De beste is die aflevering dat hij op de bus staat te wachten. Nog altijd stuk gaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De oude seizoenen van Spongebob.![]()
Bazenserie.
Spongebob is fucking geniaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komen![]()
Was jhe daar niet te jong voor. Was toen op nickelodeon, maar is al ruim 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Argai herinner ik mij ook nog vaag.
Ik heb als peuter jaren proberen te doorgronden wat er leuk was aan TikTak.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
Ik heb overigens nooit (ook niet als kleuter of peuter) vrijwillig naar de teletubbies, Sesamstraat en dat soort ongein gekeken.
Ja heel lang geleden maar herinner mij het nog wel vaag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was jhe daar niet te jong voor. Was toen op nickelodeon, maar is al ruim 10 jaar geleden.
Sesamstraat wel gekeken als klein kind hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
Ik heb overigens nooit (ook niet als kleuter of peuter) vrijwillig naar de Teletubbies, Sesamstraat en dat soort ongein gekeken.
Die was echt briljant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste is die aflevering dat hij op de bus staat te wachten. Nog altijd stuk gaan
Eh, oké.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd geil als kind toen ze bijna werden geraped door die chicks.
Dikke fissa bij hem thuisquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die was echt briljant.
Of die aflevering dat Spongebob een kwal in huis haalt, die vervolgens een hele groep kwallen zijn huis laat slopen.
Alle afleveringen met Sandy zijn flopshows.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dikke fissa bij hem thuis![]()
Of die aflevering met die pizza bezorgen
Idiot box (FANTASIEEEE) en dat ze gingen optreden als een bandquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die was echt briljant.
Of die aflevering dat Spongebob een kwal in huis haalt, die vervolgens een hele groep kwallen zijn huis laat slopen.
Kutkarakter ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alle afleveringen met Sandy zijn flopshows.
RIPquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:06 schreef Tyron het volgende:
Ik keek vroeger ook veel naar deze baas
[ afbeelding ]
RIP IN PEACE.
Ik kwam terug van vakantie en ontdekte dat er opeens Animal Planet was. Ik was toen echt overstuurquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
Bij mij werd toen opeens geen Cartoon Network meer ontvangen.
Godverdomme wat was dat kut.
Beter dat dan Meiden van Holland Hard, dan zou het leed helemaal niet meer te zijn overzien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam terug van vakantie en ontdekte dat er opeens Animal Planet was. Ik was toen echt overstuur
Idd, allemaal zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:09 schreef Pascalus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle kinderprogramma's kut.
quote:
Voor de humor kun je beter hier op Fok! terecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder echte actie en humor. Heel jammer.
Ligt er ook aan omdat je ouder bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:09 schreef Pascalus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle kinderprogramma's kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |