abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138793036

Welkom in het FUT 14 topic!

Karper Cup 2.0

PS3 stand

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: enkele profielschetsen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
pi_138793041
Tadic in packs met als chemstyle none :')
pi_138793047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Falcao vind ik dit jaar echt heel kut spelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Maver24 het volgende:
Falcao valt tegen :'( meer wil ik er niet over kwijt
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ziet er wel tof uit alleen Falcao is best slecht deze fifa. veels te klein en speelt niet fijn
pi_138793143
hij is veels te klein en hij speelt niet fijn

het issss Falcao
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_138793149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:27 schreef Zhano het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oude koeien uit de sloot halen |:(
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:33:42 #6
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_138793169
Ik heb overal gezocht naar Monster Assault en uitgerekend bij de Plus in Bergum hadden ze het *O*
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_138793194
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb overal gezocht naar Monster Assault en uitgerekend bij de Plus in Bergum hadden ze het *O*
Maar nu de belangrijkste vraag: Hoe waren de kassameisjes? :D
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:36:17 #8
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_138793214
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
En, bevalt de Monster?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_138793245
vanTrapz is terug in de tijd gegaan en zit weer in de WK 2010.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:41:29 #10
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:42:05 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138793333
TT. _O_ Zhano weet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_138793395
TT had moeten zijn "Zhano's complot"
pi_138793402
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:45 schreef OmniRocket het volgende:
TT had moeten zijn "Zhano's complot"
Tis geen Expeditie Robinson.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:47:22 #14
284871 DarkSonic2
pi_138793441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:

[..]

Maar nu de belangrijkste vraag: Hoe waren de kassameisjes? :D
Viel wel mee. Ik moet vanmiddag ook nog naar de C1000.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Reemi het volgende:

[..]

En, bevalt de Monster?
Nog niet geprobeerd (ja, 2 jaar geleden in Duitsland wel)
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:47:29 #15
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_138793444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:45 schreef Zhano het volgende:

[..]

Tis geen Expeditie Robinson.
Zhano is de mol.
pi_138793473
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Zhano is de mol.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:53:03 #17
284871 DarkSonic2
pi_138793524
not bad

Op de 2e pagina:

*O*

(nog steeds bijna geen winst maar toch, shadow en catalyst nadat ik gisteren hunter had is best leuk)
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:13:48 #18
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138793859
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Viel wel mee. Ik moet vanmiddag ook nog naar de C1000.

[..]

Nog niet geprobeerd (ja, 2 jaar geleden in Duitsland wel)
Is het voor jou niet een goed idee om een vlog te starten op YouTube? Ik weet zeker dat je fans krijgt. Beetje voor het schap dubben over welke Dorito'ssmaak je meeneemt. _O_ Even subtiel de pros en cons tegen elkaar afwegen en dan het mooie, edoch loodzware pad richting kassameisje inzetten. Met ferme tred hobbel je die kant op. Je Crocs kraken. Met een ietwat onhandige beweging slinger je de Hot And Spicy chips op het rubberen plateau waarachter de ogenschijnlijk onmogelijk binnen te hengelen scanengel zich bevindt.

Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet, vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je verbaasd na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.

Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecords aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.

Met nog zeven seconden voor het aflopen van de auction, plof je op je stoel. Deze Umtiti met Anchor kan vanaf nu alleen bewonderd worden op je tradepile. Alles voor de e-penis en een strak schema qua prioriteiten is key. Die kassasloerie heb je genoeg geïmponeerd. Die komt later vanzelf wel met hangende pootjes op je snaak afgevlogen als een zwemleraar op een net ingeschreven kind.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:15:04 #19
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_138793875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Is het voor jou niet een goed idee om een vlog te starten op YouTube? Ik weet zeker dat je fans krijgt. Beetje voor het schap dubben over welke Dorito'ssmaak je meeneemt. _O_ Even subtiel de pros en cons tegen elkaar afwegen en dan het mooie, edoch loodzware pad richting kassameisje inzetten. Met ferme tred hobbel je die kant op. Je Crocs kraken. Met een ietwat onhandige beweging slinger je de Hot And Spicy chips op het rubberen plateau waarachter de ogenschijnlijk onmogelijk binnen te hengelen scanengel zich bevindt.

Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.

Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecordss aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.

Met nog zeven seconden voor het aflopen van de auction, plof je op je stoel. Deze Umtiti met Anchor kan vanaf nu alleen bewonderd worden op je tradepile. Alles voor de e-penis en een strak schema qua prioriteiten is key. Die kassasloerie heb je genoeg geïmponeerd. Die komt later vanzelf wel met hangende pootjes op je snaak afgevlogen als een zwemleraar op een net ingeschreven kind.
Lindgren-verhalen _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_138793882
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Lindgren-verhalen _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:15:25 #21
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_138793883
Wel een originele naam voor deze cup.
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:16:19 #22
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_138793897
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Na het herkenbare, maar daarom niet minder imponerende piepje van de laserjet, vult haar zachte stem de met kassa's gevulde ruimte. "Dat wordt dan 1-.." Een luide klap van je beaderde broekslang die het rubber van de kassabon haast in tweeën plempt, onderbreekt de tot dan toe perfect opgebouwde zin. Als je de aandacht hebt, roep je geschrokken dat je nog geen Energydrank hebt gepakt. Ze kijkt je verbaasd na als je halsoverkop sprintend het kassagedeelte verlaat. Een scherpe bocht naar links geeft je uitzicht op het mooiste schap van de winkel. Ze ligt er prachtig bij. Met een subtiele veegbeweging laat je je impressieve pener door je broek heen de stellage begroeten. Ze voelt koud vandaag en het laat je over je prachtige Adonislijf rillen.

Een andere trilling doet je beseffen dat je te laat bent. Het is je smleno-alarm. Met het concentratievermogen van een simultaanschaker zet je de knop om in je brein. Het doel heiligt de middelen. De handbeweging is razendsnel en bewonderingswaardig. De rits van je Jazz Jackrabbit-rugtas is nog sneller open en weer dicht. Via de hoofdingang verlaat je de pijlsnel de supermarkt en een paar seconden later Segway je alle snelheidsrecordss aan diggelen richting huis. Regels zijn er om door prioriteiten te worden gebroken. Noodzaak geeft haast.

_O_ Baas
pi_138794313
Lindgren stop aub met je studie en ga gewoon boeken schrijven. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor ons!
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:39:36 #24
284871 DarkSonic2
pi_138794436
Deze sla ik op in het archief. Bedankt Lindje.
pi_138794505
Ik was net in de AH, maar er waren alleen maar lelijke massameisjes vandaag.
Alleen bij de tabak (aparte kassa) stond een leuk meisje, maar daar hoefde ik niks te kopen, want ik rook niet.

DS2, ga jij als er meerdere kassa's open zijn ook bewust in de rij staan waar het leukste meisje zit, ook al is die rij langer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')