Dit geld voor vandaag ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:19 schreef Liandri het volgende:
Het is weer iig ouderwets weekend in het League dorp...
Afk's/flames en alle 12 jarige zijn weer ff uit hun kooitje gelaten
Daar stond ik gisteren, als morgana supp, tegen te spelen. Die gragas was waardeloosquote:Op maandag 21 april 2014 00:11 schreef iScrim het volgende:
Gragas support is geweldig zeg! Slow, stun, knock up, dispositioning en constante self-heal met je W. Alle ranked games ermee gewonnen tot nu toe.
of jij ben tering goed of hij is pauper slecht.quote:Op maandag 21 april 2014 10:14 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Daar stond ik gisteren, als morgana supp, tegen te spelen. Die gragas was waardeloos
Ik denk het laatste dan want zo goed ben ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 13:22 schreef iScrim het volgende:
[..]
of jij ben tering goed of hij is pauper slecht.
pijnlijk dagjequote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
quote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
Gragas z'n Q raken is best lastig. Want zodra je dat cast. Kan je niet meer je Q laten exploden tijdens de rollquote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik denk het laatste dan want zo goed ben ik niet. Hij miste ook bijna al zijn q's
Yi is echt hartstikke slecht tegen heel veel champions(hard CC).quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Liandri het volgende:
Vanaf morgen..FF yi "no ganks im farming FF"
Bombs incomming ziggz
en Game start "GG they got irilia + yi"
Klopt helemaal dit geld ook voor irilia... ALS je teminste een team hebt die dit weet en er ook wat mee doet als je ze stunt/CC'd ed en dan niet als een gek weg rennne of achter de tank aan gaan xDquote:Op maandag 21 april 2014 21:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Yi is echt hartstikke slecht tegen heel veel champions(hard CC).
Ranked is al uitgeschakeld Rito weet er vanquote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef Barbewire het volgende:
Iemand anders last van lag? Net een onbespeelbare game, niemand kon fatsoenlijk spelen.
Het is veel lastiger om Irelia te hard CC-en door haar OP passive.quote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef Liandri het volgende:
[..]
Klopt helemaal dit geld ook voor irilia... ALS je teminste een team hebt die dit weet en er ook wat mee doet als je ze stunt/CC'd ed en dan niet als een gek weg rennne of achter de tank aan gaan xD
mee eens maar als nog als het dan toch gebeurd... heb er vaak genoeg om gescholden achter men pctje xDquote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Het is veel lastiger om Irelia te hard CC-en door haar OP passive.
gelukkig eeb troll accountquote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
plus dat de meeste cc gebruikt wordt inde eerste 2 seconden van een teanfight en een goede irelia een ga koopt als 3e of 4e item. Dan is de cc dus wel weg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Het is veel lastiger om Irelia te hard CC-en door haar OP passive.
quote:We wanted to err on the stronger side with Feral Flare's release so that players could see exactly what it offered as a carry jungle item. That certainly hasn't been a problem, as it's performed extremely well thus far. Too well.
150 g duurder helemaal naar de teribg dat itemquote:
+ 5 jungle camps/kills/assists extra, kost je toch weer 2 á 3 minuten. Eerst had je FF gemiddeld na 17 minuten, als dat nu 20 minuten is heb je toch een nerf op tijd van 30%.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef blow... het volgende:
[..]
150 g duurder helemaal naar de teribg dat item
Debkt rito srs dat die 150 g verschil maakt? De stacks stacken ook als je het item niet hebt.
mja toch scaled het super hard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:21 schreef EroSensei het volgende:
[..]
+ 5 jungle camps/kills/assists extra, kost je toch weer 2 á 3 minuten. Eerst had je FF gemiddeld na 17 minuten, als dat nu 20 minuten is heb je toch een nerf op tijd van 30%.
In die 3 minuten maak je bijvoorbeeld je boots niet af, waardoor je langer minder snel door je jungle gaat.
ik ken jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik troll? Ik kan toch ook nieuw in ranked zijn en niet zo goed
nope het beschikbaar krijgen van voldoende mensen blijkt aardig lastigquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:09 schreef dhrluker het volgende:
Is er in de tussentijd al een FOK! LoL game geweest ?
Jammerquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef Liandri het volgende:
[..]
nope het beschikbaar krijgen van voldoende mensen blijkt aardig lastig
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je me niet goed genoeg![]()
Das niet zo lastig. Karma en Skarner zullen ook ooit wel goed worden. Vraag is alleen wanneer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef blow... het volgende:
Bg heeft ooit gezegd dat gragas bot ooit goed zou worden. Hij heeft gelijk
tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Das niet zo lastig. Karma en Skarner zullen ook ooit wel goed worden. Vraag is alleen wanneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |