Hoi ElBeequote:
Officieus, niet officieelquote:
Wie weet wie weetquote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom jij het dan maar opleuken?
Neequote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar er kan niks meer tussen komen toch?
als Ajax 2x verliest en Feyenoord 2x flink wint dan welquote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar er kan niks meer tussen komen toch?
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?quote:Op zondag 13 april 2014 18:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
als Ajax 2x verliest en Feyenoord 2x flink wint dan wel
Jupquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?Als feyenoord vandaag had verloren zou ajax 100% kampioen zijn toch??
Klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, en Feyenoord heeft vandaag gewonnen dus de kans bestaat dat ajax geen kampioen wordt?Als feyenoord vandaag had verloren zou ajax 100% kampioen zijn toch??
ja dan zouden ze nu gehuldigd wordenquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde of het echt al 100% zeker was en dat is het dus nog niet.. dan ga ik nog geen mensen feliciteren namelijkquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup![]()
Maar Feyenoord wordt geen kampioen meer dus het is al beslist
Yesyes, oki ben ik weer bijquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Feyenoord moet 2 keer ruim winnen en Ajax 2 keer ruim verliezen.
Maar boh, nog tweede worden na zo'n begin van het seizoenquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Feyenoord moet 2 keer ruim winnen en Ajax 2 keer ruim verliezen.
Zeker knap. Maar ploegen als PSV, Vitesse en Ajax hebben het erg af laten weten grote delen. Zo slecht gespeeld.quote:Op zondag 13 april 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar boh, nog tweede worden na zo'n begin van het seizoen
Ja maar dat is niet de reden hèquote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker knap. Maar ploegen als PSV, Vitesse en Ajax hebben het erg af laten weten grote delen. Zo slecht gespeeld.
En AZ ook, he Flips ?
Ik zie niet in waarom ik voor ja of nee zou kiezen. Het maakt me ook echt geen reet uitquote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de reden hèals Feyenoord namelijk ook niet zoveel punten verspild zijn ze kampioen
Dan nog worden ze geen kampioen volgend jaar. Zal wel gewoon weer Ajax wordenquote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Gewoon een kutseizoen.
Beter blijven nu wat goede spelers over.
Ik bedoelde over het algemeen voor de Eredivisie.quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog worden ze geen kampioen volgend jaar. Zal wel gewoon weer Ajax worden
Ruiz is ook kutquote:Op zondag 13 april 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde over het algemeen voor de Eredivisie.
De Jong zal wel vertrekken, Ruiz gaat weer terug.
Maar hopelijk blijft de rest van de spelers wel en komen er een paar goede spelers bij. Nu is het gewoon treurig.
Moet je ook het geld voor hebbenquote:
De Jong is zo'n baas, maar niet op zijn plek bij Ajax. Hij moet met slimmere mensen samenspelen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ruiz is ook kut
de Jong niet bijzonder.
Tadic is briljant. Die zal wel weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |