hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Eerst 15min gezien van die Ori game, ik vind dat je de eerste keer te vroeg terug base gaat. Je spamt te veel je skills pre6 en hebt te weinig geld om chalice + boots te kopen.
Later gaat jullie toren bot eraan door 4 van hun, jij pushed je lane en farmed dan je eigen wraiths, je zou dan lane kunnen freezen (niet pushen) hun wraiths nemen of top roamen. Je weet dat de rest toch bot is.
Dan doe je een roam bot, maar die start je veel te laat (weet zo niet of je nu wel/niet je skill voor snelheid gebruikte). Daar gooi je de bal waar Caitlyn staat te recallen, die gebruikt dr net en jij stopt ermee. Daar had je jezelf moeten shielden/speeden en dan had je wss de kill gehad.
Farm ging prima bij jou, alleen bot/top had na 12 minuten iets van 25 farm dus dan wordt het lastig om iets van hun te verwachten, dus moet je zorgen dat je zelf gaat carrien.
Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Eerst 15min gezien van die Ori game, ik vind dat je de eerste keer te vroeg terug base gaat. Je spamt te veel je skills pre6 en hebt te weinig geld om chalice + boots te kopen.
Later gaat jullie toren bot eraan door 4 van hun, jij pushed je lane en farmed dan je eigen wraiths, je zou dan lane kunnen freezen (niet pushen) hun wraiths nemen of top roamen. Je weet dat de rest toch bot is.
Dan doe je een roam bot, maar die start je veel te laat (weet zo niet of je nu wel/niet je skill voor snelheid gebruikte). Daar gooi je de bal waar Caitlyn staat te recallen, die gebruikt dr net en jij stopt ermee. Daar had je jezelf moeten shielden/speeden en dan had je wss de kill gehad.
Farm ging prima bij jou, alleen bot/top had na 12 minuten iets van 25 farm dus dan wordt het lastig om iets van hun te verwachten, dus moet je zorgen dat je zelf gaat carrien.
Zoals ik het zag was het pushen te traag en was top een goede optie om wat te halen. Canon minion wave moest nog in mid aan komen en Orianna kon de wave niet in een combo clearen. Normaal zou ik ook voor de zekerheid van de farm gaan, maar als de gank op top goed genoeg was hadden ze een kill en de tower kunnen nemen. Maar het is makkelijk praten natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.
ohja. Op level 9 kan ik pas waves oneshotten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:55 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was het pushen te traag en was top een goede optie om wat te halen. Canon minion wave moest nog in mid aan komen en Orianna kon de wave niet in een combo clearen. Normaal zou ik ook voor de zekerheid van de farm gaan, maar als de gank op top goed genoeg was hadden ze een kill en de tower kunnen nemen. Maar het is makkelijk praten natuurlijk
thx.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Altijd lane pushen en op mid tower damage doen.
Dit geld voor vandaag ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:19 schreef Liandri het volgende:
Het is weer iig ouderwets weekend in het League dorp...
Afk's/flames en alle 12 jarige zijn weer ff uit hun kooitje gelaten
Daar stond ik gisteren, als morgana supp, tegen te spelen. Die gragas was waardeloosquote:Op maandag 21 april 2014 00:11 schreef iScrim het volgende:
Gragas support is geweldig zeg! Slow, stun, knock up, dispositioning en constante self-heal met je W. Alle ranked games ermee gewonnen tot nu toe.
of jij ben tering goed of hij is pauper slecht.quote:Op maandag 21 april 2014 10:14 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Daar stond ik gisteren, als morgana supp, tegen te spelen. Die gragas was waardeloos
Ik denk het laatste dan want zo goed ben ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 13:22 schreef iScrim het volgende:
[..]
of jij ben tering goed of hij is pauper slecht.
pijnlijk dagjequote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
quote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
Gragas z'n Q raken is best lastig. Want zodra je dat cast. Kan je niet meer je Q laten exploden tijdens de rollquote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik denk het laatste dan want zo goed ben ik niet. Hij miste ook bijna al zijn q's
Yi is echt hartstikke slecht tegen heel veel champions(hard CC).quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Liandri het volgende:
Vanaf morgen..FF yi "no ganks im farming FF"
Bombs incomming ziggz
en Game start "GG they got irilia + yi"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |