Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Vandaag is het beste hardloopweertje ooit! Zelf ook heerlijk genoten van een LDL waar gelukkig geen einde aan leek te komen. Dwars door de polder, langs de schapen, tot een hek... waar een pissige zwaan op een nest zat, dus ik moest verplicht omdraaien, weer door het weiland.
Begrijp nu ook waarom ik vorige week na een km of 10 begon te trillen, ik had domweg te weinig voeding gehad. Toen een banaan, nu gebakken eieren met spek. Daar had ik nog wel een paar km op door kunnen lopen.
De lopers vandaag kunnen niet anders dan genieten vandaag!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Kluizenaar, eieren met spek is voornamelijk eiwitten, niet echt loopvoer om op door te buffelen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zondag 13 april 2014 11:42 schreef rechtsedirecte het volgende: Kluizenaar, eieren met spek is voornamelijk eiwitten, niet echt loopvoer om op door te buffelen
Ik ga geen pannenkoeken bakken op zondagochtend
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op zondag 13 april 2014 11:39 schreef De_kluizenaar het volgende: Vandaag is het beste hardloopweertje ooit! Zelf ook heerlijk genoten van een LDL waar gelukkig geen einde aan leek te komen. Dwars door de polder, langs de schapen, tot een hek... waar een pissige zwaan op een nest zat, dus ik moest verplicht omdraaien, weer door het weiland.
Begrijp nu ook waarom ik vorige week na een km of 10 begon te trillen, ik had domweg te weinig voeding gehad. Toen een banaan, nu gebakken eieren met spek. Daar had ik nog wel een paar km op door kunnen lopen.
De lopers vandaag kunnen niet anders dan genieten vandaag!
Lekker he! Behalve van die zwaan dan. Mijn vader is van de week geslagen door een pissig exemplaar. Terwijl het nest echt veel verderop was.
Op zondag 13 april 2014 11:47 schreef Levitas het volgende: Wow, de London Marathon tracker is gewoon op de 100 meter nauwkeurig Dat is wel echt heel cool!
Edit: Op de 10 meter zelfs!
Hebben al die toplopers dan een GPS-tracker bij zich?
Ook fijn. Waar ik na mijn vorige 17 mijl echt goed veel pijn had de dag erna heb ik vandaag nauwelijks last! Misschien straks nog ecen een minirondje hobbelen om wat los te lopen.
Hebben al die toplopers dan een GPS-tracker bij zich?
zelfs bij de recreanten is het op de 10 meter nauwkeurig. Of dat bepaald wordt door de gemiddelde snelheid, en het dus een schatting is tussen de 5km punten, of een gps tracker in de chip, geen idee.
Kennis van me loopt op 7.44km nu. Laatste keer dat ik keek was het 6.02km.
zelfs bij de recreanten is het op de 10 meter nauwkeurig. Of dat bepaald wordt door de gemiddelde snelheid, en het dus een schatting is tussen de 5km punten, of een gps tracker in de chip, geen idee.
Kennis van me loopt op 7.44km nu. Laatste keer dat ik keek was het 6.02km.
Ik denk een schatting tussen 5 km-punten, kan me niet voorstellen dat de organisatie aan iedere loper een GPS-trackerchip meegegeven heeft (vraag me ook af of die klein genoeg zijn).
Op zondag 13 april 2014 12:02 schreef Levitas het volgende: Mo is zichzelf kapot aan het lopen. Hazen lopen ook veel te ver voor hem uit. Mo is vrij gefrustreerd aan het gebaren dat ze terug moeten zakken...
Hij loopt net zo hard als de kopgroep. Die gaat gewoon nog bij komen over een half uur of drie kwartier.
Hij loopt net zo hard als de kopgroep. Die gaat gewoon nog bij komen over een half uur of drie kwartier.
hij loopt wel alleen he.. Kopgroep kunnen samenwerken. Daarnaast zie je dat Mo aan het versnellen is om bij de hazen te komen en gefrustreerd is. Dat kost extra energie. Daarbij mist hij nu ook nog eens z'n drinken
Ik denk een schatting tussen 5 km-punten, kan me niet voorstellen dat de organisatie aan iedere loper een GPS-trackerchip meegegeven heeft (vraag me ook af of die klein genoeg zijn).
Op zondag 13 april 2014 12:10 schreef Brighteyes het volgende: Ik heb trws dat over dat drinken gemist. Ik las iets over volgorde? Staan ze voor die toplopers dan echt individueel met drinken klaar?
Ja, iedereen heeft zijn eigen fles, met zijn eigen sportdrank erin maar dan moet je dus wel je fles kunnen vinden
Op zondag 13 april 2014 12:10 schreef Brighteyes het volgende: Ik heb trws dat over dat drinken gemist. Ik las iets over volgorde? Staan ze voor die toplopers dan echt individueel met drinken klaar?
Ja.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Yep, ze hebben gewoon allemaal hun eigen sportdrank. Maar tis een beetje een zooitje dus.
De bedoeling was dat de vrijwilligers op volgorde van startnummer stonden. Dat is besproken tijdens de meetings. Maar in de praktijk is dat niet helemaal gelukt.
Op zondag 13 april 2014 12:15 schreef Guard het volgende: Mo heeft wel een andere stijl dan de andere toppers, veel grotere achterzwaai Althans zo lijkt het....
Heeft te maken met z`n baan- / korte afstand verleden. Andere techniek. Als je de eerste foto's van zijn training in Kenia ziet, maakt 'ie hele (te) grote stappen, hele flinke armzwaai zoals een sprinter heeft. Nu is z`n loopstijl - tegenover toen - een heel stuk beter
Heeft te maken met z`n baan- / korte afstand verleden. Andere techniek. Als je de eerste foto's van zijn training in Kenia ziet, maakt 'ie hele (te) grote stappen, hele flinke armzwaai zoals een sprinter heeft. Nu is z`n loopstijl - tegenover toen - een heel stuk beter
Bij Dibaba zie je echt wel verschil met haar baan/kortere afstand techniek. Dat zag er vorig jaar zo mooi uit toen ze hier in Tilburg liep, nu is het wel wat "slordiger".
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op zondag 13 april 2014 12:36 schreef E.T. het volgende: Swets z'n 15km tijd was netjes 1.30. Hij lijkt nergens last van te hebben so far... Op naar het 25km punt
Op zondag 13 april 2014 12:36 schreef E.T. het volgende: Swets z'n 15km tijd was netjes 1.30. Hij lijkt nergens last van te hebben so far... Op naar het 25km punt
Jeetje, das wel snel
En wat gaat Swets hard!! Hopen dat het tweede gedeelte van z'n race net zo gaat
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Op zondag 13 april 2014 12:39 schreef GotC het volgende: Yur gaat so far so good, loopt perfect op schema. Zijn tijden hou ik geheim, kan hij later vertellen
Op zondag 13 april 2014 12:39 schreef GotC het volgende: Yur gaat so far so good, loopt perfect op schema. Zijn tijden hou ik geheim, kan hij later vertellen
Geen idee wat er gebeurde, maar het tempo waar ik op liep geeft normasl een hrm van 165bpm en nu had ik 189bpm. Mn lichaam trok dat na anderhalf uur niet meer.
Op zondag 13 april 2014 12:56 schreef spiritusbus het volgende: Geen idee wat er gebeurde, maar het tempo waar ik op liep geeft normasl een hrm van 165bpm en nu had ik 189bpm. Mn lichaam trok dat na anderhalf uur niet meer.
Op welk tempo ben je gestart?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Op zondag 13 april 2014 12:56 schreef spiritusbus het volgende: Geen idee wat er gebeurde, maar het tempo waar ik op liep geeft normasl een hrm van 165bpm en nu had ik 189bpm. Mn lichaam trok dat na anderhalf uur niet meer.
Balen man. Verstandig besluit wel om uit te stappen. Jammer
Goed dat je zo vroeg uitgestapt bent. Gewoon inschrijven voor een marathon over een paar weken, nog een keer proberen. Je hebt er al voor getraind.
Klote man, maar wel verstandige beslissing lijkt me
Kut voor je spiritus. Enig idee waardoor het kwam, warmte, spanning ofzo? Hoop dat er binnenkort wel een succesvolle marathon inzit voor je..
quote:
Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef GotC het volgende: Yur kwam net hardlopend voorbij waar hij vorig jaar kokhalzend me voorbij wandelde.
quote:
Op zondag 13 april 2014 12:56 schreef Levitas het volgende: Lekker op de BBC hoor. Eerst Mo helemaal de hemel in prijzen, dat 'ie geweldig is en nu "ja ik zou lekker terug naar de baan gaan"
Best sneu. Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij loopt ie voor een debuut nogsteeds een zeer goede tijd. Oké, hij wint niet, en het is misschien iets minder goed dan voorspeld, maar om em dan meteen maar af te schrijven...
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Gezien het deelnemersveld vind ik dit dus eigenlijk heel teleurstellend.
Kipsang was wel indrukwekkend de laatste twee kilometer.
Ik heb er niet veel verstand van, maar London is toch een minder snel parcours als Rotterdam? Bij de snelst gelopen tijden kom je voornamelijk Berlijn, Rotterdam, Dubai en Chicago tegen.
Elk jaar staat er een sterk deelnemersveld in Londen. Het parcours record stond ook niet voor niks op 2:04 hoog (toch?).
Ze hadden het allerbeste veld ooit bij elkaar. En ze hebben er een aardige bende van gemaakt.
Gebreselassie kon niet tot 30k hazen, begin was veel te snel, veld viel helemaal uit elkaar. Het is puur de klasse en het feit dat Kipsang zó goed is dat hij dat parcoursrecord nog pakt, maar als je een paar miljoen investeert in je startveld is dit niet echt een indrukwekkend resultaat voor de 'race of the century'.
quote:
Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Levitas het volgende: 2:08:20 voor Mo. Geen slecht debuut, gezien de omstandigheden, maar had toch wel iets sneller verwacht eigenlijk.
Je bedoelt gezien de perfecte omstandigheden? Beter kan je het niet krijgen hoor qua omstandigheden, dit is gewoon teleurstellend na die grote mond van hem.
Ze hadden het allerbeste veld ooit bij elkaar. En ze hebben er een aardige bende van gemaakt.
Gebreselassie kon niet tot 30k hazen, begin was veel te snel, veld viel helemaal uit elkaar. Het is puur de klasse en het feit dat Kipsang zó goed is dat hij dat parcoursrecord nog pakt, maar als je een paar miljoen investeert in je startveld is dit niet echt een indrukwekkend resultaat voor de 'race of the century'.
[..]
Je bedoelt gezien de perfecte omstandigheden? Beter kan je het niet krijgen hoor qua omstandigheden, dit is gewoon teleurstellend na die grote mond van hem.
Gezien het deelnemersveld vind ik dit dus eigenlijk heel teleurstellend.
Kipsang was wel indrukwekkend de laatste twee kilometer.
Het parkoers in Rotterdam is (dacht ik) wel sneller. Het parkoers in Londen is erg mooi en je loopt zowat langs alle bezienswaardigheden maar je hebt wel heel veel bochten.
Op zondag 13 april 2014 13:14 schreef Guard het volgende: Volgens mij wil de commentator echt dat Mo terug gaat naar uitsluitend de baan
Heeft-ie ook gelijk in. Als je met zo'n voorbereiding en in zo'n ideaal veld niet verder komt dan 2.08, dan kun je beter als topsporter je aandacht lekker bij de baan laten en de marathon laten voor later, als het er niet meer toe doet.
Heeft-ie ook gelijk in. Als je met zo'n voorbereiding en in zo'n ideaal veld niet verder komt dan 2.08, dan kun je beter als topsporter je aandacht lekker bij de baan laten en de marathon laten voor later, als het er niet meer toe doet.
Allemaal leuk en aardig, maar als commentator hoef je niet 300 x je eigen mening te herhalen
Heb ook weer zin in een marathon Wat zou een goeie optie zijn? Eindhoven liever niet ivm 2x zelfde rondje. Eventueel weer Amsterdam, maar was wel erg druk. Iemand suggesties?
Haha de uitslag van de Cauberg trail is er ook. klopt geen zak van, iedereen heeft ruim drie minuten bij zijn tijd gekregen. Te laat gestart dus, 11.03 ipv 11.00
Op zondag 13 april 2014 13:26 schreef Guard het volgende: Haha de uitslag van de Cauberg trail is er ook. klopt geen zak van, iedereen heeft ruim drie minuten bij zijn tijd gekregen. Te laat gestart dus, 11.03 ipv 11.00
Op zondag 13 april 2014 13:26 schreef Tarahumara het volgende: Heb ook weer zin in een marathon Wat zou een goeie optie zijn? Eindhoven liever niet ivm 2x zelfde rondje. Eventueel weer Amsterdam, maar was wel erg druk. Iemand suggesties?
Tis voor niks in Geldrop, lekker over de hei in het najaar, en helemaal gratis...
Op zondag 13 april 2014 13:26 schreef Tarahumara het volgende: Heb ook weer zin in een marathon Wat zou een goeie optie zijn? Eindhoven liever niet ivm 2x zelfde rondje. Eventueel weer Amsterdam, maar was wel erg druk. Iemand suggesties?
ik zag het ja, van mijn wandeling over die steile wei
en zoals ik al zei, ik sta daar niet op. Blijkbaar zag ik er zo slecht uit dat ze dat niet wou delen met de rest van de wereld Heb jij btw andere sites gevonden waar er foto's van zijn? Zoals die vrouwelijke fotograaf die bij de trap zat?
Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef DeeBee het volgende: Je bedoelt gezien de perfecte omstandigheden? Beter kan je het niet krijgen hoor qua omstandigheden, dit is gewoon teleurstellend na die grote mond van hem.
Hij heeft de helft alleen gelopen. Dat zal gedeeltelijk ook door zichzelf komen, maar dat vind ik nou niet echt perfect. Ja, z`n prestatie is, vooral doordat het zo gehyped is, vrij teleurstellend. Maar de hazen wisten volgens mij verdomd goed dat Mo een stuk achter hen liep, en hij was duidelijk extra inspanning aan het leveren om dichterbij te komen. Dan vind ik dat een haas zich moet laten zakken, zodat Mo kan aansluiten, en met z`n 3en verder lopen.
Desalniettemin heeft Mo Farah alles gegeven wat hij in zich had, denk ik. Het is nu aan hem en zijn coach om te beslissen of ze verder gaan met de marathon, of toch terug gaan naar de wat kortere afstanden.
en zoals ik al zei, ik sta daar niet op. Blijkbaar zag ik er zo slecht uit dat ze dat niet wou delen met de rest van de wereld Heb jij btw andere sites gevonden waar er foto's van zijn? Zoals die vrouwelijke fotograaf die bij de trap zat?
Nee, daar heb ik nog niets van gezien.
Westland komt wat te vroeg. Ik zoek iets in het najaar. Wellicht is t is voor niks ook wel wat. Die 65euro in Amsterdam vind ik ook vrij belachelijk...
Hier ook goed op schema. Toen ik opstond was Lee aan het zingen, toen Choukoud binnen was was het tijd om de man des huizes naar de Galgenwaard te brengen en toen ik terug kwam, begon de live uitzening op RTV Rijnmond
quote:
Oh dat is wel een behoorlijk verschil... klote zeg! Goed herstellen
Westland komt wat te vroeg. Ik zoek iets in het najaar. Wellicht is t is voor niks ook wel wat. Die 65euro in Amsterdam vind ik ook vrij belachelijk...
Spijkenisse? Is wel wat later nog, in december. Maar mijn trainer zegt dat je daar genoeg ruimte hebt voor je eigen tempo en het een mooi vlak parkoers is voor een mooie tijd. Alleen wel net geluk hebben met het weer en de wind. Ook kan je 'trainer' of ander iemand makkelijk meefietsen met water bijvoorbeeld.
Spijkenisse? Is wel wat later nog, in december. Maar mijn trainer zegt dat je daar genoeg ruimte hebt voor je eigen tempo en het een mooi vlak parkoers is voor een mooie tijd. Alleen wel net geluk hebben met het weer en de wind. Ook kan je 'trainer' of ander iemand makkelijk meefietsen met water bijvoorbeeld.
Ook mooi. Loop jij m? Heb jij al een wegmarathon gepland?
Yes. Ben maar op een container gaan staan en ga nu proberen brakke 39k plaatjes te schieten
Ik ben heel benieuwd naar de koppies van ze op dat punt. Op 30km nog relatief fris eruit zien, klinkt goed. Dan kun je relatief fris aan de marathon gaan beginnen
Corniel loopt 'm dit jaar, ik heb 'm dit jaar gelopen.
Als je ervan houdt om aangemoedigd te worden door een uitzinnige menigte, dan moet je niet in Spijkenisse zijn. Vrijwel geen publiek, ook weinig lopers (vorig jaar ruim 200 op de hele M).
En als het slecht weer is, dan loop je nergens beschut. De eerste 30km gaan door een polderlandschap, met hier een daar een dorpje. Moet je van houden.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Als je ooit drinken van me wil na een kilometer of 36, moet je daar meelopen. De Kustmarathon is geweldig!
Ooit hoop ik drinken aan te pakken naar een kilometer of 35 op de dijk bij de Westkaap. Maar tegen die tijd verwacht ik dat jij geen water meer uitdeelt, maar het ook aan mag pakken.
Corniel loopt 'm dit jaar, ik heb 'm dit jaar gelopen.
Als je ervan houdt om aangemoedigd te worden door een uitzinnige menigte, dan moet je niet in Spijkenisse zijn. Vrijwel geen publiek, ook weinig lopers (vorig jaar ruim 200 op de hele M).
En als het slecht weer is, dan loop je nergens beschut. De eerste 30km gaan door een polderlandschap, met hier een daar een dorpje. Moet je van houden.
Ik vond het een fantastische wedstrijd.
Ik hou wel van die kleinschalige loopjes.
In Amsterdam is het bij start en Finish enorm druk, maar vanaf 15 tm 35 km staat er 1,5 man en een paardekop langs de kant.
Ooit hoop ik drinken aan te pakken naar een kilometer of 35 op de dijk bij de Westkaap. Maar tegen die tijd verwacht ik dat jij geen water meer uitdeelt, maar het ook aan mag pakken.
In Amsterdam is het bij start en Finish enorm druk, maar vanaf 15 tm 35 km staat er 1,5 man en een paardekop langs de kant.
Ik bedoelde natuurlijk, ik heb 'm vorig jaar gelopen (niet dit jaar).
Ik vind het ook heerlijk, kleine wedstrijdjes, en dan helemaal alleen lopen. Maar ik hou dan ook van lange duurlopen, terwijl andere mensen het een straf vinden.
Nieuwe schoenen lopen echt lekker. En ik merk dat Door de drop (6mm) Ik Veel makkelijker een hoger tempo loop.
En Door het (relatief) vele fietsen zijn mn kuiten ook een stuk sterker geworden.
Ik loop de route die ik vandaag liep ook vaker dus wist wanneer ik kon versnellen zelfs de hekjes om de koeien binnen te houden (of geestelijk gehandicapten) hielden me niet tegen.
Sjoerd on fire!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
En haha, bij 39k mag je er wel uitzien alsof je op je tandvlees loopt, Quoi. Zou wat zijn als ze daar nog fris voorbij zouden hobbelen..
Al dat kijken naar marathons zorgde ervoor dat ik ook zin kreeg om te rennen, heerlijke 6x1000p800 (zoals Zwabberhark het zou noemen) gedaan, voelde erg lekker. Er staat wel een flink windje alleen, zullen ze met de marathon ook wel gemerkt hebben!
10k geploeterd door zand en modder bij de Army Urban Run in Eindhoven. Was gaaf! uiteindelijk 298e van de 1716 deelnemers geworden met een tijd van 1h02m47s
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef Jor_Dii het volgende: 10k geploeterd door zand en modder bij de Army Urban Run in Eindhoven. Was gaaf! uiteindelijk 298e van de 1716 deelnemers geworden met een tijd van 1h02m47s
Mooie tijd! Zeker over een parcours van modder en zand!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef Jor_Dii het volgende: 10k geploeterd door zand en modder bij de Army Urban Run in Eindhoven. Was gaaf! uiteindelijk 298e van de 1716 deelnemers geworden met een tijd van 1h02m47s
nice!
Vanochtend heerlijk lui, met bakjes koffie, in bed de marathon van Londen en Rotterdam gekeken. Daarna was het na een boodschapje tijd voor m`n wekelijkse zondag rondje: 30 min op D1.
Horloge kreeg dus geen GPS gevonden. Aangezet, aangekleed, schoenen aangetrokken, en nog steeds geen satellieten. Na een kilometer lopen kreeg ik eindelijk een afstand te zien (die dus niet klopte). Loopje voelde iets zwaarder dan ik had gewild, maar het was eigenlijk best warm - Dat kan de ietwat hoge hartslag verklaren. Verder niks aan de hand.
Uiteindelijk ruim 4,5 km (nagemeten) in 30 minuten gelopen, met een gemiddelde HR van 153. Valt achteraf nog alles mee
SPOILER: Mooi kaartje zo!
Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef Levitas het volgende: Vanochtend heerlijk lui, met bakjes koffie, in bed de marathon van Londen en Rotterdam gekeken. Daarna was het na een boodschapje tijd voor m`n wekelijkse zondag rondje: 30 min op D1.
Horloge kreeg dus geen GPS gevonden. Aangezet, aangekleed, schoenen aangetrokken, en nog steeds geen satellieten. Na een kilometer lopen kreeg ik eindelijk een afstand te zien (die dus niet klopte). Loopje voelde iets zwaarder dan ik had gewild, maar het was eigenlijk best warm - Dat kan de ietwat hoge hartslag verklaren. Verder niks aan de hand.
Uiteindelijk ruim 4,5 km (nagemeten) in 30 minuten gelopen, met een gemiddelde HR van 153. Valt achteraf nog alles mee
Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef Levitas het volgende: Vanochtend heerlijk lui, met bakjes koffie, in bed de marathon van Londen en Rotterdam gekeken. Daarna was het na een boodschapje tijd voor m`n wekelijkse zondag rondje: 30 min op D1.
Mooie kindertekening idd
Jeetje, alsof je hartstikke dronken was.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ik ben er over aan het denken om deze te lopen inderdaad. Mijn trainer heeft daar vorig jaar ook 2 mensen naar een sub3 M geholpen op de fiets. Dus dat zou wel fijn zijn . Maar even kijken en overleggen. Ligt ook een beetje aan de Hoge Veluwetrail, die moet dan op duurlooptempo denk ik.
Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Lizan het volgende: [ afbeelding ] Mijn eerste 5 km loopje gehaald! De tijd op de klok daar was 29.56 min. Niet heel goed voor mijn doen, maar ach. De meeste waren langzamer
Edit: marathonlopers respect! Goed gedaan!
Goed bezig!
Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Lizan het volgende: [ afbeelding ] Mijn eerste 5 km loopje gehaald! De tijd op de klok daar was 29.56 min. Niet heel goed voor mijn doen, maar ach. De meeste waren langzamer
Netjes! Maar als het je eerste loopje is hoe weet je dan dat het niet heel goed is? Of heb je al wel sneller in training gelopen?
Goed gedaan Lizan!
Prima tijd hoor.
Mooie tijd!!! Misschien ooit, na veel meer trainen
Gisteren trouwens over de 600km heen gegaan voor dit jaar, 602 En net nog een rondje gelopen als wisselduurloop. Ging best lekker, maar warm. Had nog meer medelijden met de M'ers... Maar nog meer voor hun!
Paps is nog heel; ongeveer 3:55 gelopen. Geen goede tijd voor zijn doen, maar gezien de kou en het feit dat hij bij 14km z'n eerste kramp-in-de-kuit al had, heel netjes. Goddank is hij zo verstandig geweest om z'n tempo te verlagen om uit te kunnen lopen.
Kippenvel bij die finish, geweldige laatste meters