Hij kan met een zwerver vechten om een pak melk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:00 schreef trovey het volgende:
Koop een pak melk...oh wacht, dat kost meer dan jij hebt.
Of TS kan die zwerver om een paar dubbeltjes vragen, die zwerver zal op dit moment meer geld hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij kan met een zwerver vechten om een pak melk.
hey luister.. ik heb 6000 euro op mijn bank staan maar daar kan ik niet bij tot ik mijn BMW vervang... maar mag ik van jou een eurotje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Of TS kan die zwerver om een paar dubbeltjes vragen, die zwerver zal op dit moment meer geld hebben.
50 cent is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey luister.. ik heb 6000 euro op mijn bank staan maar daar kan ik niet bij tot ik mijn BMW vervang... maar mag ik van jou een eurotje?
Nooit meer geldzorgen wanneer je dat doet tegenwoordig.quote:
Het is een trollquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:14 schreef DABAMaster het volgende:
dus je hebt 400 euro uitgegeven aan een auto die je niet nodig hebt (want wajong), terwijl je in de herfst een nieuwe auto gaat kopen (die je niet nodig hebt) van geld dat je niet verdiend hebt (want wajong)?
Dit is óf een troll óf ik denk dat de PVDA/SP vanaf heden als criminele organisatie moeten worden bestempeld.
dus wij werken terwijl jij van ons geld chillt? En die golf zal dan hooguit onze golf zijn, jij hebt daar geen cent aan bijgedragen. En ik wil geen golf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Gulmez het volgende:
DABAMaster sinds me ex bij me weg is woon ik weer thuis wajong 1060 geef gemiddeld 600 euro uit per maand aan chillen rest spaar ik voor me golf
als ik eigen huis had had ik nog minder om te sparen haha
Haha xDquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Gulmez het volgende:
DABAMaster sinds me ex bij me weg is woon ik weer thuis wajong 1060 geef gemiddeld 600 euro uit per maand aan chillen rest spaar ik voor me golf
Wat een armoede. maak je geen zorgen. Rond je 25ste ga je pas echt een beetje geld kunnen opbouwen. Ik neem aan dat je 18 of 19 bent oid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:56 schreef Gulmez het volgende:
ik heb nog wel 6000 op me spaarrekening alleen ik kan zelf niet bankieren en me vader zeg dat ik het er pas af mag halen voor me golf 5 die ik in herfst ga kopen (heb nu bmw)
Ik sta al een geruime tijd ingeschreven op secondlove maar heb toch wat moeite met het vinden van geschikte sugar-mommies. Heb jij nog tips?quote:
Je vader bepaalt wanneer je geld van je spaarrekening mag halen? Je bent meerderjarig dus dan bepaal je dat toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb mijn auto terug van garage en alles zonder arbeidsloon was 400 euro (was bij een mattie dus arbeidsloon gratis)
Nou had ik dus nog maar 350 op me bankrekening gestaan en gezegd tegen me mattie dat ik als het 23 april is me wajong uitkering weer krijg en de overige 50 zal starten en dat vond ie goed.
Maar de echte klacht is dat ik nu 0 op mijn bankrekening heb staan en 40 cent los in me portumenee tot 23 april
klacht tot de 23'e met 40 cent moeten doen
ik heb nog wel 6000 op me spaarrekening alleen ik kan zelf niet bankieren en me vader zeg dat ik het er pas af mag halen voor me golf 5 die ik in herfst ga kopen (heb nu bmw)
klacht voel me net een zwerver ga zo met matties chillen zonder bempie naar de park maar lopend
1060 wajong? Heb je niet gemeld dat je weer bij je ouders woont? 1060 lijkt me erg veel. Mijn broertje heeft ook een wajong uitkering maar die krijgt lang niet zoveel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Gulmez het volgende:
TS staat onder curatele.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:51 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Je vader bepaalt wanneer je geld van je spaarrekening mag halen? Je bent meerderjarig dus dan bepaal je dat toch gewoon zelf?
Ik heb een Renault Clio.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef Gulmez het volgende:
wat trol ezel
[ afbeelding ]
kijk hier kenteken bewijs heb ook nog wel papieren van wajong als je wil zien oeter
23 maar zelfs mensen van boven de 30 die inwonend zijn krijgen nog geen 1060 per maand. Ik ken iemand die 32 is en die krijgt net iets meer dan 900euro.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Gulmez het volgende:
wilders meisje hoe oud is je broer dan ik 24
Oud ding zo te zien. Zo' n geel kentekenbewijs had mijn AX uit 1995 ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef Gulmez het volgende:
wat trol ezel
[ afbeelding ]
kijk hier kenteken bewijs heb ook nog wel papieren van wajong als je wil zien oeter
Of het nu een troll is of niet.. ik wordt altijd een beetje verdrietig van dit soort topics omdat er hoe dan ook Gulmez' rondlopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Spuitkak het volgende:
Ts = slecht trol. Tijd voor een nieuwe, jonguh!
Toch geen varkensvet mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef Gulmez het volgende:
ik heb nog meegeholpen om met vet die bumpers weer van grijs naar glimmend zwart te krijgen haha
Gewoon een bejaardenhuis inlopen en tegen iedere demente bejaarde 'OPA!' of 'OMA!' zeggen, en je rapport laten zien...quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sta al een geruime tijd ingeschreven op secondlove maar heb toch wat moeite met het vinden van geschikte sugar-mommies. Heb jij nog tips?
Oh, ik had mij een sugar-mom toch even rooskleuriger voorgesteld geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een bejaardenhuis inlopen en tegen iedere demente bejaarde 'OPA!' of 'OMA!' zeggen, en je rapport laten zien...
Vrouwen boven de 30 zijn allemaal onsmakelijk, dus dit is de meest frisse manier...quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik had mij een sugar-mom toch even rooskleuriger voorgesteld geloof ik.
Echt allemaal?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vrouwen boven de 30 zijn allemaal onsmakelijk, dus dit is de meest frisse manier...
Zal wel met zijn Wajong te maken hebben. Kan ik overigens ook niet. Ik sta onder bewindvoering en heb zelfs geregeld (omdat ik weet dat ik heel dom ben) dat ik twee keer per week leefgeld krijg zodat ik het niet in één of twee dagen opzuip (omdat ik heel dom ben).quote:
als jij met je Wajong nog bmw kunt rijden, ook al is hij 10 jaar oud, kan de uitkering wel door de helft wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef Gulmez het volgende:
wat trol ezel
[ afbeelding ]
doet de sp al mee dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:14 schreef DABAMaster het volgende:
dus je hebt 400 euro uitgegeven aan een auto die je niet nodig hebt (want wajong), terwijl je in de herfst een nieuwe auto gaat kopen (die je niet nodig hebt) van geld dat je niet verdiend hebt (want wajong)?
Dit is óf een troll óf ik denk dat de PVDA/SP vanaf heden als criminele organisatie moeten worden bestempeld.
Zelfs in zijn land is 40 cent niet genoeg voor de begrafenisquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:57 schreef voederbietel het volgende:
Heb je een camera? Vraag subsidie aan voor het maken van een docu over kansarme jongeren.
600 euro om te chillenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Gulmez het volgende:
318 compactquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef Gulmez het volgende:
wat trol ezel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:48 schreef Flitskikker het volgende:
Nou heb je 200 in je mik gedaan. Je had 500 bij je gisteren. Waar zijn die andere 300 dan?
Je bent niet op de hoogte dat zijn BMW de dagwaarde heeft van een krat bier ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef GhpH het volgende:
Wajong pauper zijn maar wel BMW rijden en nieuwe auto kopen
Waar heb jij wajong voor nodig?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:14 schreef DABAMaster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |