September weer. Of ergens rond die tijdquote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Faux. het volgende:
[..]Klinkt prettig. Maar moet jij niet naar school dan?
Albert Heijn..quote:
De combinatie van Megan Fox, hartjes en het tijdstip biedt natuurlijk genoeg inspiratie om een mooie creatie te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gewoon thuisblijven met je godenlichaam. Rijden dus geen treinen door een seinstoring
[..]
Doe dat. Al verkeek ik mij toch op de schoonheid van je huidige. De maker ervan moet wel erg gepassioneerd zijn geweest er iets moois van te maken.
Welke AH? Ik zie een FOK!boodschappenmeet aankomenquote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Albert Heijn..
Collega die niet met dat ding om kan gaan (niet dat ik nou zo goed ben) had een fles wijn laten flikkeren
![]()
Ik dus klaar rij ik weer het magazijn in, geef ik het laatste stukje iets te veel gas en stopt dat ding opeens abrupt en maakt een stopie, flikkert dat ding bijna om
die in het midden van de straat. De rechterkant.quote:Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Welke AH? Ik zie een FOK!boodschappenmeet aankomen
quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
die in het midden van de straat. De rechterkant.
Weet jij wel wie dat zijn, Faux?quote:Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Wij zijn blijkbaar FOK!vriendenquote:
Wat verrassend.quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wij zijn blijkbaar FOK!vriendenCheck je sherlock.
We hebben in meer dan 200 topics samen gepost
quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Hierbij je FOK!vriendjes:
[code]COUNT(*) Aflopend naam
265 Rezania
170 Fopje
170 FL_Freak
163 Toto69
162 SgtPorkbeans
160 BlauweTijger