SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
FIFA-duel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zie die Wijnaldum eens dat duel aangaan.
Welk duel? Schatte de bal helemaal verkeerd in en was zijn man kwijt, niet dat die dat kopduel wel had gewonnen danquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zie die Wijnaldum eens dat duel aangaan.
Sarcasme snap jij niet, hèquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Welk duel? Schatte de bal helemaal verkeerd in en was zijn man kwijt, niet dat die dat kopduel wel had gewonnen dan
Jawel, al lijkt me die zin eerder ironisch. Maar ik ben niet zo'n held in Nederlandse stijlfiguren en dit datquote:
Hup RKC zondag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nac mag nog even blijven hopen dus op play offs promotie/degradatie
Milanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nac mag nog even blijven hopen dus op play offs promotie/degradatie
quote:
Like a boss.quote:
Ik vind Nickgod leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kom hier Nickgod even adoreren. Nu weer weg.
Johannes_Vermeer vindt dit leuk.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Kowet, Cambuur en, natuurlijk, Twente
Iedereen vanavond juichen voor Twente, jatog.
Zie liever Roda degraderen dan NEC, maar vanavond mag Roda wel winnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Kowet, Cambuur en, natuurlijk, Twente
Iedereen vanavond juichen voor Twente, jatog.
Eens. Verder gaat Go Ahead-Heerenveen echt nergens meer om. Beide al uitgespeeld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef Grifte het volgende:
Doe maar een gelijkspelletje bij Roda, hebben ze beide niet veel aan.
Nu kom je op GGMM zijn shitlist.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Mansjester het volgende:
Evert, wat kan ik me ergeren aan die vent zeg![]()
Jullie denken hier anders over
Dat zal mij echt aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kom je op GGMM zijn shitlist.
Goedzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal mij echt aan mijn reet roesten
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met mister hoogwerker?
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet rijst met kerriesaus, filetlapjes en sla met mozzarella en sardines.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.
Naar eigen recept natuurlijk, alhoewel die noten a la Grifte waren.
Cashewnootjes zijn altijd goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet noedels met ketjap-sesamsaus, kip, thaise groenten, taugé, shiitake en cashewnoten.
Ik vind het wel mooi, vooral als het tweestemmig isquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik begin dat gezang wel een beetje zat te worden.
Ze mochten wel eens wat anders zingen na 10 minuten hetzelfdequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vooral als het tweestemmig is
*OLLEquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:08 schreef Pascalus het volgende:
WIE NIET SPRINGT DIE IS VOOR ZWOLLE
Origineel
Hier spareribs van de lokale Turk. Gelukkig heb ik vandaag nog hardgelopen, anders was ik nu de nieuwe Verhoeven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A la Johannes maaltijden staan bekend om hun gezonde inslag, maar af en toe een vette hap in je mik hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier spareribs van de lokale Turk. Gelukkig heb ik vandaag nog hardgelopen, anders was ik nu de nieuwe Verhoeven.
Die van de snackbar? Nooit gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind jij van mexicano's, Johannes?
Of uit het vriesvak.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de snackbar? Nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |