SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Maver24 het volgende:
Falcao valt tegenmeer wil ik er niet over kwijt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit alleen Falcao is best slecht deze fifa. veels te klein en speelt niet fijn![]()
hij is veels te klein en hij speelt niet fijn
het issss Falcao'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar nu de belangrijkste vraag: Hoe waren de kassameisjes?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb overal gezocht naar Monster Assault en uitgerekend bij de Plus in Bergum hadden ze het![]()
![]()
En, bevalt de Monster?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb overal gezocht naar Monster Assault en uitgerekend bij de Plus in Bergum hadden ze hetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tis geen Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:45 schreef OmniRocket het volgende:
TT had moeten zijn "Zhano's complot"![]()
Viel wel mee. Ik moet vanmiddag ook nog naar de C1000.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar nu de belangrijkste vraag: Hoe waren de kassameisjes?Nog niet geprobeerd (ja, 2 jaar geleden in Duitsland wel)quote:![]()
![]()
not bad
Op de 2e pagina:![]()
(nog steeds bijna geen winst maar toch, shadow en catalyst nadat ik gisteren hunter had is best leuk)![]()
Is het voor jou niet een goed idee om een vlog te starten op YouTube? Ik weet zeker dat je fans krijgt. Beetje voor het schap dubben over welke Dorito'ssmaak je meeneemt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ik moet vanmiddag ook nog naar de C1000.
[..]
Nog niet geprobeerd (ja, 2 jaar geleden in Duitsland wel)Even subtiel de pros en cons tegen elkaar afwegen en dan het mooie, edoch loodzware pad richting kassameisje inzetten. Met ferme tred hobbel je die kant op. Je Crocs kraken. Met een ietwat onhandige beweging slinger je de Hot And Spicy chips op het rubberen plateau waarachter de ogenschijnlijk onmogelijk binnen te hengelen scanengel zich bevindt.
Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet, vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je verbaasd na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.
Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecords aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.
Met nog zeven seconden voor het aflopen van de auction, plof je op je stoel. Deze Umtiti met Anchor kan vanaf nu alleen bewonderd worden op je tradepile. Alles voor de e-penis en een strak schema qua prioriteiten is key. Die kassasloerie heb je genoeg geïmponeerd. Die komt later vanzelf wel met hangende pootjes op je snaak afgevlogen als een zwemleraar op een net ingeschreven kind.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lindgren-verhalenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is het voor jou niet een goed idee om een vlog te starten op YouTube? Ik weet zeker dat je fans krijgt. Beetje voor het schap dubben over welke Dorito'ssmaak je meeneemt.Even subtiel de pros en cons tegen elkaar afwegen en dan het mooie, edoch loodzware pad richting kassameisje inzetten. Met ferme tred hobbel je die kant op. Je Crocs kraken. Met een ietwat onhandige beweging slinger je de Hot And Spicy chips op het rubberen plateau waarachter de ogenschijnlijk onmogelijk binnen te hengelen scanengel zich bevindt.
Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.
Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecordss aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.
Met nog zeven seconden voor het aflopen van de auction, plof je op je stoel. Deze Umtiti met Anchor kan vanaf nu alleen bewonderd worden op je tradepile. Alles voor de e-penis en een strak schema qua prioriteiten is key. Die kassasloerie heb je genoeg geïmponeerd. Die komt later vanzelf wel met hangende pootjes op je snaak afgevlogen als een zwemleraar op een net ingeschreven kind.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel een originele naam voor deze cup.Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is het voor jou niet een goed idee om een vlog te starten op YouTube? Ik weet zeker dat je fans krijgt. Beetje voor het schap dubben over welke Dorito'ssmaak je meeneemt.Even subtiel de pros en cons tegen elkaar afwegen en dan het mooie, edoch loodzware pad richting kassameisje inzetten. Met ferme tred hobbel je die kant op. Je Crocs kraken. Met een ietwat onhandige beweging slinger je de Hot And Spicy chips op het rubberen plateau waarachter de ogenschijnlijk onmogelijk binnen te hengelen scanengel zich bevindt.
Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet, vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je verbaasd na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.
Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecordss aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.
Met nog zeven seconden voor het aflopen van de auction, plof je op je stoel. Deze Umtiti met Anchor kan vanaf nu alleen bewonderd worden op je tradepile. Alles voor de e-penis en een strak schema qua prioriteiten is key. Die kassasloerie heb je genoeg geïmponeerd. Die komt later vanzelf wel met hangende pootjes op je snaak afgevlogen als een zwemleraar op een net ingeschreven kind.Baas
![]()
Lindgren stop aub met je studie en ga gewoon boeken schrijven. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons!![]()
Ik was net in de AH, maar er waren alleen maar lelijke massameisjes vandaag.
Alleen bij de tabak (aparte kassa) stond een leuk meisje, maar daar hoefde ik niks te kopen, want ik rook niet.
DS2, ga jij als er meerdere kassa's open zijn ook bewust in de rij staan waar het leukste meisje zit, ook al is die rij langer?![]()
Dat hangt er vanaf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Alleen bij de tabak (aparte kassa) stond een leuk meisje, maar daar hoefde ik niks te kopen, want ik rook niet.
DS2, ga jij als er meerdere kassa's open zijn ook bewust in de rij staan waar het leukste meisje zit, ook al is die rij langer?![]()
Vandaag kwartfinaletje spelen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef DutchSL het volgende:
DS2, ga jij als er meerdere kassa's open zijn ook bewust in de rij staan waar het leukste meisje zit, ook al is die rij langer?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Yes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:47 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die een potje wil doen? Zhano of Suarez?![]()
Ik ga lekker naar een festival, ook gas eropquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Jooo ouwe bazen
Fucking lekker weertje, biertje erbij, BBQ aan en gas erop.![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar een festival, ook gas erop![]()
![]()
Oké is goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef Jorwol het volgende:
Lindgren stop aub met je studie en ga gewoon boeken schrijven. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
m'n eerste in clubs.. goede timingquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, een vrije trap die in het doel verdwijnt. Grappig.
voor de rest niet echt boeiend inderdaad![]()
Sorry Zhano, veelal lelijke goals. 4-1 gewonnen
Invite jij?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oh? Dan heb ik niks gezegd, dacht dat ze er regelmatig invlogen. In dat geval:quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
m'n eerste in clubs.. goede timing
voor de rest niet echt boeiend inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
Bij clubs is het echt uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik niks gezegd, dacht dat ze er regelmatig invlogen. In dat geval:![]()
![]()
Heb laatst ook pas m'n tweede of derde gemaakt. Prima goal Omni.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De president was laatst op TV.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef OmniRocket het volgende:
iemand Ozz of DePresident gezien laatste tijd?![]()
Same here.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik had gisteren 1 goal en 1 assist in een stuk of 5 wedstrijden #ibgs
#WZGSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omni: 4-1 en 3-2 gewonnen van Zhano.
Goed gespeeld Zhano, stugge ploeg heb jei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik had gisteren 1 goal en 1 assist in een stuk of 5 wedstrijden #ibgsquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Staat erin...quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Goed gespeeld Zhano, stugge ploeg heb je
Blijft spannend in die poule![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Goed gespeeld Zhano, stugge ploeg heb je
Ik moet winnen van Suarez, gelijkspel is niet voldoende.Dit wordt nog een climax.
Maakt het nog uit wat ik tegen hem speel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet winnen van Suarez, gelijkspel is niet voldoende.Dit wordt nog een climax.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik hoop dat je gaat verliezen Lindgren.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat je gaat verliezen Lindgren.
Trapz, t staat klaar:![]()
![]()
Nope.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat ik tegen hem speel?
Voor hem wel.Hij moet minimaal gelijkspelen om nog door te kunnen.
sorry mannen heb vandaag geen tijd om te spelen,
ben jarig![]()
kan nog door zie ik, morgen even die potjes er door heen jagen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
ben jarig![]()
kan nog door zie ik, morgen even die potjes er door heen jagen ?feli
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
ben jarig![]()
kan nog door zie ik, morgen even die potjes er door heen jagen ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thnxquote:![]()
ik vraag aan lindgren 3 punten en een blanchito 3 punten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gefeliciteerd Sjonnie.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
kkgierquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Felicitaties SjonDie drie punten krijg je alleen niet.
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd SuarezZet er maar iets op voor 200 coins
![]()
![]()
Gefeliciteerd Suarez
Punten moet je toch echt zelf verdienen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik was op zoek naar een team met Neymar en Zlatan. Kom ik dit tegen.
Zet daar dan Diego neerquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was op zoek naar een team met Neymar en Zlatan. Kom ik dit tegen.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn echt talloze andere opties. Xavi, Alex Song, via Ramires richting BPL, Gustavo naar Bundesliga..quote:quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Of
Ramires CDM
Luiz CB
Barca CDM ipv Gustavo
Up Suarez 30k goedkoper dan een week geleden. Is dit alleen bij suarez of zakt alles weer omdat de tots er aan komt? Heb nog niet gekeken naar andere spelers![]()
Tja, je vraagt er ook om met een stel stripfiguren als vrienden op FBquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic wilde ik al tijden maken.
ONZ / Onderhandelen is een vak.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ouderwets vierendelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
Ozz, President???
Wat gaan we doen als ze niet spelen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je vraagt er ook om met een stel stripfiguren als vrienden op FB
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |