SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Zielig he voor dat kind?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Clay vs Gemma...dat was pas mishandelingquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
Blijf dan maar weg Huub! Wifebeater!![]()
[ afbeelding ]
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Dit gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto, zielige tekstquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn foutquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef Tayu het volgende:
merciële omroep iets heeft met ideële visies met betrekking to programma's maken, ben je
Ja, laten we het over die tractor hebben. Kan die verkocht worden zonder eigendomspapieren?quote:
Don't feed the trolls (waxmask)quote:
okquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:05 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn fout
lijkt me wel maar zijn er papieren van of wordt dat nu geregeld achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeten daar dan geen papieren bij geleverd worden? Of kan dat zomaar over en weer gegeven worden?
O zeker ik klaag er niet over ;-d ik ben er weg van ;-)quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Capaja het volgende: [..] maar het is dan ook mooi dat er andere zijn die andere dingen zien anders was het hier ook maar saai
![]()
Hij reageert zoals ie wil,doen wij ook, vragen staat natuurlijk vrijquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Huub alleen maar reageert op vragen die hij kan ontkennen? Nooit op vragen van mij bijvoorbeeld over de keuze van de kandidaten?
ja maar het is tv en wij zijn streamers die niet alles kunnen en mogen zien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Huub alleen maar reageert op vragen die hij kan ontkennen? Nooit op vragen van mij bijvoorbeeld over de keuze van de kandidaten?
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lijkt me wel maar zijn er papieren van of wordt dat nu geregeld achter.
Want Utopia zonder FOK! ...
We zijn TT-loos!quote:
Niet bij alle trekkers zit een kentekenbewijsquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?
Tot zaterdag????quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef formule het volgende:
Blijven we op om de tractor uit te zwaaien?
Dat hoeft hij toch ook niet? Hij is hier gewoon een user.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Mee eens en dat gaan ze nu regelen lijkt mij nu ze dit lezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?
Die gaat pas in de nacht van zaterdag op zondag weg, toch? Als het lukt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef formule het volgende:
Blijven we op om de tractor uit te zwaaien?
Of course en dat zegt weer iets over hem en over de mensen die reageren op een bepaalde opmerking. Huub wil duidelijk niet toegeven dat er geselecteerd wordt op een een "groepsdynamiek" en niet op een Utopische gedachte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij reageert zoals ie wil,doen wij ook, vragen staat natuurlijk vrij
Je kan geen goede antwoorden krijgen,Huub kan slechts zeggen ja was foute cast.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Tractor gatequote:Op vrijdag 11 april 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
Verzin maar een andere TT. Zo onbeschoft hoeven we ze hier niet.
Nog los van dat ik het nogal dom vindt om zó lomp te doen tegen iemand van achter die hier af en toe langskomt. Kritiek geven kan ook wel op een andere manier.
Eens. Sommige snappen nog niet het verschil tussen fora, stream en tv uitzending.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
Nog los van dat ik het nogal dom vindt om zó lomp te doen tegen iemand van achter die hier af en toe langskomt. Kritiek geven kan ook wel op een andere manier.
Onbeschoft?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
Er zijn wel ergere dingen als TT geweest Gert. Maar ik snap dat het Huub gelik doorgang moet vinden en dat jullie hem niet willen afvallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
Hij kan natuurlijk niet alles prijsgeven he, maar buiten dat is hij net als wij hier een user en nergens toe verplichtquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of course en dat zegt weer iets over hem en over de mensen die reageren op een bepaalde opmerking. Huub wil duidelijk niet toegeven dat er geselecteerd wordt op een een "groepsdynamiek" en niet op een Utopische gedachte.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
Ben je dom of lijkt het maar zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen als TT geweest Gert. Maar ik snap dat het Huub gelik doorgang moet vinden en dat jullie hem niet willen afvallen.
"Ruud, het lulletje van Utopia"
Maak dat er maar van dan!
Ok...ik zal niet meer vragen aan Kees of ik backstage mag kijken pretty plsquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen als TT geweest Gert. Maar ik snap dat het Huub gelik doorgang moet vinden en dat jullie hem niet willen afvallen.
"Ruud, het lulletje van Utopia"
Maak dat er maar van dan!
natuurlijk hoeft dat niet! maar het zegt wel iets over hem. Nl. dat de "utopische" gedachte geen enkele rol speelt in deze RLS. En dat pretenderen ze wel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:08 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat hoeft hij toch ook niet? Hij is hier gewoon een user.
Really???quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef formule het volgende:
Ben benieuwd naar de kledinglijn van Lot en Bill
Ik nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef formule het volgende:
Ben benieuwd naar de kledinglijn van Lot en Bill
Daar waren we toch allang achter?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
natuurlijk hoeft dat niet! maar het zegt wel iets over hem. Nl. dat de "utopische" gedachte geen enkele rol speelt in deze RLS. En dat pretenderen ze wel!
Wie zijn ' ze' ? Je bedoelt de bewoners? Die maken er zelf een potje vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
natuurlijk hoeft dat niet! maar het zegt wel iets over hem. Nl. dat de "utopische" gedachte geen enkele rol speelt in deze RLS. En dat pretenderen ze wel!
Het was natuurlijk wel hoe Utopia in het begin werd gepresenteerd, dat schept wel verwachtingen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie zijn ' ze' ? Je bedoelt de bewoners? Die maken er zelf een potje van
Wil je een zakdoekje misschien?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef waxmask het volgende:
Of "Waar Wax Huub geen lulletje mag noemen"
Onzin. Je mag hem best met alle alu hoedjes intriges confronteren, je mag zeggen dat er gelogen is over de opzet van de show, over de kandidaten etcetera. Maar op het moment dat Huub hier als user binnenkomt ga je niet schelden. Gewoon een beetje normaal doen. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja en wat is Utopia heh...geeft een ieder zijn eigen draai aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie zijn ' ze' ? Je bedoelt de bewoners? Die maken er zelf een potje van
Eens!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Je mag hem best met alle alu hoedjes intriges confronteren, je mag zeggen dat er gelogen is over de opzet van de show, over de kandidaten etcetera. Maar op het moment dat Huub hier als user binnenkomt ga je niet schelden.Zo simpel is het.
Die werden de grond in geboord toen Billy haar mond open deedquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel hoe Utopia in het begin werd gepresenteerd, dat schept wel verwachtingen.
Nou ja lulletje is nou ook weer niet zo erg bedoeld als hier wordt opgevat door sommige Gert. Lulletje is meer in de trend van minder te zeggen dan dat hem wordt toegedicht. Maar omdat je een stortvloed aan meldingen kreeg komt het dus erger over. Zo kwaad was mijn bedoeling dus totaal niet!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Je mag hem best met alle alu hoedjes intriges confronteren, je mag zeggen dat er gelogen is over de opzet van de show, over de kandidaten etcetera. Maar op het moment dat Huub hier als user binnenkomt ga je niet schelden.Zo simpel is het.
onder of boven?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die werden de grond in geboord toen Billy haar mond open deed
Utopia zou moeten gaan over een ideële maatschappij. In ieder geval gaat het over een poging om dat doel te kunnen bereiken. Die belofte ligt namelijk in de naamgeving van het programma.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:16 schreef blanket het volgende:
[..]
Tja en wat is Utopia heh...geeft een ieder zijn eigen draai aan.
Te veel ophef over een TT heeft alleen maar een averechts effectquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Je mag hem best met alle alu hoedjes intriges confronteren, je mag zeggen dat er gelogen is over de opzet van de show, over de kandidaten etcetera. Maar op het moment dat Huub hier als user binnenkomt ga je niet schelden. Gewoon een beetje normaal doen. Zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, want Billy is juist één van de weinigen daar die wel degelijk idealen heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Snap ik...maar wat is de definitie van ideële maatschappij? Dat zal voor een ieder anders zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Utopia zou moeten gaan over een ideële maatschappij. In ieder geval gaat het over een poging om dat doel te kunnen bereiken. Die belofte ligt namelijk in de naamgeving van het programma.
Ik vind dat ook onnodig, en dat was ook niet mijn bedoeling. Triest dat mensen het zo opvatten maar goed, het zij zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Te veel ophef over een TT heeft alleen maar een averechts effect
Ruud is nou niet bepaald een ideaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee hoor, want Billy is juist één van de weinigen daar die wel degelijk idealen heeft.
Een relatie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee hoor, want Billy is juist één van de weinigen daar die wel degelijk idealen heeft.
klopt,quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap ik...maar wat is de definitie van ideële maatschappij? Dat zal voor een ieder anders zijn.
Nee, wifebeater uit het niets in het vorige topic was ook zo op z'n plaats en heel smaakvol zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou ja lulletje is nou ook weer niet zo erg bedoeld als hier wordt opgevat door sommige Gert. Lulletje is meer in de trent van minder te zeggen dan dat hem wordt toegedicht. Maar omdat je een stortvloed aan meldingen kreeg komt het dus erger over. Zo kwaad was mijn bedoeling dus totaal niet!!!
Nouja, waar ik werk doen we dat wel. Daar werken we op velerlei vlak aan idealen. Dat wil niet zeggen dat we alle afzonderlijke idealen met elkaar delen, maar we respecteren ze wel en we helpen elkaar ook om die idealen te kunnen realiseren. Het kán dus wel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap ik...maar wat is de definitie van ideële maatschappij? Dat zal voor een ieder anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |