quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Boschker, Sander (NED) Keeper
22 Marsman, Nick (NED) Keeper
? Stevens, Sonny (NED) Keeper
2 Koppers, Dico (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Martina, Cuco (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Djordjevic, Luka (MON) Aanvaller huurling
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
12 Hölscher, Tim (DUI) Aanvaller
24 Promes, Quincy (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
Woeps, zag niet dat jij de lapo had, ik postte dus door het slotje heenquote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef Stefanovich het volgende:
Haha was net bezig een nieuw topic aan te maken, met dezelfde titel![]()
Maar goed, eindelijk weer europees voetbal dusEen van de mooiste dingen, Twente achterna reizen bij Europese wedstrijden.
Dat moeten ze niet doen, hou het nou maar gewoon bij de afscheidswedstrijd van Boschkerquote:Op zondag 13 april 2014 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Zou als alles op zijn plek staat in de laatste wedstrijd tegen Zwolle, Boschker nog gaan keepen?
Ik vond Andorra anders wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Woeps, zag niet dat jij de lapo had, ik postte dus door het slotje heen
Hopelijk komt Twente tegen tegenstanders van naam te staan zodat we niet naar landen als Andorra en Moldavië hoeven te kachelen
Qua ranglijst is dit een redelijk goed seizoen voor Twente, maar ik bedoel meer de hele kwaliteit van het seizoen was gewoon bagger (alle clubs).quote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
In verhouding met de vorige seizoenen vind ik dit wel weer een goede. Het enige wat Twente belemmerde is het verzilveren van kansen. Volgend seizoen een echte spits kopen en we kunnen lekker knallen in Europa!
Ik heb zo'n gevoel dat hij de laatste 5 minuten ofzo mag keepen mits de 3e wissel niet nodig is die wedstrijd.quote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen, hou het nou maar gewoon bij de afscheidswedstrijd van Boschker
Zo plotseling was dat toch niet. Uiteindelijk gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Hee Tukkers. Kan iemand mij uitleggen waarom jullie team zo plotseling is weggevallen?
Bedoel alles leek zo koek en ei en plaats 2 (bijna 1 ook nog) een vanzelfsprekendheid. Toch niet alleen de vorm hé.
Ze begonnen een aantal wedstrijden daarvoor ook steeds het hele team om te gooien met als toppunt ADO. Waar Brama per sé moest spelen en het hele team overhoop werd getrokken.quote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Wedstrijden tegen de Eagles en Adeau waren gewoon slappe hap.
En dit.quote:Op zondag 13 april 2014 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen, hou het nou maar gewoon bij de afscheidswedstrijd van Boschker
Nou, weggevallen is een groot woord. Paar keer punten laten liggen in wedstrijden die ertoe deden....en dat nét 1x vaker dan feyenoord. Dan sta je 3e ipv 2e.quote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Hee Tukkers. Kan iemand mij uitleggen waarom jullie team zo plotseling is weggevallen?
Bedoel alles leek zo koek en ei en plaats 2 (bijna 1 ook nog) een vanzelfsprekendheid. Toch niet alleen de vorm hé.
Teveel ideale schoonzonen. Geen gifkikkers zoals Theo en Perez. Haal weer twee van dat soort types en het zit wel snor op het veld.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben punten laten liggen door de slappe instelling
laat Borven die laatste 2 potjes ook maar in de basis beginnenquote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teveel ideale schoonzonen. Geen gifkikkers zoals Theo en Perez. Haal weer twee van dat soort types en het zit wel snor op het veld.
En zorg dat je Casta kwijtraakt
En Martina ipv Bengtssonquote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat Borven die laatste 2 potjes ook maar in de basis beginnen
Martina kreeg tegen Roda ook de voorkeur boven Bengtsson terwijl Bengtsson al weer kon spelen. Ga er dan ook vanuit dat hij over 2 weken ook speelt.quote:
Ja. Wel grappig die communicatie.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef blistah het volgende:
Zit ook even Jong Twente te kijken, wat is dat toch treurig dat lege stadion.
Wutquote:
Oleequote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jong Twente wint met 2-0 van Jong PSV. Stevens, Daniels, Bilal Ould-Chikh en Vida speelden wel goed. Hölscher onder niveau.
Vloet(?) en Zanka waren lachwekkend slecht bij PSVZullen ook wel geloosd worden hoop ik voor ze.
Ik hoorde het net van De Snor ja, zou wel top zijn. Was Liverpool ook niet geinteresseerd?quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Werd gemeld door VI dat Leverkussen serieus interesse heeft in Castaignos.
Ook bedragen genoemd?quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zegt helaas nog weinig. Maar van mij mag die gaanquote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meh, dat seizoen onder Preud'homme heeft Janssen de boel ook een aantal keer heel nadrukkelijk laten lopen. Stevens in de goal, Martina centraal achterin, Börven in de spits en een aantal jongere spelers die zich doorontwikkelen en je bent al een heel end verder. Een betere keus qua aanvoerders zou ook al wat schelen trouwens.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teveel ideale schoonzonen. Geen gifkikkers zoals Theo en Perez. Haal weer twee van dat soort types en het zit wel snor op het veld.
Dom gelul weer. Castaignos heeft een beter moyenne dan Huntelaar en V Nistelrooy op die leeftijd. Maar de verwachtingen bij alle nieuwe Twente supporters zijn zo bizar hoog dat het dan lijkt alsof hij het slecht doet. In vergelijking met vorig seizoen was het afgelopen jaar een verbetering en als hij zich zo doorontwikkeld wordt hij een superspits. Luuk de Jong scoorde er twaalf in 32 wedstrijden in zijn tweede jaar, Castaignos 14 in 29 tot nu toe, plus hij brengt voetballend veel meer dan afmaker De Jong.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je wel de complete cijfers vergelijken, staat het er nog steeds zo rooskleurig voor met Casta wanneer je het aantal gespeelde minuten en doelpogingen/kansen meeneemt in de berekening?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dom gelul weer. Castaignos heeft een beter moyenne dan Huntelaar en V Nistelrooy op die leeftijd. Maar de verwachtingen bij alle nieuwe Twente supporters zijn zo bizar hoog dat het dan lijkt alsof hij het slecht doet. In vergelijking met vorig seizoen was het afgelopen jaar een verbetering en als hij zich zo doorontwikkeld wordt hij een superspits. Luuk de Jong scoorde er twaalf in 32 wedstrijden in zijn tweede jaar, Castaignos 14 in 29 tot nu toe, plus hij brengt voetballend veel meer dan afmaker De Jong.
Borven is een jaar ouder dan Castaignos en scoorde er 9 in 29 in de Noorse competitie dus daar zou ik ook niet direct Ruiz-achtige prestaties van verwachten.
Vind dat iets te makkelijk. Bij de meeste kansen staat ie vrij schuin voor de goal. Om even de wedstrijd tegen Ajax als voorbeeld te nemen. Kishna staat vrij maar schuin voor Marsman en schiet hem op de keeper en niemand kijkt er van op, Castaignos staat in een zelfde hoek vrij voor de keeper en schiet hem op de lat, maar is een kutspeler. Is wel iets waar ie aan moet werken trouwens, of rechter voor de goal komen, of de ballen af gaan leggen richting penaltystip.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casta jaagt er hooguit 1 in de 7 ofzo in, volgens mij liep Luukinho veel beter, maar toen hadden we ook Janko nog, dat was de echte spits.
Hoe Casta die bal blind op de lat ramde in de ArenAquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dom gelul weer. Castaignos heeft een beter moyenne dan Huntelaar en V Nistelrooy op die leeftijd. Maar de verwachtingen bij alle nieuwe Twente supporters zijn zo bizar hoog dat het dan lijkt alsof hij het slecht doet. In vergelijking met vorig seizoen was het afgelopen jaar een verbetering en als hij zich zo doorontwikkeld wordt hij een superspits. Luuk de Jong scoorde er twaalf in 32 wedstrijden in zijn tweede jaar, Castaignos 14 in 29 tot nu toe, plus hij brengt voetballend veel meer dan afmaker De Jong.
Borven is een jaar ouder dan Castaignos en scoorde er 9 in 29 in de Noorse competitie dus daar zou ik ook niet direct Ruiz-achtige prestaties van verwachten.
Hoe Kishna de bal vanuit een zelfde hoek bij Marsman in de handjes tikte....quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe Casta die bal blind op de lat ramde in de ArenADan ben je gewoon een hele slechte spits als je zoiets doet. Totaal geen killer.
Die keek tenminste nog dat het niet altijd lukt dat kan gebeuren. Anders speelde hij niet bij Ajax maar bij barca. Maar als spits een bal blind rammen in een 1 op 1 is gewoon een teken dat hij maar een matige speler is.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hoe Kishna de bal vanuit een zelfde hoek bij Marsman in de handjes tikte....
3.35quote:Op woensdag 16 april 2014 15:43 schreef Caland het volgende:
Echt 1 tegen 1 was het ook weer niet. Niet om Castaignos te verdedigen, maar die bal kwam nog best in een moeilijke hoek. Meeste spitsen hadden die niet gemaakt.
Geen 1 op 1 omdat hij rechts van het doel uitkomt. Dan wordt het voor een rechtspoot al wat moeilijker. Tuurlijk schiet hij hem uiteindelijk lomp in maar blijf erbij dat de meeste spitsen deze niet hadden gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3.35
Hoe is dat geen 1 op 1Kijkt alleen naar de bal en ramt maar gewoon
Oke hij komt in mijn ogen anders wel gewoon 1 op 1 met de keeper dat hij dan niet capabel is om met links binnen te schieten zegt ook alweer wat. Maar dat blinde rammen op goal daar kan ik werkelijk met mijn verstand niet bij dan ben je gewoon niet koel voor de goal. Matige speler gewoon.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen 1 op 1 omdat hij rechts van het doel uitkomt. Dan wordt het voor een rechtspoot al wat moeilijker. Tuurlijk schiet hij hem uiteindelijk lomp in maar blijf erbij dat de meeste spitsen deze niet hadden gemaakt.
Robben tegen Spanje. Dat was 1 op 1. Dit niet.
Luuk stond uiteindelijk alleen maar echt in de spits na het vertrek van Janko. Een half jaartje maar of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Shivo het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel weg hoor. Ik denk dat Twente beter functioneert met Börven, als je dan een kans hebt om Castaignos deze zomer te verkopen moet je die m.i. pakken. Vind Castaignos alleen niet zo slecht als er vaak van gemaakt wordt. Zou er helemaal niet van opkijken als hij het wel zou maken in Duitsland bijv.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Castaignos hoeft van mij niet persé weg, maar ik in Borven wel een hele serieuze kandidaat voor de spits-positie komend seizoen
als hij voor een mooi bedrag weggaat, ben ik er verder ook niet rouwig om hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel weg hoor. Ik denk dat Twente beter functioneert met Börven, als je dan een kans hebt om Castaignos deze zomer te verkopen moet je die m.i. pakken. Vind Castaignos alleen niet zo slecht als er vaak van gemaakt wordt. Zou er helemaal niet van opkijken als hij het wel zou maken in Duitsland bijv.
Joop blijft vaag in de cijfers.quote:De licentiecommissie van de KNVB heeft FC Twente twee boetes opgelegd. Bij elkaar moet de club uit Enschede een bedrag 35.000 euro betalen, zo maakte Twente donderdag bekend.
Twente moest voor 1 november de jaarrekening over het seizoen 2012-2013 inleveren bij de voetbalbond, maar miste die deadline. Dat leverde de club een boete van 10.000 euro op. Wegens het ontbreken van een aantal voor de licentiecommissie noodzakelijke toelichtingen komt daar nu nog eens 25.000 euro bij.
Let the bidding war commence, yes please. Kan Joop zijn cijfertjes op orde maken.quote:'Juventus wil FC Twente-spits herkansing in Serie A gunnen'
Luc Castaignos mag in Nederland dan vooral bekritiseerd worden, buiten de landsgrezen is men wel degelijk onder de indruk van de kwaliteiten van de spits. Na Bayer Leverkusen, Fulham en Valencia zouden nu ook Juventus en Sevilla belangstelling hebben, meldt AS.
De 21-jarige Castaignos kwam dit seizoen al veertien keer tot scoren in de Eredivisie en dat heeft indruk gemaakt op de scouts van Juventus. De Oude Dame zou dan ook bereid zijn de goalgetter een nieuwe kans te geven in de Serie A. Een eerder avontuur van Castaignos bij Internazionale liep uit op een grote teleurstelling en bleef beperkt tot één jaar.
Behalve Juventus heeft ook Sevilla de naam van Castaignos op het verlanglijstje staan. De door Feyenoord opgeleide spits geldt als een belangrijke kandidaat om Carlos Bacca op te volgen. Laatstgenoemde heeft de clubs voor het uitzoeken en zou met name concreet in de belangstelling staan van Everton.
FC Twente telde medio 2012 liefst zeven miljoen euro neer voor Castaignos. Het is onduidelijk welk bedrag de Tukkers nu willen ontvangen bij een eventueel vertrek van de topscorer. Met Torgeir Borven werd in januari al ingespeeld op een eventuele transfer van de Nederlandse jeugdinternational.
http://www.voetbalprimeur(...)serie-a-gunnen-.html
Wat zien die clubs toch in Castaignos wat wij niet zien?quote:Op vrijdag 18 april 2014 02:13 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Let the bidding war commence, yes please. Kan Joop zijn cijfertjes op orde maken.
Ze zien alleen aardig wat doelpunten voor een jongen van die leeftijd. Als ze goed de beelden gaan bekijken neem ik aan dat ze geen miljoenen meer willen inleggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat zien die clubs toch in Castaignos wat wij niet zien?![]()
Zolang het "voetbalprimeur" achtige berichten zijn kan je dat niet echt serieus nemen, actieve zaakwaarnemer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zulke clubs spelers niet scouten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:47 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze zien alleen aardig wat doelpunten voor een jongen van die leeftijd. Als ze goed de beelden gaan bekijken neem ik aan dat ze geen miljoenen meer willen inleggen.
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zulke clubs spelers niet scouten?
Wij? Ik heb in Luc altijd een potentiële topper en een spits voor het Nederlands Elftal gezien. Het feit dat hij nu begeerd wordt door velen geeft enkel aan dat we hier gewoon te veel zeuren. En bepaalde tv-programma's klagen sowieso graag over Twente (McClaren, Janssen/Schreuder, Luc). Het beeld verandert ook nogal als je elke week de geslagen hond bent bij VI. De prestaties spreken voor zich en met 21 jaar zit er nog voldoende rek in.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:'FC Twente houdt ernstig rekening met vertrek van begeerd duo'
De kans is groot dat FC Twente komende zomer twee basisspelers moet laten gaan. De Tukkers houden er sterk rekening mee dat Dusan Tadic en Luc Castaignos na de zomer niet meer in Enschede spelen.
Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdag. Beide spelers staan hoog op het verlanglijstje bij buitenlandse clubs, hoewel van concrete interesse nog geen sprake is. Voorzitter Joop Munsterman beseft in elk geval dat er een hectische transferperiode aan kan komen. "Onze intentie is om alle spelers aan boord te houden, maar in het voetbal kan dat zo veranderen", zegt hij.
De 21-jarige Castaignos oogst in Nederland vooral kritiek, maar met zijn 27 goals in 67 optredens wekt hij wel de belangstelling van clubs uit allerlei landen. Onder meer Bayer Leverkusen, Fulham, Sevilla en Rubin Kazan worden genoemd, terwijl donderdag het verhaal kwam dat ook Juventus geïnteresseerd zou zijn. Twente zal zich neerleggen bij een vertrek van de spits van zeven miljoen euro, die een contract tot medio 2016 heeft. Torgeir Börven werd al aangetrokken als vervanger.
Tadic is al jaren een van de betere spelers in de Eredivisie. De 25-jarige Serviër had vorig jaar al een transfer naar het buitenland kunnen maken, maar besloot toen nog om Twente trouw te blijven. Nu het tweede seizoen bijna is verstreken, lijkt een vertrek onvermijdelijk. Besiktas zou de aanvaller op de voet volgen, maar Tadic lijkt op een club in een hoger aangeschreven competitie te mikken. Zijn contract loopt in 2015 af.
http://www.voetbalprimeur(...)an-begeerd-duo-.html
quote:'FC Twente ziet interesse in centraal verdedigingsduo toenemen'
FC Twente raakt mogelijk ook één of beide centrale verdedigers kwijt. Voor Rasmus Bengtsson en Andreas Bjelland is interesse uit het buitenland, schrijft het Algemeen Dagblad.
Naast de belangstelling voor spits Luc Castaignos en aanvallers Dusan Tadic en Quincy Promes, behoort ook het centrale duo in de defensie tot de spelers die op lijstjes staan. Voor Bengtsson was al eens interesse van het Franse Girondins de Bordeaux. De Zweed liet ook al eens optekenen open te staan voor een transfer naar een andere competitie.
Bjelland is pas aan zijn tweede seizoen in Enschedese dienst bezig. Doordat zijn eerste jaar voor een groot deel in het water viel vanwege een blessure, is hij dit seizoen voor het eerst een vaste waarde. Welke clubs de Deen op de korrel hebben, is niet bekend. Overigens heeft ook niemand zich officieel voor Bengtsson of Bjelland gemeld.
FC Twente speelde al op een vertrek van een verdediger in, door Darryl Lachman transfervrij bij PEC Zwolle op te halen. Daarnaast liet Cuco Martina de afgelopen weken zien een prima vervanger te zijn van Bengtsson.
http://www.voetbalprimeur(...)gsduo-toenemen-.html
Da's elk jaar zo, dus ik maak me geen zorgen. Hoop wel dat Bjelland en Tadic blijven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:03 schreef huffderobot het volgende:
Er komt sowieso een grote leegloop aan:
[..]
[..]
Ik denk dat Martina en Lachman beter zijn dan het huidige duo; dat komt vooral snelheid tekort. Joop heeft eerder al aangegeven nog een centrale verdediger te zoeken voor komend seizoen. Als Bjelland (25) en Bengtsson (27, qua leeftijd mooi tijdstip) vertrekken voor 10 miljoen hebben we die 7 miljoen van Castaignos er ook direct uit. Allemaal winst. Zitten we straks zomaar in categorie 4 bij die toffe jongens in Zeist.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's elk jaar zo, dus ik maak me geen zorgen. Hoop wel dat Bjelland en Tadic blijven.
21 jaar. Dat moyenne gaat nog wel verder omhoog. Als hij bij Twente blijft schopt hij er komend seizoen tussen de 25 en 30 in. Precies daarom wil hij waarschijnlijk ook nu de volgende stap zetten. Bijvoorbeeld naar Ajax.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Luc doet het qua goals niet slecht, maar als je het aantal kansen dat hij daarvoor nodig heeft bekijkt zijn de gemiddelden toch echt matig
Bjelland hoop ik ook, Tadic zou ik niet zo rouwig om zijn als ie vertrekt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's elk jaar zo, dus ik maak me geen zorgen. Hoop wel dat Bjelland en Tadic blijven.
Dat had ik eerst ook, maar dat was vooral omdat laatstgenoemde continu lag te janken en te zeuren, met af en toe een leuk passje. Ok, ze moeten/moesten hem erg vaak hebben (NAC - Twente bijv, kerel kreeg continu aanslagen te verduren, niet normaal meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:20 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bjelland hoop ik ook, Tadic zou ik niet zo rouwig om zijn als ie vertrekt.
Da's ook een beetje mijn probleem met Tadic. Dat en dat ie vaak liever loopt te showboaten dan gewoon eerst eens zorgen dat je met een comfortabele voorsprong staat. En naja, dat meeverdedigen is niet wat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, maar dat was vooral omdat laatstgenoemde continu lag te janken en te zeuren, met af en toe een leuk passje. Ok, ze moeten/moesten hem erg vaak hebben (NAC - Twente bijv, kerel kreeg continu aanslagen te verduren, niet normaal meer), maar dat merk ik tegenwoordig steeds minder.
Probleem is wel dat 'ie een contract tot 2015 heeft, dus kunnen we hem idd maar beter verkopen.
1:50 - 2:00 Schilderquote:
twitter:Kyle_ebs twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:00:11Love to see them smile! http://t.co/IJMxBFyfyG reageer retweet
Mooi. Promes op 0:30 is ook goed.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1:50 - 2:00 Schilder![]()
twitter:Kyle_ebs twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:00:11Love to see them smile! http://t.co/IJMxBFyfyG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |