De beste is die aflevering dat hij op de bus staat te wachten. Nog altijd stuk gaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De oude seizoenen van Spongebob.![]()
Bazenserie.
Spongebob is fucking geniaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komen![]()
Was jhe daar niet te jong voor. Was toen op nickelodeon, maar is al ruim 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Argai herinner ik mij ook nog vaag.
Ik heb als peuter jaren proberen te doorgronden wat er leuk was aan TikTak.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
Ik heb overigens nooit (ook niet als kleuter of peuter) vrijwillig naar de teletubbies, Sesamstraat en dat soort ongein gekeken.
Ja heel lang geleden maar herinner mij het nog wel vaag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was jhe daar niet te jong voor. Was toen op nickelodeon, maar is al ruim 10 jaar geleden.
Sesamstraat wel gekeken als klein kind hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
Ik heb overigens nooit (ook niet als kleuter of peuter) vrijwillig naar de Teletubbies, Sesamstraat en dat soort ongein gekeken.
Die was echt briljant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste is die aflevering dat hij op de bus staat te wachten. Nog altijd stuk gaan
Eh, oké.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd geil als kind toen ze bijna werden geraped door die chicks.
Dikke fissa bij hem thuisquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die was echt briljant.
Of die aflevering dat Spongebob een kwal in huis haalt, die vervolgens een hele groep kwallen zijn huis laat slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |