SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Biertje 2 euro, wijntje 3 euroquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
standaard 2 euro? Halve liter of glaasje wijn is 2 euro?
owww marijkequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Biertje 2 euro, wijntje 3 euro
Heb dat sterrenspringen voor het eerst eens op, zie ik die kop van die Marijke Helwegen met die badmuts![]()
Koen verweij, jeffrey wammes..... ochquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb dat sterrenspringen voor het eerst eens op, zie ik die kop van die Marijke Helwegen met die badmuts![]()
3 uur vannachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
hoe laat komt de koper voor de tractor ?
Uurtje of 3 vannacht dacht ik..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
Precies. Streams op eters zijn niks meer aan, de rest van de bewoners kloten ook maar wat aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
Tja, ze zitten natuurlijk met haar in hun maag. Vrijlaten gaat niet.
hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koen verweij, jeffrey wammes..... och
en wie van de fokkers gaat dat fiilmen ?quote:
2-3 uur vannachtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Capaja het volgende:
Nou nee, dat gezever van haar kan me gestolen worden. Inderdaad om de reden die jij noemde: het gaat toch nergens heen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Streams op eters in niks meer aan, de rest van de bewoners kloten ook maar wat aan.
Ze zetten haar in als Harrie in de Warrie. Leuk hè?
ben gaan zappen. is ze afgebroken. ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koen verweij, jeffrey wammes..... och
Dat kanquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ik
wammes is een turnerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1e is niet mijn smaak, 2e ken ik niet eens geloof ik
Lot lekker noemenquote:
Precies. En dat "leuk hè" zegt Dre altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
Nou nee, dat gezever van haar kan me gestolen worden. Inderdaad om de reden die jij noemde: het gaat toch nergens heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |