Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.quote:
Over de banken klimmen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:12 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, want dan moet iedereen in de rij opstaan enzoMaar ik fluister meestal zachtjes omdat ik dan dingen moet vertellen die niet iedereen hoeft te weten
Nee want dat gaat niet in jurkjes en rokjes. Echt first world problems.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.
[..]
Over de banken klimmen dan.
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel respect hoor, zou echt knettergek worden als ik de hele dag zou gaan leren.
duh die nummers moeten gefixt worden tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
Zijn we nou echt van 5 naar 7 naar 6 gegaan? Serieus?
Herkenbaar, maar deze periode ga ik echt goed bezig. Ik moet zeggen dat ik het wel kán. Ik haal prima cijfers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfde7 weken geen flikker uitvoeren en dan 3 weken van 9u 's ochtends tot 22u 's avonds of nog later in de ub en dan naar huis jointje roken en paar potten fifa en dan naar bed en de volgende dag weer hetzelfde
Je bent gek, echt gek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja. Elke tentamenperiode denk ik weer "ik moet het eens bij gaan houden tijdens de periode" en elke periode is het weer hetzelfde7 weken geen flikker uitvoeren en dan 3 weken van 9u 's ochtends tot 22u 's avonds of nog later in de ub en dan naar huis jointje roken en paar potten fifa en dan naar bed en de volgende dag weer hetzelfde
Mwahquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:15 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar deze periode ga ik echt goed bezig. Ik moet zeggen dat ik het wel kán. Ik haal prima cijfers.Jij dan?
Ja. En nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
Maar hebben jullie dan geen werkcolleges? Als je daar heen gaat kan je het toch prima bijhouden?
Hehequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n gaar type alto-meisje zitten. Gisteren praatten we over dat ze best lelijk isen toen deed ik haar tandvlees na (als ze lacht zie je tandvlees) en toen gingen we met z'n 4 haar lach plus tandvlees nadoen. Liep ze serieus langs. Ik vind het nog steeds erg lullig voor haar en ik voel me echt een kutwijf.
Gadver. Ik kan niet begrijpen dat ik soms zo gemeen kan zijn zonder dat ik het echt wil. Echt van die middelbare school-dingen en het maakt mensen nog onzeker ook.
Niet quoten a.u.b., ik haal het weer weg.
Je staat niet in de OP, wat studeer je en waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:18 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker nog: ik haal echt goede cijfers. Maar ik wil echt niet meer zo stressen, want uiteindelijk onthoud ik de stof niet echt. Als je de hele periode goed bezig gaat, onthoud je het echt, weet je waar je het over hebt, haal je nog betere resultaten en heb je geen enkele stress.
Maar ik ben echt iemand die álles op het állerallerallerallerlaatste moment doet.
Vrij veel mensen op m'n studie doen het zo trouwensquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gek, echt gek.Maar ja, het werkt, dat wel.
Ja. Ik merk wel grote verschillen tussen de faculteiten, in het algemeen verlopen de wiskundelessen rustiger dan de technieklessen. Ze moeten gewoon weer eens mensen de zaal uit flikkeren en in het bijzonder tijdens de eerste lessen. Dat de mensen die zich niet willen aanpassen dan maar wegblijven, prima zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Moet bij jullie ook de docent ongeveer 18 keer per college vragen of het aub stil kan zijn?
Ik vind het een beetje niveautje brugklas eigenlijk.
Sorry hoor, maar ik vind het eigenlijk gewoon ronduit kinderachtig en zielig om iemand zeker over zoiets achter de rug om belachelijk te maken en uit te lachen... Je bent godverdomme geen 12 meer..quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n gaar type alto-meisje zitten. Gisteren praatten we over dat ze best lelijk isen toen deed ik haar tandvlees na (als ze lacht zie je tandvlees) en toen gingen we met z'n 4 haar lach plus tandvlees nadoen. Liep ze serieus langs. Ik vind het nog steeds erg lullig voor haar en ik voel me echt een kutwijf.
Gadver. Ik kan niet begrijpen dat ik soms zo gemeen kan zijn zonder dat ik het echt wil. Echt van die middelbare school-dingen en het maakt mensen nog onzeker ook.
Niet quoten a.u.b., ik haal het weer weg.
Toch zijn sommige hoorcolleges best heel erg interessant, dan kan ik wel luisteren. Maar ik ben ook vaak genoeg niks aan 't doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
Zo herkenbaar, dat voornemen om alles bij te houden.
Als ik de hoorcollege's bijhoudt is dat al een prestatie. Maar lezen en opdrachten enzo...
College's is juist het eerste waarin ik afhaakquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
Zo herkenbaar, dat voornemen om alles bij te houden.
Als ik de hoorcollege's bijhoudt is dat al een prestatie. Maar lezen en opdrachten enzo...
Nouja, ik lees niks. Dus dan moet je wel. Liever een uurtje college staren dan 60 pagina's lezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
College's is juist het eerste waarin ik afhaakbehalve bij goede professoren met een fijne manier van lesgeven
Bij ons is het nog erger: zonder mic en met lawaai.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
Geven ze bij jullie college met microfoon? Sinds de docenten bij ons daarmee gestopt zijn is het echt heerlijk stil.
Alles wat op het bord wordt gekalkt opschrijven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Ik heb echt heel het jaar nog geen aantekening gemaakt. Weet nooit wat ik nou op moet schrijven
Hoe doen jullie dat precies?
Je kan gewoon je mond houden en luisteren naar de docent. Stel je voor...quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zelf ook weer antwoord op geven. Soms ga je naar een college en denk je dat t interessant wordt, maar tien minuten blijkt dat niet zo te zijn. Als je telefoon en laptop leeg zijn kan je niets anders doen dan kletsen tot t pauze is om dan weg te gaan
Lezen is de sleutel tot kennisverwervingquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik lees niks. Dus dan moet je wel. Liever een uurtje college staren dan 60 pagina's lezen
Ben op dit moment m'n college van vanochtend aant terugkijken
Opgenomen college's is wel echt de uitvinding van de eeuw
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan gewoon je mond houden en luisteren naar de docent. Stel je voor...
Hangt per vak af. Ik heb vakken met erg veel cultuur en dingen die op cultuur lijken. dan schrijf ik alles mee wat van belang is. Schrijf dan vaak ook sheets over. Maar dit soort colleges kijk ik vaak terug dus dan pauzer ik het en maak ik m'n aantekeningen zo dat ik alleen dat hoef te leren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Ik heb echt heel het jaar nog geen aantekening gemaakt. Weet nooit wat ik nou op moet schrijven
Was bij ons ook bij een vak. Dat vak heb ik derhalve moeten laten lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:28 schreef Anoonumos het volgende:
Hier bij wiskunde is huiswerk een groot deel van je eindcijfer.
Dus elke week / 2 weken / maand sommetjes inleveren en dat is dan 20 tot 50% (soms zelf 100%) van je cijfer, afhankelijk van het vak.
Dan blijf je wel bij met de stof.
Tijd dat ze eens een bord uitvinden wat net zo'n goed contrast heeft en net zo gebruiksvriendelijk is maar dan wel alles opslaat op een harde schijf.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat op het bord wordt gekalkt opschrijven.
Ik schrijf altijd op waarvan ik denk dat het belangrijk is en wat ik interessant vind, maar ik typ niet op m'n laptop. Ik schrijf alles op papier wat betreft aantekeningen Geen idee waarom, maar ik vind dat fijner.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Die mooie glasachtige groene borden waar gewon met krijt op geschreven kan worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd dat ze eens een bord uitvinden wat net zo'n goed contrast heeft en net zo gebruiksvriendelijk is maar dan wel alles opslaat op een harde schijf.![]()
Ook tijd dat ze krijtborden eens goed schoonmaken zoals ze in Duitsland doen, enkel wat krijt wegvegen volstaat niet, je moet dagelijks een paar keer met een spons er over heen en vervolgens met een zeem alles wegvegen. De zichtbaarheid verbetert dan spectaculair.
En toch zijn er goede en slechte sprekers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit zou de reden kunnen zijn dat wiskundige vakken me beter afgaan dan iets als celbiologie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lezen is de sleutel tot kennisverwerving
En mensen met en zonder fatsoen wat dat betreft..quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:33 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En toch zijn er goede en slechte sprekers.
Nee, want op t moment dat ik besluit in de pauze weg te gaan is het over. Als iemand gewoon totaal geen college kan geven, kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Best wel asociaal eigenlijk tegenover je medestudent die wel graag wil luisteren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, want op t moment dat ik besluit in de pauze weg te gaan is het over. Als iemand gewoon totaal geen college kan geven, kan ik niet luisteren
En?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:33 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En toch zijn er goede en slechte sprekers.
Ga er gewoon niet staan als je geen goede spreker bent. Het is logisch dat veel studenten dan uiteindelijk geen zin hebben om te luisteren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En mensen met en zonder fatsoen wat dat betreft..
Ik snap deze redenatie gewoon echt niet.. het heeft niet met geen college kunnen geven te maken maar echt met fatsoen. Je bent een volwassen student die daar vrijwillig zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, want op t moment dat ik besluit in de pauze weg te gaan is het over. Als iemand gewoon totaal geen college kan geven, kan ik niet luisteren
Ga er gewoon niet heen als je het fatsoen niet kunt opbrengen gewoon even 45 minuten stil te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet staan als je geen goede spreker bent. Het is logisch dat veel studenten dan uiteindelijk geen zin hebben om te luisteren.
Doen ze hier iedere pauze tijdens colleges als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd dat ze eens een bord uitvinden wat net zo'n goed contrast heeft en net zo gebruiksvriendelijk is maar dan wel alles opslaat op een harde schijf.![]()
Ook tijd dat ze krijtborden eens goed schoonmaken zoals ze in Duitsland doen, enkel wat krijt wegvegen volstaat niet, je moet dagelijks een paar keer met een spons er over heen en vervolgens met een zeem alles wegvegen. De zichtbaarheid verbetert dan spectaculair.
Dan hoop ik dat snel een docent jou de zaal uit smijt en dat medestudenten kwaad reageren op jou. Het is inderdaad onwijs asociaal, het is respectloos t.o.v. de docent en t.o.v. je medestudenten. Hoe zou jij het vinden als jij voor een groep spreekt en miep en Truus zijn aan het spreken over hun make-up en over die jongen die ze gisteren eerder in de ochtend zagen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Maar je betaalt er wel voor. Ik snap überhaupt niet dat je als slechte spreker hoorcolleges gaat geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap deze redenatie gewoon echt niet.. het heeft niet met geen college kunnen geven te maken maar echt met fatsoen. Je bent een volwassen student die daar vrijwillig zit.
Je hoeft er niet te zijn, maar als je er bent, houd dan ook gewoon je mond. Het is gewoon geen respect hebben voor de profs die er veel tijd en werk van maken jouw onderwijs te verzorgen en gewoon onbeleefd tegenover je medestudenten die wél actief mee willen doen met het college.
Dit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik snap deze redenatie gewoon echt niet.. het heeft niet met geen college kunnen geven te maken maar echt met fatsoen. Je bent een volwassen student die daar vrijwillig zit.
Je hoeft er niet te zijn, maar als je er bent, houd dan ook gewoon je mond. Het is gewoon geen respect hebben voor de profs die er veel tijd en werk van maken jouw onderwijs te verzorgen en gewoon onbeleefd tegenover je medestudenten die wél actief mee willen doen met het college.
Dan geef je dat aan tijdens de evaluatie van het vak. Of ga je er bij iemand over klagen. Of ga je dat in de pauze tegen betreffende docent zeggen. Maar ik zie nogsteeds geen enkele reden om er doorheen te gaan zitten blaten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar je betaalt er wel voor. Ik snap überhaupt niet dat je als slechte spreker hoorcolleges gaat geven.
Ga er niet staan als je niet goed genoeg bent om studenten te interesseren omdat je een slechte spreker bent. Slechte spreker, hoorcollege, een zaal vol studenten. Heeft geen zin om er dan te staan, jammer, maar zo is het.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet heen als je het fatsoen niet kunt opbrengen gewoon even 45 minuten stil te zijn.
Whatever, het helpt niemand als jij er dan voor gaat zorgen dat hij nog slechter te volgen is. Ga dan gewoon niet naar het hoorcollege toe en zing het die 40 minuutjes tot aan de volgende pauze uit. Zoveel moeite kost dat niet. Ik zeg het nog maar een keer, het is gewoon een kwestie van discipline. Als docenten de eerste paar lessen de toon zetten met een zerotolerantie dan heb je de rest van de lessen geen gezeik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar je betaalt er wel voor. Ik snap überhaupt niet dat je als slechte spreker hoorcolleges gaat geven.
Dit. Desnoods ga je naar de OC of FSR of zo, praten doe je maar in de kroeg of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan geef je dat aan tijdens de evaluatie van het vak. Of ga je er bij iemand over klagen. Of ga je dat in de pauze tegen betreffende docent zeggen. Maar ik zie nogsteeds geen enkele reden om er doorheen te gaan zitten blaten.
Professoren worden gekozen vanwege hun talent in onderzoek en zijn prof geworden vanwege hun liefde voor wetenschap en onderzoek, niet omdat ze graag lesgeven, maar guess what? Alle profs en PhDs hebben een onderwijsVERPLICHTING en geen keuze, zeker bij natuurwetenschappen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Eens een verhaal gehoord dat er bij civiele techniek hier jaren geleden een prof was die mensen die te laat binnenkwamen gewoon weer weg stuurde. Gevolg was dat de serieuze en geïnteresseerde studenten op tijd waren en de sjonnies thuisbleven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat snel een docent jou de zaal uit smijt en dat medestudenten kwaad reageren op jou. Het is inderdaad onwijs asociaal, het is respectloos t.o.v. de docent en t.o.v. je medestudenten. Hoe zou jij het vinden als jij voor een groep spreekt en miep en Truus zijn aan het spreken over hun make-up en over die jongen die ze gisteren eerder in de ochtend zagen?
En ondertussen dupeer jij je medestudenten met die smoes. Erg onvolwassen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ga er niet staan als je niet goed genoeg bent om studenten te interesseren omdat je een slechte spreker bent. Slechte spreker, hoorcollege, een zaal vol studenten. Heeft geen zin om er dan te staan, jammer, maar zo is het.
Oh, ik ga er ook niet doorheen praten. Ik fluister dan wel, maar ik vind het echt apart om te verwachten dat studenten blijven luisteren terwijl je een slechte spreker bent. Dat gaat gewoonweg niet werken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan geef je dat aan tijdens de evaluatie van het vak. Of ga je er bij iemand over klagen. Of ga je dat in de pauze tegen betreffende docent zeggen. Maar ik zie nogsteeds geen enkele reden om er doorheen te gaan zitten blaten.
Fantastisch!quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens een verhaal gehoord dat er bij civiele techniek hier jaren geleden een prof was die mensen die te laat binnenkwamen gewoon weer weg stuurde. Gevolg was dat de serieuze en geïnteresseerde studenten op tijd waren en de sjonnies thuisbleven.
Nee hoor, ik ga gewoon niet (meer) naar baggercolleges. Tijdverspilling. Ik blijf erbij: slechte spreker = slecht college = geouwehoer/gepraat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Whatever, het helpt niemand als jij er dan voor gaat zorgen dat hij nog slechter te volgen is. Ga dan gewoon niet naar het hoorcollege toe en zing het die 40 minuutjes tot aan de volgende pauze uit. Zoveel moeite kost dat niet. Ik zeg het nog maar een keer, het is gewoon een kwestie van discipline. Als docenten de eerste paar lessen de toon zetten met een zerotolerantie dan heb je de rest van de lessen geen gezeik.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hebben jullie uberhaupt wel eens met zulke 'slechte docenten' onderling gesproken?
Zou je verbazen hoe dankbaar die docenten zijn als er een student naar ze toe komt die heel praktisch aangeeft wat er beter zou kunnen aan de slides en de manier van uitleggen, waar het mis ging in de redenatie etc... 9/10 van zulke docenten zie je dan ook echt beter les geven tijdens een vak omdat ze er actief mee aan de slag gaan.
Goed onderwijs moet van twee kanten komen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Mitsu het volgende:
En daarnaast, dit is bij colleges op io, ga gewoon vooraan zitten als je op wilt letten. De zalen bij ons zijn gewoon voor 2/3e leeg. Vooraan let je op, en daar praat niemand. Problem solved.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hebben jullie uberhaupt wel eens met zulke 'slechte docenten' onderling gesproken?
Zou je verbazen hoe dankbaar die docenten zijn als er een student naar ze toe komt die heel praktisch aangeeft wat er beter zou kunnen aan de slides en de manier van uitleggen, waar het mis ging in de redenatie etc... 9/10 van zulke docenten zie je dan ook echt beter les geven tijdens een vak omdat ze er actief mee aan de slag gaan.
Ja, ik wel, niet dat het veel hielp. Maar ja, we konden geen vervanger vinden, dus volgend jaar nog meer begeleiding voor hem.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien omdat dat subjectief is?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Exactly.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gewoon niet (meer) naar baggercolleges. Tijdverspilling. Ik blijf erbij: slechte spreker = slecht college = geouwehoer/gepraat.
Ik ga er enkel heen als ik denk hier steek ik wat van op. Maar soms vergis je je daar wel 's in en dan vind ik het storender om halverwege college op te staan, dan om even niet op te letten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]!
Noem eens 1 andere reden om naar college te gaan naast opletten dan?
Waarmee de student in kwestie dus zijn medestudenten dupeert. Als je het college slecht vindt geef de docent dan wat tips en als je het echt rampzalig slecht vind ga dan gewoon niet. Het kan zo simpel zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef Fierce. het volgende:
Ik blijf erbij: slechte spreker = slecht college = geouwehoer/gepraat.
Gebeurt hier ook wel eens, vooral in de eerste weken van een vak. Probleem is alleen dat de zaal waar de docent is dan zó vol zit dat het benauwd is en gewoon een kutatmosfeerquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
Wij hebben op dit moment zelfs een vak met zoveel mensen dat het niet in onze collegezaal past, en daarom in de naastgelegen zaal live-opnamen van de zaal ernaast.
Dit kan ik absoluut begrijpen, is alsnog geen reden om dan maar de les te verstoren. Dan ga je mag de rest van de les dagdromen over die lekker kerel die je gisteren ontmoet hebt of whatever als je niet wil opletten.. maar houd het dan bij jezelf.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er enkel heen als ik denk hier steek ik wat van op. Maar soms vergis je je daar wel 's in en dan vind ik het storender om halverwege college op te staan, dan om even niet op te letten.
Definieer onzinquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Exactly.
Dan heb ik het vooral over colleges die gaan over waarom een pan nou verchroomd wordt of zoiets wat onzin is
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:
Exactly.
Dan heb ik het vooral over colleges die gaan over waarom een pan nou verchroomd wordt of zoiets wat onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |