Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Furyquote:
Op die manier is het best goed idd, als je een stuk of 10 mobs raakt hebben twee idd een kans om area damage te doen, die dan eigenlijk dubbel alle andere raakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je moet die area damage een beetje zo zien:
Met je AOE spells raak je bijvoorbeeld 10 mobs tegelijk, als ze niet allemaal in 1x doodgaan, dan is er dus op iedere mob een 20% kans dat alle mobs om hem heen 50% van zijn damage ook krijgen.
Als die mobs bijvoorbeeld 100HP hebben en je AOE raakt ze allemaal voor 50 dmg, dan bestaat de kans dat mobs 1 en 8 50% van de damage die zij kregen ook bij de rest doen. Dan doen zij allebei dus 25 dmg op de rest van de mobs, waardoor je AOE spell eigenlijk van 50 naar 100 damage gaat (want zij krijgen 50+25+25)
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Fury
Attack speed is toch ook geen damagequote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.
Celerity geeft bijvoorbeeld increased attack speed na een succesvolle punish-block, daarvoor heeft + punish damage dus geen invloed, behalve de initiële attack.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Attack speed is toch ook geen damageDie dingen zijn altijd +damage by %, niet +effect by %
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iigquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maargoed, als jij het zegt vertrouw ik het. Ik zou het zelf willen testen maar er poppen op mijn crusader zoveel miljoentjes op in mijn scherm op het moment dat ik geattacked wordt dat het lastig is de éne proc van de ander te onderscheiden
Bij andere skills/runes zou het ook duidelijker zijn aangezien die gewoon een rond damage-aantal hebben. Condemn ontploft gewoon voor zoveel miljoen, logisch dat als daar 30% damage van gear bij komt dat dat daar dan direct bij wordt opgeteld. Bij een skill als punish die 90% weapon damage terugdoet als je die punish-buff hebt -na- een attack is het wat vager gezien die +damage dan in theorie alleen bij de punish -zelf- bijgeteld kan worden en de retaliate dan verder niet gemodified wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iig
Toeval, had dit net voor de eerste keerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
Pff wat is RoS instabiel op de Mac zeg als het om rifts gaat. Vaak volledige freezes bij het teleporten naar en teleporten uit rifts of het openen van een townportal tijdens het doen van een rift.
Helemaal irritant als je net klaar bent en je XP wil claimen voor het doorlopen van de rift en alles weer eens crasht.... Het is blijkbaar een bekend probleem maar het is te hopen dat het een beetje snel verholpen wordt.
En om het over de volledige willekeurige framedrops maar niet te hebben sinds de release van RoS
Ik weet het nog niet 100% zeker, maar ik had ergens gelezen dat +% op skills van toepassing zijn op alle percentages die in de skills staan, damage-wise.quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik speel als wizard juist met een traag wapen. Dan kan ik veel langer disintegrate volhouden voordat mijn Arcane Power op is. 500k dps met een attack speed van 1.15 of 500kdps met een attack speed van 1.50 maakt qua dps geen ruk uit, maar doordat disintegrate veel sterker is dan mijn primary attack is dat in de werkelijke dps veel gunstiger als ik dat onafgebroken kan volhouden. Dus een langzaam wapen is beter dan een snel wapen.
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Jep, klinkt herkenbaar. Als je windowed speelt kan je nog force quit doen maar anders wordt het rebooten. Vanavond gelukkig nergens last van gehad.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Die laadtijden heb ik ook last van, idd vooral een level in. Kom ik er in...zijn degene die 1 sec voor mij er in zijn gegaan, al een half level verder haha. Zelfde met TP naar iemand vanuit bijv new tristam. Binnen in het lvl TP naar iemand gaat wel snelquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.
En regelmatig een DC omdat mijn eigen netwerk niet meewerkt, maar daar kan Blizzard niks aan doen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:18 schreef FloydSkywalker het volgende:
Kun je je eigen post verwijderen? Per ongeluk op qoute geklikt ipv edit.
Yep, wel lekker, ik heb alleen nog maar 2x de boots gevonden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je dan alle pets actief? De buff van wolf, spider enz? Dat is wel dik sterk dan
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizardsquote:
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizards
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Oja daar had een guildie van me het over inderdaad, die is wel erg nice. Alleen nog niks van gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.
Ik ook nog niet. En door mijn ring heb ik maar 3 stuks nodig voor het archon effect.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja daar had een guildie van me het over inderdaad, die is wel erg nice. Alleen nog niks van gezien
Die ring wil ik ook nog, die's wel erg nice.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. En door mijn ring heb ik maar 3 stuks nodig voor het archon effect.
Alleen de passives maar daar ben ik ook al blij mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Die puzzle ring heb ik er ook nog bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
Dat wordt dan wel knetter irritant voor ander partymembers al dat volk op het beeldscherm...
Een maat van mij zit continu achter mijn Puzzelring Goblin aan te vangen omdat hij denkt dat het een treasure gob is, hahaha!
Doet mij denken aan de necromancer uit D2, waarbij er enorme lag ontstond of de hele boel crashte omdat er een heel dorp mee liep.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
Dat wordt dan wel knetter irritant voor ander partymembers al dat volk op het beeldscherm...
Een maat van mij zit continu achter mijn Puzzelring Goblin aan te vangen omdat hij denkt dat het een treasure gob is, hahaha!
Gz.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:58 schreef Murdera het volgende:
Mn DH eindelijk ook goed genoeg om in mn eentje (langzaam maar zonder om de minuut dood te gaan) T1 te kunnen spelen
Idd, complete chaos.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:
Tevens, wat bizar om te zien al die companions en dan 2 fetishbuild WD's erbij
ah ja vanavond even vergelijken en optimaliseren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Idanue het volgende:
[..]
Gz.![]()
Mijn build btw: http://eu.battle.net/d3/e(...)r#bPOVdS!YcbX!YZYZbc
Goed om als starter in T1 te beginnen.
En dan nog dat amuletje met stun = 2 shadow clones erbijquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft die kerel een spraakgebrek of waquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef Lamabal het volgende:
Ik loop zo normals maar een beetje door te rushen voor gear
Edit: Zo bedoel ik
Zit er verschil qua drops met normal en expert?
Ik vond het wel geniaal. Maar zo klinkt het welquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft die kerel een spraakgebrek of wa
Het is wel leuk bedacht, dat welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond het wel geniaal. Maar zo klinkt het wel
wat dacht je als je 4 WD's hebt lopen, allemaal met dat volk achter zich aan?!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
niets was zo erg als CM en lightning monk combo!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
wat dacht je als je 4 WD's hebt lopen, allemaal met dat volk achter zich aan?!
Volgens mij trekt mijn computer dat echt niet haha
Het grote verschil zit hem in de %kans dat er iets dropt en er zijn torment only legs (die zoals de naam het al zegt, alleen in t1 of hoger droppen)quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef Lamabal het volgende:
Ik loop zo normals maar een beetje door te rushen voor gear
Edit: Zo bedoel ik
Zit er verschil qua drops met normal en expert?
Ik wil je build ook overnemen maar waarom hebben alle builds Vault? Daar heb je toch niets aan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Idanue het volgende:
[..]
Gz.![]()
Mijn build btw: http://eu.battle.net/d3/e(...)r#bPOVdS!YcbX!YcYZbc
Goed om als starter in T1 te beginnen.
Dat is een hele nuttige skill. Als je in de problemen zit kun je weg vaulten, je kunt snel even globes pakken, je herpositioneren voor een skill en je kunt snel door een lvl heen als het moet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik wil je build ook overnemen maar waarom hebben alle builds Vault? Daar heb je toch niets aan?
Je moet even ergens in de options de elective mode aanzetten. Dan kun je je skills in alle slots zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:31 schreef Zspirit het volgende:
Oke jullie hebben me overtuigd maar ik krijg de skills niet zo aangepast.
Het zal wel een domme vraag zijn maar bij dit voorbeeld staan 3 hunting skills hoe kan dat?
En hoe krijg je cluster arrow op je rechter muisknop?
Zo ziet mijn build er nu uit omdat ik niet alles kan veranderen.
[ afbeelding ]
Heb je die hexing pants?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:24 schreef Jimbo het volgende:
Vault is baas idd.
Heb net die monk build geprobeerd, maar bne constant spiritloos
Zou dat komen omdat ik geen 2h gebruik maar 2 losse? Of mis ik iets anders
neequote:
heb nu een ally die me die 100 spirit geeft, nu kan ik onbeperkt rennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch weer +25% resource generation (en damage)
Wat is er zo bijzonder aan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:54 schreef DemonRage het volgende:
Nog meer mensen die een DH hebben en met de Buriza (2h crossbow) spelen?
Volgens mij wil je dan niets anders meer.
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 2x gegarandeerd piercen (kan rollen met 1x btw) en met een hungering arrow betekent dat 3x zoveel hits op een single target en tot 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.quote:
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 1 of 2x gegarandeerd piercen en met een hungering arrow betekent dat tot 3x zoveel hits op een single target en tot ruim 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.
ah oké! Da's wel nice danquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.
Ok, waar haal ik dat ding?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Is een Legendary drop en ik ben 'm al 2x tegengekomen... hoeft niet per se op torment btw.quote:
Mja, op zich wel leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de hatred spenders. Hungering is wel behoorlijk single target en qua burst dps heb je m.i. toch meer aan b.v. CA/LFB.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Sets.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef ssebass het volgende:
Wat zijn trouwens de Torment only drops? Heb niet het idee dat er hele andere dingen vallen. Op lagere moeilijkheidsgraden vallen ook de lvl 70 items volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |