Hoop doet levenquote:
ik vrees het ergste...quote:
Hoi VA, supquote:
Brakjes...quote:
Tofquote:Op zondag 13 april 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Brakjes...
Wat wel positief is dat er een kamer leegstaat naast die van een vriend van me in Arnhem. Dus als ik voor de zomer overbruggende stufi kan krijgen moet ik maar de kans pakken er gaan wonen.
Ik heb er vannacht al geslapen
Tsja ik zit nog met geld en andere dingetjesquote:
Best groot, weet de afmetingen niet zo. Maar 350 in de maand, dus dat is prima te doen. Dingen als internet enzo zijn prima geregeld.quote:
Oh okee, maar waarom wachten dan?quote:Op zondag 13 april 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best groot, weet de afmetingen niet zo. Maar 350 in de maand, dus dat is prima te doen. Dingen als internet enzo zijn prima geregeld.
Als ik geen stufi kan krijgen, aangezien ik stop met deze opleiding nu, heeft het geen zin.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh okee, maar waarom wachten dan?
Als dit is wat je wil.. waarom wachten tot de zomer?
Achsooo, ja.. dat zou super chill zijnquote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik geen stufi kan krijgen, aangezien ik stop met deze opleiding nu, heeft het geen zin.
En voor de zomer heb ik hier gewoon werk en OV en dan hopen wat in de zomer in Arnhem te hebben.
Zou ideaal zijn
Ik maak het jaar af. Maar ik kan volgens mij een overbruggende stufi aanvragen. Maar dat moet ik even uitzoeken. Ik wil heel graagquote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achsooo, ja.. dat zou super chill zijn.
Waarom stop je met de opleiding dan? En alsj e stopt.. dan stopt je stufi ook. Daar hoef je dus niet op te wachten
Ja, volgens mij kan dat ook wel als je iig al staat ingeschreven voor een nieuwe opleidingquote:Op zondag 13 april 2014 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maak het jaar af. Maar ik kan volgens mij een overbruggende stufi aanvragen. Maar dat moet ik even uitzoeken. Ik wil heel graag
Ja ik ga me voor 1 mei al weer inschrijven, dus dan zou dat goed moeten komen. Denk ikquote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kan dat ook wel als je iig al staat ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Normale studenten zegmaar krijgen ook gewoon stufi in de zomer
Oeiquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er al ruzie over met mijn ouders, dusja...
waaroverquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er al ruzie over met mijn ouders, dusja...
Iedere keer als ik dat plaatje zie heb ik de behoefte om te knuffelen.quote:
Gezeik. Praktische dingen enzo waar mijn moeder meteen extreem negatief over gaat doen. Zoveel mensen kunnen op kamers, maar ik ineens niet ofzoquote:
Wat zijn haar specifieke tegenargumenten dan?quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezeik. Praktische dingen enzo waar mijn moeder meteen extreem negatief over gaat doen. Zoveel mensen kunnen op kamers, maar ik ineens niet ofzo
Not importantquote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zijn haar specifieke tegenargumenten dan?
quote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga gewoon uit huis fuck alles en iedereen
quote:
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga gewoon uit huis fuck alles en iedereen
quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.
Fokkiequote:
kom jij het dan maar opleuken?quote:
Hoi ElBeequote:
Officieus, niet officieelquote:
Wie weet wie weetquote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom jij het dan maar opleuken?
Neequote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar er kan niks meer tussen komen toch?
als Ajax 2x verliest en Feyenoord 2x flink wint dan welquote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar er kan niks meer tussen komen toch?
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?quote:Op zondag 13 april 2014 18:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
als Ajax 2x verliest en Feyenoord 2x flink wint dan wel
Jupquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?Als feyenoord vandaag had verloren zou ajax 100% kampioen zijn toch??
Klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?Als feyenoord vandaag had verloren zou ajax 100% kampioen zijn toch??
ja dan zouden ze nu gehuldigd wordenquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde of het echt al 100% zeker was en dat is het dus nog niet.. dan ga ik nog geen mensen feliciteren namelijkquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup![]()
Maar Feyenoord wordt geen kampioen meer dus het is al beslist
Yesyes, oki ben ik weer bijquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Feyenoord moet 2 keer ruim winnen en Ajax 2 keer ruim verliezen.
Maar boh, nog tweede worden na zo'n begin van het seizoenquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Feyenoord moet 2 keer ruim winnen en Ajax 2 keer ruim verliezen.
Zeker knap. Maar ploegen als PSV, Vitesse en Ajax hebben het erg af laten weten grote delen. Zo slecht gespeeld.quote:Op zondag 13 april 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar boh, nog tweede worden na zo'n begin van het seizoen
Ja maar dat is niet de reden hèquote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker knap. Maar ploegen als PSV, Vitesse en Ajax hebben het erg af laten weten grote delen. Zo slecht gespeeld.
En AZ ook, he Flips ?
Ik zie niet in waarom ik voor ja of nee zou kiezen. Het maakt me ook echt geen reet uitquote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de reden hèals Feyenoord namelijk ook niet zoveel punten verspild zijn ze kampioen
Dan nog worden ze geen kampioen volgend jaar. Zal wel gewoon weer Ajax wordenquote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Gewoon een kutseizoen.
Beter blijven nu wat goede spelers over.
Ik bedoelde over het algemeen voor de Eredivisie.quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog worden ze geen kampioen volgend jaar. Zal wel gewoon weer Ajax worden
Ruiz is ook kutquote:Op zondag 13 april 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde over het algemeen voor de Eredivisie.
De Jong zal wel vertrekken, Ruiz gaat weer terug.
Maar hopelijk blijft de rest van de spelers wel en komen er een paar goede spelers bij. Nu is het gewoon treurig.
Moet je ook het geld voor hebbenquote:
De Jong is zo'n baas, maar niet op zijn plek bij Ajax. Hij moet met slimmere mensen samenspelen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ruiz is ook kut
de Jong niet bijzonder.
Tadic is briljant. Die zal wel weggaan
Die kan er niets van.quote:Op zondag 13 april 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk is Fischer volgend jaar weer goed.
Ajax wordt kampioen in een tussenjaar. Zegt veel over de rest lijkt mij.quote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker knap. Maar ploegen als PSV, Vitesse en Ajax hebben het erg af laten weten grote delen. Zo slecht gespeeld.
En AZ ook, he Flips ?
ohquote:Op zondag 13 april 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
oké voetbal topic zoek je maar in vbl !!!
Tussenjaren bestaan niet in voetbal.quote:Op zondag 13 april 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
Ajax wordt kampioen in een tussenjaar. Zegt veel over de rest lijkt mij.
Ok we praten niet meer over voetbal als het hier niet meer over kleding gaat, dat doe je maar in lif!quote:Op zondag 13 april 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
oké voetbal topic zoek je maar in vbl !!!
quote:Op zondag 13 april 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan verkopen we hem aan ManU voor 18 miljoen.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan verkopen we hem aan ManU voor 18 miljoen.
Arias wil united ook hebben schijntquote:
Heb alleen geen badolie meer, schuim is kutquote:
Wat is er precies jammer aan?quote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer van Feyenoord, net de samenvatting gezien
Hadden best veel kansenquote:
Ze hebben toch gewonnenquote:
Opdoekenquote:Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, Europa wordt volgend jaar een ramp. Het zou me verbazen als er een Nederlandse club is die een ronde wint
Heb daar niet echt op geletquote:Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denswil maakt wel erg veel fouten vind je niet?
quote:
Halloquote:
Wtfquote:Op zondag 13 april 2014 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Door de vriend van m'n zus kijk ik meer voetbal. Vanavond Porto kijken
quote:
quote:
hoe gaat het?quote:
Jawel maar verder niet op hem geletquote:Op zondag 13 april 2014 19:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die maakte het eigen doelpunt van Ajax.
of bedoelde je die niet?
Hij komt uit Portoquote:
Goed goed, zo in badquote:
ik zat gisteren in badquote:
En je zus kijkt dan ook mee?quote:
goedquote:
Ken je Episode? Die appquote:
nee, wat is het?quote:
vind chill nrquote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat vond ik leuk toen ik op de middelbare school zat
Stom spelletjequote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga nu allemaal 'oude' muziek opzoeken
ik ben nog bezig met 2048quote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stom spelletjemaar je blijft doorspelen
vind het vaagquote:Op zondag 13 april 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met 2048
huilen
lukt maar niet
21000 highscorequote:
heb je dat gedaanquote:Op zondag 13 april 2014 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Zo, vooral niet je telefoon in het water laten flikkeren
Ooit weleens een keer gebeurt jaquote:
ah ik een keer bijnaquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah ik een keer bijna
peuk aansteken en bericht schrijven terwijl je in bad zit geen goed idee
quote:Op zondag 13 april 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
had zelfs BTTS? No. voor 2.2 gespeeld bij halftime
wat een odd wat een odd
Inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af hoe ze bij die odds komen
Vond ik haar ook het type niet voor neequote:Op zondag 13 april 2014 19:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben ik weer
Nee Fokkie m'n zus haat voetbal
Yupquote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond ik haar ook het type niet voor nee
Meer voor America's next topmodel
ken je haar zus ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond ik haar ook het type niet voor nee
Meer voor America's next topmodel
Ja, vroeger mee geknikkerdquote:
oh spannendquote:
Fokkie for president was beter geweestquote:Op zondag 13 april 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
fokkie wat vind je van mijn sig en ot? van lb moest ik het laten staan
ik sta niet achter die uitspraakquote:Op zondag 13 april 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie for president was beter geweest
Wnnr weer ban danquote:Op zondag 13 april 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie for president was beter geweest
Lb denkt zeker dat ik weer snel een ban hebquote:
jaquote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lb denkt zeker dat ik weer snel een ban heb
Bitch is hetquote:
#hyvesbedanktquote:
ik 66k gepasseerdquote:Op zondag 13 april 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 65.976 (gemiddeld 75 per dag)
bijna 66k a mattie
?quote:
n00bquote:Op zondag 13 april 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 65.976 (gemiddeld 75 per dag)
bijna 66k a mattie
ja ik ook johquote:
haha sherlock jij op krek?quote:
149 gemiddeld en 28 dagen 0 postsquote:Op zondag 13 april 2014 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
En dan van 1 januari 2014 tot nu
Totaal / 102
FIER!quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders had ik fier bovenaan gestaan in het jaar klassement.
Moet ik ook keer naar toe. Maar in mijn spaarse dagen dat ik in Nederland ben naar Amsterdam gaan, ik weet niet of dat er in zit.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik was zaterdag in 't rijksmuseum. Was heel kei mooi, uhu-uhu
huh hoe kan je gemiddeld zien danquote:Op zondag 13 april 2014 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
En dan van 1 januari 2014 tot nu
Totaal / 102
149 * 28 = 4172quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders had ik fier bovenaan gestaan in het jaar klassement.
Wat vind jij van Zanequote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
ik stond heel lang bovenaan
nu niet meer
ben ik wel blij mee denk ik
watquote:
Hoelang blijf je dit nog zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik was zaterdag in 't rijksmuseum. Was heel kei mooi, uhu-uhu
nee ken ik niet doeiquote:
Het wordt tijd dat we mod worden vind je niet?quote:
Nahquote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lb denkt zeker dat ik weer snel een ban heb
Owquote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk vrij zelden om die kattenplaatjes lachen
Alles goed?quote:
Hoezo een soort van?quote:
Pics.quote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
Iemand heeft een wel erg aparte taart gebakken en het resultaat op fb gezet
laat zienquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
Iemand heeft een wel erg aparte taart gebakken en het resultaat op fb gezet
ey vaquote:
what the fuckquote:Op zondag 13 april 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze echt die taart had gemaakt maar hij blijkt van internet geplukt
[ afbeelding ]
lewdquote:Op zondag 13 april 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze echt die taart had gemaakt maar hij blijkt van internet geplukt
[ afbeelding ]
Van mij mag het maar ik ben geen mod hier.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met 1 hand posten is het hem nietquote:
ik zei kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 1 hand posten is het hem niet
nicequote:
Iew.quote:Op zondag 13 april 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
waarom die haat????quote:
BBquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
Zie nu Breaking Bad op NED3
zou het zo nog een keer kijken. de serie
quote:
Pi-Air tipte Barca net om Pelle te kopen.quote:
Dat valt wel meequote:
Wat.quote:Op zondag 13 april 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Pi-Air tipte Barca net om Pelle te kopen.
Alle schaamte voorbij
niet in die context. een type pelle hoogstens.quote:Op zondag 13 april 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Pi-Air tipte Barca net om Pelle te kopen.
Alle schaamte voorbij
quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet in die context. een type pelle hoogstens.
Hij zei wel dat hij Pelle zou meenemen naar WK als hij bondscoach van Italie wasquote:
Ja dat was wel apart.quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hij zei wel dat hij Pelle zou meenemen naar WK als hij bondscoach van Italie was
Als er genoeg animo voor is welquote:
dat snap ik welquote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hij zei wel dat hij Pelle zou meenemen naar WK als hij bondscoach van Italie was
#Letsdothisquote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo slapen om te starten aan m'n 6 daagse werkweek.
Our dream is real.
Polen?quote:Op zondag 13 april 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen vlucht boeken denk ik voor vakantie
Lekker met het creditcardje.
#loonslaaf #arbeider #markrutte #slaafvandeoverheid #geld #money #urenmaken #nietscheren #yolo #thuglife #eendrachtsmaaktmacht #letsdoittogether #komoppsvkomop #wzawzdb #kermis #pemuhren #volendam #jantjesmit #freestukadoorquote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Our dream is real.
Lekker man. Heb je al route?quote:
succes, doe je landgenoten de groetenquote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Our dream is real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |