Kan gebeuren, vraag mij sowieso af of het nog veel uit zal maken. Aella was toch al de zwakkere van de 2, en nu ze Mercia in handen hebben al helemaal lijkt mij. Als die chick meewerkt dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat echt niet meegekregen![]()
Ik heb dr net nog zitten Wiki-en.
Beter opletten voortaan
Ja ik denk het nietquote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan gebeuren, vraag mij sowieso af of het nog veel uit zal maken. Aella was toch al de zwakkere van de 2, en nu ze Mercia in handen hebben al helemaal lijkt mij. Als die chick meewerkt dan.
Dit seizoen of is het gelijk het einde?quote:
History heeft seizoen 4 al aangekondigdquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:58 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dit seizoen of is het gelijk het einde?
Eens, wat een autist is dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef Awsom het volgende:
Hopelijk legt Floki gauw het loodje. Ik begin me nogal te ergeren aan zijn personage
Dit ja. Begreep ook niet dat Ragnar zijn keel niet heeft doorgesneden vanwege het vermoorden van Aethelstan. Al is het me niet helemaal duidelijk of hij het weet trouwens.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef Awsom het volgende:
Hopelijk legt Floki gauw het loodje. Ik begin me nogal te ergeren aan zijn personage
Gewoon simpele siege towers. Honderden jaren gemeengoed (minder bij de barbaren, dat wel).quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Begreep ook niet dat Ragnar zijn keel niet heeft doorgesneden vanwege het vermoorden van Aethelstan. Al is het me niet helemaal duidelijk of hij het weet trouwens.
Ik dacht wel dat Ragnar hem een loer wilde draaien door hem 'commander' te maken over de raid van Parijs.
En geen idee wat Floki daar nou allemaal aan het bouwen is
Alhoewel de meeste siegtowers wel voor over land waren en niet ter waterquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon simpele siege towers. Honderden jaren gemeengoed (minder bij de barbaren, dat wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |