SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakquote:
Naturel met zo'n dipsausje is ook prima.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakMaar Paprika en Nacho Cheese vind ik wel lekker
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Jacked geprobeerd omdat DS2 zoveel over zat te praten en het heeft een vage smaakMaar Paprika en Nacho Cheese vind ik wel lekker
Cool American (waarom weet ik dit)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)
Doe ik ook. Als het begint te borrelen snel GTA opstartenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dankje. Meteen overgeschakeld naar Gta.
Ohja, die vind ik ook wel lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cool American (waarom weet ik dit)
Ja, ik zie het nu ook de hele tijd bij mij gebeuren, maar nog niemand heeft zo weten te scoren. Maar het beste (wat ik doe in ieder geval) is gelijk druk zetten op degene die de pass moet geven. Je kan de verdedigers toch niet selecteren en als je achteruit loopt geef je hem meer tijd om de pass goed uit te kiezenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Maoist het volgende:
Hoe verdedig je hier tegen? Zie het steeds vaker vanaf de aftrap en ik kan er echt niks tegen doen
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173685650
Ultraverdedigend beginnen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Maoist het volgende:
Hoe verdedig je hier tegen? Zie het steeds vaker vanaf de aftrap en ik kan er echt niks tegen doen
http://www.easports.com/n(...)2014/video/173685650
Ben benieuwd hoe het onderste team speeltquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Alle chemkaartjes eropgezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool Americanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet zo heel erg bijzonder ofzo. Ik heb liever Paprika/Nacho Cheese/Licht blauw (ik weet de naam niet)
wutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Cool American
Iemand die nieuwe Lays chips Stokbrood Kruidenboter al gespot ergens trouwens?
Echt goedkoop zijn die zilvers nu. Heb het gevoel dat ze niet (veel) gaan stijgen dit jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het onderste team speelt
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.quote:
Dat is deze dus volgens mijn broerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.
Die was echt lekker! Waarom is die eigenlijk weg gegaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. Ik mis de cream and chives smaak, misschien dat deze er op lijkt.
Geweldigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/10/bale_heeft_hernia.html![]()
![]()
![]()
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is met al die chipsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:08 schreef Maoist het volgende:
Divisie 4 is pure kanker, dan moeten 1,2 en 3 nog erger zijn.
Alleen maar nog LB+Y en Kopballen, zelfs als je wint is het niet leuk meer. Ook gebruiken steeds meer mensen een lagswitch want elke keer als ik achter sta begint het heel erg te laggen
Zo zit ik al in divisie 9quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.
Ik win wel maar er zit geen voldoening meer in. Het is altijd via een kopbal, mooi combinatiespel is vrijwel onmogelijk met ultra defensive high pressure. En als ik dan verlies is het zo frustrerend dat ik mijn controller het liefst tegen de tv aan gooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nu met divisie 3 aan de gang. Ik heb ook met het beruchte K woord gevloekt. 3 wedstrijden op rij verloren inmiddels.
Ja, zeker ook omdat ze het twee keer zo groot hebben gemaakt. Lijkt het nog minderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Jacked zo lekker omdat het een beetje scherp is. De zak is wel heel snel leeg.
tientje gebodenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja, ik heb dus 300K te koop voor de xbox ... als er interesse is hoor ik het wel !
Mijn verdedigers vielen over elkaar heen, en de tegenstander had 3 keer een rebound. Heeft niks met voetbal te maken dit. Ik kap in elk geval met seasons. Iedereen is ook aardig replay-geil lijkt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik win wel maar er zit geen voldoening meer in. Het is altijd via een kopbal, mooi combinatiespel is vrijwel onmogelijk met ultra defensive high pressure. En als ik dan verlies is het zo frustrerend dat ik mijn controller het liefst tegen de tv aan gooi
Hoop echt dat de next-gen versie beter is, maar EA kennene zal dat wel niet zo zijn. LB+Y en high pressure zijn altijd al een probleem geweest.
Ik ga Pokemon spelen
The big bad Wolfquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Van Wolfswinkel of De Jong?
[ afbeelding ]
Replays vind ik nog niet zo erg. Wel die gangnam style en al die andere homsexuele celebrations die alleen maar als doel hebben om je frustrerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn verdedigers vielen over elkaar heen, en de tegenstander had 3 keer een rebound. Heeft niks met voetbal te maken dit. Ik kap in elk geval met seasons. Iedereen is ook aardig replay-geil lijkt het.
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef Maoist het volgende:
[..]
Replays vind ik nog niet zo erg. Wel die gangnam style en al die andere homsexuele celebrations die alleen maar als doel hebben om je frustreren
Wij zo potje tegen elkaar of coop?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Mijn Naldo vliegt 10 meter door de lucht waardoor tegenstander weer zo doorloopt. Bal rolt tegen Buffon aan waardoor hij omvalt en het een corner wordt etc. Kut potje weer
Eentje daarna ga ik leren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij zo potje tegen elkaar of coop?
Ik vind het het mooiste als iemand die shhhh doet en ik daarna winquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is het
Elke corner = goal van Ferquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Van Wolfswinkel of De Jong?
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms moet ik er nog wel om lachen. De sssshhh en i cant hear you doen mij meestal de controller neerleggen, omdat ik m anders door de tv gooi. Ik ga zeker geen fifa 14 voor de nextgen halen. Wat een gedrocht van een product is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |