quote:Op zondag 13 april 2014 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als we dat niet deden dan had PSV geen supporters meer.
xd
Ja. Ze op een kamertje zetten met een uitkering en weren uit de maatschappij niet daarentegen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af of geestelijk gehandicapten in leven houden nou wel het juiste is.
Ik heb ook nooit zin in scherenquote:Op zondag 13 april 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
moet nog scheren maar zo moe dat i khet morgenochtend maar doe
Ik heb het dan vooral over de mensen die nog geen eens normaal kunen functioneren, minder IQ dan een aap, of IJsbeer.quote:Op zondag 13 april 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ze op een kamertje zetten met een uitkering en weren uit de maatschappij niet daarentegen.
En een ijsbeer of aap dan?quote:Op zondag 13 april 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral over de mensen die nog geen eens normaal kunen functioneren, minder IQ dan een aap, of IJsbeer.
Oneens. Gewoon zwanger raken en blijven. Laat het geld maar binnenstromenquote:Op zondag 13 april 2014 23:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin in scheren![]()
Maar beter af en toe moeten scheren dan elke maand bloed uit je plasgat drukken, dat dan weer wel.
Definieer functioneren.quote:Op zondag 13 april 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral over de mensen die nog geen eens normaal kunen functioneren, minder IQ dan een aap, of IJsbeer.
Functioneren als levend iets, wanneer de basic survival instincts als eten en drinken niet werken bij hun, dat ze het zelf niet zouden doen als niemand ze zou voeden.quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon zwanger raken en blijven. Laat het geld maar binnenstromen
[..]
Definieer functioneren.
Nee sorry Smoofie. Deze SOG uitweg pak ik te graag. Tot morgen![]()
Mijn ideale samenleving is een dictatuur, zonder moslims uiteraad.quote:Op zondag 13 april 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
In Smoofie zijn ideale samenleving is iedereen slim.
En iedereen te bedonderd om kut werk te doen.
En die beslissing wil je leggen bij de overheid?quote:Op zondag 13 april 2014 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Functioneren als levend iets, wanneer de basic survival instincts als eten en drinken niet werken bij hun, dat ze het zelf niet zouden doen als niemand ze zou voeden.
Wie betaald bepaald.quote:Op zondag 13 april 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
En die beslissing wil je leggen bij de overheid?
quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon zwanger raken en blijven. Laat het geld maar binnenstromen
[..]
Definieer functioneren.
Nee sorry Smoofie. Deze SOG uitweg pak ik te graag. Tot morgen![]()
*betaalt *bepaaltquote:
Moet wel controle zijn natuurlijk. Ja het is hard en niet ethisch blablalbalblalbalbla, maar ik vraag me echt af of de kwaliteit van leven dusdanig bij hen als mens is dat het in leven houden wel de moeite waard is. Maar hé, nu ben ik net een Naziquote:Op zondag 13 april 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En die beslissing wil je leggen bij de overheid?
Ja sorry papa en mama maar deze jongen is niet geschikt, we gaan hem dood maken.
Een overheid heeft de laatste paar 100 jaar wel aangetoond geen beslissingen te kunnen nemen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet wel controle zijn natuurlijk. Ja het is hard en niet ethisch blablalbalblalbalbla, maar ik vraag me echt af of de kwaliteit van leven dusdanig bij hen als mens is dat het in leven houden wel de moeite waard is. Maar hé, nu ben ik net een Nazi.
Wie ben jij (of een andere instantie) om überhaupt te bepalen of iemand zijn kind wel of niet het recht heeft om te leven?quote:Op zondag 13 april 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet wel controle zijn natuurlijk. Ja het is hard en niet ethisch blablalbalblalbalbla, maar ik vraag me echt af of de kwaliteit van leven dusdanig bij hen als mens is dat het in leven houden wel de moeite waard is. Maar hé, nu ben ik net een Nazi.
Het moet natuurlijk niet dwingend zijn, ouders hebben ook zeggenschap, maar de optie moet er zijn vind ik.quote:Op zondag 13 april 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie ben jij (of een andere instantie) om überhaupt te bepalen of iemand zijn kind wel of niet het recht heeft om te leven?
Ja, maar waar trek jij die grens dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:02 schreef Smoofie het volgende:
En nee, ik weet dat je nu gaat zeggen van "waar houdt het dan op". Het moet niet zo worden dat een ouder dat ook kan doen bij kinderen die niet dusdanig gehandicapt zijn, mentaal/geestelijk, ook optie tot euthanasie is.
De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar waar trek jij die grens dan?
Ik snap wel wat je bedoelt en als samenleving als geheel zal het vast 'voordeliger' zijn, omdat ze alleen maar nemen en niks terug geven.
Ik ga maar eens pitten. Doag.
http://www.omroepwest.nl/(...)jax-shirt-na-verliesquote:Op maandag 14 april 2014 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.
Successupporterquote:Op maandag 14 april 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)jax-shirt-na-verlies
Ajax
Ado![]()
Drugs ook maar afschaffen dan.quote:Op maandag 14 april 2014 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.
oh neequote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijna weer nieuwe Game of Thrones episode![]()
![]()
Ik wacht tot vanmiddag, als de PublicHD versie online is.quote:Op maandag 14 april 2014 07:17 schreef TwenteFC het volgende:
Toch nog maar even GoT kijken voor het werk, maar moet 8:00 weg dus mis sowieso een stukje
Haha jij wou maher naar Ajax halen.quote:Op maandag 14 april 2014 07:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Wat hebben we lekker geslapen met Ajax die over twee weken de dubbel heeft en Liverpool die gisteren Manchester City versloeg.
Liverpool was mooi, beetje mazzel uiteindelijk maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 14 april 2014 07:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Wat hebben we lekker geslapen met Ajax die over twee weken de dubbel heeft en Liverpool die gisteren Manchester City versloeg.
Gisteren even Studio Sport gekeken om de samenvatting te zien, was geen touw aan vast te knopen door dat opbreken van die wedstrijden alsof er nog spanning op stond, wat een idioten, maar als ik het goed begrijp had het 0-10 moeten zijn tegen PSVquote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha jij wou maher naar Ajax halen.
HAHAHA
Minstens. PSV ook niet 1 schot op goalquote:Op maandag 14 april 2014 07:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren even Studio Sport gekeken om de samenvatting te zien, was geen touw aan vast te knopen door dat opbreken van die wedstrijden alsof er nog spanning op stond, wat een idioten, maar als ik het goed begrijp had het 0-10 moeten zijn tegen PSV
Bij Ajax had hij het zeker weten een stuk beter gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha jij wou maher naar Ajax halen.
HAHAHA
Ik kreeg kippenvel van het YNWA gisteren en die passie daar was echt geweldig.quote:Op maandag 14 april 2014 07:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool was mooi, beetje mazzel uiteindelijk maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op maandag 14 april 2014 07:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax had hij het zeker weten een stuk beter gedaan.
Dit PSV doet me echt heel erg denken aan het Ajax van 2004-2011quote:Op maandag 14 april 2014 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Minstens. PSV ook niet 1 schot op goal
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2580.php
1e post
Onzin. Bij AZ was hij een groot talent. Misschien kan hij de druk niet aan van een topclub, dat kan.quote:Op maandag 14 april 2014 07:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gozer kan er gewoon niks van.
Dit PSV doet denken aan degradatieploegen in die periode.quote:Op maandag 14 april 2014 07:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit PSV doet me echt heel erg denken aan het Ajax van 2004-2011
Hij werd uitgeroepen tot groot talent, maar dat doen we in Nederland met iedereen die een bal meer dan 3 keer kan hooghouden.quote:Op maandag 14 april 2014 07:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin. Bij AZ was hij een groot talent. Misschien kan hij de druk niet aan van een topclub, dat kan.
Doe je Ajax wel te kort, die streden tenminste mee om de titelquote:Op maandag 14 april 2014 07:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit PSV doet me echt heel erg denken aan het Ajax van 2004-2011
Hij kan wel aardig voetballen maar wel in een goeie organisatie en dat is nu net wat er bij PSV ontbreekt, ze doen maar wat.quote:Op maandag 14 april 2014 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij werd uitgeroepen tot groot talent, maar dat doen we in Nederland met iedereen die een bal meer dan 3 keer kan hooghouden.
Ook toen al zei ik dat het een momentenvoetballer is die er niks van kan.
Dat hij er niks van kan is wat overdreven. Het is geen Immers of de Jong.quote:Op maandag 14 april 2014 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij werd uitgeroepen tot groot talent, maar dat doen we in Nederland met iedereen die een bal meer dan 3 keer kan hooghouden.
Ook toen al zei ik dat het een momentenvoetballer is die er niks van kan.
Niet in het seizoen onder Blind en van Basten.quote:Op maandag 14 april 2014 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe je Ajax wel te kort, die streden tenminste mee om de titel
De Jong is een hele aardige voetballer, een stuk beter dan Immers en tot nu toe ook beter dan Maherquote:Op maandag 14 april 2014 07:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij er niks van kan is wat overdreven. Het is geen Immers of de Jong.
Er waren teams bij die beter speelden dan het huidige alleen geen kampioen werden, gewoon overdreven wat je steltquote:Op maandag 14 april 2014 07:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet in het seizoen onder Blind en van Basten.
Toen we 4-0 bij Sparta verloren
De Jong is beter dan Immers ja, maar die kan er ook helemaal niks van.quote:Op maandag 14 april 2014 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong is een hele aardige voetballer, een stuk beter dan Immers en tot nu toe ook beter dan Maher
Bij vlagen misschien beter, mag ook wel omdat ze meer kwaliteit hadden. Maar over het algemeen is dit Ajax veel stabieler en constanter. Ook een stuk saaier, dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 april 2014 07:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er waren teams bij die beter speelden dan het huidige alleen geen kampioen werden, gewoon overdreven wat je stelt
Tquote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong is beter dan Immers ja, maar die kan er ook helemaal niks van.
De Jong wint het van Maher op mentaliteit ja. Qua talent schat ik Maher hoger in.
Qua talent wel, hoewel Maher nu al een tijdje stilstaatquote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong is beter dan Immers ja, maar die kan er ook helemaal niks van.
De Jong wint het van Maher op mentaliteit ja. Qua talent schat ik Maher hoger in.
Als je dat van Maher talent noemt dan lopen er in Amsterdam en Rotterdam op elk pleintje 3 of 4 jongens met (meer) talent.quote:Op maandag 14 april 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua talent wel, hoewel Maher nu al een tijdje stilstaat
Hij kan echt wel wat hoor maar hij zal zich toch wat anders op moeten stellen en harder moeten werken. PSV zelf zie ik ook volgend seizoen kwakkelen tenzij ze weer ergens een potje vandaan halen en minimaal 3 grote aankopen doen.quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat van Maher talent noemt dan lopen er in Amsterdam en Rotterdam op elk pleintje 3 of 4 jongens met (meer) talent.
Turkse middenmoot is zn absolute top.quote:Op maandag 14 april 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan echt wel wat hoor maar hij zal zich toch wat anders op moeten stellen en harder moeten werken. PSV zelf zie ik ook volgend seizoen kwakkelen tenzij ze weer ergens een potje vandaan halen en minimaal 3 grote aankopen doen.
Zolang Brands die aankopen doet maak ik me nog geen zorgen.quote:Op maandag 14 april 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan echt wel wat hoor maar hij zal zich toch wat anders op moeten stellen en harder moeten werken. PSV zelf zie ik ook volgend seizoen kwakkelen tenzij ze weer ergens een potje vandaan halen en minimaal 3 grote aankopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |