SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
niet als je naar je eigen club kijktquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
curven en voetbal kijken kan makkelijk tegelijk
Alles gaat volgens plan.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je naar je eigen club kijkt
dan is het kankeren in het kwadraat
Ik had dit al eerder aangekaart, zou jij je volgende keer eerst in willen lezen voor je dingen gaat zeggen die al zijn gezegd?!quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
WP en ik raken erg in de war van deze TT.
De sterren (En de zon wat een ster is) zijn voor jou de favoriete maan?
wow
[..]
Alles gaat volgens plan.
Wel als je eigen club Feyenoord is, jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je naar je eigen club kijkt
dan is het kankeren in het kwadraat
Dat zou niet goed zijn voor mijn scheldquota en mijn ranking op cfquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
curven en voetbal kijken kan makkelijk tegelijk
Gewoon een quote jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
WP en ik raken erg in de war van deze TT.
De sterren (En de zon wat een ster is) zijn voor jou de favoriete maan?
wow
[..]
Alles gaat volgens plan.
hoer nou opquote:Op zondag 13 april 2014 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
wp wanneer iemand vraagt of hij eten wilt delen
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dit al eerder aangekaart, zou jij je volgende keer eerst in willen lezen voor je dingen gaat zeggen die al zijn gezegd?!
Dit is dus omgekeerd.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn voor mijn scheldquota en mijn ranking op cf
[..]
Gewoon een quote ja
[ afbeelding ]
Waag het niet om het te veranderen
Tot nog toe gaat het inderdaad goed.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.
waarheid welquote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel als je eigen club Feyenoord is, ja
neequote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
moet je weer vervelend doen en huilen typisch?
Oh shit.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.
[..]
Dit is dus omgekeerd.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.
[..]
Dit is dus omgekeerd.
ja hey daar is deze tt op gebaseerd hequote:
Ja leuk maar dat zei je niet. Als je mij op iets wil aanvallen wees dan tenminste volledig en correct.quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ja hey daar is deze tt op gebaseerd he
Stommerd. TT wijziging regel je zelf maarquote:
Jeetjequote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat zei je niet. Als je mij op iets wil aanvallen wees dan tenminste volledig en correct.
[..]
Stommerd. TT wijziging regel je zelf maar
Okey >_< maar dapper van jequote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JeetjeIk erken mijn fouten, en deze TT is prima.
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Okey >_< maar dapper van je. Streven naar perfectie is dan ook bijzonder saai.
azquote:Op zondag 13 april 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.
Het toegeven en accepteren maakt je kwetsbaar maar laat tevens ruimte open voor de discussie en daarmee een algeheel leermoment voor de SC.quote:Op zondag 13 april 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.
quote:
Daarvoor is een SC ook een beetje. Ruimte openlaten voor discussie.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het toegeven en accepteren maakt je kwetsbaar maar laat tevens ruimte open voor de discussie en daarmee een algeheel leermoment voor de SC.
Flippiee de barmhartige Samaritaan
Ik ben alleen fan van stroopwafel ijsquote:Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze smerig zeg.Smaakt echt totaal niet naar Crème Brûlée. Zonde.
Vragen is beantwoordenquote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor is een SC ook een beetje. Ruimte openlaten voor discussie.
Moest je nou per se een bijbelse referentie maken?
[..]
Ik ben alleen fan van stroopwafel ijs
Geef mij sowieso maar waterijs.quote:Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
een useless box voor kattenquote:
''Potje genieten''quote:Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Bomvol bloem.quote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die appeltaartversie is heerlijk man.
Die heb ik wel, maar dus zoals je misschien wel ziet met een zwarte achtergrond. En dat vind ik stiekem best lelijk. Ik heb geen photoshop dus dat wordt lastig.quote:
Megan Foxquote:
Ik zit nog vol na die pannekoekquote:Op maandag 14 april 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
Sar Trek aan het kijken, helaas niks te vreten in huis.
Rust zacht.quote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen/vandaag dood bij mn tentamen
Waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef klawie het volgende:
Ik kom hier mee posten me hossel is boos op mij
Waarom ben je nu dan nog wakker??quote:Op maandag 14 april 2014 02:14 schreef d4v1d het volgende:
Over 2,5 uur alweer mn bed uit om te werken
Omdat ik anders niet optijd wakker word.quote:
Echt soepel loopt het gifje niet alleen.quote:
Dus je staat 2 en half uur van te voren op om wakker te worden? wowquote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet optijd wakker word.
Ik kwam er om half 1 achter dat ik zou werken.
Of nouja, las n smsje van n collega die ziek is en ik ben slecht in nee zeggen
maar wel geldquote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet optijd wakker word.
Ik kwam er om half 1 achter dat ik zou werken. Als ik t eerder wist sliep ik om 10.
Of nouja, las n smsje van n collega die ziek is en ik ben slecht in nee zeggen
Wut?quote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt soepel loopt het gifje niet alleen.
Edit: Hier wat hartjes om het weg te werken
[ afbeelding ]
[..]
Dus je staat 2 en half uur van te voren op om wakker te worden? wow
Oh... dan las ik het verkeerd wat tevens mijn huidige staat typeert.quote:
je bent gewoon een pussy.quote:Op maandag 14 april 2014 02:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan hangt om 5 over 6 mn werk aan de lijn, waar ik blijf.
lekker simpel werk toch.quote:Op maandag 14 april 2014 02:41 schreef d4v1d het volgende:
Vakkenvullen..
... ja dat ga ik straks om 6 uur doen
Zolang je het zelf maar goed doet.quote:Op maandag 14 april 2014 02:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En toch zoveel collega's die niet kunnen nadenken of het gewoon compleet verprutsen
Dat doe ik wel altijd, ik sta gemiddeld 2 uur van te voren op als ik wat moet doen, kan ik tenminste lekker chill wakker worden, geen gestress, en gewoon op een rustige manier wakker worden, broodje, kopje koffie, douchen, uurtje chillen.quote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dus je staat 2 en half uur van te voren op om wakker te worden? wow
Kutkloonquote:Op maandag 14 april 2014 02:46 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd, ik sta gemiddeld 2 uur van te voren op als ik wat moet doen, kan ik tenminste lekker chill wakker worden, geen gestress, en gewoon op een rustige manier wakker worden, broodje, kopje koffie, douchen, uurtje chillen.
Ach die is toch dadelijk al te downloaden.quote:Op maandag 14 april 2014 02:56 schreef Braddie2.0 het volgende:
ZIt ik net Family Guy te kijken begint mijn internet stoer te doen, en het was een uitzending in amerika dus ik heb de laatste 5 minuten gemist
Aflevering is net klaar, wut...quote:Op maandag 14 april 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach die is toch dadelijk al te downloaden.
Dat magquote:Op maandag 14 april 2014 03:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear.
Ik heb mijn tekentablet gekocht, dus ik kan weer een tekening maken voor je fobo.
Ohquote:
Succesquote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen/vandaag dood bij mn tentamen
quote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als vrouw een UI met tieten doen, dan had dat mij een beetje pot gemaaktquote:Op maandag 14 april 2014 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, ik had op mn tweede idee gehoopt.
Hoi Kitkatquote:
Wel primaquote:
Gianniquote:
Ki... Ka... KANSLOOSquote:Op maandag 14 april 2014 09:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel prima
Ik heb nu dit liedje in mijn kopf
Eensch welquote:Op maandag 14 april 2014 09:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ki... Ka... KANSLOOS
Kansloze figuren dat
En je hebt de rest van de week ook vrijquote:
nee, 3 dagen werken deze weekquote:Op maandag 14 april 2014 10:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En je hebt de rest van de week ook vrij
quote:
Hopelijk heb je een beetje mooi weer met je vrije dagenquote:Op maandag 14 april 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]en dan weer 4 dagen weekend
hai flips
amaquote:
komend weekend wil je hier toch niet buiten zijnquote:Op maandag 14 april 2014 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een beetje mooi weer met je vrije dagen
Haien hoi aan de rest
Een beetje is niet erg.quote:Op maandag 14 april 2014 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als vrouw een UI met tieten doen, dan had dat mij een beetje pot gemaakt![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ama
[..]
komend weekend wil je hier toch niet buiten zijn
nieuwe UI?
Truequote:
Een beetje tiet is beter dan helemaal niet!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een beetje tiet is beter dan helemaal niet!
Wat een wijsheid van mij op de maandag ochtend_!
wie is het?quote:
Megan Foxquote:Op maandag 14 april 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is het?
komend weekend is amstel gold race + op zaterdag de toertocht. dan is hier alles dus overspoeld door achterlijke fiets aso's
Megan fox is getrouwd en heeft kinderen(dacht ik)quote:Op maandag 14 april 2014 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Megan Fox
AhLimburg is wel een goede provincie om te gaan toeren/fietsen
vind miley beterquote:Op maandag 14 april 2014 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Megan Fox
AhLimburg is wel een goede provincie om te gaan toeren/fietsen
ach, ze moet alleen even dr haar weer laten groeienquote:
Ze heeft inderdaad een kind. Al doet dat niet aan haar af.quote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Megan fox is getrouwd en heeft kinderen(dacht ik)![]()
Miley met langere haar vond ik ook wel tof, maar beter.quote:
dat kanquote:Op maandag 14 april 2014 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een kind. Al doet dat niet aan haar af.
[..]
Miley met langere haar vond ik ook wel tof, maar beter.
Met lang haar was het wel beter, maar ook het hele gedrag vind ik een no-noquote:Op maandag 14 april 2014 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ze moet alleen even dr haar weer laten groeien
Sowieso vrouwen met een pittig kapsel, echt maar 1/100 die het goed staat(onder de 30)quote:Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met lang haar was het wel beter, maar ook het hele gedrag vind ik een no-no
De emogif was meer op mijn eigen 'productie' gericht. Geen zorgenquote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee hoe ik je emo.gif moet interpreteren dus thanks, geloof ik.
Indien shag rook stem nog wel zijn charme toch?quote:Op maandag 14 april 2014 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met een pittig kapsel, echt maar 1/100 die het goed staat(onder de 30)
Dat zou sowieso al een afknapper zijnquote:Op maandag 14 april 2014 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De emogif was meer op mijn eigen 'productie' gericht. Geen zorgen
[..]
Indien shag rook stem nog wel zijn charme toch?
how you doin'?quote:
Gaat goedquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat goedu? Heb je nou vanmiddag de bezichtiging?
jep, ben benieuwdquote:
Nou huphup dan!quote:Op maandag 14 april 2014 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, ben benieuwd
zou nu eigenlijk aan het huishouden bezig moeten zijn, maar het lukt nog niet echt
probeer me maar te dwingenquote:
Dan heb ik die ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De emogif was meer op mijn eigen 'productie' gericht. Geen zorgen
[..]
Indien shag rook stem nog wel zijn charme toch?
wat een ectoquote:Op maandag 14 april 2014 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een mening, behalve over zijn spieren
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 14 april 2014 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een mening, behalve over zijn spieren
[ afbeelding ]
Last van klapperende eierstokken flips?quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Last van klapperende eierstokken flips?
quote:
Ze klapperen helemaal niet, ze rinkelenquote:Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Last van klapperende eierstokken flips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |