Erg zweverig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mij ook. Niet zoals vroeger.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef hexje het volgende:
Toch valt het programma mij dit seizoen tegen. Ik weet niet waar het aan ligt.
Op zich denk ik niet dat dat heel moeilijk is. Je herkent er veel Nederlands, Duits en Engels in. Maar goed, in het eerste jaar is het natuurlijk wel logisch dat je nog niet echt vloeiend Deens kunt. En voor een baan 'op niveau' is goede kennis van de taal vaak wel belangrijk. Bij werk 'op niveau' moet je tenslotte met je collega's en klanten/opdrachtgevers schriftelijk en mondeling kunnen communiceren. Bij de schriftelijke communicatie aan klanten wordt verwacht dat dat (zo goed als) foutloos gedaan wordt. Er zijn er maar weinigen die in een paar maanden een taal zo goed kunnen leren dat ze zonder moeite een inhoudelijke brief/e-mail kunnen schrijven of vloeiend een telefoongesprek kunnen voeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:38 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al. Deens is helemaal niet zo lastig om te leren.
Dat was dan ook het enige dat ze begrepen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
kartoffelen moet je toch kunnen begrijpen
Maar jij bent vrouw.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef alors het volgende:
Ik heb dat ook nooit geleerd. Ik kan het toch.
Godver wat een simpel figuur.
zelfs een echte Slowchat nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef OProg het volgende:
Deze zou het tempo in een gemiddeld fok topic niet bij kunnen houden.
Nee, nadat je je mbo (mts) hebt gehaald kun je nooit meer wat nieuws leren. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef marcodej het volgende:
Nooit geleerd vroeger. En ja, het is natuurlijk ondenkbaar dat je dat op latere leeftijd gaat leren.
Hangt er vanaf of Biodanza haar zen heeft gemaakt of niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Waarom krijgt Peter een harde dobber daaraan? Kan dat wijf niet helpen ofzo?
Als ik haar hoor praten, denk ik van niet inderdaad. Biodansen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Waarom krijgt Peter een harde dobber daaraan? Kan dat wijf niet helpen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |