Dat doe ik wel altijd, ik sta gemiddeld 2 uur van te voren op als ik wat moet doen, kan ik tenminste lekker chill wakker worden, geen gestress, en gewoon op een rustige manier wakker worden, broodje, kopje koffie, douchen, uurtje chillen.quote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt soepel loopt het gifje niet alleen.
Edit: Hier wat hartjes om het weg te werken
[ afbeelding ]
[..]
Dus je staat 2 en half uur van te voren op om wakker te worden? wow
Kutkloonquote:Op maandag 14 april 2014 02:46 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd, ik sta gemiddeld 2 uur van te voren op als ik wat moet doen, kan ik tenminste lekker chill wakker worden, geen gestress, en gewoon op een rustige manier wakker worden, broodje, kopje koffie, douchen, uurtje chillen.
Ach die is toch dadelijk al te downloaden.quote:Op maandag 14 april 2014 02:56 schreef Braddie2.0 het volgende:
ZIt ik net Family Guy te kijken begint mijn internet stoer te doen, en het was een uitzending in amerika dus ik heb de laatste 5 minuten gemist
Aflevering is net klaar, wut...quote:Op maandag 14 april 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach die is toch dadelijk al te downloaden.
Dat magquote:Op maandag 14 april 2014 03:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear.
Ik heb mijn tekentablet gekocht, dus ik kan weer een tekening maken voor je fobo.
Ohquote:
Succesquote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen/vandaag dood bij mn tentamen
quote:Op maandag 14 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt soepel loopt het gifje niet alleen.
Edit: Hier wat hartjes om het weg te werken
[ afbeelding ]
Als vrouw een UI met tieten doen, dan had dat mij een beetje pot gemaaktquote:Op maandag 14 april 2014 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, ik had op mn tweede idee gehoopt.
Hoi Kitkatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |