SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zometeen 3-3.quote:Op zondag 13 april 2014 16:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Net toen iedereen dacht dat de 2-3 zou gaan vallen..
Lijkt de Kuip welquote:Op zondag 13 april 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
You only sing when you're winning is weer van toepassing op Anfield.
Sowieso geen sfeer meer in welk Nederlands stadion dan ook.quote:
Cambuurquote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso geen sfeer meer in welk Nederlands stadion dan ook.
Heracles had sfeer, maar daar zijn de harde kern supporters eruit gegooidquote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een TBS-kliniek noem ik geen sfeer.quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nu idd een heel stuk minder dan wat jaren geleden. Gelukkig dansen wij niet de samba met blote barst en trommels, dat zou de dag zijn dat ik mijn seizoenskaart opzeg.quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Truth.quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is nu idd een heel stuk minder dan wat jaren geleden. Gelukkig dansen wij niet de samba met blote barst en trommels, dat zou de dag zijn dat ik mijn seizoenskaart opzeg.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef JanCees het volgende:
HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN JA HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk niet op de bevroren Twix-manierquote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef JanCees het volgende:
Ik vond het een mooie vlog Ty.quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
jancees wat vond je van mijn vlog van gister
erg leuk gedaanquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
jancees wat vond je van mijn vlog van gister
Klopt. Chelsea zal ze in het onderlinge duel verslaan.quote:Op zondag 13 april 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar toch zie ik Liverpool geen kampioen worden
Ik mag toch hopen van niet zeg.quote:Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Chelsea zal ze in het onderlinge duel verslaan.
laten er Het hopenquote:Op zondag 13 april 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar toch zie ik Liverpool geen kampioen worden
Neequote:Op zondag 13 april 2014 16:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
laten er Het hopen
Mourinho magic over een paar weken
"Het gat is pas 3 punten"quote:
Vertel anders even hoe je Liverpool aanmoedigde voor deze opleving + Suarezquote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee![]()
Hoe kan je het Chelski meer gunnen dan Liverpool, echt dan heb je echt haat aan voetbal ofzo
twitter:UKBanter twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:17:40Thatcher's dead, Fergie's retired and Liverpool are going to win the league. Somewhere there's a Scouser with a lamp and no wishes left. reageer retweet
Al jaren fan van Liverpool, sinds die CL finale uit 2005quote:Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel anders even hoe je Liverpool aanmoedigde voor deze opleving + Suarez
quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:UKBanter twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:17:40Thatcher's dead, Fergie's retired and Liverpool are going to win the league. Somewhere there's a Scouser with a lamp and no wishes left. reageer retweet
Lijkt me veel.quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Te weinig? Ik heb de tweede helft helaas niet kunnen zien.
Premier League heeft altijd veel blessuretijd. En dat vind ik nou juist een gigantisch pluspunt, want het maakt het kijken naar wedstrijden leuker ÉN winstgevendquote:
Keepers ambitiesquote:Op zondag 13 april 2014 16:30 schreef Merkie het volgende:
Lol, gewoon wegslaan met je vuisten die bal.
Gelukkig op de juiste speler inderdaad.quote:
Fietsenquote:Op zondag 13 april 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
TV Tip:
Laatste 3 km bij Parijs Roubaix.
Bedanktquote:Op zondag 13 april 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
TV Tip:
Laatste 3 km bij Parijs Roubaix.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Godver man, dan moet Chelsea maar in de weg staan.
Liverpool
Suarez
Gerrard
Op mijn stream geeft ie een interview (Sky), hij moet bijna huilenquote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was mooi, zou schitterend zijn als hij kampioen wordt
Ik zag hem net al op het veld in omhelzing met tranen in zijn ogen en speechquote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op mijn stream geeft ie een interview (Sky), hij moet bijna huilen.
Mourinho is ook een prima coach. Mooi dat Rodgers het bij Liverpool nu zo goed op de rit heeft staan. Na zoveel jaren baggervoetbal nu gewoon een leuk elftal dat prima voetbal laat zien.quote:Op zondag 13 april 2014 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch knap hoe Rodgers bezig is daar. team bouwen en dan gaan voor plek 4, maar ondertussen bezig met de titel.
Had hem weleens bij Chelsea willen zien ipv Mourinho
Mou is idd een goede coach, maar hij moet eens stoppen met zeuren en zeiken.quote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mourinho is ook een prima coach. Mooi dat Rodgers het bij Liverpool nu zo goed op de rit heeft staan. Na zoveel jaren baggervoetbal nu gewoon een leuk elftal dat prima voetbal laat zien.
Dat kan Robben ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
GiroudEen spits die niets kan met zijn verkeerde been. Ik snap dat echt niet.
Godzijdank staat Ramsey klaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Arsenal is harde poverty met Kallstrom
Everton pakt alsnog vierde plek hoorquote:
Ze moeten o.a. nog tegen City en United.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Everton pakt alsnog vierde plek hoor
En Arsenal?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ze moeten o.a. nog tegen City en United.
Doelsaldo van City wel beter, dus een keer verliezen van Liverpool en City staat er weer naast / boven. Maar Liverpool heeft Luis..quote:
Liverpool haalt 10/12 en ze zijn kampioen. Ik denk niet dat ze nog verliezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doelsaldo van City wel beter, dus een keer verliezen van Liverpool en City staat er weer naast / boven. Maar Liverpool heeft Luis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |