SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
haha ja geweldig, klacht.nl waardig sommige reacties daar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef Zhano het volgende:
Die mensen op thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]![]()
Je kunt maar beter geen recensies gaan lezen als je iets wilt bestellen ergens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
haha ja geweldig, klacht.nl waardig sommige reacties daar.![]()
Sowieso gewoon altijd bij new york pizza bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt maar beter geen recensies gaan lezen als je iets wilt bestellen ergens.![]()
Domino's >>>> NYPquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso gewoon altijd bij new york pizza bestellen![]()
Waar lees je dat ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:13 schreef MeneerLogica het volgende:
Lol happy hour week is om en vanavond gelijk de volgende HH erachteraan.![]()
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
10 shiny contracten en wat positie modifiers waar je niets aan hebtquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.![]()
![]()
Ik open er wel een paarik heb altijd geluk, ik ging vandaag even kijken op Fifa 13. had nog 1m coins daar staan. ik denk ik open een pakje, bam Hazard erin. haha
![]()
Nog een grotere crashquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.![]()
![]()
Zondequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sounds like a profitable planquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoeveel rares zitten er in die 35k packs?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen![]()
18quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel rares zitten er in die 35k packs?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vorige keer toen het over hem ging was hij toch te slap?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ik ga nog even wachten met spelers kopen, wil Neymar kopen
🍆![]()
Gefeliciteerd! Vanavond een extra lange likbeurt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
vriendin is trouwens geslaagd op school, diploma gehaald. Net helemaal blij aan de telefoon![]()
Gefeliciteerd ouwe baasquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
vriendin is trouwens geslaagd op school, diploma gehaald. Net helemaal blij aan de telefoon![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga em gebruiken in een 2 spitsen systeem samen met Agueroquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vorige keer toen het over hem ging was hij toch te slap?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja hoor geen treinen naar Leiden Centraalkonko NS
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vanavond een extra lange likbeurt?![]()
![]()
![]()
![]()
Had net ook een blije vriendin aan de lijn, aangenomen bij een sollicitatie van vanmiddag. Komt wel mooi uit want over 2 weken krijgen we de sleutelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd? Vanavond een extra lange likbeurt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had net ook een blije vriendin aan de lijn, aangenomen bij een sollicitatie van vanmiddag. Komt wel mooi uit want over 2 weken krijgen we de sleutelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uiteraard, ze mag extra lang doorgaan vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Vanavond een extra lange likbeurt?![]()
![]()
neuk ze de moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja hoor geen treinen naar Leiden Centraalkonko NS
op welk station sta je![]()
![]()
High/Highquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef isgeschiedenis het volgende:
Is Cavani zo kut? Dat die zo goedkoop is?![]()
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...![]()
Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...![]()
Lewa is echt een baasquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Badr Hariquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...
Jouw Dell startte niet meer op toch? Dat had ik eerst ook was gefikst maar nu start hij pas na 2 keer meer op
Hoe ging dat toen bij jou?
Mijn Asus startte ook al niet meer op vandaag (2x gebruikt)
![]()
Bentekequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...
gr gr![]()
Ik neig ook meer naar Lewandowski...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.quote:![]()
hij rijdt wel maar beetje vertraging dus ik heb gelukquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
neuk ze de moeder
op welk station sta je![]()
Makkelijk linken met Kuba. Kun je de rest anders makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar Lewandowski...
[..]
Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar Lewandowski...
[..]
Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.
moet je een eind mee komen
#FreeTrapz![]()
Daar wil ik Robben neerzetten als ik genoeg coins kan verzamelen. Maar Robben heeft vervolgens alleen maar Bundesliga links. Links komt Reus te staan dus dan zit Lewandowski wel al aan 9 chem. Maar even kijken of ik er iets leuks van kan maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk linken met Kuba. Kun je de rest anders maken![]()
Had ook een bundesliga team met gotze reus lewandowski etc. Verveelde heel snel, speelt eerst best leuk maar niet geweldig. Maar ieder zijn eigen ding. Gaat niets boven eto'o en benteke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar wil ik Robben neerzetten als ik genoeg coins kan verzamelen. Maar Robben heeft vervolgens alleen maar Bundesliga links. Links komt Reus te staan dus dan zit Lewandowski wel al aan 9 chem. Maar even kijken of ik er iets leuks van kan maken.![]()
Ziet er wel geinig uit. Dan wel Vidal en Barzagli erin natuurlijk. 41212 is alleen echt niet mijn opstelling. Ik ga even puzzelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je een eind mee komen![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit. Dan wel Vidal en Barzagli erin natuurlijk. 41212 is alleen echt niet mijn opstelling. Ik ga even puzzelen.vidal niet genoeg chem in 41212quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit. Dan wel Vidal en Barzagli erin natuurlijk. 41212 is alleen echt niet mijn opstelling. Ik ga even puzzelen.die klote linkjes die ze verknoeid hebben
welke formatie moet het zijn dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
batterij opladenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Badr Hari
Jouw Dell startte niet meer op toch? Dat had ik eerst ook was gefikst maar nu start hij pas na 2 keer meer op
Hoe ging dat toen bij jou?
Mijn Asus startte ook al niet meer op vandaag (2x gebruikt)
![]()
Wil het liefste iets met wingers. Speel sinds FUT10 4222 en ben daar wel een beetje op uitgekeken. Denk dat het 4231(2) gaat worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
vidal niet genoeg chem in 41212die klote linkjes die ze verknoeid hebben
welke formatie moet het zijn dan ?
Zoiets misschien, met wat IFs minder zodat het wel betaalbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas 1 team mee gehad en dat is een silverteam, maar bevalt erg goed. Geen verschil met vorig jaar eigenlijk.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil het liefste iets met wingers. Speel sinds FUT10 4222 en ben daar wel een beetje op uitgekeken. Denk dat het 4231(2) gaat worden.
Zoiets misschien, met wat IFs minder zodat het wel betaalbaar is.Zonde om je wingers op het middenveld te zetten. Verder zou ik proberen Alaba te ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een van de vele 433 varianten...![]()
Heb je de pace op de cams hard nodig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas 1 team mee gehad en dat is een silverteam, maar bevalt erg goed. Geen verschil met vorig jaar eigenlijk.![]()
Is dat die met die Emana enzo? Hoeveel pace hebben je CAM's daar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas 1 team mee gehad en dat is een silverteam, maar bevalt erg goed. Geen verschil met vorig jaar eigenlijk.
Ojo al vervangen door een iets snellere spits omdat beide spitsen teveel hetzelfde waren. CAM's zijn 83 en 83 pace maar voelen beslist niet snel en behendig aan. Denk niet dat ik dit team draaiende krijg..![]()
![]()
dit ja, niet met de NIF gespeeld maar IF alaba speelde nou niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonde om je wingers op het middenveld te zetten. Verder zou ik proberen Alaba te ontwijken.
Misschien een van de vele 433 varianten...
#FreeTrapz![]()
Ik dacht dat iedereen wel positief was over Alaba.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonde om je wingers op het middenveld te zetten. Verder zou ik proberen Alaba te ontwijken.
Misschien een van de vele 433 varianten...![]()
Hij doet zeg maar alles wat je niet wil dat een lb doet. Verschrikkelijk slecht die man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel positief was over Alaba.![]()
Laat de adapter aangesloten op de laptop, maar haal wel de stekker van de adapter uit het stopcontact. Laat de accu uit de laptop.quote:
Druk nu een aantal keren op de AAN-knop.
Sluit de stroom weer aan.
Druk op de AAN-knop en hopelijk werkt de laptop weer.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat die met die Emana enzo? Hoeveel pace hebben je CAM's daar?
[ afbeelding ]
Ojo al vervangen door een iets snellere spits omdat beide spitsen teveel hetzelfde waren. CAM's zijn 83 en 83 pace maar voelen beslist niet snel en behendig aan. Denk niet dat ik dit team draaiende krijg..Ik heb aardig wat pace op de CAM en ze spelen ook wel een beetje als wingers, maar 75+ is imo al prima als ze een beetje wendbaar zijn. Heb ik vorig jaar ook gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je de pace op de cams hard nodig?
Ik heb nu 87 en 86, maar dat is echt veel meer dan nodig is
Dit team idd, Zhano:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij was in vorm.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan deze week dan. Ik zag hem voorbij komen in zo'n prediction thread
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Asus werkt om een of andere reden wel weer, kan het voor Dell ding wel proberen. Die start altijd pas bij de 2e keer opquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laat de adapter aangesloten op de laptop, maar haal wel de stekker van de adapter uit het stopcontact. Laat de accu uit de laptop.
Druk nu een aantal keren op de AAN-knop.
Sluit de stroom weer aan.
Druk op de AAN-knop en hopelijk werkt de laptop weer.
Maar moet je accu eruit blijven en dan stroom of eerst weer accu erin![]()
![]()
Ik gooi deze maar om naar 41212(2) en dan maak ik binnenkort wel een nieuw 4222 team. Deze CAM's zijn dus ook gewoon niet wendbaar enzo, dus denk niet dat het beter gaat worden nog.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb aardig wat pace op de CAM en ze spelen ook wel een beetje als wingers, maar 75+ is imo al prima als ze een beetje wendbaar zijn. Heb ik vorig jaar ook gehad.
Ik heb nu 87 en 86, maar dat is echt veel meer dan nodig is
Dit team idd, Zhano:
[ afbeelding ]![]()
neequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef Freire het volgende:
Tellen de CL wedstrijden van vanavond mee voor TOTW?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus wat is Aubameyang slecht dit jaar zeg.
1e keer was hij al slecht dacht nog maar eens proberen, maar dat was zonde van mijn coins.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mn twee silverteams nu:
Akpala 0 uit 4 tot nu toeDeze jongens krijgen nog een paar wedstrijdjes om zich te bewijzen
Net de RM (was Villar) en de RB (was Ankersen) vervangen. Die LM leek me bagger maar anders kwam ik niet uitTot nu toe heb ik geen last van m gehad (2/3 potjes)
![]()
Wat een kutteamsquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
Mn twee silverteams nu:
[ afbeelding ]
Akpala 0 uit 4 tot nu toeDeze jongens krijgen nog een paar wedstrijdjes om zich te bewijzen
[ afbeelding ]
Net de RM (was Villar) en de RB (was Ankersen) vervangen. Die LM leek me bagger maar anders kwam ik niet uitTot nu toe heb ik geen last van m gehad (2/3 potjes)
wel origineel though
Dit jaar heb je echt al een prima silver team voor 20k![]()
![]()
Niet haten op Thyegesen pls.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat een kutteamswel origineel though
Dit jaar heb je echt al een prima silver team voor 20k
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoezo? Is toch realistisch? Ik kreeg afgelopen zondag ook geen rood, terwijl ik in de 16 een doorgebroken speler neerhaalde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Keepers die geen rood kunnen krijgenKost mij zoveel wins
Hoezo is dat realistisch? Ik tik de bal met de spits voorbij de keeper die uitkomt haalt me met een sliding neer en is een vrije trapquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch realistisch? Ik kreeg afgelopen zondag ook geen rood, terwijl ik in de 16 een doorgebroken speler neerhaalde.Terwijl het gewoon een 100% goal was geweest.
Een normale scheids zou hier rood voor geven. En in h2h volgens mij ook.![]()
Maak iets met Locadia. Die man is echt een legend. Ik ben best slecht en heb nooit dat een speler (meer dan) 1 op 1 loopt, maar hij welquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
Mn twee silverteams nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zoals ik al zei: afgelopen zondag kreeg ik voor zo'n actie ook geen rood.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoezo is dat realistisch? Ik tik de bal met de spits voorbij de keeper die uitkomt haalt me met een sliding neer en is een vrije trapTerwijl het gewoon een 100% goal was geweest.
Onze B1 is periode kampioen geworden dus als ze het niet verneuken speel ik volgend jaar 1e divisie
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik het nog niet eens over Thyegesen gehad, wat een koekebakker is dat zeg![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ja in de 5de klassen durven ze die nooit te geven. Zijn ook geen officiële scheidsrechters.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei: afgelopen zondag kreeg ik voor zo'n actie ook geen rood.![]()
Ik zit een partij te kutten om een silver team te makenwil te veel spelers in 1 team
Wie allemaal?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zit een partij te kutten om een silver team te makenwil te veel spelers in 1 team
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja in de 5de klassen durven ze die nooit te geven. Zijn ook geen officiële scheidsrechters.
beter gaat EA eens even een orgineel thema toernooi maken. heb nog veel te veel spelers in mijn club.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goed dat je me aan thema-toernooien herinnert. Ik ga elke Ier die ik uit een pack krijg, bewaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
beter gaat EA eens even een orgineel thema toernooi maken. heb nog veel te veel spelers in mijn club.
Komisch erg getalenteerd dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohh lol had het koekeBakker grapje niet eens bewustgemaakt![]()
Choupoquote:
Ho
Nounkeu
Mlapa
Pander
Trochowski
Tip: Koop alle Hoolahans op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goed dat je me aan thema-toernooien herinnert. Ik ga elke Ier die ik uit een pack krijg, bewaren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In 442 is het vrij makkelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Choupo
Ho
Nounkeu
Mlapa
Pander
Trochowskialleen ho krijg ik er niet in
![]()
Random silver pack op de console: BalzarettiDat team met die 2 Johnsons speelt tot nu toe goed, alle goals tot nu toe van MLS-spelers (Johnson 3x en Evans 3x) Evans maakte net een hattrick als CAM.
![]()
weer 40 minuten van mijn leven verneukt aan FIFA waar ik nu al spijt van heb
PSG over 2.5 goals = ¤1.78quote:
Kopenhagen DNB = ¤2.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olympiakos = ¤2.30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Info in de spoilers komt van Goldenfootballtips![]()
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef rolls-reus het volgende:
100 blz geschiedenis leren voor morgen
![]()
Op basis van welke stats vind je ze kut dan? Ik neem aan dat je alle stats bekeken hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat een kutteamswel origineel though
Dit jaar heb je echt al een prima silver team voor 20k![]()
Succes, ik heb donderdag een toets voor geschiedenis...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef rolls-reus het volgende:
100 blz geschiedenis leren voor morgen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Freire het volgende:
[..]
PSG over 2.5 goals
Kopenhagen DNB = ¤2.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olympiakos = ¤2.30Doe je dan home team over 2,5 of alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Info in de spoilers komt van Goldenfootballtips
Die andere twee zijn ook wel sterk, maar ik durf het niet echt aan
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zit dus ook echt de hele tijd te twijfelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe je dan home team over 2,5 of alles?
Die andere twee zijn ook wel sterk, maar ik durf het niet echt aan
Ronaldo to score op 2.04 durf ik denk ik wel aan.![]()
Dit en heel makkelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geschiedenis vond ik echt altijd een bazenvak.
1.78 ajax lijkt me wel geld verbrandenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nee ze gaan sowieso winnen, dat heeft frank beloofdquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1.78 ajax lijkt me wel geld verbranden![]()
![]()
Ik heb home team over 2.5 ja, verwacht ook niet dat Anderlecht gaat scoren vanavondquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe je dan home team over 2,5 of alles?
Die andere twee zijn ook wel sterk, maar ik durf het niet echt aan![]()
Sparta - Achilles away team to score under 0.5 @ ¤2.08 ook interessant trouwens![]()
Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee ze gaan sowieso winnen, dat heeft frank beloofdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vandaag speel ik :
Man City over 2,5, Shakthar over 1,5 en 1X, Sociedad over 0,5 goals, PSG over 2,5 goals en Ibra to score, Bayern to score over 0,5 second half.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ook dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
Vandaag speel ik :
Man City over 2,5, Shakthar over 1,5 en 1X, Sociedad over 0,5 goals, PSG over 2,5 goals en Ibra to score, Bayern to score over 0,5 second half.![]()
![]()
BDIL is rijk = Zhano is rijk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Ik speel ze apart en dan maak ik er nog 3 verschillende combo's mee
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik snap hier dus echt geen kut vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
Vandaag speel ik :
Man City over 2,5, Shakthar over 1,5 en 1X, Sociedad over 0,5 goals, PSG over 2,5 goals en Ibra to score, Bayern to score over 0,5 second half.
Staat er in jullie boek wel iets over Napoleon? Bij ons staat er helemaal niks over, zijn naam wordt zelfs niet genoemd bij de Franse revolutie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
1500 - 1800 ongeveerniet heel moeilijk dus
over goals ( hele wedstrijd dat er 3 goals vallen ) , 1X is je wint bij thuis winst of gelijkspel, over 0,5 is gewoon dat thuisteam een goal scoort bij Sociedadquote:
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
over goals ( hele wedstrijd dat er 3 goals vallen ) , 1X is je wint bij thuis winst of gelijkspel, over 0,5 is gewoon dat thuisteam een goal scoort bij Sociedad
Krijg je pas in groep 8 thyequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Staat er in jullie boek wel iets over Napoleon? Bij ons staat er helemaal niks over, zijn naam wordt zelfs niet genoemd bij de Franse revolutie.![]()
Als je zo'n Ibra to score hebt, en hij staat er om een of andere reden niet in (geblesseerd tijdens warming-up of zo), krijg je dan je ingezette geld terug?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Tis watquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Staat er in jullie boek wel iets over Napoleon? Bij ons staat er helemaal niks over, zijn naam wordt zelfs niet genoemd bij de Franse revolutie.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Had de meeste spelers al gezien jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op basis van welke stats vind je ze kut dan? Ik neem aan dat je alle stats bekeken hebt?vond er niet zoveel bijzonders aan toen, maar misschien speelt het wel heel lekker
![]()
![]()
Wat is die 2.5 dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
over goals ( hele wedstrijd dat er 3 goals vallen ) , 1X is je wint bij thuis winst of gelijkspel, over 0,5 is gewoon dat thuisteam een goal scoort bij Sociedad![]()
op welke site doen jullie dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
over goals ( hele wedstrijd dat er 3 goals vallen ) , 1X is je wint bij thuis winst of gelijkspel, over 0,5 is gewoon dat thuisteam een goal scoort bij SociedadHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, want genoeg dingen in de hedendaagse samenleving zijn door hem ingevoerd. Vrij raar, als je bedenkt dat geschiedenis er met name is om ons over onze herkomst te leren.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je zo'n Ibra to score hebt, en hij staat er om een of andere reden niet in (geblesseerd tijdens warming-up of zo), krijg je dan je ingezette geld terug?Hala Madrid !
Unibetquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
op welke site doen jullie dat eigenlijk?
Bij ons ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Staat er in jullie boek wel iets over Napoleon? Bij ons staat er helemaal niks over, zijn naam wordt zelfs niet genoemd bij de Franse revolutie.maar het maakt mij niet uit want ik vergeet het grootste deel toch meteen na de toets weer
![]()
![]()
Heeft te maken met Aziatisch handicapquote:( en nee niet Rijst
![]()
) Daarom doen ze over 2,5 = 3 goals
Hala Madrid !
Bakkert niet hij gaat er volgens mij nog meer over op zoekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij ons ook nietmaar het maakt mij niet uit want ik vergeet het grootste deel toch meteen na de toets weer
Hahaha oke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft te maken met Aziatisch handicap( en nee niet Rijst
![]()
) Daarom doen ze over 2,5 = 3 goals
![]()
unibetquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
op welke site doen jullie dat eigenlijk?Hala Madrid !
Dat zeker, alleen jaartallen blijven op één of andere manier altijd hangen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij ons ook nietmaar het maakt mij niet uit want ik vergeet het grootste deel toch meteen na de toets weer
'lkkrquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat heb ik ook jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen jaartallen blijven op één of andere manier altijd hangen...![]()
![]()
Ach als je iets interessant vindt moet je er vooral meer over opzoekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bakkert niet hij gaat er volgens mij nog meer over op zoekenword je alleen maar slimmer van
![]()
![]()
nice, dat was altijd het deel da tik juist fout had bij geschiedenis toetsenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen jaartallen blijven op één of andere manier altijd hangen...stampte nooit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef boyd153 het volgende:
Weet iemand een lekker team rond de 50k?
Young bloods everywhere....![]()
Høkes Pøkes in een pakje!!1 De Scandinavische balgoochelaar!Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik ook niet voor de rest vond ik het makkelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, dat was altijd het deel da tik juist fout had bij geschiedenis toetsenstampte nooit
Ze kunnen in iedergeval goed koken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ze kunnen in iedergeval goed kokenwokken.![]()
En als ze daar geen zin in hebben, is er vast nog wel een fastfoodketen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ze kunnen in iedergeval goed koken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef boyd153 het volgende:
Weet iemand een lekker team rond de 50k?
Speelt heerlijk (4-2-2-2)![]()
Bronnen zijn soms wel kut, soms is het ook te makkelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook niet voor de rest vond ik het makkelijkschilderijen verklaren is vooral kut
![]()
![]()
En dan op de toets een geniale ingeving krijgen om er later achter te komen dat je compleet verkeerd zat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bronnen zijn soms wel kut, soms is het ook te makkelijkschilderijen verklaren is vooral kut
Zieke game/goals stats.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Jazeker ik ga morgen koreaans Bbqenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ze kunnen in iedergeval goed koken.
Young bloods everywhere....![]()
Je examen bestaat alleen uit bronnen, succes ermee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bronnen zijn soms wel kut, soms is het ook te makkelijkschilderijen verklaren is vooral kut
![]()
Hoe is die back?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat precies met die 50 euro bonus? Je moet minimaal 10 euro erop zetten, ok logisch. Maar dan moet je 6x wageren. Hoe zit dat dan? En die percentages bij de odds?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekker boeiend. Ik speel ook toernooien en tegen mensen van fok. Het blijft gewoon een goede spits.quote:Young bloods everywhere....![]()
Als je 10 euro stort krijg je 10 euro bonus, als je 50 euro stort krijg je 50 bonus, dat moet je een aantal keer inzetten om het te kunnen innenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies met die 50 euro bonus? Je moet minimaal 10 euro erop zetten, ok logisch. Maar dan moet je 6x wageren. Hoe zit dat dan? En die percentages bij de odds?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan op de toets een geniale ingeving krijgen om er later achter te komen dat je compleet verkeerd zat.![]()
![]()
had ik vorig jaar een keer en toen zat ik er zo'n 400 jaar naast
had iets opgeschreven over de gouden eeuw terwijl we bezig waren met de 13e eeuw bezig waren
![]()
![]()
![]()
ja tegen die noob die er geen flikker van kan hequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik speel ook toernooien en tegen mensen van fok. Het blijft gewoon een goede spits.
en die mensen in cups kunnen er ook weinig van maar ben blij dat je hem goed vindt!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of...
In een combi uiteraardFeyenoord Rotterdam![]()
combi, zonde van je geld. of het moet een funbetje zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of...
In een combi uiteraard
#FreeTrapz![]()
Tyquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij scoort ook weleens tegen Cr00kk en cr00kk en ik zijn aan elkaar gewaagd dus ssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja tegen die noob die er geen flikker van kan he
en die mensen in cups kunnen er ook weinig van maar ben blij dat je hem goed vindt!Young bloods everywhere....![]()
is het nog ergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of...
In een combi uiteraard'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heel veel silvers pack gifts gehad, 1 gold en 1x 2500 coins niks boeiend dusIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
crookk krijgt 6-2 batta van mijquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij scoort ook weleens tegen Cr00kk en cr00kk en ik zijn aan elkaar gewaagd dus ssssssssssssssssssst![]()
![]()
Kan wel toch behalve dat tim weer gaat lullen of er wel value in zit maar daar luisteren we niet naar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of...
In een combi uiteraard![]()
Ik dacht dat iets over de Griekse oudheid ging, was het een document uit de Renaissance.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
had ik vorig jaar een keer en toen zat ik er zo'n 400 jaar naast
had iets opgeschreven over de gouden eeuw terwijl we bezig waren met de 13e eeuw bezig waren
![]()
![]()
Op mijn intiuitie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is het nog ergens op gebaseerd?
Verwacht niet dat Anderlecht serieuze kansen krijgt, dus die zie ik niet scoren. Viktoria Plzen hetzelfde.
Real Sociedad heeft een aardig team en Man U ook wel. Zie ik beide dus wel scoren.
Juventus - Real gaat gewoon een kraker worden met minimaal 3 doelpunten
Feyenoord Rotterdam![]()
klinkt alsof er over nagedacht isquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op mijn intiuitie.
Verwacht niet dat Anderlecht serieuze kansen krijgt, dus die zie ik niet scoren. Viktoria Plzen hetzelfde.
Real Sociedad heeft een aardig team en Man U ook wel. Zie ik beide dus wel scoren.
Juventus - Real gaat gewoon een kraker worden met minimaal 3 doelpuntengewoon doen. al blijft een combi zonde van je geld. beter speel je ze single.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat iets over de Griekse oudheid ging, was het een document uit de Renaissance.![]()
:DD:D:D:D::D:D:DD:_O-
Feyenoord Rotterdam![]()
Viktoria lijkt me thuis wel goed uit de startblokken willen komen. Kan nog verrassend eerst 1-0 worden en dan dendert Bayern er overheen of ze scoren aan het eind nog een eredoelpunt voor eigen publiek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op mijn intiuitie.
Juventus - Real gaat gewoon een kraker worden met minimaal 3 doelpunten
Laat hem maar lullen. Hij is nu irl vrienden met Iwan dus ja wat verwacht je hehehehehehquote:
nog div1 gewonnen?Young bloods everywhere....![]()
nee helaas we haalden handhaving maar wat wil je met thorb in het veldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Laat hem maar lullen. Hij is nu irl vrienden met Iwan dus ja wat verwacht je heheheheheh
nog div1 gewonnen?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat iets over de Griekse oudheid ging, was het een document uit de Renaissance.![]()
![]()
baas boven baas
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Viktoria lijkt me thuis wel goed uit de startblokken willen komen. Kan nog verrassend eerst 1-0 worden en dan dendert Bayern er overheen of ze scoren aan het eind nog een eredoelpunt voor eigen publiek.![]()
![]()
Maar of je er ook trots op moet zijn, is een tweede.quote:
k neuk jullie allemaal de moeder als ze vanavond scoren.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Klopt, want hij kijkt altijd naar AZquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
laat hem hij kijkt nooit voetbal
Ach ja van een klein foutje heb je niet meteen een onvoldoende tochquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar of je er ook trots op moet zijn, is een tweede.![]()
![]()
Zelfs vorig jaar vond ik AZ in de competitie beter voetballen dan menig 'topclub'. Op het moment wordt er ook wat mee gedaan, scoren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt, want hij kijkt altijd naar AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er hier meer mensen op de PS3 die FUT niet in kunnen komen?Feyenoord Rotterdam![]()
Ook weer waar, maar het kutte was dat die leraar het ook als voorbeeld gebruikte tijdens het bespreken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ach ja van een klein foutje heb je niet meteen een onvoldoende toch
Ik kan het nu niet proberen, want mijn broer speelt AC...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik hoor het alweer. Jullie hebben een echte spits nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
nee helaas we haalden handhaving maar wat wil je met thorb in het veld![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer. Jullie hebben een echte spits nodig.![]()
![]()
We begonnen prima, jammer dat we de eerste wedstrijd weggaven... Het ging de hele avond eigenlijk best goed maar EAids...![]()
Ja, in 90 matches. Hij speelt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef Ajacied7 het volgende:
In divisie 1 gehandhaafd
Bakkert heeft gewoon al 94 goals gemaakt met die vuile Bukharov van hem
Allemaal in divisies?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, in 90 matches. Hij speelt echt heerlijk.![]()
Ja, ik speel geen andere dingen.quote:
Ik zit in 5, dus zo speciaal is het nog niet. Wel samen met De Rossi en Totti de enige speler die aanvallend echt uitblinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wel netjes dan dat hij meekomt tussen de golds. Welke divisie zit je nu?
Thiago Silva en Ogbonna als CB's, maar Di Natale in de spits laat geen zak zien.
EDIT: Misschien IF Rossi eens proberen, heeft best goede ingame stats en degelijke pace.
gewoon seasons spelenveel leuker
af en toe een FUT cupje mee pakken om wat IFs uit te testen
#FreeTrapz![]()
Wat is er leuk aan seasons spelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon seasons spelenveel leuker
af en toe een FUT cupje mee pakken om wat IFs uit te testen
![]()
Maximale drive om te winnen. Je weet dat je tegenstander elke naaistreek zal uitvoeren om jou kapot te maken, dus doe je hetzelfde gewoon terug. Dan krijg je wel spanning en dat vind ik leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan seasons spelen?
daar word nog gewoon normaal voetbal gespeeld. in plaats van aftrap LB+Y abuse met een high pressure team er achter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan seasons spelen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij bedoelt h2h denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maximale drive om te winnen. Je weet dat je tegenstander elke naaistreek zal uitvoeren om jou kapot te maken, dus doe je hetzelfde gewoon terug. Dan krijg je wel spanning en dat vind ik leuk.![]()
Bedoel je niet dat daar juist niet normaal voetbal wordt gespeeld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar word nog gewoon normaal voetbal gespeeld. in plaats van aftrap LB+Y abuse met een high pressure team er achter.![]()
shit ja, inderdaad.quote:
Daar had ik dat in FIFA12 ook, sindsdien nooit meer gespeeld..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
H2H heet het zo. in ieder geval ga ik in mijn menu naar seasons in plaats van FUTquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat daar juist niet normaal voetbal wordt gespeeld?
#FreeTrapz![]()
Hij bedoelt H2H seasons, en ik snap wel wat hij bedoelt. Daar is het meer voetbal dan de arcademode die FUT heet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat daar juist niet normaal voetbal wordt gespeeld?
Wacht maar tot je in een hoge divisie zit..quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maximale drive om te winnen. Je weet dat je tegenstander elke naaistreek zal uitvoeren om jou kapot te maken, dus doe je hetzelfde gewoon terug. Dan krijg je wel spanning en dat vind ik leuk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben nu wel bezig met winnen eindelijk, dus hopen dat ik dat snel kan ervaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in een hoge divisie zit..
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in een hoge divisie zit..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Newcastle Super Scout Joe Kinnear Once Tried To Sign A Player Who Already Belonged To Newcastle
http://www.whoateallthepi(...)ed-to-newcastle.htmlquote:Needless to say, Joe F. Kinnear is doing a wonderful job in his role as Newcastle’s director of football, with staff and fans alike regularly publicly praising his input at the club – though a gaffe suffered at the start of the season proved that Saint Joseph may actually be human after all!
Kinnear was tasked with travelling to watch Birmingham play Swansea in the third round of the League Cup at the end of September and cast his eye over any potential transfer targets, with Big Joe duly identifying a real potential coup in the shape of Brum midfielder Shane Ferguson.
Sensing he’d uncovered a diamond in the rough, Kinnear even went as far as asking one of his Birmingham counterparts if the club would be willing to listen to offers for Ferguson and at what price they’d be willing to negotiate.
It was at this point that the Birmingham officials pointed out to Joe that Ferguson was merely on a season-long loan at St Andrew’s and that Kinnear would have to negotiate with the Irishman’s parent club if he wanted to strike a deal – that parent club, of course, being none other than Newcastle United….
Yep.
According to the Express, a Birmingham insider then relayed the story to local press:
“Shane Ferguson had a good game the night Joe watched us. After the match was over he spoke to one of our officials and said he was interested in signing him.
“At first our guy thought he was joking but then he realised Joe didn’t know that Ferguson was already a Newcastle player.”!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt ellende ja..toen ik hier net woonde hebben we een paar keer issues gehad daarmee. Hadden we zelfs even een noodaggregaat voor de deurquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
3 uur stroomstoring gehad. Maar nu doet alles het weer. Wat kun je toch weinig zonder stroom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Newcastle Super Scout Joe Kinnear Once Tried To Sign A Player Who Already Belonged To Newcastle
http://www.whoateallthepi(...)ed-to-newcastle.html
[..]!
![]()
Ik was serieus bang dat ik zou moeten fappen op iets wat ik zou moeten fantaserenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ellende ja..toen ik hier net woonde hebben we een paar keer issues gehad daarmee. Hadden we zelfs even een noodaggregaat voor de deur![]()
![]()
DRUK NOU EENS OP RAMMEN MET UITVERDEDIGENquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
nee helaas we haalden handhaving maar wat wil je met thorb in het veld
backfire![]()
![]()
Gewoon Ibarboquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zit in 5, dus zo speciaal is het nog niet. Wel samen met De Rossi en Totti de enige speler die aanvallend echt uitblinkt.
Thiago Silva en Ogbonna als CB's, maar Di Natale in de spits laat geen zak zien.
EDIT: Misschien IF Rossi eens proberen, heeft best goede ingame stats en degelijke pace.
Sako heeft als silver in mijn goldteam al 63 assist in 87 wedstrijden![]()
![]()
JIJ NIET HUGHquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer. Jullie hebben een echte spits nodig.![]()
Ik heb De Rossi en Totti op links, dus die linkt dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon Ibarbo
Sako heeft als silver in mijn goldteam al 63 assist in 87 wedstrijden
Die LM van Wolves?![]()
Ja, uit de NPowerLeagequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb De Rossi en Totti op links, dus die linkt dan niet genoeg.
Die LM van Wolves?![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik het gezien heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik postte het gister(?) al en toen moest je niet lachen
klassenjustitie![]()
Sorry.![]()
Hugh is slecht en heeft een grote mond. Doet me aan iemand anders denken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zoekt meer echte kwaliteit?
Dan kom je uit bij DS2.![]()
3-1. Meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hugh is slecht en heeft een grote mond. Doet me aan iemand anders denken.![]()
Ik had het niet over jou want jij bent goed en hebt een grote mond. Alleen zal ik die persoon niet meer aanpakken dus ik noem geen namen vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3-1. Meer hoef ik niet te zeggen.![]()
![]()
Via DM dan even.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou want jij bent goed en hebt een grote mond. Alleen zal ik die persoon niet meer aanpakken dus ik noem geen namen vandaag![]()
Als jullie kwaliteit nodig hebben wil ik wel meedoen.
Hihaho wat ben ik toch grappig ik ga wel gta doen![]()
![]()
Wil je met mij in mijn hummer gaan cruisen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ik ben geen spits.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zoekt meer echte kwaliteit?
Dan kom je uit bij DS2.![]()
웃"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mwah je bent beter dan Hugooooooquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Doet me aan Tom Cleverley denken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt alles.
Jij bent de beste."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mijn aan Louis van Gaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doet me aan Tom Cleverley denken..
![]()
Nee, mijn prof is nog slecht. Daardoor komt dat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hugh is slecht en heeft een grote mond. Doet me aan iemand anders denken.![]()
!!!1!!11!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef rolls-reus het volgende:
BAKKERT ER STAAT IETS OVER NAPOLEON IN M'N BOEK!
Alleen te lang om te lezen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Als je je een dag niet met mij bezig houdt maar met andere dingen wordt het hier veel leuker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt alles.
Jij bent de beste.![]()
De komende week zeg ik louter positieve en leuke dingen tegen/over jou. Deal?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je je een dag niet met mij bezig houdt maar met andere dingen wordt het hier veel leuker.![]()
Waarom doe je niet een keertje mee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je je een dag niet met mij bezig houdt maar met andere dingen wordt het hier veel leuker.![]()
Is dat het nieuwe kapsel van Sana?quote:
dat loopt niet goed afquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een keertje mee?
Gewoon tb;dr eronder schrijvenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef rolls-reus het volgende:
BAKKERT ER STAAT IETS OVER NAPOLEON IN M'N BOEK!
Alleen te lang om te lezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag hem op twitter voorbij komen: 'Bij zoveel RT's neemt persoon A dit kapsel blablabla."quote:
Ik dacht er net ook aan, maar ik typte het niet.quote:
haha jij bent zo dik dat past niet hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom ook dan. Ik heb een wagen voor 4, dus kan makkelijk.![]()
ik kom alleen als er een 3e man komt anders is het stomquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom ook dan. Ik heb een wagen voor 4, dus kan makkelijk.Young bloods everywhere....![]()
Als kev komt zijn we met 4quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef wonton het volgende:
[..]
ik kom alleen als er een 3e man komt anders is het stom![]()
Je miste je mond gewoon, waardoor het ijsje afbrak omdat ie in je gezicht smackte.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vind je jammer héquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
wie gaat er nou ijs eten als het 6 graden is
geen balzak op de foto dit keer![]()
Moest ik ook aan denkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee daar hou ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja vorige foto stond 'ie er wel op maar die heb jij niet ontvangen natuurlijk.![]()
quote:![]()
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: