SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakquote:
Naturel met zo'n dipsausje is ook prima.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakMaar Paprika en Nacho Cheese vind ik wel lekker
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakMaar Paprika en Nacho Cheese vind ik wel lekker
Cool American (waarom weet ik dit)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)
Doe ik ook. Als het begint te borrelen snel GTA opstartenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dankje. Meteen overgeschakeld naar Gta.
Ohja, die vind ik ook wel lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cool American (waarom weet ik dit)
Ja, ik zie het nu ook de hele tijd bij mij gebeuren, maar nog niemand heeft zo weten te scoren. Maar het beste (wat ik doe in ieder geval) is gelijk druk zetten op degene die de pass moet geven. Je kan de verdedigers toch niet selecteren en als je achteruit loopt geef je hem meer tijd om de pass goed uit te kiezenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Maoist het volgende:
Hoe verdedig je hier tegen? Zie het steeds vaker vanaf de aftrap en ik kan er echt niks tegen doen
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173685650
Ultraverdedigend beginnen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Maoist het volgende:
Hoe verdedig je hier tegen? Zie het steeds vaker vanaf de aftrap en ik kan er echt niks tegen doen
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173685650
Ben benieuwd hoe het onderste team speeltquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Alle chemkaartjes eropgezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool Americanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)
wutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Cool American
Iemand die nieuwe Lays chips Stokbrood Kruidenboter al gespot ergens trouwens?
Echt goedkoop zijn die zilvers nu. Heb het gevoel dat ze niet (veel) gaan stijgen dit jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het onderste team speelt
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.quote:
Dat is deze dus volgens mijn broerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.
Die was echt lekker! Waarom is die eigenlijk weg gegaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.
Geweldigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/10/bale_heeft_hernia.html![]()
![]()
![]()
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is met al die chipsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef Maoist het volgende:
Divisie 4 is pure kanker, dan moeten 1,2 en 3 nog erger zijn.
Alleen maar nog LB+Y en Kopballen, zelfs als je wint is het niet leuk meer. Ook gebruiken steeds meer mensen een lagswitch want elke keer als ik achter sta begint het heel erg te laggen
Zo zit ik al in divisie 9quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.
Ik win wel maar er zit geen voldoening meer in. Het is altijd via een kopbal, mooi combinatiespel is vrijwel onmogelijk met ultra defensive high pressure. En als ik dan verlies is het zo frustrerend dat ik mijn controller het liefst tegen de tv aan gooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.
Ja, zeker ook omdat ze het twee keer zo groot hebben gemaakt. Lijkt het nog minderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.
tientje gebodenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, ik heb dus 300K te koop voor de xbox ... als er interesse is hoor ik het wel !
Mijn verdedigers vielen over elkaar heen, en de tegenstander had 3 keer een rebound. Heeft niks met voetbal te maken dit. Ik kap in elk geval met seasons. Iedereen is ook aardig replay-geil lijkt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik win wel maar er zit geen voldoening meer in. Het is altijd via een kopbal, mooi combinatiespel is vrijwel onmogelijk met ultra defensive high pressure. En als ik dan verlies is het zo frustrerend dat ik mijn controller het liefst tegen de tv aan gooi
Hoop echt dat de next-gen versie beter is, maar EA kennene zal dat wel niet zo zijn. LB+Y en high pressure zijn altijd al een probleem geweest.
Ik ga Pokemon spelen
The big bad Wolfquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Van Wolfswinkel of De Jong?
[ afbeelding ]
Replays vind ik nog niet zo erg. Wel die gangnam style en al die andere homsexuele celebrations die alleen maar als doel hebben om je frustrerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn verdedigers vielen over elkaar heen, en de tegenstander had 3 keer een rebound. Heeft niks met voetbal te maken dit. Ik kap in elk geval met seasons. Iedereen is ook aardig replay-geil lijkt het.
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef Maoist het volgende:
[..]
Replays vind ik nog niet zo erg. Wel die gangnam style en al die andere homsexuele celebrations die alleen maar als doel hebben om je frustreren
Wij zo potje tegen elkaar of coop?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Mijn Naldo vliegt 10 meter door de lucht waardoor tegenstander weer zo doorloopt. Bal rolt tegen Buffon aan waardoor hij omvalt en het een corner wordt etc. Kut potje weer
Eentje daarna ga ik leren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij zo potje tegen elkaar of coop?
Ik vind het het mooiste als iemand die shhhh doet en ik daarna winquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is het
Elke corner = goal van Ferquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is het
Wordt ook absurd veel uit corners gescoord en ze zijn bijna niet te voorkomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Mijn Naldo vliegt 10 meter door de lucht waardoor tegenstander weer zo doorloopt. Bal rolt tegen Buffon aan waardoor hij omvalt en het een corner wordt etc. Kut potje weer
ja, haha, dat zijn de mooiste, leg m ook alleen weg als het 0-4 is ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het het mooiste als iemand die shhhh doet en ik daarna win
Die 'Gangham style' celibration is voor mij echt de nieuwe 'Shhhhhh'. Wat heb ik een hekel aan dat soort figuren. Of mensen die helemaal naar de cornervlag rennen voor een celibration.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het het mooiste als iemand die shhhh doet en ik daarna win
Ik doe standaard maar 1 celebration. De brick fallquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 'Gangham style' celibration is voor mij echt de nieuwe 'Shhhhhh'. Wat heb ik een hekel aan dat soort figuren. Of mensen die helemaal naar de cornervlag rennen voor een celibration.
Ik weet niet hoe die van mij heet. LB + twee keer O geloof ik, dan excuseert de speler zich voor het scoren. Dat is wel een leuke aangezien ik altijd over de flanken speel en ik een strakke plasser krijg als mensen daardoor gefrustreerd rakenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik doe standaard maar 1 celebration. De brick fall.
Zo'n mooie juich.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die van mij heet. LB + twee keer O geloof ik, dan excuseert de speler zich voor het scoren. Dat is wel een leuke aangezien ik altijd over de flanken speel en ik een strakke plasser krijg als mensen daardoor gefrustreerd raken
Pffff, dat is ook zo'n kut celibration. En je hebt er nu ook een variatie op waar hij op zijn handen klapt en naar voren duiktquote:
Haha die heb ik gisteren ook gekocht. Ziet er inderdaad grappig uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
De handjeklap celebration is wel leuk
De Kuqi Divequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffff, dat is ook zo'n kut celibration. En je hebt er nu ook een variatie op waar hij op zijn handen klapt en naar voren duikt
?quote:
Die sliding over de bal heen ofzoquote:
Moet je niet Metho lerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding over de bal heen ofzo
En dat met de keeper was een foutje maar 2 van die kut counters allebei met zon kut finesse
Ik heb er anders vandaag geen een gehadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguuu
Wanneer stoppen die gaily difts eens?
vandaagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguuu
Wanneer stoppen die gaily difts eens?
Gaat automatisch als je nergens op druktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die 'Gangham style' celibration is voor mij echt de nieuwe 'Shhhhhh'. Wat heb ik een hekel aan dat soort figuren. Of mensen die helemaal naar de cornervlag rennen voor een celibration.
Jij scoorde ook met een finessequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding over de bal heen ofzo
En dat met de keeper was een foutje maar 2 van die kut counters allebei met zon kut finesse
Eigenlijk wel ja en we moeten dat verslag ook nog een keer makenquote:
Toen had ik dat al gepostquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij scoorde ook met een finesse
Maar good game, een gelijkspel was verdiend geweest maar Lewandowski was erg klinisch
Ja normaal heb ik dat minimaal in een helftquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en we moeten dat verslag ook nog een keer maken
Nja GG. Allebei 4 schoten op doel, best weinig
Ik ga alle slides leren en de samenvatting lezen uit het boek voor iedere hfdstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en we moeten dat verslag ook nog een keer maken
Nja GG. Allebei 4 schoten op doel, best weinig
sinds de patch heb ik ineens in de geldt vd potjes lag. Komt compleet random opzetten..zelfs om 3u in de nacht en ook gewoon bij 0-3 of 4-0. Ik hoor het van meer mensen..al heb ik vaker issues met lag (huisgenoten).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef Maoist het volgende:
Divisie 4 is pure kanker, dan moeten 1,2 en 3 nog erger zijn.
Alleen maar nog LB+Y en Kopballen, zelfs als je wint is het niet leuk meer. Ook gebruiken steeds meer mensen een lagswitch want elke keer als ik achter sta begint het heel erg te laggen
Is het allemaal meerkeuze?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga alle slides leren en de samenvatting lezen uit het boek voor iedere hfdstZoveel theorie in de 180 pagina's
ja volgende is meerkeuze + 5 open vragenquote:
huntelaar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Gok kans wordt altijd meegenomen in de cijferbepaling dus je hebt er niks aanquote:
Ja dat is bij ons ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gok kans wordt altijd meegenomen in de cijferbepaling dus je hebt er niks aanBehalve op het middelbare onderwijs.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
ja volgende is meerkeuze + 5 open vragen
2e is + 5 openquote:Het eerste deeltentamen is een m.c.-tentamen en bestaat uit 20 vragen
dat zeg ikquote:
Gister bij wiskunde lukte de afgeleide van 2 opgaves niet. Toen heb ik alle mogelijke antwoorden in zitten vullen om te kijken wat het maximum/minimum was. Best handigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat is bij ons ook.
Maar als je geluk hebt heb je er nog wat aan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister bij wiskunde lukte de afgeleide van 2 opgaves niet. Toen heb ik alle mogelijke antwoorden in zitten vullen om te kijken wat het maximum/minimum was. Best handig![]()
handigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister bij wiskunde lukte de afgeleide van 2 opgaves niet. Toen heb ik alle mogelijke antwoorden in zitten vullen om te kijken wat het maximum/minimum was. Best handig![]()
Ik heb liever open dan multiple choice. Bij open vragen pak je nog punten voor doorbereken fouten, bij mc ben je sowieso de lul.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
handig
Bij sommige vakken is het ook kut..twijfel je of je annuity of perpetuity formule moet gebruiken bijvoorbeeld en dan staan antwoorden op beide formules tussen de antwoorden.
Hier echt bijna niut multiple choice tentamens. Terecht ook.
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef nickhguitar het volgende:
Welke site geeft de beste indicatie over de waarde van een speler in FUT?
Ja dat doen ze bij ons sowieso.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
handig
Bij sommige vakken is het ook kut..twijfel je of je annuity of perpetuity formule moet gebruiken bijvoorbeeld en dan staan antwoorden op beide formules tussen de antwoorden.
Ik vind een combinatie het fijnstequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb liever open dan multiple choice. Bij open vragen pak je nog punten voor doorbereken fouten, bij mc ben je sowieso de lul.
Waar kan ik hier zien wat een speler gemiddeld ongeveer waard is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team
Door de informatie in te vullen over de speler en deze vervolgens op te zoeken. Een betere indicatie bestaat er nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar kan ik hier zien wat een speler gemiddeld ongeveer waard is?
wait whutquote:
repost.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/10/bale_heeft_hernia.html![]()
![]()
![]()
Ja voor alle mogelijke antwoorden is ook wel wat te zeggen maar bij dingen zoals maximumprijs is het wel handig (of je moet zo onhandig zijn om de hoeveelheid in te vullen).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
handig
tientje gebodenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 200k te koop, voor 20 euro is het van jou !
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:26 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben nog steeds ff aan het kijken voor een goede opstelling en ik kom er niet echt uit. Heb nu Higuain en Gomez als spitsen en Biabiany als rechtsbuiten, dan koop ik uiteraard nog een linksbuiten, maar alle opstellingen die ik zie hebben 2 spitsen en dan 2 cams i.p.v. een links- en rechtsbuiten, of een LM+RM ipv links- en rechtsbuiten.
Hoe kan ik dan wel met deze spelers in 1 systeem spelen? Moet ik dan een positieveranderings kaartje kopen voor biabiany?quote:
ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan wel met deze spelers in 1 systeem spelen? Moet ik dan een positieveranderings kaartje kopen voor biabiany?
Wat zou volgens jou dan de beste opstelling zijn als ik met 2 buitenspelers en 2 spitsen speel?quote:
3-5-2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou dan de beste opstelling zijn als ik met 2 buitenspelers en 2 spitsen speel?
442 (2) en 41212quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou dan de beste opstelling zijn als ik met 2 buitenspelers en 2 spitsen speel?
nou je hebt niet veel keuze he, 442, 41212 of 352 geloof ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tussen je CDM's hoort een lijntje te zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:50 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Mist er een lijntje bij Wefut? Dit klopt toch niet bij Defour...
Nee ik heet Darksonic3quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef wieisboos het volgende:
dreetje is that you?
[ afbeelding ]
Hee dat is Rik van EA. Alleen maar tamperbans uitgedeeld omdat ie jaloers was op Youtube-money van Dréquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef wieisboos het volgende:
dreetje is that you?
[ afbeelding ]
Vanavond 25k fifa points pack openingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hee dat is Rik van EA. Alleen maar tamperbans uitgedeeld omdat ie jaloers was op Youtube-money van Dré
Heb je je kontje weer verkocht achter het station?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vanavond 25k fifa points pack opening
wie moeten er dan geupdate zijn, ik zie niks op de xbox hoor. Pepe heeft nog steeds geen haar bijvoorbeeldquote:
heel veel spelers hebben een andere foto gekregenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie moeten er dan geupdate zijn, ik zie niks op de xbox hoor. Pepe heeft nog steeds geen haar bijvoorbeeld
wie hebben dan een andere foto gekregen. op de xbox nog niks van te merken hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
heel veel spelers hebben een andere foto gekregen
Nee je zus der mondjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je je kontje weer verkocht achter het station?
Jese Rodriguez bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie hebben dan een andere foto gekregen. op de xbox nog niks van te merken hoor
Had ik maar zo veel pointsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Best knapNee maar ben benieuwd. Doe je gewoon hier op FOK! of maak je video?
Bah, vieze trollquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel points![]()
Ik heb er nog 0 gebruikt
Ik heb Diegoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kroos? MKHITARYAN? of Boateng op cam?
Ik heb andere ideeën en als dat goed uit pakt word ik slapend rijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bah, vieze trollAls je straks rijke chem style-tatta bent doe je wel gekke pack opening toch?
je gaat profvoetballer worden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb andere ideeën en als dat goed uit pakt word ik slapend rijk
Dan kan ik pack openings doen
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb andere ideeën en als dat goed uit pakt word ik slapend rijk
Dan kan ik pack openings doen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
Moest vandaag tegen de Red Devils.. is dat Djeetje ?
haha gelukkig voor jequote:
had ik een vorige week ook al gezegd maar nog niet aangepast dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom krijg Mertens daar 8 chem, terwijl hij als LW wel 9 chem krijgt.
Het is een 4321 formatie, dus dat is gewoon een LF positie.
http://wefut.com/en/forum/subcategory/2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
had ik een vorige week ook al gezegd maar nog niet aangepast dus
Futhead > WeFut.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Servicequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cute.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmorgen voelde ik me enorm slecht en toen ben ik FUT gaan spelen en binnen 2 uur is alles weg.
Wacht maar tot je in divisie 3 bent en constant de meest goedkope goals tegen krijgt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmorgen voelde ik me enorm slecht en toen ben ik FUT gaan spelen en binnen 2 uur is alles weg.
Verwachten dat Pascal en Reemi elke dag meerdere topics vol bagger doorlezen om input over Wefut te krijgenquote:
oh serieus want dat gebeurt in andere divisies namelijk nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Maoist het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in divisie 3 bent en constant de meest goedkope goals tegen krijgt.
in divisie 3 veel vaker en dan zijn er ook nog lagswitchers en ze weten allemaal de meest hinderlijke celebrations. je gaat zien vriendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
oh serieus want dat gebeurt in andere divisies namelijk niet
Asamoah denk ik dan. LW had je Mertens natuurlijk moeten pakken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef nickhguitar het volgende:
Linkshalf: Gervinho, Mertens of Asamoah?
Asamoah want pacequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef nickhguitar het volgende:
Linkshalf: Gervinho, Mertens of Asamoah?
ik voel me wel een profiteur nu maar goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Echt hé! Mij gaf die 100k voor niks
geen van beide groet groetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:48 schreef sesamstraat4 het volgende:
Dit : [ afbeelding ]
Of dit: [ afbeelding ]
4411quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:48 schreef sesamstraat4 het volgende:
Dit : [ afbeelding ]
Of dit: [ afbeelding ]
Benatia > Barzagliquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu dit:
Handanovic
Maicon, Ogbonna, Barzagli, constant,
biabiany, marchisio, hamsik, asamoah,
higuain, gomez.
Heb nu nog 25k over. Wat zou ik nog kunnen veranderen/met de 25k doen?
ipv hamsik bedoel je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Benatia > Barzagli
Vidal op je middenveld wil ook wel.
Speelt bij mij nu echt waardeloos in de wedstrijd die ik nu speelquote:
Speel 4-4-1-1 met een paar random spelers en Aubemahoeryang in de spits en geef alleen maar lb-y ballen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Speelt bij mij nu echt waardeloos in de wedstrijd die ik nu speel
Je moet Henriksen van AZ eens proberen, wat een held is datquote:
Zal hem zo ff kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet Henriksen van AZ eens proberen, wat een held is dat
Ik vond hem tegenvallen. Eikrem en Holla krijgen bij mij de voorkeur.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kost toch geen drolquote:
Ja Guarinquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kost toch geen drol
Heeft iemand een goedkoper alternatief voor Vidal? Heb Marchisio al. Guarin?
Guarin heeft wel zieke statsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kost toch geen drol
Heeft iemand een goedkoper alternatief voor Vidal? Heb Marchisio al. Guarin?
Eikremquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen. Eikrem en Holla krijgen bij mij de voorkeur.
Hollaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Te weinig Holla in dit team.
Enohquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ja godverdomme wie moet ik nou halen al 3 cm's ?
Alles kopen en proberenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie maken het er echt niet makkelijker op
Kwam Djeetje al heel lang geleden meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Hebben jullie allemaal ontdekt dat je de shirtnummers kan aanpassen?
Boeiend. Vrije trap nemers ook?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Locadia is echt een fantastische spits. Heeft bij mij ook iets van 40 goals uit 33 wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik gebruik SchakenBevalt wel. Voorzetten op Locadia zijn echt dodelijk.
Bij je team Y indrukken en dan staat het ergens onderaan in de lijstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kwam Djeetje al heel lang geleden mee
Ik weet trouwens nog steeds niet hoe.
Verhoek bakt er echt niks van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie maken het er echt niet makkelijker op
Locadia en Depay zijn ook de twee beste spelers van dit team denk ik. Heb daar ook het meest in geïnvesteerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Locadia is echt een fantastische spits. Heeft bij mij ook iets van 40 goals uit 33 wedstrijden.
Meer geinvesteerd in Locadia dan in Bakkali?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Locadia en Depay zijn ook de twee beste spelers van dit team denk ik. Heb daar ook het meest in geïnvesteerd
Oh ja die was ik vergetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer geinvesteerd in Locadia dan in Bakkali?
Op elke positie zijn wel meerdere goede spelers dus maak er gewoon een team van waarin je wissels gebruiktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Locadia en Depay zijn ook de twee beste spelers van dit team denk ik. Heb daar ook het meest in geïnvesteerd
Fisher of Boeitiusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op elke positie zijn wel meerdere goede spelers dus maak er gewoon een team van waarin je wissels gebruikt
Ruiter kan je nog als GK kopen, Van Aanholt als LB, Zanka als CB, Arias als RB, de genoemde cm's, dan nog Beerens RW, Sigi spits en er is vast nog wel en LW...
wat een leuk team !quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn enige silver team hier nog niet geplaatst maar dit is het team:
[ afbeelding ]
Weinig balans met 2 high-low spelers op het middenveld en 1 high-high. 1 high-medium back en 1 medium-medium.
Dat zal zijn prijs vast omhoog halen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
lekker handelen zo op de zaterdag
[ afbeelding ]
Lekker coins gekocht zeunquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
En mij er een tientje voor vragenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Tientje per 100k?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En mij er een tientje voor vragen![]()
Brabanders![]()
Tientje is nog goedkoop hoor. Ik doe de mijne niet weg voor een tientje per 100k iigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En mij er een tientje voor vragen![]()
Brabanders![]()
Maar hij geeft daarna 200k voor niks wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tientje is nog goedkoop hoor. Ik doe de mijne niet weg voor een tientje per 100k iig
Hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar hij geeft daarna 200k voor niks weg
Ik vond Borodin erg scherp spelen, hij deelde wel wat flinke tikken uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
Rusland heeft wel goed gespeeld gisteren.
iets met Jovetic en ben Cramer denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha
Maak er een mooi team van pappi
Waarom Ben Arfa als je Nani kan op rechtsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets met Jovetic en ben Cramer denk ik
quote:
Welbeck en Rooneyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:44 schreef Maver24 het volgende:
welke spitsen hebben een tripple link met elkaar. kan even niet zo snel wat bedenken
We weten het nou wel van die kut Russen van jequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welbeck en Rooney
Bukharov en Kerzhakov
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten het nou wel van die kut Russen van je
nee, dan had je hem gelijk gekocht en ondertussen weer verkocht. Dit gewoon slimquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:46 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb fifa nog steeds niet gekochtzijn dit de eerste verschijnselen van het Fuszy-complex?
Russen zijn baas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten het nou wel van die kut Russen van je
Welbeck en Rooney is wel tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welbeck en Rooney
Bukharov en Kerzhakov
nee dat waren zequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welbeck en Rooney is wel tof
zijn er nog meer ?
quote:
In het wel winnen in een groep met Portugal.quote:
Portugezen in een kwalificatie reeksquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In het wel winnen in een groep met Portugal.
ooh kijk, daar hebben we wat aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
Maver kijk op de futwiz site http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/st-st/gold
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Ben Arfa als je Nani kan op rechts
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/st-cf/goldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:56 schreef Maver24 het volgende:
de optie CF ST staat er niet tussen. Rooney is CF natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |