SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
haha ja geweldig, klacht.nl waardig sommige reacties daar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef Zhano het volgende:
Die mensen op thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]![]()
Je kunt maar beter geen recensies gaan lezen als je iets wilt bestellen ergens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
haha ja geweldig, klacht.nl waardig sommige reacties daar.![]()
Sowieso gewoon altijd bij new york pizza bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt maar beter geen recensies gaan lezen als je iets wilt bestellen ergens.![]()
Domino's >>>> NYPquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso gewoon altijd bij new york pizza bestellen![]()
Waar lees je dat ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:13 schreef MeneerLogica het volgende:
Lol happy hour week is om en vanavond gelijk de volgende HH erachteraan.![]()
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
10 shiny contracten en wat positie modifiers waar je niets aan hebtquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.![]()
![]()
Ik open er wel een paarik heb altijd geluk, ik ging vandaag even kijken op Fifa 13. had nog 1m coins daar staan. ik denk ik open een pakje, bam Hazard erin. haha
![]()
Nog een grotere crashquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
35K packs ...die hadden vorig jaar volgens mij 30 kaaten en 18 rare's weet nou niet of dat de moeite is.![]()
![]()
Zondequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sounds like a profitable planquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoeveel rares zitten er in die 35k packs?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ff spelers verkopen en straks lekker heel veel packs kopen![]()
18quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel rares zitten er in die 35k packs?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vorige keer toen het over hem ging was hij toch te slap?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ik ga nog even wachten met spelers kopen, wil Neymar kopen
🍆![]()
Gefeliciteerd! Vanavond een extra lange likbeurt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
vriendin is trouwens geslaagd op school, diploma gehaald. Net helemaal blij aan de telefoon![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gefeliciteerd ouwe baasquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
vriendin is trouwens geslaagd op school, diploma gehaald. Net helemaal blij aan de telefoon![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga em gebruiken in een 2 spitsen systeem samen met Agueroquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vorige keer toen het over hem ging was hij toch te slap?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja hoor geen treinen naar Leiden Centraalkonko NS
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vanavond een extra lange likbeurt?![]()
![]()
![]()
![]()
Had net ook een blije vriendin aan de lijn, aangenomen bij een sollicitatie van vanmiddag. Komt wel mooi uit want over 2 weken krijgen we de sleutelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd? Vanavond een extra lange likbeurt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had net ook een blije vriendin aan de lijn, aangenomen bij een sollicitatie van vanmiddag. Komt wel mooi uit want over 2 weken krijgen we de sleutelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uiteraard, ze mag extra lang doorgaan vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Vanavond een extra lange likbeurt?![]()
![]()
neuk ze de moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja hoor geen treinen naar Leiden Centraalkonko NS
op welk station sta je![]()
![]()
High/Highquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef isgeschiedenis het volgende:
Is Cavani zo kut? Dat die zo goedkoop is?![]()
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...![]()
Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...![]()
Lewa is echt een baasquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Badr Hariquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...
Jouw Dell startte niet meer op toch? Dat had ik eerst ook was gefikst maar nu start hij pas na 2 keer meer op
Hoe ging dat toen bij jou?
Mijn Asus startte ook al niet meer op vandaag (2x gebruikt)
![]()
Bentekequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, denk dat ik toch maar geen teampje met RvP ga maken. Ben een beetje op zoek naar een sterke spits die een beetje kan koppen en niet al te langzaam is. Dan kom je volgens mij al snel uit op Lewandowski... Misschien Falcao met zijn power header, maar bij hem is het lastiger om een team te maken...
gr gr![]()
Ik neig ook meer naar Lewandowski...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.quote:![]()
hij rijdt wel maar beetje vertraging dus ik heb gelukquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
neuk ze de moeder
op welk station sta je![]()
Makkelijk linken met Kuba. Kun je de rest anders makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar Lewandowski...
[..]
Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar Lewandowski...
[..]
Stats zien er wel goed uit, helemaal van de IF. Alleen wordt het dan wel snel een Bundesliga teampje. Maar misschien is dat helemaal niet erg.
moet je een eind mee komen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar wil ik Robben neerzetten als ik genoeg coins kan verzamelen. Maar Robben heeft vervolgens alleen maar Bundesliga links. Links komt Reus te staan dus dan zit Lewandowski wel al aan 9 chem. Maar even kijken of ik er iets leuks van kan maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk linken met Kuba. Kun je de rest anders maken![]()
Had ook een bundesliga team met gotze reus lewandowski etc. Verveelde heel snel, speelt eerst best leuk maar niet geweldig. Maar ieder zijn eigen ding. Gaat niets boven eto'o en benteke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar wil ik Robben neerzetten als ik genoeg coins kan verzamelen. Maar Robben heeft vervolgens alleen maar Bundesliga links. Links komt Reus te staan dus dan zit Lewandowski wel al aan 9 chem. Maar even kijken of ik er iets leuks van kan maken.![]()
Ziet er wel geinig uit. Dan wel Vidal en Barzagli erin natuurlijk. 41212 is alleen echt niet mijn opstelling. Ik ga even puzzelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je een eind mee komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |