abonnement Unibet Coolblue
pi_138979159
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef blow... het volgende:

[..]

probleem is een beetje dat bot in de eerstee 12 minuten ofzo al 3 towers kwijt was en zobder t kan ik niet echt roamen. Ik ben 2 keer doodgegaan aan een zwaar gefeede jsx die in een tf gewoon op me sprong en we in w hits dood had :(.
Ja dan moet je uit z'n buurt blijven hè.
pi_138984242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Zucht, ik merk in iedere post van jou dat het áltijd aan een ander ligt, als je twee keer bent doodgegaan aan een "zwaar gefeede" jax, dan is je positioning niet goed genoeg, en in de eerste 12 minuten al 3 turrets kwijt in botlane? Waarom hielp je dan geeneen keer met die te defenden?
het ligt vaak genoeg aan mij maar als ik dan een replay terugkijk zie ik dat ook wel. Aks ik het niet zie vraag ik het gewoon.
Because you know i'm all about that ass
pi_138984248
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:45 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja dan moet je uit z'n buurt blijven hè.
thx :)
Because you know i'm all about that ass
pi_138984340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef blow... het volgende:

[..]

het ligt vaak genoeg aan mij maar als ik dan een replay terugkijk zie ik dat ook wel. Aks ik het niet zie vraag ik het gewoon.
Aangezien wij geen beelden hebben valt het voor ons ook erg lastig te zien. Dan krijg je algemene tips zoals bovenstaande
~Si vis amari, ama~
pi_138984547
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Aangezien wij geen beelden hebben valt het voor ons ook erg lastig te zien. Dan krijg je algemene tips zoals bovenstaande
ik denk dat ik hem nog wel heb dus als je beelden wil kun je ze vragen :)
Because you know i'm all about that ass
pi_138985032
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:45 schreef blow... het volgende:

[..]

ik denk dat ik hem nog wel heb dus als je beelden wil kun je ze vragen :)
Het is nou niet dat ik zo goed ben hoor, ben ook maar Silver 5 op het moment. Maar ik wil er best naar kijken en proberen tips te geven. Mensen van buitenaf kijken toch vaak anders dan jijzelf. Weet alleen niet wanneer ik tijd heb om te kijken, maar oke haha
~Si vis amari, ama~
pi_138985140
Upload het en post het hier gewoon?
pi_138986333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:13 schreef Xetran het volgende:
Upload het en post het hier gewoon?
hij staat op op.gg
Because you know i'm all about that ass
pi_138986835
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:02 schreef blow... het volgende:

[..]

hij staat op op.gg
Wat is je ign?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138988395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:02 schreef blow... het volgende:

[..]

hij staat op op.gg
het is wel euw.op.gg

werd gelijk naar na gelinked.

Hoe kan je die match bekijken?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138990918
Xpeke, mist wel onwijs veel van z'n nida spears zeg
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138992395
juppie ben diamond
🔒
pi_138996787
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

het is wel euw.op.gg

werd gelijk naar na gelinked.

Hoe kan je die match bekijken?
druk op herhaling en speel de batcher :)
Because you know i'm all about that ass
pi_138996804
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Doosopwielen het volgende:
juppie ben diamond
congrats (n9gmaals :) )
Because you know i'm all about that ass
pi_139004606
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef blow... het volgende:

[..]

druk op herhaling en speel de batcher :)
Eerst 15min gezien van die Ori game, ik vind dat je de eerste keer te vroeg terug base gaat. Je spamt te veel je skills pre6 en hebt te weinig geld om chalice + boots te kopen.

Later gaat jullie toren bot eraan door 4 van hun, jij pushed je lane en farmed dan je eigen wraiths, je zou dan lane kunnen freezen (niet pushen) hun wraiths nemen of top roamen. Je weet dat de rest toch bot is.

Dan doe je een roam bot, maar die start je veel te laat (weet zo niet of je nu wel/niet je skill voor snelheid gebruikte). Daar gooi je de bal waar Caitlyn staat te recallen, die gebruikt dr net en jij stopt ermee. Daar had je jezelf moeten shielden/speeden en dan had je wss de kill gehad.

Farm ging prima bij jou, alleen bot/top had na 12 minuten iets van 25 farm dus dan wordt het lastig om iets van hun te verwachten, dus moet je zorgen dat je zelf gaat carrien.
pi_139005659
Gg nieuwe support champion aangekondigd
pi_139005737
Dus Jax was zwaar gefeed. Botlane was zwaar aan het winnen.

Als ik de aanname mag maken dat Jax ofwel top stond, ofwel Jungle, dan kan je je wel gaan afvragen waar je geweest bent toen dat allemaal gebeurde.

3 man van hun waren dus zwaar aan het 'winnen'. Wat gebeurde er met die andere 2 in de tussentijd? En tja, soms, heeeeeel soms, is de tegenstander nou eenmaal beter :)
pi_139005783
BRAUM
pi_139006230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Eerst 15min gezien van die Ori game, ik vind dat je de eerste keer te vroeg terug base gaat. Je spamt te veel je skills pre6 en hebt te weinig geld om chalice + boots te kopen.

Later gaat jullie toren bot eraan door 4 van hun, jij pushed je lane en farmed dan je eigen wraiths, je zou dan lane kunnen freezen (niet pushen) hun wraiths nemen of top roamen. Je weet dat de rest toch bot is.

Dan doe je een roam bot, maar die start je veel te laat (weet zo niet of je nu wel/niet je skill voor snelheid gebruikte). Daar gooi je de bal waar Caitlyn staat te recallen, die gebruikt dr net en jij stopt ermee. Daar had je jezelf moeten shielden/speeden en dan had je wss de kill gehad.

Farm ging prima bij jou, alleen bot/top had na 12 minuten iets van 25 farm dus dan wordt het lastig om iets van hun te verwachten, dus moet je zorgen dat je zelf gaat carrien.
hier heb ik wat aan :D

Dankje :).

Soms is een early base voor een chalice double dorans en een ward met pots wel leuk maar daar had ik geen geld voor inderdaad. Ik ben alleen bang als ik met 200 hp in lane blijf dat leblanc me comboed.
Because you know i'm all about that ass
pi_139010799
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Eerst 15min gezien van die Ori game, ik vind dat je de eerste keer te vroeg terug base gaat. Je spamt te veel je skills pre6 en hebt te weinig geld om chalice + boots te kopen.

Later gaat jullie toren bot eraan door 4 van hun, jij pushed je lane en farmed dan je eigen wraiths, je zou dan lane kunnen freezen (niet pushen) hun wraiths nemen of top roamen. Je weet dat de rest toch bot is.

Dan doe je een roam bot, maar die start je veel te laat (weet zo niet of je nu wel/niet je skill voor snelheid gebruikte). Daar gooi je de bal waar Caitlyn staat te recallen, die gebruikt dr net en jij stopt ermee. Daar had je jezelf moeten shielden/speeden en dan had je wss de kill gehad.

Farm ging prima bij jou, alleen bot/top had na 12 minuten iets van 25 farm dus dan wordt het lastig om iets van hun te verwachten, dus moet je zorgen dat je zelf gaat carrien.
Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.
pi_139016133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.
Zoals ik het zag was het pushen te traag en was top een goede optie om wat te halen. Canon minion wave moest nog in mid aan komen en Orianna kon de wave niet in een combo clearen. Normaal zou ik ook voor de zekerheid van de farm gaan, maar als de gank op top goed genoeg was hadden ze een kill en de tower kunnen nemen. Maar het is makkelijk praten natuurlijk ;)
pi_139018687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:55 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zoals ik het zag was het pushen te traag en was top een goede optie om wat te halen. Canon minion wave moest nog in mid aan komen en Orianna kon de wave niet in een combo clearen. Normaal zou ik ook voor de zekerheid van de farm gaan, maar als de gank op top goed genoeg was hadden ze een kill en de tower kunnen nemen. Maar het is makkelijk praten natuurlijk ;)
ohja. Op level 9 kan ik pas waves oneshotten. :(
Because you know i'm all about that ass
pi_139018699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.
thx.
Because you know i'm all about that ass
pi_139026431
wie is op de lan party :') :') ?
🔒
pi_139026474
lan party?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')