Ja, volgens mij kan dat ook wel als je iig al staat ingeschreven voor een nieuwe opleidingquote:Op zondag 13 april 2014 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maak het jaar af. Maar ik kan volgens mij een overbruggende stufi aanvragen. Maar dat moet ik even uitzoeken. Ik wil heel graag
Ja ik ga me voor 1 mei al weer inschrijven, dus dan zou dat goed moeten komen. Denk ikquote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kan dat ook wel als je iig al staat ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Normale studenten zegmaar krijgen ook gewoon stufi in de zomer
Oeiquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er al ruzie over met mijn ouders, dusja...
waaroverquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er al ruzie over met mijn ouders, dusja...
Iedere keer als ik dat plaatje zie heb ik de behoefte om te knuffelen.quote:
Gezeik. Praktische dingen enzo waar mijn moeder meteen extreem negatief over gaat doen. Zoveel mensen kunnen op kamers, maar ik ineens niet ofzoquote:
Wat zijn haar specifieke tegenargumenten dan?quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezeik. Praktische dingen enzo waar mijn moeder meteen extreem negatief over gaat doen. Zoveel mensen kunnen op kamers, maar ik ineens niet ofzo
Not importantquote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zijn haar specifieke tegenargumenten dan?
quote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga gewoon uit huis fuck alles en iedereen
quote:
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga gewoon uit huis fuck alles en iedereen
quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raakt hij iig zijn pandapunten kwijt.
Fokkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |