heb nu een ally die me die 100 spirit geeft, nu kan ik onbeperkt rennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch weer +25% resource generation (en damage)
Wat is er zo bijzonder aan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:54 schreef DemonRage het volgende:
Nog meer mensen die een DH hebben en met de Buriza (2h crossbow) spelen?
Volgens mij wil je dan niets anders meer.
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 2x gegarandeerd piercen (kan rollen met 1x btw) en met een hungering arrow betekent dat 3x zoveel hits op een single target en tot 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.quote:
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 1 of 2x gegarandeerd piercen en met een hungering arrow betekent dat tot 3x zoveel hits op een single target en tot ruim 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.
ah oké! Da's wel nice danquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.
Ok, waar haal ik dat ding?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Is een Legendary drop en ik ben 'm al 2x tegengekomen... hoeft niet per se op torment btw.quote:
Mja, op zich wel leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de hatred spenders. Hungering is wel behoorlijk single target en qua burst dps heb je m.i. toch meer aan b.v. CA/LFB.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Sets.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef ssebass het volgende:
Wat zijn trouwens de Torment only drops? Heb niet het idee dat er hele andere dingen vallen. Op lagere moeilijkheidsgraden vallen ook de lvl 70 items volgens mij.
Dat is wel heel veel pech. Ik deed expert en had toch wel 1 drop per 4 runs ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 10:54 schreef Michhas het volgende:
Malthael inmiddels zo'n 20 keer verslagen op T1/T2. Nog steeds geen Reaper's fear
Dat hele damage zegt ook helemaal niets volgens mij, heel leuk zo'n cijfertje maar hij rekent dus de extra damage van fire, grenades enz. allemaal niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
Ik heb maar 300k damage, maar T3 solo gaat prima met Blessed Shield spam
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Demanto-2946/hero/38589705
Ik blijf het gewoon proberen tussen de bounties en rifts door, maar was er nu wel even klaar mee.quote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel pech. Ik deed expert en had toch wel 1 drop per 4 runs ofzo.
Ik ben net gestopt.quote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef Lamabal het volgende:
Iemand online die zin heeft om te spelen?
Upgraden van blacksmith/jeweler/mystic.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef trigt013 het volgende:
Waar kan ik mijn Death's Breath het beste voor inzetten als Monk? Ik heb nu ook 1 miljoen goud en voorlopig geen bestemming, wat is het slimste.
Allereerst het upgraden van je blacksmith en jeweller. Daarna kun je craften of enchanten.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef trigt013 het volgende:
Waar kan ik mijn Death's Breath het beste voor inzetten als Monk? Ik heb nu ook 1 miljoen goud en voorlopig geen bestemming, wat is het slimste.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189299133quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef ssebass het volgende:
Wat zijn trouwens de Torment only drops? Heb niet het idee dat er hele andere dingen vallen. Op lagere moeilijkheidsgraden vallen ook de lvl 70 items volgens mij.
Er zijn ook horadric only items. Nooit geweten. Die leg potions kende ik ook niet. Zijn die eenmalig? Dus opdrinken en weg. Dan zijn ze niet heel nuttig.quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189299133
Heb al 2 bottomless potions of the diamond. Beide geloot in de 2 weken na de release van RoS.quote:Op maandag 21 april 2014 19:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er zijn ook horadric only items. Nooit geweten. Die leg potions kende ik ook niet. Zijn die eenmalig? Dus opdrinken en weg. Dan zijn ze niet heel nuttig.
Edit: never mind potions kunnen oneindig gebruikt worden. Nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |