ik dacht wij waren matties :s :squote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar bij jou vast niet want met slechte mensen gaat het altijd goed
Maar van die speed troep krijg je toch enorme katers? In m'n omgeving deden ze dat wel, zuipen, snuiven, zuipen, snuiven. Ik vond ze er nooit zo knap uit zien erna om nog maar niet te spreken over de volgende dag.quote:
Hier toch echt niet, allemaal coke-dealertjes.quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep is echt overal zo ongeveer de makkelijkste drug om te fixen
Ik heb er ook aardig moeite mee andersquote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Frank kan het niet bijbenen jongens, even versnellingkje terug.
Nou nee, ik zit op een oude laptop beneden en die gaat daar raar van doen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Frank kan het niet bijbenen jongens, even versnellingkje terug.
Als je er niet bij zuipt valt dat na één of twee nachten wel mee. Daarna wordt het wat heftiger, maar vooral gewoon extreme vermoeidheid.quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar van die speed troep krijg je toch enorme katers? In m'n omgeving deden ze dat wel, zuipen, snuiven, zuipen, snuiven. Ik vond ze er nooit zo knap uit zien erna om nog maar niet te spreken over de volgende dag.
Als de ampère laag is kan het niet zo veel kwaad toch?quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als je een zwak hart heb kan je idd pech hebben ja.
jij slikt gewoon bommetjes?quote:
Met pillen ben ik de dag erna altijd agressief.quote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je er niet bij zuipt valt dat na één of twee nachten wel mee. Daarna wordt het wat heftiger, maar vooral gewoon extreme vermoeidheid.
Al verschilt dat ook per persoon, mijn vriendin had bijvoorbeeld ook vaak last van die depressieve gevoelens die je ook krijgt als je pillen gedaan hebt.
Hm. Dit weerhoud mij ook erg in drugs. De keren dat ik wiet gerookt heb voelde ik me ook al ellendig, lijkt me dat dat met zwaarder spul enkel erger wordt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je er niet bij zuipt valt dat na één of twee nachten wel mee. Daarna wordt het wat heftiger, maar vooral gewoon extreme vermoeidheid.
Al verschilt dat ook per persoon, mijn vriendin had bijvoorbeeld ook vaak last van die depressieve gevoelens die je ook krijgt als je pillen gedaan hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
ik kreeg laatst een schok van de kast van mijn pc, die durf ik nu niet meer aan te raken.
Gewoon ice-tea zonder prik erbijquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
Sowieso mensen die pep en alcohol combinerenga al over mijn nek als ik dan bier ruik.
Maar de ampére van krachtstroom is vaak niet laagquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de ampère laag is kan het niet zo veel kwaad toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |