Die zag ik laatst ook nog toevallig langskomen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Deze pikte ik op voor 4 miljoen bij PSG met deze kwaliteiten
[ afbeelding ]
Toch wel één van mijn favoriete usersquote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
Vlugge Japie is er ook weer, dat is pas een Duitser
Ik denk het niet. Ik stel niet voor niks dat het lang geleden isquote:
Ik kan het licht uitzetten en mijn team opdoeken na deze ronde.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
101 punten in de manager, en jij, Stinho?
Hier in VBL mod??quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik stel niet voor niks dat het lang geleden is
Nog altijd druk in de weer met het koophuis, klas en de overweldigende voetbalcarriere?
[..]
Ik kan het licht uitzetten en mijn team opdoeken na deze ronde.
In VBL ja. En valt een beetje tegen. Mensen lijken mij zowaar te accepteren als moderatorquote:Op zondag 13 april 2014 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier in VBL mod??
En euh ja, nee en ja!
Krijgen in de zomer pas de sleutel, dus we kunnen alleen wachten.
Hoest met jou verder? Geniet jij van je modcarriere?
Volgens mij heb ik mijn 1e plaats verspeeld.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het licht uitzetten en mijn team opdoeken na deze ronde.
Ik had jou niet geaccepteerdquote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In VBL ja. En valt een beetje tegen. Mensen lijken mij zowaar te accepteren als moderator![]()
Verder niet zoveel spannends eigenlijk.
Maar over het verkrijgen van de sleutel gaat flink wat tijd overheen dan. In ieder geval genoeg tijd om alle zaken op orde te krijgen
Nee joh, ik had wat geschorste spelers.quote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn 1e plaats verspeeld.
Jij hebt mij mijn eerste note ooit gegeven en dat was tevens de laatste van jou aan mij. Dus dat zal wel meevallenquote:
Was het een terechte note?quote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt mij mijn eerste note ooit gegeven en dat was tevens de laatste van jou aan mij. Dus dat zal wel meevallen
Maar voel je vrij om te rebelleren. Ik houd je in de gaten
Oi oi oiquote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
- spelers -
---------------+
36 + (vorige week 42) = 78
Niet zo heel veel punten denk ikquote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, ik had wat geschorste spelers.
Even rekenen voor dit weekend
Zivkovic 5
Chery -
Promes 5
Turuc 2
Antonia -
Linssen 0
Blind -
Kongolo 9
Martins Indi 9
Cillessen 4
Veltman 4
---------------+
36 + (vorige week 42) = 78
Ik ben best tevreden voor mijn debuutjaarquote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste ronde nog even gas op het pedaal voor een mooie eindklassering
Niet zo heel veelquote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo heel veel punten denk ik
[ afbeelding ]
Dit weekend kom je sowieso rond de 50 punten uit + vorige week..quote:Op zondag 13 april 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet heel veel meer dan jij.
Oppassen voor johannes
Ik had vorige week 29 punten en ga daar deze week onder zittenquote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend kom je sowieso rond de 50 punten uit + vorige week..
Ik zie het wel.quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend kom je sowieso rond de 50 punten uit + vorige week..
Respect mi mang.quote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week 29 punten en ga daar deze week onder zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |