SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Niet eens om de afwezigheid van Arcadia, maar er hadden sowieso maar weinig mensen gereageerd en ook daarvan hebben er een paar afgezegd, zeg je, dus dan heb ik zelf ook weinig zin meer, snap je wel. Ik wilde de mensen achter de users van al die jaren Turken op FOK! namelijk wel eens ontmoeten. Maar zo te zien is daar na twee meets geen animo meer voor.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent de vierde persoon die afhaakt. Zo blijven er niet veel mensen over hè...
Doe ik ook zelden hoor. Gedoe.comquote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
Shoppen en niets passen. Voel mn pijn KB....
quote:Op zondag 13 april 2014 18:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, van een "Marokkaan", kan je ook wat leren.
quote:
Dat klopt niet, je hebt pas een probleem, als je een probleem hebt, wat erg is, en je kan dat probleem niet oplossen omdat je een probleem hebt. Dus dat is pas een probleem.quote:Een probleem is pas een probleem als je zelf een andere situatie had gewild dan die er daadwerkelijk is, dat maakt dat jij een probleem hebt.
Omdenken is van een probleem een feit maken en daarmee een nieuwe mogelijkheid creëren.
Mweh. Weer goede reden om echt te lijnen. Voor de 1000st x.quote:Op zondag 13 april 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik ook zelden hoor. Gedoe.com
Wat zijn je maten?quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. Weer goede reden om echt te lijnen. Voor de 1000st x.
Maar hoezo dan? Paste niks of ? Ik snap je probleem niet.quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mee-eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ergens tussen de 42 en 46 pas ik. Qua bovenkant ook. Maar ik ben lang. Dus heb ook moeite met mouwen en pijpen, die zijn te kort.quote:
Maar..als je lang bent (correct me if i'm wrong) dan is 42-46 niet purr se stevig/dik. Dus vooral mouwen en pijpen?quote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ergens tussen de 42 en 46 pas ik. Qua bovenkant ook. Maar ik ben lang. Dus heb ook moeite met mouwen en pijpen, die zijn te kort.
Nee ben te stevig ookquote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar..als je lang bent (correct me if i'm wrong) dan is 42-46 niet purr se stevig/dik. Dus vooral mouwen en pijpen?
Ik dacht aan speciaalzaken, maar die hebben meestal lelijke kleding.
Fijnquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ben te stevig ook![]()
En idd ook wat jij zegt.
Ik had laatst een blazer bij MS mode gehaaldZat nml perfect qua lengte.
True. Mensen schrikken vaak wel als ze horen wat ik weegquote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Bij lange mensen valt het minder op. Ik word gelijk chubby.
I know that feelquote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Bij lange mensen valt het minder op. Ik word gelijk chubby.
maar doe je ook aan sport ofzo? Anders heb je niks aan lijnen. Liever blijven eten maar wel goed sporten.quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:
Fietsenquote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
maar doe je ook aan sport ofzo? Anders heb je niks aan lijnen. Liever blijven eten maar wel goed sporten.
Je vroeg de vorige keer naar hoe m'n tentamen ging, heb een 7,1.quote:
Goed zo!quote:Op maandag 14 april 2014 13:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je vroeg de vorige keer naar hoe m'n tentamen ging, heb een 7,1.
Dit is een goed makertje voor de rest, denk ik.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dacht zoiets te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weenie hor.
Ok i will en met mn lange vingers confisqueer ik je portemonnee
Je begrijpt dat met een uur fietsen en beperking in calorie inname cq anders dingen veranderen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk niet dat je er dan met lijnen komt, tenzij je elke dag 3 uur aan het fietsen bent.
Het gaat inderdaad om het totaalplaatje. Minder eten (als in: minder calorieën) en bewegen zorgen voor gewichtsverlies.quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat met een uur fietsen en beperking in calorie inname cq anders dingen veranderen.
Peervorm is toch juist mooi, of mis ik hier iets?quote:
Nee, wat je doet is goed. Maar je moet niet te veel lijnen. Je moet wel gezonder eten, dus stoppen met ongezond voedsel, zoals sucuk, patat, baklava, slagroom ijs enz.quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat met een uur fietsen en beperking in calorie inname cq anders dingen veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Echt he.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Peervorm is toch juist mooi, of mis ik hier iets?
Zoiets vergeten...quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. Bedankt voor de reminder.
Zandloper.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
alsof er geld in zit.quote:Op maandag 14 april 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dacht zoiets te lezenweenie hor.
Ok i will en met mn lange vingers confisqueer ik je portemonnee
Vind ik niet. Ik vind bepaalde outfits bij zo'n figuur al gauw te ordinair en/of te sexy waardoor ik veel leuke kledingstukken laat staan. En het het feit dat mannen peer- en zandloperfiguren mooi vinden (lees: geil) maak het echt niet beter op. Voel me er alleen maar ongemakkelijker doorquote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Sinds paar jaren zijn ook alle mannenkleding strakker geworden, dus voor mij is het soms ook zoeken om normale kleren te vinden (zonder dat ik eruit zie alsof ik mezelf aanbied)quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind bepaalde outfits bij zo'n figuur al gauw te ordinair en/of te sexy waardoor ik veel leuke kledingstukken laat staan. En het het feit dat mannen peer- en zandloperfiguren mooi vinden (lees: geil) maak het echt niet beter op. Voel me er alleen maar ongemakkelijker door
Probleem is juist dat ik die strakke kleding wel zou willen dragen, maar niet doe wegens mijn figuurquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Sinds paar jaren zijn ook alle mannenkleding strakker geworden, dus voor mij is het soms ook zoeken om normale kleren te vinden (zonder dat ik eruit zie alsof ik mezelf aanbied)
Ik weet nog niet of ik 1 week of 2 weken wegga, vandaar dat ik nog niet heb geboekt. Een retourtje Istanbul.quote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zoiets vergeten...
Waarheen?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik 1 week of 2 weken wegga, vandaar dat ik nog niet heb geboekt. Een retourtje Istanbul.
niks mis meequote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Sinds paar jaren zijn ook alle mannenkleding strakker geworden, dus voor mij is het soms ook zoeken om normale kleren te vinden (zonder dat ik eruit zie alsof ik mezelf aanbied)
Djelabba, gewoon.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Denk je wat ik denk dat je denkt?
24e meeten in Istanbul dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik 1 week of 2 weken wegga, vandaar dat ik nog niet heb geboekt. Een retourtje Istanbul.
24e? Welke maand? En welk jaar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
24e meeten in Istanbul dan?![]()
volgende week, haha. En de volgende keer is 11 juli. Dus helaas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
24e? Welke maand? En welk jaar?
Ik ga op 12 juni voor een weekje (of omstreeks 8 juni voor twee weken). Dus 24 juni lukt al niet.
Helaas..quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
volgende week, haha. En de volgende keer is 11 juli. Dus helaas.
Waarom blijf je niet gewoon daar, dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Als ik in juni maar een weekje ga, dan ga ik in augustus nog eens twee weken die kant op.
Ja, ga je Ramazan in Turkije vieren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Als ik in juni maar een weekje ga, dan ga ik in augustus nog eens twee weken die kant op.
Vier je Ramazan dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, ga je Ramazan in Turkije vieren.
Er moet ook gewerkt worden hè. Ik heb nog maar 39 vakantiedagen voor de rest van het jaar...quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon daar, dan?ivm werk?
Lijkt mij geen goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, ga je Ramazan in Turkije vieren.
Hoe leg je zoiets uit aan familie in Turkije?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Bovendien is een kattenpension ook niet goedkoop (¤8 per dag).
Kedi oteli.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe leg je zoiets uit aan familie in Turkije?
Dat dus. De vorige keer werd ik voor gek verklaard. "Ik zou de kat gewoon ergens gedumpt hebben" is iets wat ik vaak heb gehoord.quote:
Gaat allemaal om verzorging. Wekelijks kammen, elke dag stofzuigen etc helpt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:56 schreef xaban06 het volgende:
Sylvie zijn er ook 'schone' katten? Dus niet overal haartjes. En niet zo nu en dan pis op de bank ofzo.
Ik ben allergisch voor katten, hoorde dat bij langharige(?) je geen allergische reactie krijgt. Weet jij of dit klopt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaat allemaal om verzorging. Wekelijks kammen, elke dag stofzuigen etc helpt.
Mijn kat is zindelijk. Hij heeft nog nooit buiten zijn kattenbak geplast of gepoept.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:56 schreef xaban06 het volgende:
Sylvie zijn er ook 'schone' katten? Dus niet overal haartjes. En niet zo nu en dan pis op de bank ofzo.
Helder, thanks. Gaat niet door dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn kat is zindelijk. Hij heeft nog nooit buiten zijn kattenbak geplast of gepoept.
Ik heb een langharige kat, dus mijn robotstofzuiger maakt overuren...De bank (stof, niet leer
) moet ik wel wekelijks 2-3x schoonmaken om van de kattenharen af te komen.
Volgens mij klopt dat niet hoor? Nooit van gehoord nmlquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten, hoorde dat bij langharige(?) je geen allergische reactie krijgt. Weet jij of dit klopt?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lt-Schiphol-in.dhtml
Hulde aan AKP.
Wrm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
Hulde aan AKP.
erdo blijft baas!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
Hulde aan AKP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |