En gewoon thuisblijven met je godenlichaam. Rijden dus geen treinen door een seinstoringquote:
Doe dat. Al verkeek ik mij toch op de schoonheid van je huidige. De maker ervan moet wel erg gepassioneerd zijn geweest er iets moois van te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik die ook nietZal eens kijken of het vandaag lukt om mijn UI aan te passen.
Ik zei dat ik geen ecto was, niet dat ik een lichaam a la Ronaldo heb.quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gewoon thuisblijven met je godenlichaam. Rijden dus geen treinen door een seinstoring
Je bent blauw geschopt?quote:Op maandag 14 april 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen ecto was, niet dat ik een lichaam a la Ronaldo heb.Ik hoorde het ja.
Ik heb die ecto of niet onzin nooit begrepen, maar gezien ik nog nooit een sportschool van binnen heb gezien zal ik er vast onder vallen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen ecto was, niet dat ik een lichaam a la Ronaldo heb.Ik hoorde het ja.
Mjuh goed punt wel.quote:
Ik moet nog tot 5quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben al weer 'n uurtje thuis. 6 uur erop zitten
Nu al uit, dus weinig reden om te klagen inderdaadquote:
Moequote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nu al uit, dus weinig reden om te klagen inderdaad
Hoe is het met u?
quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moe
Moest vanochtend om 6 uur beginnen met werken, ik werd om 10 over 6 wakker gebeld waar ik bleef
En vanavond van 7 tot 9 nog werken omdat ik geen vervanging kon vinden
September weer. Of ergens rond die tijdquote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Faux. het volgende:
[..]Klinkt prettig. Maar moet jij niet naar school dan?
Albert Heijn..quote:
De combinatie van Megan Fox, hartjes en het tijdstip biedt natuurlijk genoeg inspiratie om een mooie creatie te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gewoon thuisblijven met je godenlichaam. Rijden dus geen treinen door een seinstoring
[..]
Doe dat. Al verkeek ik mij toch op de schoonheid van je huidige. De maker ervan moet wel erg gepassioneerd zijn geweest er iets moois van te maken.
Welke AH? Ik zie een FOK!boodschappenmeet aankomenquote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Albert Heijn..
Collega die niet met dat ding om kan gaan (niet dat ik nou zo goed ben) had een fles wijn laten flikkeren
![]()
Ik dus klaar rij ik weer het magazijn in, geef ik het laatste stukje iets te veel gas en stopt dat ding opeens abrupt en maakt een stopie, flikkert dat ding bijna om
die in het midden van de straat. De rechterkant.quote:Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Welke AH? Ik zie een FOK!boodschappenmeet aankomen
quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
die in het midden van de straat. De rechterkant.
Weet jij wel wie dat zijn, Faux?quote:Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Wij zijn blijkbaar FOK!vriendenquote:
Wat verrassend.quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wij zijn blijkbaar FOK!vriendenCheck je sherlock.
We hebben in meer dan 200 topics samen gepost
quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Hierbij je FOK!vriendjes:
[code]COUNT(*) Aflopend naam
265 Rezania
170 Fopje
170 FL_Freak
163 Toto69
162 SgtPorkbeans
160 BlauweTijger
158 LittleBrownie
156 Amarantha
141 Lt.Surge
140 Maringo[/code]
quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef d4v1d het volgende:
Oh bijna vergeten
[..]
Haha.Lekker voor je werk ze haha lekker binnen puh
Je hebt een internetverbinding van 140Mb/s?quote:
Usenet.quote:
sicke episode he mattie had nooit verwacht dat the kingslayer zou worden geslayed door zijn eigen kingquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sicke episode he mattie had nooit verwacht dat the kingslayer zou worden geslayed door zijn eigen king
/care, geef nou maar die link. Ik kan heus wel 8 euro per maand missen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deel het met anderen. Daarom zo goedkoop
Ik weet niet waar die gehost wordtquote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, geef nou maar die link. Ik kan heus wel 8 euro per maand missen.
jij weet wel meer dingen niet he domboquote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die gehost wordtZal t eens vragen
usenet is wel lekker stabiel.quote:Op maandag 14 april 2014 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een internetverbinding van 140Mb/s?
[..]
Usenet.
Serieus dude? Je weet je eigen usenetservice niet?quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die gehost wordtZal t eens vragen
Toen ik het jaren geleden probeerde anders niet, maar goed, misschien dat het nu anders is.quote:
Hoi WPquote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij weet wel meer dingen niet he dombo
Doe mij ook eentje, lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zo even eitje bakken heb honger
sunnyusenetquote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care, geef nou maar die link. Ik kan heus wel 8 euro per maand missen.
Ik haal een constante snelheid van 17,50 mbps met uitschieters naar 18quote:Op maandag 14 april 2014 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen ik het jaren geleden probeerde anders niet, maar goed, misschien dat het nu anders is.
1 week gratis? Even proberen dan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oké geen ervaring mee heb deze:
http://www.sunnyusenet.com/sunny-unl
Betaal 6,23 per maand
Wat is je snelheid?quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oké geen ervaring mee heb deze:
http://www.sunnyusenet.com/sunny-unl
Betaal 6,23 per maand
sabnzbd downloadenquote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik heb een account, en nu? Nu heb ik nog zo'n programma nodig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |