SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Biertje 2 euro, wijntje 3 euroquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
standaard 2 euro? Halve liter of glaasje wijn is 2 euro?
owww marijkequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Biertje 2 euro, wijntje 3 euro
Heb dat sterrenspringen voor het eerst eens op, zie ik die kop van die Marijke Helwegen met die badmuts![]()
Koen verweij, jeffrey wammes..... ochquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb dat sterrenspringen voor het eerst eens op, zie ik die kop van die Marijke Helwegen met die badmuts![]()
3 uur vannachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
hoe laat komt de koper voor de tractor ?
Uurtje of 3 vannacht dacht ik..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
Precies. Streams op eters zijn niks meer aan, de rest van de bewoners kloten ook maar wat aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
Tja, ze zitten natuurlijk met haar in hun maag. Vrijlaten gaat niet.
hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koen verweij, jeffrey wammes..... och
en wie van de fokkers gaat dat fiilmen ?quote:
2-3 uur vannachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
Nou nee, dat gezever van haar kan me gestolen worden. Inderdaad om de reden die jij noemde: het gaat toch nergens heen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Streams op eters in niks meer aan, de rest van de bewoners kloten ook maar wat aan.
Ze zetten haar in als Harrie in de Warrie. Leuk hè?
ben gaan zappen. is ze afgebroken. ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koen verweij, jeffrey wammes..... och
Dat kanquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ik
wammes is een turnerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ik
Lot lekker noemenquote:
Precies. En dat "leuk hè" zegt Dre altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
Nou nee, dat gezever van haar kan me gestolen worden. Inderdaad om de reden die jij noemde: het gaat toch nergens heen.
Laura: Heb je lekker gegeten?quote:
Moest lachen toen de pruik van die donkere dame afvloog tijdens het duiken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef kaya39 het volgende:
[..]
ben gaan zappen. is ze afgebroken. ?
Heb der x in het echt gezien net een porselijnen pop.
Zo praat je met dementerende bejaarde als verpleegster... Beroepsdeformatie... Ze gaat zo ook met Dre omquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Heb je lekker gegeten?
Gast: ja
Laura: Ja is lekker hè?
Mens kan echt geen gesprekken voeren.
Ik vind het tenenkrommend, en dat jongetje erbij. Het voelde awkward genoeg om van stream te wisselen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Heb je lekker gegeten?
Gast: ja
Laura: Ja is lekker hè?
Mens kan echt geen gesprekken voeren.
En haar zoontje dat zo verbaasd keekquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moest lachen toen de pruik van die donkere dame afvloog tijdens het duiken.
Zijn er mensen op dit moment in je buurt die hulp kunnen verlenen? Zo ja, roep ze, ga rustig op de grond liggen en zeg dat ze 112 moeten bellen. Ik denk dat dit ernstig is.quote:
Die gaan veel oprechter met mensen om, tenminste, zij die ik ken die werkzaam zijn met dementerenden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo praat je met dementerende bejaarde als verpleegster... Beroepsdeformatie... Ze gaat zo ook met Dre om
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn er mensen op dit moment in je buurt die hulp kunnen verlenen? Zo ja, roep ze, ga rustig op de grond liggen en zeg dat ze 112 moeten bellen. Ik denk dat dit ernstig is.
Hebben ze al een zwembad met duikplank?quote:
ah dat heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moest lachen toen de pruik van die donkere dame afvloog tijdens het duiken.
Ik ben verlopenquote:
Ik heb blijkbaar lekker onoordeelkundig dus op Mike gestemdquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie dat 23% van de stemmers in de "nieuwelingen-poll" fan van Charlotte is.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb blijkbaar lekker onoordeelkundig dus op Mike gestemd
Die is oud geworden.. Maar zijn vriendin is 20...quote:
Grr.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
pedo jan rens bedoel je?quote:
Nee joh, Jeffreyquote:
Ik kan het op die site nog wel over doenquote:
Baconcus met even gezapt worden met een defibrillator... vind Lot lekker..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er iemand gereanimeerd worden?
Zo nee, ga ik weer verder met mijn andere rls.
Ehhh iemand die Lot leuk vindt of zoquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er iemand gereanimeerd worden?
Zo nee, ga ik weer verder met mijn andere rls.
Een van de twee is prima.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef pullup het volgende:
Ik kan het op die site nog wel over doenDerek ziet er uit als een relnicht dus dan blijft die Dennis over.
Zelfs mijn kapotte gaydar gaat af bij die Derek...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan het op die site nog wel over doenDerek ziet er uit als een relnicht dus dan blijft die Dennis over.
Te laatquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee niet Dennis! Die praat als een ouwehoer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Baconcus met even gezapt worden met een defibrillator... vind Lot lekker..
400 volt and clear....quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhh iemand die Lot leuk vindt of zo
Soms moet je gewoon op je tweede indruk afgaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is ook geen redden meer aan met jou
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb Dennis gekozen. Qua foto al uitgekozen, wilde wat meer lezen en kreeg hem door mijn strot geduwd.
Maar is goed.
Maar driemaal is scheepsrecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon op je tweede indruk afgaan
Och ja, als de poep de ventilator raakt, is het toch te laat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
400 volt and clear....
Bij de volgende flatline is het precies kwart over tering.
Fijn.. Die gebruikt zijn filmpje om Charlotte te promoten. Zo komen we nooit van die big afquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ga je slapen ! Trusten .quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een van de twee is prima.
Nite nite, tot morgen.
Bij de volgende aanval gewoon laten gaan. Sommige mensen leren het noooooit...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
400 volt and clear....
Bij de volgende flatline is het precies kwart over tering.
Iedereen die pro Lot is wordt een No.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fijn.. Die gebruikt zijn filmpje om Charlotte te promoten. Zo komen we nooit van die big af
Hij verkracht die uber lekkere uien met die benaming.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ron heeft het over gele Amsterdamse zilveruien..
Ik dacht dat je de poll hier bedoelde op de site heb ik het rechtgetrokken gelukkig. Geen Lotje fans voor mijquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fijn.. Die gebruikt zijn filmpje om Charlotte te promoten. Zo komen we nooit van die big af
Begin jij nou ook?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer komt Mike eigenlijk? Ben benieuwd wie hij wegstuurt.
leuk voor jowiequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zelfs mijn kapotte gaydar gaat af bij die Derek...
Amsterdamse Uienquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ron heeft het over gele Amsterdamse zilveruien..
Hopelijk Ruud, hioj heeft een beetje wauw factor wat de meiden nodig heeft, en is handig, beter als zo'n micro bioloog die heeft teveel zwets in zijn gedachtequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer komt Mike eigenlijk? Ben benieuwd wie hij wegstuurt.
Wat een oen die Mike,zelf denk amper gekeken.Van je vrienden moet je het hebben,die zeiden dat Lot leuk was.Gaat hem hoop stemmen kostenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo kom ik er nooit uit. Mike heb ik weggestreept, omdat pro Lot. Maar voor de rest zijn jullie geen hulp
Ik denk dat-ie het best bij het programma past. Binnen 10 dagen zit-ie vooral voor zich uit te staren tussen twee maaltijden door.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Begin jij nou ook?
Alle intelligentsia laat het afweten.
Ik hoop dat Dennis zijn hittekanon meeneemt om Aike te ontdooien. Zal wel ijdele hoop zijn...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo kom ik er nooit uit. Mike heb ik weggestreept, omdat pro Lot. Maar voor de rest zijn jullie geen hulp
Leutig toch en weer een brabander, kunnen gezellige mensen zijn...en een beetje technisch onderbouwd,, misschien beter als zo'n oen die alles van hout (duur) denkt te kunnen makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat een oen die Mike,zelf denk amper gekeken.Van je vrienden moet je het hebben,die zeiden dat Lot leuk was.Gaat hem hoop stemmen kosten
Die chalets zagen er niet verkeerd uit,beter dan die loods.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Leutig toch en weer een brabander, kunnen gezellige mensen zijn...en een beetje technisch onderbouwd,, misschien beter als zo'n oen die alles van hout (duur) denkt te kunnen maken
Dan ben je geschift. Geen schatje...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Nicoline is een schatje, praat tegen de blaadjes sla
Nico zonder Rienkquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Brabanders zijn altijd gezellig en gastvrij. Kijk maar naar Vanessa.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Leutig toch en weer een brabander, kunnen gezellige mensen zijn...en een beetje technisch onderbouwd,, misschien beter als zo'n oen die alles van hout (duur) denkt te kunnen maken
Ik praat tegen mijn vlees etende plantjes...ze smakken terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Ze is een schande voor de Brabanders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brabanders zijn altijd gezellig en gastvrij. Kijk maar naar Vanessa.
Heb je ze Dre genoemd?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik praat tegen mijn vlees etende plantjes...ze smakken terug
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan ben je geschift. Geen schatje...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nico zonder RienkZo is ze leuk.
Heb babys ontdekt vanmorgen...die noem ik Emilquote:
achhhhhquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik praat tegen mijn vlees etende plantjes...ze smakken terug
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Heb babys ontdekt vanmorgen...die noem ik Emil
Vanmiddag: Hallo koude wind, wat leuk dat je ons komt begroeten...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan ben je geschift. Geen schatje...
quote:
Dat gaat over een ander programma, daar is de SC voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:35 schreef kaya39 het volgende:
Nou heb me net bezeken haha .
van de 1. meter adof ze van de 10 meter afsprong .
Cossen, streamen, tv kijken en tattoo ontwerpen is een lastige combiquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
De eters hebben een dure avond, ook nog allemaal een shirt
Burner let je op de tv?
*hier stond foto van mijn vleesetende babyplant Emil*quote:
dreetje is gewoon een lief seniel vrouwtjequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik herken Dre aan het gesmak in mijn oor. De rest hoor ik wel maar herken ik niet aan het geluid
Praten prima! maar je moet toch wat eenkenniger worden. Als je tegen een koude wind gaat lullen heb je binnen de kortste keren een orkaan dombo!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanmiddag: Hallo koude wind, wat leuk dat je ons komt begroeten...
Zijn die nou moeilijk te onderhouden?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef blanket het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is echt waar
Een stukje vinger per dag volstaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn die nou moeilijk te onderhouden?Antwoord mag ook in dm
Kheb er 10, moet lukkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een stukje vinger per dag volstaat.
Ja en dit zijn alleen de happertjes...heb nog veel meer soorten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een stukje vinger per dag volstaat.
Zijn wel cool hoor, had ze vroeger ook. Maar kunnen blijkbaar slecht tegen dode vliegen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja en dit zijn alleen de happertjes...heb nog veel meer soorten.
Ik ben een ramp in namen...maar ik heb ook van die plakkers...heel handig met fruitvliegjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zijn wel cool hoor, had ze vroeger ook. Maar kunnen blijkbaar slecht tegen dode vliegen...
Er is echt zo weinig te beleven, dat zelfs gewoon SBS materiaal interessanter is...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:44 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is utopia zo saai dat we al over andere programma's mogen praten?
beetje tuincentrum kan je er alles over vertellenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kheb er 10, moet lukkenMaar ik ben geen Jimmy natuurlijk
Vindt je het heel erg als geen koffie kom drinken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in namen...maar ik heb ook van die plakkers...heel handig met fruitvliegjesMaar buiten vangen de happertjes best veel vliegjes, spinnen en muggen
Mogen ze daar vanavond naar kijken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef loekf het volgende:
[..]
Wammes... turner... gay... en doet mee aan sterren flikkeren van een duikplank
Nee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:44 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is utopia zo saai dat we al over andere programma's mogen praten?
Ja, verplicht SBS format he...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogen ze daar vanavond naar kijken?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy vraagt of bezoekster de groeten wil doen aan iedereen in Zwolle.
Isa leest de krantquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee het is niet saai?
Ja het is wel saai maar nee we mogen nergens anders over praten?
Laat maar uit dan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef Fozzzz het volgende:
kan ik de streams weer aan doen of zijn billy en ruud nog steeds een setje..? (dan laat ik ze uit!)
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef Fozzzz het volgende:
kan ik de streams weer aan doen of zijn billy en ruud nog steeds een setje..? (dan laat ik ze uit!)
Ik kijk Ik Vertrek...quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Isa leest de krantEn nico en Bill lopen een rondje
ik dacht al een andere camera instelling!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Isa in de 'nieuwe kamer'.
Dat programma, of je vertrekt doordat je kijkt?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga je zo doen? Je neemt ook alles van ons af!
Ik begreep dat Ron wandjes had geplaatst.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht al een andere camera instelling!
hebben ze een nieuwe kamer???
Dat ziet er niet Vanessa approved uitquote:
Het programma waar we weer vol op kunnen afzeiken hier op FOK!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat programma, of je vertrekt doordat je kijkt?
Tussenwand, en Isa ligt nu op de oude plek van Vanessa, en Ron op Isa haar plek. Aike naast Isa en Rienk en Nico daar tegenover (als ik het goed heb)quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht al een andere camera instelling!
hebben ze een nieuwe kamer???
Slaat echt als kut op dirk die wandjes...1 cm wand en er boven open...je hoort en ruikt nog iedere scheetquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:51 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ron wandjes had geplaatst.
Tuurlijk niet. Het nieuwe is er vanaf en deze zijn niet zo leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Zijn de bewoners net zo druk met de B&B gasten als gisteren?
Bovendien zijn deze niet ingehuurd door de Febo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het nieuwe is er vanaf en deze zijn niet zo leuk.
Schandalig toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het nieuwe is er vanaf en deze zijn niet zo leuk.
neehoor, best wel donker is ook leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Schandalig toch?
Alleen als je jong, leuk, lekker en blond bent, besteden we aandacht aan je?
Gasten met lichamelijke klachten na de 1e keer eten bij Vanas en 3 dagen later terugkomen, niet geregeld door de FEBO?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Bovendien zijn deze niet ingehuurd door de Febo.
Niet duurzaam?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Persefoneia het volgende:
Waarom maken ze het pannenkoekenbeslag niet met de staafmixer?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
neehoor, best wel donker is ook leuk
Suïcidaal, denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gasten met lichamelijke klachten na de 1e keer eten bij Vanas en 3 dagen later terugkomen, niet geregeld door de FEBO?
Het is Nico haar eigen staafmixerquote:
hoop het nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef Ransjih het volgende:
isa koud en moe en blosje, ze gaat toch niet ziek worden?
net als te vaak etersquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Die B&B is echt dodelijk voor het programma, denk ik.
Al die gasten verzieken het programmaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Die B&B is echt dodelijk voor het programma, denk ik.
Logisch toch...2 halve liters zijn 4 bekers = 8 euro...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
De man bestelt een biertje, krijg je het gewoon uit een plastic bekertje. (die dan ook weer achter slot en grendel staan
En het is Bavaria tegenwoordig
B&Bers en gasten van Vanas halen de groepsdynamiek onderuit, mensen kunnen dan niet meer zichzelf zijn en dat gooit een rem op alles, heel jammer!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al die gasten verzieken het programma
ze mogen geen glas in het bubbelbad toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
De man bestelt een biertje, krijg je het gewoon uit een plastic bekertje. (die dan ook weer achter slot en grendel staan
En het is Bavaria tegenwoordig
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef anjajaha het volgende:
Ik kwam even kijken en dan zie ik dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef anjajaha het volgende:
Ik kwam even kijken en dan zie ik dit![]()
[ afbeelding ]
Vanas is degene die door haar hele hebben en houden een rem op iedereen gooit. Haar restaurant, haar kast, haar keuken, haar gesnauw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
B&Bers en gasten van Vanas halen de groepsdynamiek onderuit, mensen kunnen dan niet meer zichzelf zijn en dat gooit een rem op alles, heel jammer!
En 14 man die het pikken....quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanas is degene die door haar hele hebben en houden een rem op iedereen gooit. Haar restaurant, haar kast, haar keuken, haar gesnauw.
Brrrr, is der enige zuivering ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat moet volgens de jacuzzi mensen 1 keer in de 2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |