SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
FIFA-duel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zie die Wijnaldum eens dat duel aangaan.
Welk duel? Schatte de bal helemaal verkeerd in en was zijn man kwijt, niet dat die dat kopduel wel had gewonnen danquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zie die Wijnaldum eens dat duel aangaan.
Sarcasme snap jij niet, hèquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Welk duel? Schatte de bal helemaal verkeerd in en was zijn man kwijt, niet dat die dat kopduel wel had gewonnen dan
Jawel, al lijkt me die zin eerder ironisch. Maar ik ben niet zo'n held in Nederlandse stijlfiguren en dit datquote:
Hup RKC zondag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nac mag nog even blijven hopen dus op play offs promotie/degradatie
Milanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nac mag nog even blijven hopen dus op play offs promotie/degradatie
quote:
Like a boss.quote:
Ik vind Nickgod leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kom hier Nickgod even adoreren. Nu weer weg.
Johannes_Vermeer vindt dit leuk.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Kowet, Cambuur en, natuurlijk, Twente
Iedereen vanavond juichen voor Twente, jatog.
Zie liever Roda degraderen dan NEC, maar vanavond mag Roda wel winnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Kowet, Cambuur en, natuurlijk, Twente
Iedereen vanavond juichen voor Twente, jatog.
Eens. Verder gaat Go Ahead-Heerenveen echt nergens meer om. Beide al uitgespeeld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef Grifte het volgende:
Doe maar een gelijkspelletje bij Roda, hebben ze beide niet veel aan.
Nu kom je op GGMM zijn shitlist.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Mansjester het volgende:
Evert, wat kan ik me ergeren aan die vent zeg![]()
Jullie denken hier anders over
Dat zal mij echt aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kom je op GGMM zijn shitlist.
Goedzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal mij echt aan mijn reet roesten
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met mister hoogwerker?
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet rijst met kerriesaus, filetlapjes en sla met mozzarella en sardines.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.
Naar eigen recept natuurlijk, alhoewel die noten a la Grifte waren.
Cashewnootjes zijn altijd goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.
Ik vind het wel mooi, vooral als het tweestemmig isquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik begin dat gezang wel een beetje zat te worden.
Ze mochten wel eens wat anders zingen na 10 minuten hetzelfdequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vooral als het tweestemmig is
*OLLEquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:08 schreef Pascalus het volgende:
WIE NIET SPRINGT DIE IS VOOR ZWOLLE
Origineel
Hier spareribs van de lokale Turk. Gelukkig heb ik vandaag nog hardgelopen, anders was ik nu de nieuwe Verhoeven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A la Johannes maaltijden staan bekend om hun gezonde inslag, maar af en toe een vette hap in je mik hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier spareribs van de lokale Turk. Gelukkig heb ik vandaag nog hardgelopen, anders was ik nu de nieuwe Verhoeven.
Die van de snackbar? Nooit gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind jij van mexicano's, Johannes?
Of uit het vriesvak.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de snackbar? Nooit gehad.
Wat ben jij een waardeloze gozert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bitterballen zijn wel lekker als tussendoortje. Bamihappen vind ik niet lekker.
Kom vechten Stijn. T-shirt uit en in, geoliede blote bast, vechten.quote:
Wat is er dat je zo gefrustreerd bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom vechten Stijn. T-shirt uit en in, geoliede blote bast, vechten.
Jouw aanhoudende haat op PSV.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er dat je zo gefrustreerd bent.
Het is geen haat, ik beschrijf alleen feiten, mijn beste. De PSV-verdediging kan er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw aanhoudende haat op PSV.
En het feit dat jij Zanka nog steeds niet op waarde schat.
Ik heb mijn t-shirt intussen uit en ben ingeolied.
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
En het feit dat jij Zanka nog steeds niet op waarde schat.
Pics.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb mijn t-shirt intussen uit en ben ingeolied.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is geen haat, ik beschrijf alleen feiten, mijn beste. De PSV-verdediging kan er niet zoveel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het PSV aangaat ben jij er als de kippen bij om alles af te kraken wat ook maar voorhanden is. Ik daag je uit de komende week iets positiefs over PSV te zeggen wat niet met Fons Spooren te maken heeft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Sierd de Vos is origineel en authentiek.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou deze man wel eens een wedstrijdje van el Sierd meepakken.
Het siert hem wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos is origineel en authentiek.
~ Evert ten Napel
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt.Wat wil je dat ik zeg? Dat Locadia de nieuwe Van Nistelrooij is? Schaars de nieuwe Cocu? Depay de nieuwe Robben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het PSV aangaat ben jij er als de kippen bij om alles af te kraken wat ook maar voorhanden is. Ik daag je uit de komende week iets positiefs over PSV te zeggen wat niet met Fons Spooren te maken heeft.
Een puur talent kan een ander talent zo ontdekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos is origineel en authentiek.
~ Evert ten Napel
Ja is goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Dat Locadia de nieuwe Van Nistelrooij is? Schaars de nieuwe Cocu? Depay de nieuwe Robben?
Arias de nieuwe Berry van Aerle.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Dat Locadia de nieuwe Van Nistelrooij is? Schaars de nieuwe Cocu? Depay de nieuwe Robben?
Ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat de rechtsback van Heerenveen zijn jeugdopleiding genoot bij PSV?
Gaat Arias post bezorgen in Lissabon?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Arias de nieuwe Berry van Aerle.
Daar laat je jezelf wel kennen hoor. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat Locadia de nieuwe Van Nistelrooy is, Schaars de nieuwe Cocu en Depay de nieuwe Robben. Maar dat laat je bewust na.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niets positiefs melden over PSV, sorry.
Ik welquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niets positiefs melden over PSV, sorry.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Arias de nieuwe Berry van Aerle.
Zijn er nog belangrijke updates?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Even snel kijken in het Beljoe Horizontje topic.
Maar serieus, Depay kan er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar laat je jezelf wel kennen hoor. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat Locadia de nieuwe Van Nistelrooy is, Schaars de nieuwe Cocu en Depay de nieuwe Robben. Maar dat laat je bewust na.
Alleen even een kijkje genomen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog belangrijke updates?
Niet met je eens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar serieus, Depay kan er gewoon niets van.
Houd je deze ongeloofwaardige gimmick nou nog steeds in stand?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar serieus, Depay kan er gewoon niets van.
Arias spreekt absoluut geen Helmonds.quote:
Als hij bij Feyenoord had gespeeld vond hij het een geweldige speler.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Houd je deze ongeloofwaardige gimmick nou nog steeds in stand?
Omdat ik serieus ben, ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Houd je deze ongeloofwaardige gimmick nou nog steeds in stand?
Frogersquote:
Ik wist niet dat jij humor hadquote:
xDquote:
De geest van Johannes waart rond in GGMM.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Frogers
[..]
Ik wist niet dat jij humor had
Mijn rechteroog is lui, serieus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mankeert echt wat aan je ogen als je het talent van Depay niet ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik vind Depay één van de grootste talenten van de eredivisie. Dat ik hem zo'n vieze arrogante uitstraling vind hebben maakt dat alleen maar erger eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mankeert echt wat aan je ogen als je het talent van Depay niet ziet.
Hij is opperjood las ik net trouwens. Kan jij dit bevestigen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van Johannes waart rond in GGMM.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
Zou toch genot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavaliers en ik vinden dit een goed gemaakte gif.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Heeft Gramulanion die gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavaliers en ik vinden dit een goed gemaakte gif.
GGMM
Nee ikzelf, maar Gramulanion vond hem heel mooi heeft hij net gezegd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Gramulanion die gemaakt?
GGMM
wist je trouwens dat het geen zin heeft om GGMM neer te zetten aangezien hij zichzelf nooit sherlockt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Gramulanion die gemaakt?
GGMM
Jij kunt echt geen gifs maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ikzelf, maar Gramulanion vond hem heel mooi heeft hij net gezegd.
Vast wel, hij durft het alleen niet toe te geven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wist je trouwens dat het geen zin heeft om GGMM neer te zetten aangezien hij zichzelf nooit sherlockt?
Hij is namelijk geen onzekere puber.
Financiële ken- en stuurgetallen, enorm veel formules. En we mogen geen grafische rekenmachine erbijquote:
Hahaha, nee. GGMM doet dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vast wel, hij durft het alleen niet toe te geven.
Is die te bestellen op wwww tegeltje punt com?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel tegeltjes maken.
[ afbeelding ]
Wat een aidsstudie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Financiële ken- en stuurgetallen, enorm veel formules. En we mogen geen grafische rekenmachine erbij
www.foxsports.nlquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream van SCC?
Bedankt Hans.quote:
janlul 2quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream van SCC?
Je zat inderdaad goed bij economie, knapquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets met economie en getallen en noem het maar op, me dunkt.
Morgen weer een kolkend Mandemakers Stadionquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen de fietsenstalling weer afbeunen?
Matig. Lekker de kostprijs van product x berekenen. Nee, getallen zijn kut.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zat inderdaad goed bij economie, knap
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor die opmerking. Blijkbaar zit je er nog steeds mee. Het spijt me johannes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wist je trouwens dat het geen zin heeft om GGMM neer te zetten aangezien hij zichzelf nooit sherlockt?
Hij is namelijk geen onzekere puber.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Erg hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we hier niet weer een rage van gaan maken.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor die opmerking. Blijkbaar zit je er nog steeds mee. Het spijt me johannes.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
SOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Jij bent gewoon geen onzekere puber, en dat moest aan Cavaliers worden duidelijk gemaakt.
Jammer dat je het verpest.
Dat nog niet eens, rentabiliteit, solvabiliteit, current ratio, quick ratio, rentedekkingsfactor, hefboomeffect, dat soort geintjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matig. Lekker de kostprijs van product x berekenen. Nee, getallen zijn kut.
Hoe ver ben je met het eerbetoon aan Johannes?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik ben absoluut niet hatelijk vandaag.
quote:
Uit dat licht, weg die club/.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niets van.
Geert den Ouden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Wie is die co-commentator bij Cambuur-Vitesse?
Geert Wilders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Wie is die co-commentator bij Cambuur-Vitesse?
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
Lodeweges wil Cambuur leegroven, de lafaard.
En de vriend van Dwight dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leeuwin, El Makrini, Messi v/d Laan, Bijker.
Als je echt een beetje hart voor de club hebt ga je niet naar Heerenveenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leeuwin, El Makrini, Messi v/d Laan, Bijker.
Wat hebben die nu eigenlijk gewonnen de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niets van.
Ogbeche.quote:
Clubliefde bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je echt een beetje hart voor de club hebt ga je niet naar Heerenveen
Trainingspakkie mee?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
Lodeweges wil Cambuur leegroven, de lafaard.
Alleen bij Leeuwin is er kans.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet ver. Ik heb geen videobewerkingssoftware en heb ook geen enkele intentie deze te downloaden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met het eerbetoon aan Johannes?
Eng gezelschap zou Johannes je verbeteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ver. Ik heb geen videobewerkingssoftware en heb ook geen enkele intentie deze te downloaden.
Al is de belangrijkste reden nog wel dat ik denk dat johannes niet iemand was die op deze poespas zit te wachten. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, was zijn motto. Dat gekke gezelschap dat dan emotioneel naar een video gaat zitten kijken terwijl ze hem het licht in de ogen niet gunde, bah.
Waarom deed Geert dit in het Engels?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
Geert heeft overigens een bold prediction gedaan: er gaan doelpunten vallen vandaag.
johannes wist best dat ik die software niet heb.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eng gezelschap zou Johannes je verbeteren.
En Johannes zou zeggen dat hij zijn video's altijd gewoon met Windows Movie Maker maakt.
Hij zag Thomas Azier gisteren bij PenW er af en toe wat Engelse woorden doorheen gooien, dat vond Geert wel hip, dus is hij er zelf ook maar aan begonnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom deed Geert dit in het Engels?
Is gewoon zo. Je gaat toch ook niet van NEC naar Vitesse of van Feyenoord naar Ajax? Of van Barca naar Real?quote:
Thomas Azier maakt wel leuke muziekjes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zag Thomas Azier gisteren bij PenW er af en toe wat Engelse woorden doorheen gooien, dat vond hij wel hip, dus is hij er zelf ook maar aan begonnen.
Ach, je moet de kennis van vissen ook niet overschatten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes wist best dat ik die software niet heb.
NEC naar Vitesse wel. En Cambuur naar Heerenveen ook. Enorme stap omhoog natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Je gaat toch ook niet van NEC naar Vitesse of van Feyenoord naar Ajax? Of van Barca naar Real?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NEC naar Vitesse wel. En Cambuur naar Heerenveen ook. Enorme stap omhoog natuurlijk.
Leeft die vis nog?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, je moet de kennis van vissen ook niet overschatten.
Zo dacht Johannes bijvoorbeeld dat uit het aquarium springen verstandig was.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, je moet de kennis van vissen ook niet overschatten.
Zo dacht Johannes bijvoorbeeld dat uit het aquarium springen verstandig was.
Nee...quote:
Hoi Pax.quote:
Och.. arm visjequote:
Van Feyenoord naar Ajax is ook een enorme stap omhoog.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NEC naar Vitesse wel. En Cambuur naar Heerenveen ook. Enorme stap omhoog natuurlijk.
Het feit dat Johannes altijd outside the box denkt kwam nu niet van pas.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Och.. arm visje
Komt er een nieuwe johannes of ben je voorlopig even klaar met dat soort eigenwijze vissen?
Er is inmiddels een nieuwe johannes ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Och.. arm visje
Komt er een nieuwe johannes of ben je voorlopig even klaar met dat soort eigenwijze vissen?
Even aan Wijnaldem vragen of van Feyenoord naar PSV dat ook is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Feyenoord naar Ajax is ook een enorme stap omhoog.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het feit dat Johannes altijd outside the box denkt kwam nu niet van pas.
Oh topquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is inmiddels een nieuwe johannes ja.
johannes_vermee2r
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Even aan Wijnaldem vragen of van Feyenoord naar PSV dat ook is.
IND, KLB, VBL, Zombieforum, OWS, WK, dat wordt zoeken mensen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met uitstekende doorgroeimogelijkheden.
Ik ben ook op IND begonnen en kijk nu eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |