De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar waar trek jij die grens dan?
Ik snap wel wat je bedoelt en als samenleving als geheel zal het vast 'voordeliger' zijn, omdat ze alleen maar nemen en niks terug geven.
Ik ga maar eens pitten. Doag.
http://www.omroepwest.nl/(...)jax-shirt-na-verliesquote:Op maandag 14 april 2014 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.
Successupporterquote:Op maandag 14 april 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)jax-shirt-na-verlies
Ajax
Ado![]()
Drugs ook maar afschaffen dan.quote:Op maandag 14 april 2014 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De grens bij mij ligt wanneer ze gewoon echt niets kunnen, beetje vooruitstaren en oerwoud geluiden maken zonder dat er echt een vorm van bewustzijn is die apen of andere intelligente zoogdieren vertonen.
oh neequote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijna weer nieuwe Game of Thrones episode![]()
![]()
Ik wacht tot vanmiddag, als de PublicHD versie online is.quote:Op maandag 14 april 2014 07:17 schreef TwenteFC het volgende:
Toch nog maar even GoT kijken voor het werk, maar moet 8:00 weg dus mis sowieso een stukje
Haha jij wou maher naar Ajax halen.quote:Op maandag 14 april 2014 07:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Wat hebben we lekker geslapen met Ajax die over twee weken de dubbel heeft en Liverpool die gisteren Manchester City versloeg.
Liverpool was mooi, beetje mazzel uiteindelijk maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 14 april 2014 07:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Wat hebben we lekker geslapen met Ajax die over twee weken de dubbel heeft en Liverpool die gisteren Manchester City versloeg.
Gisteren even Studio Sport gekeken om de samenvatting te zien, was geen touw aan vast te knopen door dat opbreken van die wedstrijden alsof er nog spanning op stond, wat een idioten, maar als ik het goed begrijp had het 0-10 moeten zijn tegen PSVquote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha jij wou maher naar Ajax halen.
HAHAHA
Minstens. PSV ook niet 1 schot op goalquote:Op maandag 14 april 2014 07:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren even Studio Sport gekeken om de samenvatting te zien, was geen touw aan vast te knopen door dat opbreken van die wedstrijden alsof er nog spanning op stond, wat een idioten, maar als ik het goed begrijp had het 0-10 moeten zijn tegen PSV
Bij Ajax had hij het zeker weten een stuk beter gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha jij wou maher naar Ajax halen.
HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |