SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Kids: ja, pannenkoek smaakt goed.. Maar smaakt wel heel anders dan normaal thuis![]()
![]()
Jaja je moet er snel bij zijn tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef isax het volgende:
HA! het werd niet onder mijn neus weg gejat
Als je maar snel genoeg bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef isax het volgende:
HA! het werd niet onder mijn neus weg gejat
Nee, dat concludeerde ik.quote:
Er wordt teveel water verspild.. mét douchen.. nu met de jaQoeziequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nou even dan open jij hem![]()
wat zijn je punten
het is hier net utopiaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaja je moet er snel bij zijn tegenwoordig
Ik hoorde het jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Verse melk van de koe = 80% melk en 20% water?
Nee hoor. Als ze honger heeft, prikt ze even een vorkje meequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa proeft voor het eerst in maanden haar eigen kooksels.
Echt hequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:57 schreef mamakarina het volgende:
Oooh... die arrogantie van Ruud...
Ik wil de groep op z'n nummer zetten... zei hij dat nou serieus, of heb ik een delirium?
hallo weer... even paar daagjes gelurkt wegens drukte (offstream)
Alleen jammer voor Ruud dat Emil hem op echt alle fronten de baas kanquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ruud is een achterlijke gladioool
boehoe emil was boos op mij, dus ik pak je
Lekker goed uitgedacht van Vanes. Zo kan ze lekker veel van haar 40 euro uitsparen als ze gewoon van het restaurant eten gaat eten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
en zo eet je gerookte zalm in de bijstandquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa eet even mee,spaart weer boodschappen uit
Zonder autocue valt het ook niet mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
billy en ruud hebben moeite het praatje vol te krijgen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Jibba het volgende:
Ik meld me ook weer even. De hele dag had ik gewoon een RL.
![]()
Heb ik nog wat noemenswaardigs gemist?
Ja, maar een beetje kok proeft altijd wat ie maakt. Wat een domme muts is het toch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lekker goed uitgedacht van Vanes. Zo kan ze lekker veel van haar 40 euro uitsparen als ze gewoon van het restaurant eten gaat eten.
De smiecht betaalt het echt niet van haar eigen geld zoals de rest moet doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa eet even mee,spaart weer boodschappen uit
Nee, het was vreselijk saaaaaaaaaaaaaaiiiiiii.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Jibba het volgende:
Ik meld me ook weer even. De hele dag had ik gewoon een RL.
![]()
Heb ik nog wat noemenswaardigs gemist?
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Alleen jammer voor Ruud dat Emil hem op echt alle fronten de baas kan
Vanas proeft niet tussendoor, maar eet soms wel even mee... Gezellig hequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje kok proeft altijd wat ie maakt. Wat een domme muts is het toch.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef lorrie03 het volgende:
Bil piept wel anders als ruud genomineerd wordt
Niet alleen dr neus hoor..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
Die neus van Billy is echt zo ontzettend lelijk.
Emil dan: Juw. Doei.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'
ah... naast het IQ, EQ het alom bekende IGquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
Je moet niet in intelligentie gradaties denken zegt bill
Kijk, ben ik toch weer goed bezig in het kiezen van mijn IRL-momentjes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, het was vreselijk saaaaaaaaaaaaaaiiiiiii.
Ja eet én... ZUIPTquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas proeft niet tussendoor, maar eet soms wel even mee... Gezellig heToch
Ja he
mijn dochter.... (en ondertussen kan ze eten op kosten van de groep en verdient er zelfs geld mee.... Hoezo dom helmonds takkewijf?)
Ruud genomineerd, Ruud naar huis, Billy 24 uur aanvragen, ook optiefen, win win situatiequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef lorrie03 het volgende:
Bil piept wel anders als ruud genomineerd wordt
ja dat "klaar"quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt Billy er weer tussen. 'Als dit de groep is, vind ik het echt een kutgroep. Nee. Ik wil er niks meer over horen, want dan word ik echt boos. Klaar.'
Erg hoor en dan vooral zijn maatje Emil pakken.De hele keuken leeghalen durft hij niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Mylene het volgende:
Ik heb weer genoeg gehoord van die sukkels. Zo fake.
Heeft ze van Rienk geleerd... Die reageert ook zo als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja dat "klaar"van haar is echt het toppunt
Zwakte punt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja dat "klaar"van haar is echt het toppunt
Fixed!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
Die neus van Billy is echt zo ontzettend lelijk.
Tuurlijk niet,want hij denkt met goede doel juist goed te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Kaleddi het volgende:
Wel jammer dat Ruud een eventuele elitestem dan op dat trekker gebeuren gooit
Ja, ik trek ze ook niet meer. Ik zap weg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Copycat het volgende:
Ik zet de streams een minuutje aan op leeghoofd Ruud en beamende Billy en word meteen misselijk.
Wat een stel sufkutten bij elkaar.
Maar hij maakt me toch even een statement van jewelste.
110 euro basic, 140 deluxe...quote:
Rienk zap ik al dik 4 maanden weg... doet ie dat ook? Eikel!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft ze van Rienk geleerd... Die reageert ook zo als hij zijn zin niet krijgt.
Dan ben je hier offline ..? en lekker buiten gok ik ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]vanaf de 18e is mijn man weer 14 dagen vrij als het dan ook lekker weer wordt.
gaat snelquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]vanaf de 18e is mijn man weer 14 dagen vrij als het dan ook lekker weer wordt.
Ja en dan ga je niks eten (die vrouw wilde niks eten...)quote:
Ik waag het er even op, die eters zijn ook waardeloosquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik trek ze ook niet meer. Ik zap weg.
Ja, als je betaald per glasquote:
Ze is niet kritisch naar hem toe. Dus die jongen denkt dat ie geweldig bezig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef Jibba het volgende:
Als Billy hem niet zo zou steunen in z'n idiote ideeën, zou Ruud een stuk populairder zijn.
De domkop heeft slechts de goedkeuring van 1 andere domkop nodig om te denken dat ie goed bezig is.
Dat zit dichter bij de schade die hij heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
Ruud met 'Wij hebben 7000 verdiend'. Welke wij?????
In ieder geval niet Ruud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |