SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man weetquote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Liverpool en Feyenoord winnen vandaag en mijn dag is geslaagd
twitter:
twitter:MCFC twitterde op zondag 13-04-2014 om 13:40:51TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Toure, Fernandinho, Navas, Nasri, Silva, Dzeko #mcfc reageer retweet
waaromquote:Op zondag 13 april 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
Saido Berahino heeft heel wat uit te leggen. De aanvaller speelde zaterdag met West Bromwich Albion gelijk tegen Manchester United (3-3)![]()
bron: voetbalzone
Het verhaal, gewoon een kneus die gast.quote:Op zondag 13 april 2014 13:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waarom
Om het verhaal of omdat WBA niet tegen Man UTD speelde maar Spurs
City is uit niet zo sterk dit seizoen, toch.. Ik zie Liverpool dit wel winnen.. vroeger vond ik Suarez een vervelende etter maar ik heb sinds dit seizoen wel groot respect gekregen voor wat hij laat zien, hij is echt heel goed gewordenquote:Op zondag 13 april 2014 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee aanvallende ploegen tegen elkaar met niet zo'n sterke verdediging. Kom maar op
Goed was hij altijd al, nu concentreert hij zich meer op voetbal alleen, dat scheelt.quote:Op zondag 13 april 2014 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
City is uit niet zo sterk dit seizoen, toch.. Ik zie Liverpool dit wel winnen.. vroeger vond ik Suarez een vervelende etter maar ik heb sinds dit seizoen wel groot respect gekregen voor wat hij laat zien, hij is echt heel goed geworden
Ik vond Suarez altijd al een baas.quote:Op zondag 13 april 2014 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
City is uit niet zo sterk dit seizoen, toch.. Ik zie Liverpool dit wel winnen.. vroeger vond ik Suarez een vervelende etter maar ik heb sinds dit seizoen wel groot respect gekregen voor wat hij laat zien, hij is echt heel goed geworden
Is ook wel makkelijk als je in vorm bent en je team ook draait. Ik weet zeker dat als Liverpool en hijzelf volgend seizoen ofzo minder gaan draaien hij weer zijn tanden in iemand zetquote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed was hij altijd al, nu concentreert hij zich meer op voetbal alleen, dat scheelt.
twitter:ESPNFC twitterde op zondag 13-04-2014 om 14:08:07This game features the top 4 Premier League scorers:1) Suarez (29)2) Sturridge (20)3) Yaya Toure (18)4) Aguero (15) reageer retweet
quote:Op zondag 13 april 2014 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:ESPNFC twitterde op zondag 13-04-2014 om 14:08:07This game features the top 4 Premier League scorers:1) Suarez (29)2) Sturridge (20)3) Yaya Toure (18)4) Aguero (15) reageer retweet
quote:Op zondag 13 april 2014 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooier dan welke club ook in de wereldquote:Op zondag 13 april 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog mooier dan de Twente versie.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooier dan welke club ook in de wereld
quote:Op zondag 13 april 2014 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks geen sjelsie, niks geen city!! Ik wil Liverpool als kampioen!!
wtfquote:Op zondag 13 april 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk. Zie hier nog zo'n voorbeeld waar Liverpool, Twente goedkoop probeert te kopiëren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeden OT.quote:
Jabij mij ookquote:Op zondag 13 april 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA
de stream viel midden in de goal uit
sorry Insoquote:Op zondag 13 april 2014 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie lopen allemaal vies achter ofzo trouwens.
Ik dacht even dat ik een andere wedstrijd keek omdat er geen klaarkom posts op FOK! kwamenquote:
Wat een idioten.quote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX schakelt ook even op Eredivisie 1 naar LIV-CIT
Haha ja.... hoezo fox eredivisie.....quote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
RATATATATAquote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk voortaan via internet. Is helemaal gratis.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef Merkie het volgende:
Wat belachelijk eigenlijk dat je honderd miljoen euro per maand voor Fox Sports moet betalen en dan niet eens zo'n wedstrijd als deze in HD kan bekijken.
Betaal jij zoveel per maand?quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef Merkie het volgende:
Wat belachelijk eigenlijk dat je honderd miljoen euro per maand voor Fox Sports moet betalen en dan niet eens zo'n wedstrijd als deze in HD kan bekijken.
Ze hebben toch ook maar een paar wedstrijden en geen Brits commentaar? Daar ga ik echt niet voor betalen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef Merkie het volgende:
Hopelijk hebben ze binnenkort ook ElSierdquote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook maar een paar wedstrijden en geen Brits commentaar? Daar ga ik echt niet voor betalen.
Dat ook inderdaad. Ik vind het gewoonweg belachelijk dat je maar 1 HD-kanaal krijgt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook maar een paar wedstrijden en geen Brits commentaar? Daar ga ik echt niet voor betalen.
Dat is meestal als spelers van de eredivisie naar een topcompetitie gaan.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef opreis het volgende:
Ik heb suarez al een tijd niet meer zien spelen maar hij lijkt me een kilo of 5 zwaarder (op een goede manier, gespierder/breeder/robuster) dan toen hij nog bij ajax speelde. Of lijkt dit alleen maar zo
Die kan je toch niet serieus nemen, simpel te frauderen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers voor deze wedstrijd trouwens!
Zag het bij vlaar ook wel beetje terug ja. Zijn Eriksen en RvW inmiddels ook afgetraind dan?quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat is meestal als spelers van de eredivisie naar een topcompetitie gaan.
Betalen om voetbal te kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
Voetbal via een stream kijken
Snap dat soort mensen niet.
Beter dan alleen Teletekst toch?quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Betalen om voetbal te kijken
Teveel geld betalen aan een abonnementquote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
DIe moet uitkijken inderdaadquote:
Dit dus.. ik betaal voor alles maar bezuinig weer op verse maaltijdenquote:Op zondag 13 april 2014 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geld hebben om fox sports en sport 1 te hebben.... Wat een heerlijkheid![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal niet in het stadion kijken.
Ik snap die mensen niet
Denk ik ook ja...quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Suarez zal nog wel een domme gele kaart dus rood krijgen.
Ik bezuinig op mijn vriendin. Werkt prima!quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit dus.. ik betaal voor alles maar bezuinig weer op verse maaltijden
succesjood!111quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me wel een successupporter, dit is voor het eerst sinds jaren dat ik live naar Liverpool kijk
quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me wel een successupporter, dit is voor het eerst sinds jaren dat ik live naar Liverpool kijk
Ik vond het ook baasquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bent niet de enige hier hoorquote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Incroyable.quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mij niet.. heb ook Liverpool - Arsenal en Liverpool - Everton gezien.. sindsdien ben ik fanquote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben al jaren voor Liverpool, maar kijk eigenlijk weinig buitenlandse competities.quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier hoorZe komen opeens uit alle hoeken en gaten.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier hoorZe komen opeens uit alle hoeken en gaten.
Er wordt afscheid genomen van Strootgod bij PSV-FEYquote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Cambuurquote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Atletico is de hipsterclub van dit moment. Daarna Liverpool en Dortmund.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt afscheid genomen van Strootgod bij PSV-FEY
lekker optijdquote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ik weet hetquote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan pas?quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli is de ultieme hipsterclubquote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Gelukkig steunde ik Atleti al voor de hipsters, dankzij ElSierd.quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Ik denk dat Kees ook wel pagga slaat op Strootgod straksquote:Op zondag 13 april 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet hetWordt effe pagga slaan op de tribune natuurlijk
Als Cambuur ook als hipsterclub wordt gezien; Ik heb voor allemaal sympathiequote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Is toch altijd leuk als de underdog het goed doet.quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Napoli vind ik ook wel een leuk clubje, maar tis vooral dat de rest in Italie kut is.quote:
Ik vind Atleti leuk sinds Falcao.. daarvoor was het gewoon een van de velen.. de club die nooit won van Real.quote:Op zondag 13 april 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig steunde ik Atleti al voor de hipsters, dankzij ElSierd.
Roma is dit jaar wel bazig hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Napoli vind ik ook wel een leuk clubje, maar tis vooral dat de rest in Italie kut is.
Roma is een prachtige club manquote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Napoli vind ik ook wel een leuk clubje, maar tis vooral dat de rest in Italie kut is.
Strootgod haterquote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roma en Juve gaan nog.quote:
St Pauli is gewoon een tokkieclub toch?quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
St Pauli is een hipsterclub. En ultiem kut.
Ik ben fan van Atleti sinds deze week. Niet normaal hoe ze Barca met de rug tegen de muur zetten. Zelden zoiets gezien.quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Atleti leuk sinds Falcao.. daarvoor was het gewoon een van de velen.. de club die nooit won van Real.
Heb je Dortmund - Real niet gezien?quote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atleti sinds deze week. Niet normaal hoe ze Barca met de rug tegen de muur zetten. Zelden zoiets gezien.
Nee een linkse hipsterclub.quote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
St Pauli is gewoon een tokkieclub toch?
Daar speelt John Verhoek toch?quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
St Pauli is een hipsterclub. En ultiem kut.
Ook wel successupporter genoemdquote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben fan van Atleti sinds deze week. Niet normaal hoe ze Barca met de rug tegen de muur zetten. Zelden zoiets gezien.
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daar speelt John Verhoek toch?
Roma heeft een mooi tenue en een mooi logo, zou verder niet weten waarom het een mooie club zou zijn.. ben paar jaar terug bij Napoli - Roma geweest en heb toen zelf kunnen concluderen dat Napoli inderdaad een bijzondere club is.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Roma heeft een mooi tenue en een mooi logo, zou verder niet weten waarom het een mooie club zou zijn.. ben paar jaar terug bij Napoli - Roma geweest en heb toen zelf kunnen concluderen dat Napoli inderdaad een bijzondere club is.
Die sfeer daar is geweldigquote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Roma heeft een mooi tenue en een mooi logo, zou verder niet weten waarom het een mooie club zou zijn.. ben paar jaar terug bij Napoli - Roma geweest en heb toen zelf kunnen concluderen dat Napoli inderdaad een bijzondere club is.
Ik noem mezelf geen supporter van Liverpool, wel van Real.quote:
jaquote:Op zondag 13 april 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Poolse club? Legia?
Sympathie hebben is wat anders dan supporter zijn.. als een buitenlandse club die ik tof vind verliest dan lig ik er niet wakker van, als mijn eigen club verliest ook niet maar leuk is andersquote:
Wist niet dat z'n blessure zó ernstig was.quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist niet dat z'n blessure zó ernstig was.
Hahahaha
[..]
Hahahaha
Romequote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Strootman is 24 jaar geworden.quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
[..]
Hahahaha
[..]
Hahahaha
edquote:
Echt hequote:Op zondag 13 april 2014 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn stream loopt achter.
Zo de 2-0 kijken
ik las wat andersquote:
En dat is waarom ik betaal.quote:Op zondag 13 april 2014 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn stream loopt achter.
Zo de 2-0 kijken
Ja, je moet wel up to date op FOK! kunnen posten uiteraard.quote:
Want Suarezquote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, hoe kan het dat Liverpool ineens van het lulletje rozenwater van de BPL naar kampioen gaat?
Zij hebben de SSSquote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, hoe kan het dat Liverpool ineens van het lulletje rozenwater van de BPL naar kampioen gaat?
quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brendan Rodgers + Suarezquote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez is zich plotseling dat hij ook teamgenoten geeft.quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idem voor Dortmund!quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Liverpool en Atleti hebben wel overeenkomsten.. beide ploegen hebben een drive waar je 'u' tegen zegt..
johquote:Op zondag 13 april 2014 15:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Demichelis simpel uitgespeeld
Niet gewoon je vriendin sky sports laten betalenquote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een uitkering van 800 euro de maand om streams te betalen he
En kwalitatief niet het beste team. Dit team van Liverpool is helemaal niet zo anders als dat van vorig seizoen of het seizoen daarvoor. Geweldige prestatie van Rodgers en het team dit.quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Liverpool en Atleti hebben wel overeenkomsten.. beide ploegen hebben een drive waar je 'u' tegen zegt..
Kompany is sowieso niet meer de speler van een jaar of 2 geleden.quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is ook niet 100% fit, waarom stelt PELLEgrini hem dan op?
Bedankt voor deze reactie.quote:
Krantenwijkje nemen, niks mis mee ouwe reus.quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een uitkering van 800 euro de maand om streams te betalen he
Ik denk dat het vooral zit in dat het niet meer alleen Suarez is, maar nu ook Sturridge een topseizoen draait en Sterling doet leuk mee. En ze hebben natuurlijk geen Europees voetbal en liggen al uit alle andere bekertoernooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |