Hij kan met een zwerver vechten om een pak melk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:00 schreef trovey het volgende:
Koop een pak melk...oh wacht, dat kost meer dan jij hebt.
Of TS kan die zwerver om een paar dubbeltjes vragen, die zwerver zal op dit moment meer geld hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij kan met een zwerver vechten om een pak melk.
hey luister.. ik heb 6000 euro op mijn bank staan maar daar kan ik niet bij tot ik mijn BMW vervang... maar mag ik van jou een eurotje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Of TS kan die zwerver om een paar dubbeltjes vragen, die zwerver zal op dit moment meer geld hebben.
50 cent is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey luister.. ik heb 6000 euro op mijn bank staan maar daar kan ik niet bij tot ik mijn BMW vervang... maar mag ik van jou een eurotje?
Nooit meer geldzorgen wanneer je dat doet tegenwoordig.quote:
Het is een trollquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:14 schreef DABAMaster het volgende:
dus je hebt 400 euro uitgegeven aan een auto die je niet nodig hebt (want wajong), terwijl je in de herfst een nieuwe auto gaat kopen (die je niet nodig hebt) van geld dat je niet verdiend hebt (want wajong)?
Dit is óf een troll óf ik denk dat de PVDA/SP vanaf heden als criminele organisatie moeten worden bestempeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |