SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Niet eens om de afwezigheid van Arcadia, maar er hadden sowieso maar weinig mensen gereageerd en ook daarvan hebben er een paar afgezegd, zeg je, dus dan heb ik zelf ook weinig zin meer, snap je wel. Ik wilde de mensen achter de users van al die jaren Turken op FOK! namelijk wel eens ontmoeten. Maar zo te zien is daar na twee meets geen animo meer voor.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent de vierde persoon die afhaakt. Zo blijven er niet veel mensen over hè...
Doe ik ook zelden hoor. Gedoe.comquote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
Shoppen en niets passen. Voel mn pijn KB....
quote:Op zondag 13 april 2014 18:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, van een "Marokkaan", kan je ook wat leren.
quote:
Dat klopt niet, je hebt pas een probleem, als je een probleem hebt, wat erg is, en je kan dat probleem niet oplossen omdat je een probleem hebt. Dus dat is pas een probleem.quote:Een probleem is pas een probleem als je zelf een andere situatie had gewild dan die er daadwerkelijk is, dat maakt dat jij een probleem hebt.
Omdenken is van een probleem een feit maken en daarmee een nieuwe mogelijkheid creëren.
Mweh. Weer goede reden om echt te lijnen. Voor de 1000st x.quote:Op zondag 13 april 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik ook zelden hoor. Gedoe.com
Wat zijn je maten?quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. Weer goede reden om echt te lijnen. Voor de 1000st x.
Maar hoezo dan? Paste niks of ? Ik snap je probleem niet.quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mee-eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ergens tussen de 42 en 46 pas ik. Qua bovenkant ook. Maar ik ben lang. Dus heb ook moeite met mouwen en pijpen, die zijn te kort.quote:
Maar..als je lang bent (correct me if i'm wrong) dan is 42-46 niet purr se stevig/dik. Dus vooral mouwen en pijpen?quote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ergens tussen de 42 en 46 pas ik. Qua bovenkant ook. Maar ik ben lang. Dus heb ook moeite met mouwen en pijpen, die zijn te kort.
Nee ben te stevig ookquote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar..als je lang bent (correct me if i'm wrong) dan is 42-46 niet purr se stevig/dik. Dus vooral mouwen en pijpen?
Ik dacht aan speciaalzaken, maar die hebben meestal lelijke kleding.
Fijnquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ben te stevig ook![]()
En idd ook wat jij zegt.
Ik had laatst een blazer bij MS mode gehaaldZat nml perfect qua lengte.
True. Mensen schrikken vaak wel als ze horen wat ik weegquote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Bij lange mensen valt het minder op. Ik word gelijk chubby.
I know that feelquote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Bij lange mensen valt het minder op. Ik word gelijk chubby.
maar doe je ook aan sport ofzo? Anders heb je niks aan lijnen. Liever blijven eten maar wel goed sporten.quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |