhaupt iets voor je hoofdhuid dan?
Heel soms ja, maar ik heb het idee dat het masker weinig toevoegt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou liever af en toe een haarmasker gebruiken dan een conditioner. Doe je dat wel?
Als ik elke dag mijn haar was wordt het ook sneller vet, nu ben ik iets afgekickt, al was ik het nog elke 2/3 dagen, maar dag 2/3 is nu iig geen dikke vetkuif.
daar moet je even doorheen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet.![]()
Yep, dat bestaat en toch een portie handig joh, klein beetje op je handen even wrijven tot je het witte poeder niet meer ziet en door het haar heen met je handen/vingers...niets geen grote hoeveelheden stylingzooi in je haar (daar heb ik dus een hekel aanquote:Volumepoeder.. Wat?
Ik wist niet dat het bestond ..
Lekker makkelijk.quote:
Mijn haar is altijd al vrij vet geweest. Heb wel eens langere periodes zonder wassen geprobeerd en daar werd het nooit veel minder van. Dan moest ik op de 'wasdag' gewoon drie keer achter elkaar wassen voordat het schoon werd. De eerste keer pakte de shampoo dan nauwelijks. Gleed gewoon van mijn haar af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef loecje het volgende:
[..]
daar moet je even doorheen.
je hoofdhuid wordt droog door het wassen en gaat extra huidvet aanmaken.
wanneer je minder wast past je hoofdhuid zich daarop aan en gaat minder huidvet aanmaken.
ik weet niet hoe lang je haar is. maar als het lang genoeg is voor een paar leuke opsteek kapsels kan je dat gebruiken om het iets wat vettige haar te verbergen.
Geen foto van het resultaat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:58 schreef sararaats het volgende:
vandaag naar de kapper![]()
dit wordt het:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:51 schreef MineraalWater het volgende:
Mag een man hier ook posten?![]()
Heb eigenlijk een vraag over een bepaalde stijl van Matt Bomer.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook wavy haar maar wat dikker dan de heer op de foto.
Heb al wat rond gezocht ervoor maar er stond dat je hiervoor het beste een water gebaseerde pomade kon gebruiken zoals bijv. Suavecito Firme/Strong Hold met gebruik van een wijde tand haarborstel maar als ik zelf op pomades zoek zie ik echt alleen maar zo iets:Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?
Geen idee of mensen hier wat mee kunnen, zo niet mijn excuses![]()
https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shopOptimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik heb ook het geduld niet hoor om af te kicken naar één keer per week shampoo of zo. Ik ga echt niet een halve week met een vetkuif lopenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn haar is altijd al vrij vet geweest. Heb wel eens langere periodes zonder wassen geprobeerd en daar werd het nooit veel minder van. Dan moest ik op de 'wasdag' gewoon drie keer achter elkaar wassen voordat het schoon werd. De eerste keer pakte de shampoo dan nauwelijks. Gleed gewoon van mijn haar af.
Terug naar om de dag/twee dagen wassen dan maar. Zal uiteindelijk het beste zijn.
Mijn haar is schouderlengte en aardig gelaagd, dus opsteken wordt moeilijk. Ben ik ook totaal niet goed in overigens.
Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeftquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt.![]()
https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shop
Anders wat uitdunnen met een uitdunschaar? Moest ik ook doen toen ik het nog wat korter had anders was het geen gezicht bovenop mijn hoofd, had dan een grote toef op het hoofd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeft![]()
Mijn vriend zou het ook wel wat langer mogen, maar die heeft ook zoveel haar en nog redelijk steil ook, dat ik nog niet echt weet wat en of daar überhaupt iets bij past
Ja anders maar gewoon eens bestellen en kijken of dat werkt. Bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt.![]()
https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shop
Ja ik laat het ook altijd wat uitdunnen. Ik krijg hem vaak goed in model als ik de dag ervoor iets van gel/wax heb gebruikt maar dan ga je je weer douchen en dan is het weer weg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeft![]()
Mijn vriend zou het ook wel wat langer mogen, maar die heeft ook zoveel haar en nog redelijk steil ook, dat ik nog niet echt weet wat en of daar überhaupt iets bij past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |