mee eens maar als nog als het dan toch gebeurd... heb er vaak genoeg om gescholden achter men pctje xDquote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Het is veel lastiger om Irelia te hard CC-en door haar OP passive.
gelukkig eeb troll accountquote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch slecht
plus dat de meeste cc gebruikt wordt inde eerste 2 seconden van een teanfight en een goede irelia een ga koopt als 3e of 4e item. Dan is de cc dus wel weg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Het is veel lastiger om Irelia te hard CC-en door haar OP passive.
quote:We wanted to err on the stronger side with Feral Flare's release so that players could see exactly what it offered as a carry jungle item. That certainly hasn't been a problem, as it's performed extremely well thus far. Too well.
150 g duurder helemaal naar de teribg dat itemquote:
+ 5 jungle camps/kills/assists extra, kost je toch weer 2 á 3 minuten. Eerst had je FF gemiddeld na 17 minuten, als dat nu 20 minuten is heb je toch een nerf op tijd van 30%.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef blow... het volgende:
[..]
150 g duurder helemaal naar de teribg dat item
Debkt rito srs dat die 150 g verschil maakt? De stacks stacken ook als je het item niet hebt.
mja toch scaled het super hard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:21 schreef EroSensei het volgende:
[..]
+ 5 jungle camps/kills/assists extra, kost je toch weer 2 á 3 minuten. Eerst had je FF gemiddeld na 17 minuten, als dat nu 20 minuten is heb je toch een nerf op tijd van 30%.
In die 3 minuten maak je bijvoorbeeld je boots niet af, waardoor je langer minder snel door je jungle gaat.
ik ken jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik troll? Ik kan toch ook nieuw in ranked zijn en niet zo goed
nope het beschikbaar krijgen van voldoende mensen blijkt aardig lastigquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:09 schreef dhrluker het volgende:
Is er in de tussentijd al een FOK! LoL game geweest ?
Jammerquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef Liandri het volgende:
[..]
nope het beschikbaar krijgen van voldoende mensen blijkt aardig lastig
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je me niet goed genoeg![]()
Das niet zo lastig. Karma en Skarner zullen ook ooit wel goed worden. Vraag is alleen wanneer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef blow... het volgende:
Bg heeft ooit gezegd dat gragas bot ooit goed zou worden. Hij heeft gelijk
tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Das niet zo lastig. Karma en Skarner zullen ook ooit wel goed worden. Vraag is alleen wanneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |