SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Kids: ja, pannenkoek smaakt goed.. Maar smaakt wel heel anders dan normaal thuis![]()
![]()
Jaja je moet er snel bij zijn tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef isax het volgende:
HA! het werd niet onder mijn neus weg gejat
Als je maar snel genoeg bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef isax het volgende:
HA! het werd niet onder mijn neus weg gejat
Nee, dat concludeerde ik.quote:
Er wordt teveel water verspild.. mét douchen.. nu met de jaQoeziequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nou even dan open jij hem![]()
wat zijn je punten
het is hier net utopiaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja je moet er snel bij zijn tegenwoordig
Ik hoorde het jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Verse melk van de koe = 80% melk en 20% water?
Nee hoor. Als ze honger heeft, prikt ze even een vorkje meequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa proeft voor het eerst in maanden haar eigen kooksels.
Echt hequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef mamakarina het volgende:
Oooh... die arrogantie van Ruud...
Ik wil de groep op z'n nummer zetten... zei hij dat nou serieus, of heb ik een delirium?
hallo weer... even paar daagjes gelurkt wegens drukte (offstream)
Alleen jammer voor Ruud dat Emil hem op echt alle fronten de baas kanquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ruud is een achterlijke gladioool
boehoe emil was boos op mij, dus ik pak je
Lekker goed uitgedacht van Vanes. Zo kan ze lekker veel van haar 40 euro uitsparen als ze gewoon van het restaurant eten gaat eten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
en zo eet je gerookte zalm in de bijstandquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa eet even mee,spaart weer boodschappen uit
Zonder autocue valt het ook niet mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
billy en ruud hebben moeite het praatje vol te krijgen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Jibba het volgende:
Ik meld me ook weer even. De hele dag had ik gewoon een RL.
![]()
Heb ik nog wat noemenswaardigs gemist?
Ja, maar een beetje kok proeft altijd wat ie maakt. Wat een domme muts is het toch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lekker goed uitgedacht van Vanes. Zo kan ze lekker veel van haar 40 euro uitsparen als ze gewoon van het restaurant eten gaat eten.
De smiecht betaalt het echt niet van haar eigen geld zoals de rest moet doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa eet even mee,spaart weer boodschappen uit
Nee, het was vreselijk saaaaaaaaaaaaaaiiiiiii.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Jibba het volgende:
Ik meld me ook weer even. De hele dag had ik gewoon een RL.
![]()
Heb ik nog wat noemenswaardigs gemist?
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Alleen jammer voor Ruud dat Emil hem op echt alle fronten de baas kan
Vanas proeft niet tussendoor, maar eet soms wel even mee... Gezellig hequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje kok proeft altijd wat ie maakt. Wat een domme muts is het toch.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef lorrie03 het volgende:
Bil piept wel anders als ruud genomineerd wordt
Niet alleen dr neus hoor..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
Die neus van Billy is echt zo ontzettend lelijk.
Emil dan: Juw. Doei.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'
ah... naast het IQ, EQ het alom bekende IGquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
Je moet niet in intelligentie gradaties denken zegt bill
Kijk, ben ik toch weer goed bezig in het kiezen van mijn IRL-momentjes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, het was vreselijk saaaaaaaaaaaaaaiiiiiii.
Ja eet én... ZUIPTquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas proeft niet tussendoor, maar eet soms wel even mee... Gezellig heToch
Ja he
mijn dochter.... (en ondertussen kan ze eten op kosten van de groep en verdient er zelfs geld mee.... Hoezo dom helmonds takkewijf?)
Ruud genomineerd, Ruud naar huis, Billy 24 uur aanvragen, ook optiefen, win win situatiequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef lorrie03 het volgende:
Bil piept wel anders als ruud genomineerd wordt
ja dat "klaar"quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'
Erg hoor en dan vooral zijn maatje Emil pakken.De hele keuken leeghalen durft hij niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Mylene het volgende:
Ik heb weer genoeg gehoord van die sukkels. Zo fake.
Heeft ze van Rienk geleerd... Die reageert ook zo als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja dat "klaar"van haar is echt het toppunt
Zwakte punt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja dat "klaar"van haar is echt het toppunt
Fixed!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
Die neus van Billy is echt zo ontzettend lelijk.
Tuurlijk niet,want hij denkt met goede doel juist goed te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Kaleddi het volgende:
Wel jammer dat Ruud een eventuele elitestem dan op dat trekker gebeuren gooit
Ja, ik trek ze ook niet meer. Ik zap weg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Copycat het volgende:
Ik zet de streams een minuutje aan op leeghoofd Ruud en beamende Billy en word meteen misselijk.
Wat een stel sufkutten bij elkaar.
Maar hij maakt me toch even een statement van jewelste.
110 euro basic, 140 deluxe...quote:
Rienk zap ik al dik 4 maanden weg... doet ie dat ook? Eikel!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft ze van Rienk geleerd... Die reageert ook zo als hij zijn zin niet krijgt.
Dan ben je hier offline ..? en lekker buiten gok ik ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]vanaf de 18e is mijn man weer 14 dagen vrij als het dan ook lekker weer wordt.
gaat snelquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]vanaf de 18e is mijn man weer 14 dagen vrij als het dan ook lekker weer wordt.
Ja en dan ga je niks eten (die vrouw wilde niks eten...)quote:
Ik waag het er even op, die eters zijn ook waardeloosquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik trek ze ook niet meer. Ik zap weg.
Ja, als je betaald per glasquote:
Ze is niet kritisch naar hem toe. Dus die jongen denkt dat ie geweldig bezig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef Jibba het volgende:
Als Billy hem niet zo zou steunen in z'n idiote ideeën, zou Ruud een stuk populairder zijn.
De domkop heeft slechts de goedkeuring van 1 andere domkop nodig om te denken dat ie goed bezig is.
Dat zit dichter bij de schade die hij heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
Ruud met 'Wij hebben 7000 verdiend'. Welke wij?????
In ieder geval niet Ruud.
tegen kinderen zou je zeggen; schoenen van de bank, en zeker van tafelquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Halloooooooooo hoiiiiiiiii ik ben Billy de huishoer.
Ik denk het wel. Iedereen is alleen maar positief en vriendelijk. Daarom hoop ik op de kids, die flappen wat makkelijker wat eruit. Maar ja, die mogen we weer niet horenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:07 schreef asco het volgende:
[..]
K. Beetje rellen daar lijkt me wel wat maar ben je natuurlijk weer aan tig regels gebonden.
Aike zit ook zo graag óp de tafel. Vind ik ook zo onfris. Of d'r schoenen op tafel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tegen kinderen zou je zeggen; schoenen van de bank, en zeker van tafel
Ja, en: "Kleed je aan!"quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tegen kinderen zou je zeggen; schoenen van de bank, en zeker van tafel
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
Vraagje voor Vanas vanavond...
[ afbeelding ]
O ben regelmatig online hoor. Als het echt lekker is ben ik in de tuin. Moet in het voorjaar weer genoeg gebeuren buiten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan ben je hier offline ..? en lekker buiten gok ik ?
Dadelijk komt HAHAHAHAHAIKE of EEEEEUUUUJJJJJJJ langs en ben je doofquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef Injetta het volgende:
Is dat geluid nou zo zacht?? Ik kan die Laura bijna niet horen. Ik heb alle volumeknoppen helemaal op max staan, maar het klinkt nog zoooooo zacht. Dat is fokking niet normaal man.
ja, had ik nog niet aan gedacht, das kut iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Kaleddi het volgende:
Wel jammer dat Ruud een eventuele elitestem dan op dat trekker gebeuren gooit
Dat boeit me nog niet eens... Ik wil de keukenstream terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef Goldencharly het volgende:
De FEBO slaapt al zelfs Lau is onverstaanbaar maar geen zendercheck
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:12 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat de redactie inmiddels massaal in slaap is gevallen bij die saaaaaaiiiie streams. Ze vergeten helemaal te streamlocken en zenderchecks zijn ook al van een tijd geleden.
Heb ik ook heel vaak last van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef Injetta het volgende:
Is dat geluid nou zo zacht?? Ik kan die Laura bijna niet horen. Ik heb alle volumeknoppen helemaal op max staan, maar het klinkt nog zoooooo zacht. Dat is fokking niet normaal man.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat boeit me nog niet eens... Ik wil de keukenstream terug
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik kan niet voetballen, ik ben hockeyer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik kan niet voetballen, ik ben hockeyer.
Niks volgens mij... Ik wist niet eens dat ze ze besteld had.. Ik had vorige week donderdag een filmpje er over geplaatst en dat ze het al goed kon en nu heeft ze dat kinder spelletje nog echt gekregen ook ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef beequeen het volgende:
De Foom-armbandjes van Lot gaan ook ¤15,- kosten?
Geen idee wat dat precies zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef beequeen het volgende:
De Foom-armbandjes van Lot gaan ook ¤15,- kosten?
Heb ook nog nooit van een voorbinddildo met sperma gehoordquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef asco het volgende:
Lau ziet het niet voor zich om met een vrouw kids te krijgen,
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ron: kom dan gaan we even in een vierkant cirkeltje staan
Eredivisie volley kan best spannend zijn hoorquote:
Wat was de site ook alweer, dan ga ik me aanmeldenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Op hun website staat nog steeds dat je je aan kunt melden voor kaartjes voor Gerard Joling.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat was de site ook alweer, dan ga ik me aanmelden
emilquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea is ? afgestudeerd in art- en letterkunde.. ( Een bewoner)
Emil nam haar giga in de zeik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea is ? afgestudeerd in art- en letterkunde.. ( Een bewoner)
Zekers,alleen met de Utopianen is het puur de bal weg tievenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eredivisie volley kan best spannend zijn hoor
Doet 'ie goedquote:
Hou me teguhhhquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dre over haar nieuwe magazine: Utopia, de bewoners van Wonderland.
Dre wil een eigen blad: Jazeker, de Apotheker!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef Goldencharly het volgende:
Gaat Dre de lieve Mona/Dre rubriek zeker doen
Ze is ook moe, dan mag hetquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dre wil een eigen blad: Jazeker, de Apotheker!
haahahahhaahaaquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef Burner82 het volgende:
Het ligt in bed en het ligt te vreten.. Rara wat is het...
Laat even weten wat je gestuurd hebtquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wat was de site ook alweer, dan ga ik me aanmelden
Uhh... wat heeft "het" gedaan vandaag ? Ik zag een dikke reet door beeld in die yakuzi vliegen en veel gevreet en werkjes wat ze in een gevangenis ook doen.quote:
Ze verstopt het ook hè? Alsof we het dan niet zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef Burner82 het volgende:
Het ligt in bed en het ligt te vreten.. Rara wat is het...
Ik sou me graag willen aanmeldden foor gerard jodel. ik vint hem heel leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat even weten wat je gestuurd hebt
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik sou me graag willen aanmeldden foor gerard jodel. ik vint hem heel leuk.
PS. ik ben ook specieaal.
Cynisme is je niet bekend?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:23 schreef loekf het volgende:
[..]
Uhh... wat heeft "het" gedaan vandaag ? Ik zag een dikke reet door beeld in die yakuzi vliegen en veel gevreet en werkjes wat ze in een gevangenis ook doen.
Niet al te vroeg denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Is bekend hoe laat de ouders van Lot komen, morgen?
Lijkt me wel briljant... Lot komt om 12 uur haar nest uit, iedereen allang weg, want die waren er al om 8 uurquote:
Volgens mij niet. Ze zingen iig niet live.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb gemaild en mij aangemeld voor kaartjes voor Gerard Joling![]()
Hallo bewoners van Utopia,
Ik las tot mijn grote vreugde dat ik nog kaartjes voor Gerard Joling kon bestellen.
Als het lukt zou ik graag eerste rang zitten en dan was mijn bedoeling om met 3 personen te komen.
Hopelijk ben ik nog net op tijd voordat alle kaartjes weg zijn, want het zou jammer zijn als zo'n kans aan mij voorbij zou gaan.
Ik wacht jullie reaktie met belangstelling af.
Ik las tot mijn grote vreugde dat ik nog kaartjes voor Gerard Joling kon bestellen.
Als het lukt zou ik graag eerste rang zitten en dan was mijn bedoeling om met 3 personen te komen.
Hopelijk ben ik nog net op tijd voordat alle kaartjes weg zijn, want het zou jammer zijn als zo'n kans aan mij voorbij zou gaan.
Doe ik ook en heb de hoop al verloren. En dat meen ik echt oprecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Injetta het volgende:
Nu Robin over dat ze ongesteld gaat worden.Pfff dat stomme gelul over ongesteld zijn en worden. Wat is er toch mis met deze generatie?
Die moeten de samenleving draaiende gaan houden over een jaar of 10 tot 20??
Ik houd mijn hart vast.
Mooie caps.quote:
Ik had ook zo'n oranje zon netquote:
Ja en dan wel streams he?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef JackLucifer het volgende:
Zou leuk zijn als ze de stekker uit het programma trekken zonder de bewoners in te lichten.
Nice ava. You gangsta.quote:
Waarschijnlijk om 1300 uur, tussen de beide bootcamps.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Pavementquote:
He's the bomb. Just like KZ.quote:
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze zingen iig niet live.
Tipi Magazinequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
He's the bomb. Just like KZ.
OnTopic: Dre gaat maar door over haar magazine.
Klinkt niet eens verkeerdquote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:33 schreef Ransjih het volgende:
we hebben ook nooit meer gehoord van die boomstammenfitnessdeal
Ja, stomste van ze ooit... 300 euro niet mogen investeren om 3000 euro te krijgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:33 schreef Ransjih het volgende:
we hebben ook nooit meer gehoord van die boomstammenfitnessdeal
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, stomste van ze ooit... 300 euro niet mogen investeren om 3000 euro te krijgen
Yup briljante kans voor Emil maar toen was hij nog niet de Alphaquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, stomste van ze ooit... 300 euro niet mogen investeren om 3000 euro te krijgen
Ja, ging nergens over... Want andere mensen moesten ook kunnen investeren... Er lag gewoon een plan: 300 euro voor hout: winst: 2700 euroquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Yup briljante kans voor Emil maar toen was hij nog niet de Alpha
Wtf is dat danquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ging nergens over... Want andere mensen moesten ook kunnen investeren... Er lag gewoon een plan: 300 euro voor hout: winst: 2700 euro
Daar moest ook voor bewogen worden. De fietsenmeneer die 20 euro per fiets wou betalen hebben we ook nooit meer iets van gehoordquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ging nergens over... Want andere mensen moesten ook kunnen investeren... Er lag gewoon een plan: 300 euro voor hout: winst: 2700 euro
Emil had 1 fitnesstoestel verkocht voor 300 euro. Die kerel wilde er 10 in totaal, zou ze allemaal kopen voor 300/stuk. Emil wilde de 300 euro die ermee verdiend was voor die 1e, gebruiken voor het hout etc om de andere 9 toestellen te maken. Mocht niet van Hakim en Paul...quote:
Oh datte ja er staat me iets van bij. Ik heb lekker op die laborant gestemdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil had 1 fitnesstoestel verkocht voor 300 euro. Die kerel wilde er 10 in totaal, zou ze allemaal kopen voor 300/stuk. Emil wilde de 300 euro die ermee verdiend was voor die 1e, gebruiken voor het hout etc om de andere 9 toestellen te maken. Mocht niet van Hakim en Paul...
Wij haast ook allemaal,alleen op de utopiasite gaan er hoop voor Mikequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh datte ja er staat me iets van bij. Ik heb lekker op die laborant gestemd
Dat kind kan nauwenlijks nog lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:41 schreef beequeen het volgende:
Lot denk dat er een gaslek is. Ze voelt zich helemaal niet goed.
Lui varken, beweeg eens.
Er komen er toch tweequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wij haast ook allemaal,alleen op de utopiasite gaan er hoop voor Mike
echt hè, bagger wat ik na de eerste aflevering nooit meer aangezet heb, nu kijk ik want streams zijn nog beroerderquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Nu op SBS: sterren springen... Ik zie meteen Britt... Ik vraag me af waar het niveau hoger is
Britt springt van de kant?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Nu op SBS: sterren springen... Ik zie meteen Britt... Ik vraag me af waar het niveau hoger is
Koen verweij in een speedo lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef Ransjih het volgende:
[..]
echt hè, bagger wat ik na de eerste aflevering nooit meer aangezet heb, nu kijk ik want streams zijn nog beroerder
Na de pauze... kan ik het je vertellenquote:
hier staan de smurfen opquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:45 schreef Ransjih het volgende:
[..]
echt hè, bagger wat ik na de eerste aflevering nooit meer aangezet heb, nu kijk ik want streams zijn nog beroerder
Alles voor de stemmenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
reclame, gaan we zo zien, wiens voeten doet robin? aan de kleur te zien die van rienk
Zegt ze ook nog: "Ik ben dyslectisch, dus ik kan dat niet goed zeggen".quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef Ransjih het volgende:
Dré: een collumn met 20 paGInaas
joey: paGInaas? PAginaas
Dré zeg ik toch?
In Utopia?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
Moeder van huidige vriendin zit er 2 rijen boven hoor ik net.
En Billy zit er naast te hinniken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Ruud wordt even onder handen genomen door 1 helft van de tweeling :p
quote:
Ja maar in Bonaire was ze hoofdredactrice van de Bonaire Times.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
Ze spreekt amper acceptabel Nederlands en ze heeft zero kennis en scholing; hoe wil ze dan een heel blad vullen.
De andere bewoners moeten het blad vullen, met verhalen over de koeien etcquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
Ze spreekt amper acceptabel Nederlands en ze heeft zero kennis en scholing; hoe wil ze dan een heel blad vullen.
Gewoon een zoethoudertje. Niemand neemt haar serieus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
nee er zijn mensen voor de B&Bquote:
Ik slinger niet eens meer het geluid aan als ik dit lees, Wat een nivo!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
Ja snap ik, maar ze ziet zichzelf als hoofdredacteur en dat gaat er never nooit gelikt uitzien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef RVer het volgende:
[..]
De andere bewoners moeten het blad vullen, met verhalen over de koeien etc
Antillen dit, Bonaire dat. Ze heeft het weer aardig in haar bol gekregen anders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een zoethoudertje. Niemand neemt haar serieus.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dit heeft die zweefteef allemaal zelf bedacht, ze was vandaag een uur of vier achter bij de FEBO
Ze kan beter de tekst van Give me oil uit haar hoofd leren, als ze binnenkort met Gerard op moet gaan tredenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dit heeft die zweefteef allemaal zelf bedacht, ze was vandaag een uur of vier achter bij de FEBO
Dit is beeldvulling. Net als haar liedje met Gerard Joling, cabana, massages enz. Niks gaat door.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
Ja snap ik, maar ze ziet zichzelf als hoofdredacteur en dat gaat er never nooit gelikt uitzien.
Ik hoop het zo, maar volgens mij ziet de FEBO haar nog wel even blijven .....quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef beequeen het volgende:
Dit is beeldvulling. Net als haar liedje met Gerard Joling, cabana, massages enz. Niks gaat door.
nee een stel wat vorige week al een keer is geweest voor vaness dineeeeequote:
hmm.... weer uit de vaste kennissenkring van de FEBO dus. Gaat er ooit iets spontaans daar ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee een stel wat vorige week al een keer is geweest voor vaness dineeeee
Ik zou gewoon mee voetballen of zo ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:59 schreef Persefoneia het volgende:
De B&B-ers zitten er echt voor Jan Joker bij.
140 euro. Ze hebben genoten van Vanas haar levensgerecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef loekf het volgende:
[..]
hmm.... weer uit de vaste kennissenkring van de FEBO dus. Gaat er ooit iets spontaans daar ?
Neem aan dat ze niet voor het ontbijt komen, lekker droogbrood met plakjes tomoaat en een half ei. Betaal je (gesponserd) 110 euro voor. Tsssssskk......
vanas zelf is 9, dan mist er nog 1quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Burner82 het volgende:
Vanas had toch 10 eters vandaag? 6 waren er, dan nog de 2 B&B mensen... mis ik er nog minimaal 2...
Deze 140 euro. Als ze wat drinken kost ook 2 euro voor een biertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef loekf het volgende:
[..]
hmm.... weer uit de vaste kennissenkring van de FEBO dus. Gaat er ooit iets spontaans daar ?
Neem aan dat ze niet voor het ontbijt komen, lekker droogbrood met plakjes tomoaat en een half ei. Betaal je (gesponserd) 110 euro voor. Tsssssskk......
Tja, ze zitten natuurlijk met haar in hun maag. Vrijlaten gaat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is beeldvulling. Net als haar liedje met Gerard Joling, cabana, massages enz. Niks gaat door.
standaard 2 euro? Halve liter of glaasje wijn is 2 euro?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze 140 euro. Als ze wat drinken kost ook 2 euro voor een biertje
Ja die van gister waren aantrekkelijker.Terwijl deze meneer dacht ik best aardig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:59 schreef Persefoneia het volgende:
De B&B-ers zitten er echt voor Jan Joker bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |