Asbest heeft een bepaalde nare eigenschap waardoor één ingeademd asbestdeeltje kan leiden tot longkanker. De door asbest veroorzaakte longkankervariant is onbehandelbaar. Het risico hierop is niet gigantisch natuurlijk maar van een keer een sigaret roken kan dit bijvoorbeeld niet gebeuren. Als dat risico verkleind kan worden door een eenvoudige ingreep als het treinverkeer wat langer plaleggen dan vind ik dat persoonlijk geen slechte zaak.quote:Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dan mag het bijna met recht wel weer een nieuw dieptepunt op het spoor genoemd worden ...
Dat snap ik allemaal wel. Alleen kun jij me uitleggen waarom we hier met maanpakken moeten werken terwijl een meter over de grens het zonder veel regels afgevoerd kan worden?quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Asbest heeft een bepaalde nare eigenschap waardoor één ingeademd asbestdeeltje kan leiden tot longkanker. De door asbest veroorzaakte longkankervariant is onbehandelbaar. Het risico hierop is niet gigantisch natuurlijk maar van een keer een sigaret roken kan dit bijvoorbeeld niet gebeuren. Als dat risico verkleind kan worden door een eenvoudige ingreep als het treinverkeer wat langer plaleggen dan vind ik dat persoonlijk geen slechte zaak.
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat mijn ma al geruime tijd in het Pittoreske Goor woont, tegenover Eternit zelfs, maar ik vind dat ze het aan de andere kant van de grens in dat geval niet goed aanpakken. En ik geloof dat je het over België hebt? Want in Duitsland hebben ze geloof ik dezelfde strenge veiligheidsmaatregelen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel. Alleen kun jij me uitleggen waarom we hier met maanpakken moeten werken terwijl een meter over de grens het zonder veel regels afgevoerd kan worden?
Sowieso België ja. Weet niet hoe het met de verwerking van dat spul in Duitsland zitquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat mijn ma al geruime tijd in het Pittoreske Goor woont, tegenover Eternit zelfs, maar ik vind dat ze het aan de andere kant van de grens in dat geval niet goed aanpakken. En ik geloof dat je het over België hebt? Want in Duitsland hebben ze geloof ik dezelfde strenge veiligheidsmaatregelen.
Belgen krijgen blijkbaar geen kanker. Of ze vinden het minder erg.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel. Alleen kun jij me uitleggen waarom we hier met maanpakken moeten werken terwijl een meter over de grens het zonder veel regels afgevoerd kan worden?
Ze weten heel vaak niet eens waar het allemaal aanwezig is óf de regelgeving omtrent werken in de buurt van wordt weer eens strenger per 1-1 enzo. Je kent het wel. Volgende maand is mijn huis aan de beurt. Er zit asbest in de luchtroosters (wtf?) en nog één vensterbank die van asbest is.quote:Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef V2 het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom er asbest moet vrijkomen bij de reparatie van een seinstoring? Nu weet ik dat dat viaduct over een aantal jaar helemaal weg is, en het probleem dan niet meer voorkomt, maar hadden ze hier niet al een hele tijd eerder dat asbest kunnen saneren?
Of het is en blijft gewoon een derdewereldland.quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Belgen krijgen blijkbaar geen kanker. Of ze vinden het minder erg.
op dit moment wordt het Metro-meuk in Rotterdam via de weg getransporteerd.quote:Op maandag 14 april 2014 11:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de nieuwe RET-stellen ook per spoor naar Rotterdam gekomen, en er worden nog regelmatig stellen versleept van de Waalhaven naar Hillegersberg aansluiting (Kleiweg). De M5-stellen voor het GVB komen wel allemaal per vrachtwagen volgens mij, hoewel ook het GVB een aansluiting heeft (bij Diemen Zuid)
Het hangt er vanaf wie er zit. Als Anya, Tara oid er zit, geen probleem. Er zijn 2 bij die wel moeilijk doen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Yreal het volgende:
In de hispeed lounge op Rotterdam mag ik maar 1 kopje koffiewat een gieren
Geel knipper bedoel je.quote:Op maandag 14 april 2014 13:28 schreef dcm360 het volgende:
Hm, is die seinstoring eigenlijk wel van vandaag pas daar? Gisteravond kregen de treinen vanaf Delft richting Den Haag allemaal oranje knipperend (voor zolang ik op het perron stond).
En een boom tussen Zwolle en Heino.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Yreal het volgende:
We hebben last van voetgangers op het spoor tussen gouda en woerden
Inderdaad geel. Ik heb nogal snel de neiging om iets donkerder geel oranje te noemen, en dat was dus de kleur die in me op kwam toen ik aan dat sein dacht.quote:
Ouwe man, die dan wel weer voor iedereen drinken inschonk. Stond wel te kijken, heb wel eens 3 uur in zo'n lounge gezetenquote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wie er zit. Als Anya, Tara oid er zit, geen probleem. Er zijn 2 bij die wel moeilijk doen.
Beetje verbaast hoe je daar als voetgang uberhaupt verzeild raaktquote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En een boom tussen Zwolle en Heino.
sinds een paar weken wordt het weer per spoor gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef greavy het volgende:
[..]
op dit moment wordt het Metro-meuk in Rotterdam via de weg getransporteerd.
RRF heeft tegen RET gezegd dat RET de koppelwagens moest overnemen, keuren enz, maar RET wilde dat niet. RRF ook niet.
En er is geen andere vervoerder bereid zulk vervoer op zich te nemen incl koppelwagens enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |