abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138748989
For great justice!
pi_138749235
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

heb jij niet wat ik heb, want het wordt lang niet altijd vastgesteld :D het is niet normaal hoor, dat je zo vaak iets breekt. Zelfs bij jackass ging het vaker goed dan fout.
En dat is? Broze botten oid?

Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.

Ik denk dat mijn ouders echt knettergek werden van mij :')
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_138749286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.

Je was gewoon een extreem druk jochie dus. :P
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:26:21 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138749294
quote:

[..]

Ach, je hebt tenminste geleefd :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_138749316
Q! :D

Als ze nou ook nog bier hadden!
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_138749435
quote:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Tap tap tap
pi_138749451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Belsezar het volgende:
Q! :D

[ afbeelding ]

Als ze nou ook nog bier hadden!
O+
For great justice!
pi_138749482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, je hebt tenminste geleefd :P.
I will have plenty war stories when i am old :P
pi_138749485
Ik ben trouwens zo ontzettend beschermd opgevoed, niet normaal :') ik moet misschien m'n auto wegdoen maar dan kom ik helemaal niet meer buiten in de winter, want als het ook maar een beetje gevroren heeft, durf ik niet meer :')
Tap tap tap
pi_138749504
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Oh bah en auw!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:30:45 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138749532
Ik had ook altijd mazzel, als kind wel eens de weg opgerend achter een skelter aan, finaal aangereden door een fiets op volle snelheid, helemaal open maar verder niets, en maar doordrammen dat ik nu toch echt op de skelter wou. Meer bloedverlies dan menselijk mogelijk leek, maar dat boeide niet :').
Get woke, go broke!
pi_138749618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens zo ontzettend beschermd opgevoed, niet normaal :') ik moet misschien m'n auto wegdoen maar dan kom ik helemaal niet meer buiten in de winter, want als het ook maar een beetje gevroren heeft, durf ik niet meer :')
Dat lijkt me nogal rot zeg. :o Ik heb momenteel ook wel een beetje last van straatvrees, maar dat komt omdat ik liever geen epileptisch insult ver van huis krijg.
pi_138749659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Je was gewoon een extreem druk jochie dus. :P
Mocht ik ooit een zoon krijgen en hij lijkt op mij dan ga ik toch echt aan een internaat denken :Y
pi_138749763
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Herkenbaar!

Ik heb schroeven en een titanium plaatje in mijn enkel gehad. Ik zat achterop een scooter en de rijder ging te vlak langs een paaltje en die raakte mijn enkel met 60 of 70 per uur :')
pi_138749814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook altijd mazzel, als kind wel eens de weg opgerend achter een skelter aan, finaal aangereden door een fiets op volle snelheid, helemaal open maar verder niets, en maar doordrammen dat ik nu toch echt op de skelter wou. Meer bloedverlies dan menselijk mogelijk leek, maar dat boeide niet :').
Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
Tap tap tap
pi_138749901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Ik heb schroeven en een titanium plaatje in mijn enkel gehad. Ik zat achterop een scooter en de rijder ging te vlak langs een paaltje en die raakte mijn enkel met 60 of 70 per uur :')
jezus :')
Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Tap tap tap
pi_138749935
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar. :') Was op een feestje en iemand heeft er hechtpleisters opgedaan toen, verder niks meer aan gedaan. :P
pi_138749997
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:39:50 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750023
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had wel rare dingen, maar om de een of andere reden nooit echt heftig.

Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken :P.
Get woke, go broke!
pi_138750081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:38 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar. :') Was op een feestje en iemand heeft er hechtpleisters opgedaan toen, verder niks meer aan gedaan. :P
Ach we kunnen gelukkig wel lekker interessant doen op feestje met onbekende mensen ;)

Mijn litteken op mijn voorhoofd is iets wat ik denk wel een paar honderd keer heb besproken :P
  donderdag 10 april 2014 @ 23:41:43 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750123
Ook ooit een keer aangereden in de auto als kind achterin, van de zijkant geschept, iedereen in paniek en ik stond er gewoon tegen de andere bestuurder te beredeneren dat hij had moeten stoppen.

Ik was 11 :').
Get woke, go broke!
pi_138750155
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!
Ik heb er nooit naar laten kijken maar fietsen, lopen, regelmatig een pijnscheut die je helemaal in je keel voelde :')
En een keer in de dierentuin bijna op m'n bek gegaan, daarbij is er een botje in m'n voet verschoven. We waren met de fiets met school, werd ik naar school gebracht met de auto met de fiets achterin. 'Ja fiets nu maar naar huis.' Hork, dat kan ik toch niet, dat is nou juist het hele probleem.
Gelukkig woonde ik dichtbij, onder aan de berg, dus hoefde ik alleen maar te remmen en te sturen. Soms schiet dat botje nog verkeerd, voelt als een soort kramp maar dan erger. En dan hoor je een knik en dan zit ie weer terug op z'n plek.
Tap tap tap
pi_138750183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken :P.
Got to love adrenaline :Y

Als dat ooit nog eens als drug uitkomt ga ik het echt wel proberen :Y
pi_138750185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wil echt nooit kinderen.
Tap tap tap
  donderdag 10 april 2014 @ 23:43:16 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138750204
Loop ik de coupe uit.. vergeet ik mn boek. Eoepen de jongens me wel met 'mevrouw' terug.
Maar verder zijn ze eng :')
pi_138750209
quote:
12s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Belsezar het volgende:

[..]

[..]

Ach we kunnen gelukkig wel lekker interessant doen op feestje met onbekende mensen ;)

Mijn litteken op mijn voorhoofd is iets wat ik denk wel een paar honderd keer heb besproken :P
Ja, leuke trucs uitvoeren met je vingers enzo O+
Tap tap tap
pi_138750264
O ja, die autogordel versus mijn middenrif en ribben heeft ook nog een aardige tijd geduurd.
Tap tap tap
pi_138750311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Ook ooit een keer aangereden in de auto als kind achterin, van de zijkant geschept, iedereen in paniek en ik stond er gewoon tegen de andere bestuurder te beredeneren dat hij had moeten stoppen.

Ik was 11 :').
Jaaaaaaaaaaa!

Ik was 16 en knalde met 80 tegen een auto op de scooter, ik stond op en ging mijn horloge zoeken. Ik had geen helm op, geen shirt, alleen een korte broek en nikes.

De man van de auto was een agent buiten dienst die bleef maar zeuren dat ik moest gaan zitten en of ik misselijk was. Ik: Help me nou mijn horloge zoeken man!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:45:46 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Got to love adrenaline :Y

Als dat ooit nog eens als drug uitkomt ga ik het echt wel proberen :Y
Ik raak door dat soort dingen gewoon nooit in paniek lijkt wel :P.

Afgelopen vakantie vlucht gemist teug naar huis, broertje totaal van slag af, bijna janken, 10 peuken roken in 10 min, en ik heb eerst gewoon mijn lunch opgegeten en ben eens een andere vlucht gaan boeken :P.

Ik spoor echt niet :').
Get woke, go broke!
pi_138750366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Precies! Mijn verkeerd gegroeide rib laten zien, of mijn stopcontact litteken op mijn voorhoofd :P
pi_138750384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er nooit naar laten kijken maar fietsen, lopen, regelmatig een pijnscheut die je helemaal in je keel voelde :')
En een keer in de dierentuin bijna op m'n bek gegaan, daarbij is er een botje in m'n voet verschoven. We waren met de fiets met school, werd ik naar school gebracht met de auto met de fiets achterin. 'Ja fiets nu maar naar huis.' Hork, dat kan ik toch niet, dat is nou juist het hele probleem.
Gelukkig woonde ik dichtbij, onder aan de berg, dus hoefde ik alleen maar te remmen en te sturen. Soms schiet dat botje nog verkeerd, voelt als een soort kramp maar dan erger. En dan hoor je een knik en dan zit ie weer terug op z'n plek.
Herkenbaar, zowel van die stuitjespijn als dat verschuivende botje. :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan mijn voeten in mijn oksels leggen terwijl ik sta, sommige mensen worden er misselijk van! :D
  donderdag 10 april 2014 @ 23:46:43 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Precies! Mijn verkeerd gegroeide rib laten zien, of mijn stopcontact litteken op mijn voorhoofd :P
Harry, ben jij het? :o.
Get woke, go broke!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:47:03 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Sinceria het volgende:

[..]

[..]

Ik kan mijn voeten in mijn oksels leggen terwijl ik sta, sommige mensen worden er misselijk van! :D
Ik niet O-).
Get woke, go broke!
pi_138750421
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Afgelopen vakantie vlucht gemist teug naar huis, broertje totaal van slag af, bijna janken, 10 peuken roken in 10 min, en ik heb eerst gewoon mijn lunch opgegeten en ben eens een andere vlucht gaan boeken :P.

Ik ben echt een enorme stresskip, dat heb ik van m'n moeder. Begint eindelijk minder te worden.
Tap tap tap
pi_138750444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar was laatst iets over op discovery, mensen die in momenten van crisis extreem kalm en rationeel blijven. Schijnt iets te zijn in je hoofd waardoor je zo bent. Ik heb exact hetzelfde :Y
pi_138750479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Sinceria het volgende:

[..]

[..]

Ik was vroeger heel lenig, ik kon mezelf bijna dubbelvouwen. Nu ben ik zo stijf als een hork, kom amper de fiets op. Ik ben ook veel te zwaar :') moet meer gaan bewegen maar ben echt lui.
Tap tap tap
  donderdag 10 april 2014 @ 23:49:13 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben echt een enorme stresskip, dat heb ik van m'n moeder. Begint eindelijk minder te worden.
Mijn stress is irrationeel vaak, maar nooit tijdens een situatie, altijd voor- of achteraf bij dingen. Ik maal en pieker over dingen, maar tijdens calamiteiten lijk ik wel gewoon alles van buitenaf te bekijken en het als een soort scheidsrechter te beoordelen.
Get woke, go broke!
pi_138750518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Daar was laatst iets over op discovery, mensen die in momenten van crisis extreem kalm en rationeel blijven. Schijnt iets te zijn in je hoofd waardoor je zo bent. Ik heb exact hetzelfde :Y
Ik heb dat niet. Ik ga krijsen en janken.
Vriendin van me zat met haar hoofd tussen de deuren van de metro in Londen. Aan mij had ze niets hoor.
Tap tap tap
  donderdag 10 april 2014 @ 23:49:44 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750530
quote:

[..]

Raar is dat toch, wel handig :P.
Get woke, go broke!
pi_138750557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Harry, ben jij het? :o.
Ik heb 2 van zulke streepjes op mijn voorhoofd, dus niet de onderste erbij :P

pi_138750649
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Raar is dat toch, wel handig :P.
Ja zeker, ik heb het redelijk vaak goed kunnen gebruiken :Y Mensen schreeuwend en jankend om mij heen en dan precies weten wat er moet gebeuren en welke stappen te nemen.
pi_138750685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ja zeker, ik heb het redelijk vaak goed kunnen gebruiken :Y Mensen schreeuwend en jankend om mij heen en dan precies weten wat er moet gebeuren en welke stappen te nemen.
Zo'n vent heb ik wel nodig :7
Tap tap tap
  donderdag 10 april 2014 @ 23:53:45 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ja, heb het ook bij minder serieuze situaties hoor, mensen allemaal tegen elkaar blaten en ik de enige die gewoon wat doet :P.

Maar wel om de domste dingen kunnen liggen malen in je bed :').
Get woke, go broke!
pi_138750780
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo'n vent heb ik wel nodig :7
Nou je kan zelfs kiezen! HW of ik :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, heb het ook bij minder serieuze situaties hoor, mensen allemaal tegen elkaar blaten en ik de enige die gewoon wat doet :P.

Maar wel om de domste dingen kunnen liggen malen in je bed :').
Ja, om 12 uur naar bed gaan en om 2 uur nog liggen nadenken over dingen van 10 jaar terug of over dingen die totaal niet van belang zijn :')
  donderdag 10 april 2014 @ 23:56:32 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Nou je kan zelfs kiezen! HW of ik :P

[..]

Ja, om 12 uur naar bed gaan en om 2 uur nog liggen nadenken over dingen van 10 jaar terug of over dingen die totaal niet van belang zijn :')
Zoiets ja, of bij crushes iets sms'en en dan 100 keer checken of je niet iets stoms gezegd hebt ofzo :').
Get woke, go broke!
pi_138750840
quote:

[..]

Ik heb dat alleen als ik de situatie overzie.
Kan ondanks chaos nog best.
/ dat je overziet wat je moet doen in ieder geval.
Rustig aan.
pi_138750844
Ik blijf meestal ook vrij rustig. Bij een medisch noodgeval ben ik meestal wel een van de eersten ter plaatse. Later krijg ik er wel last van, dat wel. Mijn moeder heeft iemand door middel van hartmassage gereanimeerd trouwens laatst, zijn leven gered. Echt respect daarvoor, ze zei dat het ook op de automatische piloot ging.
pi_138750874
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik blijf meestal ook vrij rustig. Bij een medisch noodgeval ben ik meestal wel een van de eersten ter plaatse. Later krijg ik er wel last van, dat wel. Mijn moeder heeft iemand door middel van hartmassage gereanimeerd trouwens laatst, zijn leven gered. Echt respect daarvoor, ze zei dat het ook op de automatische piloot ging.
Tof... Vet.. Cool.
Rustig aan.
pi_138750981
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tof... Vet.. Cool.
Ze deed het samen met iemand die de ademhaling verzorgde, samen konden ze het lang genoeg rekken tot de ambulance er was om hem schokken toe te dienen. Hij was er anders gewoon geweest. Zijn vrouw stond erbij, lijkt me echt bizar.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:00:44 #50
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138750988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoiets ja, of bij crushes iets sms'en en dan 100 keer checken of je niet iets stoms gezegd hebt ofzo :').
Dat doe ik ook :) "Weet ik zeker dat ik niks raars heb gezegd?" Ja dat weet je zeker. Toch nog maar even checken. 2 minuten later zelfde verhaal :')

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
Bij mij is dat met medische dingen gekomen toen mijn vader ziek werd en thuis verzorgd werd omdat hij uitbehandeld was. Toen moest ik de nachtwacht houden en er zijn meerdere momenten geweest dat ik 112 heb moeten bellen.
pi_138751013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ze deed het samen met iemand die de ademhaling verzorgde, samen konden ze het lang genoeg rekken tot de ambulance er was om hem schokken toe te dienen. Hij was er anders gewoon geweest. Zijn vrouw stond erbij, lijkt me echt bizar.
O+
Rustig aan.
pi_138751017
Slaap lekker.
Rustig aan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:02:06 #53
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker.
:W
pi_138751061
Ik heb een keer 112 gebeld, toen er roverstuig in m'n slaapkamer stond :') ik stond gelukkig in de woonkamer.
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:02:43 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751066
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :) "Weet ik zeker dat ik niks raars heb gezegd?" Ja dat weet je zeker. Toch nog maar even checken. 2 minuten later zelfde verhaal :')

[..]

Bij mij is dat met medische dingen gekomen toen mijn vader ziek werd en thuis verzorgd werd omdat hij uitbehandeld was. Toen moest ik de nachtwacht houden en er zijn meerdere momenten geweest dat ik 112 heb moeten bellen.
Is echt idioot, dat je bij dingen die je eigenlijk zeker weet zo kan twijfelen en bij stress-situaties gewoon 100% zeker weet dat je het goeie doet.

Ik moet gewoon nooit ergens over nadenken :P.
Get woke, go broke!
pi_138751073
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:

Mijn volkomen fitte vader heeft nu met een tussenpoos van jaren twee keer een hartstilstand gehad en zijn geheugen gaat sterk achteruit. Moeilijk om dat soort dingen te accepteren.
pi_138751082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker.
Slaap lekker!
pi_138751130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Mijn volkomen fitte vader heeft nu met een tussenpoos van jaren twee keer een hartstilstand gehad en zijn geheugen gaat sterk achteruit. Moeilijk om dat soort dingen te accepteren.
Ik moet er echt niet aan denken :@ toen m'n moeder vorig jaar met hartklachten werd afgevoerd was ik al helemaal overstuur.
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:04:44 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751135
Nog zoiets, ik was 7 ofzo, en de zolder van ons huis stond in de fik, ik ben naar buiten gegaan en heb bij de buren aangebeld, hallo ons huis staat in de fik, kunt u de brandweer bellen.

Waarom ik niet naar mijn ouders' slaapkamer ben gegaan weet ik ook niet :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:04:47 #60
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is echt idioot, dat je bij dingen die je eigenlijk zeker weet zo kan twijfelen en bij stress-situaties gewoon 100% zeker weet dat je het goeie doet.

Ik moet gewoon nooit ergens over nadenken :P.
Ik denk mensen zoals wij normaal twijfelen over dingen die normaal zijn en als er een extreme situatie is we overschakelen naar een automatische piloot die rationeel heel sterk is. Puur omdat je dan geen ruimte of tijd hebt om te twijfelen.
pi_138751206
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef HeatWave het volgende:
Nog zoiets, ik was 7 ofzo, en de zolder van ons huis stond in de fik, ik ben naar buiten gegaan en heb bij de buren aangebeld, hallo ons huis staat in de fik, kunt u de brandweer bellen.

Waarom ik niet naar mijn ouders' slaapkamer ben gegaan weet ik ook niet :').
ik had de vaste telefoon gepakt en ben naar buiten gerend. Dacht pas een paar dagen van: goh, dat ding heeft een goed bereik :D
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:06:44 #62
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kan je niets anders doen dan accepteren. Je word boos, woedend, verdrietig en dan komt het punt dat het nou eenmaal zo is.

Toen mijn vader overleed had ik zelfs zoiets van ja het is goed zo, beter voor hem. En dat terwijl hij mij aankeek toen hij stierf, ik lachte zelfs naar hem.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:08:20 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik denk mensen zoals wij normaal twijfelen over dingen die normaal zijn en als er een extreme situatie is we overschakelen naar een automatische piloot die rationeel heel sterk is. Puur omdat je dan geen ruimte of tijd hebt om te twijfelen.
Denk het. Toen mijn moeder overleed werd ik gebeld door mijn broertje die toen al bij mijn ouders thuis was, die 2 waren gewoon totaal de weg kwijt terwijl ik moest helpen om mijn moeder uit haar bed moest tillen. Zij konden zoiets totaal niet.

Ik denk soms echt dat ik een emotie-gen mis, maar dan soms barst er bij mij iets los dat dat totaal ontkracht.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:11:02 #64
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751348
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denk het. Toen mijn moeder overleed werd ik gebeld door mijn broertje die toen al bij mijn ouders thuis was, die 2 waren gewoon totaal de weg kwijt terwijl ik moest helpen om mijn moeder uit haar bed moest tillen. Zij konden zoiets totaal niet.

Ik denk soms echt dat ik een emotie-gen mis, maar dan soms barst er bij mij iets los dat dat totaal ontkracht.
Mijn moeder zegt dat ook weleens over mij, voel jij eigenlijk wel iets?

En dan eens in de zoveel tijd komt er een momentje dat ik kennelijk toch emoties heb.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:11:44 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En dan eens in de zoveel tijd komt er een momentje dat ik kennelijk toch emoties heb.
Conclusie, ik ben volkomen verknipt :P.
Get woke, go broke!
pi_138751404
Ik ga naar bed, poppetjes :*
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:13:41 #67
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751434
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Conclusie, ik ben volkomen verknipt :P.
En bedankt, ik dus ook :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:13:52 #68
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar bed, poppetjes :*
Slaap lekker! :*
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:14:57 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751463
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:13 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En bedankt, ik dus ook :P
Klopt B-).

Maar wij weten het van onszelf en komen er voor uit, dat ontbreekt bij heel veel mensen denk ik. Al zie je het hier op FOK! meer dan IRL :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:17:25 #70
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt B-).

Maar wij weten het van onszelf en komen er voor uit, dat ontbreekt bij heel veel mensen denk ik. Al zie je het hier op FOK! meer dan IRL :P.
Als ik emotionele mensen op tv zie denk ik ook vaak van, stel watjes :Y

Inderdaad, weten dat je zo bent is al een flinke stap op zich :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:18:36 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138751543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:

Snap niet dat mensen kunnen denken dat sommigen totaal niets voelen. Dat ze het niet tonen of niet hetzelfde ervaren als 'normale' mensen, betekent niet dat er geen emotie inzit.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:19:47 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als ik emotionele mensen op tv zie denk ik ook vaak van, stel watjes :Y

Inderdaad, weten dat je zo bent is al een flinke stap op zich :)
Vaak wel idd, ik denk dat zoiets van, grow a pair :P.

Sowieso weten wie je bent, en hoe je bent en daar mee kunnen leven scheelt. Al is er bij mij ook nog wel ruimte voor verbetering, mijn gebrek aan empathie is soms best lastig.

Ik geef best om mensen, maar wel alleen om mensen die ik ken, mensen die ik niet ken doen me helemaal niets.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:24:52 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138751685
En slaaptijd :W.
Get woke, go broke!
pi_138751768
Slaap lekker iedereen!
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:31:07 #75
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751783
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vaak wel idd, ik denk dat zoiets van, grow a pair :P.

Sowieso weten wie je bent, en hoe je bent en daar mee kunnen leven scheelt. Al is er bij mij ook nog wel ruimte voor verbetering, mijn gebrek aan empathie is soms best lastig.

Ik geef best om mensen, maar wel alleen om mensen die ik ken, mensen die ik niet ken doen me helemaal niets.
Ik ben precies zo.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:31:25 #76
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138751791
Slaap lekker voor de mensen die naar bed gaan :W
pi_138753232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:31 schreef Belsezar het volgende:
Slaap lekker voor de mensen die naar bed gaan :W
Zo ongeveer iedereen dus :P
pi_138753260
Tuurlijk, ben alweer een uur wakker, dus vroeg naar bed
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:56:21 #79
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_138753327
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:09 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Zo ongeveer iedereen dus :P
Net de wekker een klap gegeven. Douchen, thee en de auto in :Y
pi_138753358
Ik moet wachten tot de apotheek open is. ;(

En de hele dag thuisblijven voor een pakketje dat als cadeautje voor mijn schoonouders bedoeld is :(
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:47:27 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_138753574
Werken! *O*
For great justice!
pi_138753585
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:47 schreef Q. het volgende:
Werken! *O*
Ach, het is bijna weekend. :Y
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:01:32 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_138753713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ach, het is bijna weekend. :Y
En volgende week en de week daarop maar 4 werkdagen! *O* *O*
For great justice!
pi_138753761
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Volgende week maar 4, de week erna maar 3.

Ga je met 36 uur niet 4x9?
pi_138753767
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Q. het volgende:

[..]

*O*
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:15:08 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_138753836
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgende week maar 4, de week erna maar 3.

Ga je met 36 uur niet 4x9?
9 uur op een dag hou ik helemaal niet vol. :') De 8 haal ik al bijna niet. :7
For great justice!
pi_138754149
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt al geen reistijd en je wint een dag. Ik zou het wel weten.
Het is dat het niet bij mijn functie past
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:45:58 #88
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zou dan de andere 4 dagen zo enorm moe zijn dat ik helemaal niets meer zou kunnen, ook de andere 3 dagen niet meer. Dus ik doe het maar niet.
For great justice!
pi_138754186
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zou dan de andere 4 dagen zo enorm moe zijn dat ik helemaal niets meer zou kunnen, ook de andere 3 dagen niet meer. Dus ik doe het maar niet.
Volgens mij moet je eens naar een medisch specialist als je dat al niet aan kan.
Hele volksstammen hebben al een uur heen en een uur terug reistijd.
pi_138754273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zou het juist overwegen als ik veel reistijd had. Als je er toch zo bent, maakt die 4 uur op vrijdag niet zo uit.
pi_138754353
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:

[..]

9 werkt prima, ik doe het al jaren
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:58:19 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij moet je eens naar een medisch specialist als je dat al niet aan kan.
Hele volksstammen hebben al een uur heen en een uur terug reistijd.
Ik ben een bijzonder type. :7 Ik kan gewoon niet langer in dit oude, verrotte gebouw zitten zonder barstende koppijn te krijgen.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:58:44 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754383
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zou het juist overwegen als ik veel reistijd had. Als je er toch zo bent, maakt die 4 uur op vrijdag niet zo uit.
Ik werk toch al een dagje per week structureel thuis, dat is ook bijna vrij zijn. :7
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:02:29 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138754447
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik werk toch al een dagje per week structureel thuis, dat is ook bijna vrij zijn. :7
Ja, daarom hebben ze dat hier liever niet :').
Get woke, go broke!
pi_138754463
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan heb je win win.

Een halve dag werken vind ik de minste optie. Dan ben je altijd gebonden aan een verplichting.
pi_138754471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daarom hebben ze dat hier liever niet :').
Ik heb dagen thuis gewerkt van 7:00 tot 19:00. Dat kunnen ze op het werk vergeten :P
pi_138754479
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Precies waarom het hier ook zo goed als afgeschaft is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:07:45 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138754537
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb dagen thuis gewerkt van 7:00 tot 19:00. Dat kunnen ze op het werk vergeten :P
Ja, maar dat heb je niet onafgebroken gedaan :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:08:56 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Precies waarom het hier ook zo goed als afgeschaft is.
Wij zitten op 0,7 werkplek per FTE, dan moet je wel thuiswerken. Er is gewoon niet genoeg ruimte in het gebouw.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:09:21 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754555
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik thuiswerk is de intensiteit wel minder maar ik ga wel altijd veel langer door. En met meer energie.
For great justice!
pi_138754572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb je niet onafgebroken gedaan :P.
Fuck yeah dat heb ik wel onafgebroken gedaan. Ja, even wat eten pakken. Goed, dat was twee keer.
pi_138754577
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Wij zitten op 0,7 werkplek per FTE, dan moet je wel thuiswerken. Er is gewoon niet genoeg ruimte in het gebouw.
Daar hebben ze toch een mooie oplossing voor gevonden?

Goedenmorgen btw c_/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:11:06 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138754586
Thuiswerken kan heel productief zijn. Ligt denk ik beetje aan de werkzaamheden die je moet doen.
pi_138754619
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Thuiswerken kan heel productief zijn. Ligt denk ik beetje aan de werkzaamheden die je moet doen.
En de mensen.
Als er mensen zijn met een houding van Q. Of tenminste hoe hij het graag over wil doen komen op FOK! dan zal er op termijn een hoop wantrouwen blijven.

Al 3 opdrachtgevers gezien die een versobering van thuiswerkrechten hebben doorgevoerd omdat niet gewoon werk werd verzet.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:20:42 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138754752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

En de mensen.
Als er mensen zijn met een houding van Q. Of tenminste hoe hij het graag over wil doen komen op FOK! dan zal er op termijn een hoop wantrouwen blijven.

Al 3 opdrachtgevers gezien die een versobering van thuiswerkrechten hebben doorgevoerd omdat niet gewoon werk werd verzet.
Dat ook zeker ja.
Tis alleen beetje lastig om in de groep te gooien dat Jan en Pietje het wel mogen, maar Klaas niet. Vaak maken ze er toch een algemeen beleid van.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:24:34 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138754827
Ach, er kwam vanochtend weer een mail binnen van de afdelingsmama, kind was ziek en ze bleef dus maar thuis. Tot zover opzich nog allemaal wel begrijpelijk, maar...

Het was een cc aan personeelzaken of het uit het zorgverlofpotje kon.

Waarom de neuk heb ik geen "ik heb teveel gezopen en lig met een mokkel in bed en wil nog ff neuken" extra potje vrije dagen???
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:26:13 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er kwam vanochtend weer een mail binnen van de afdelingsmama, kind was ziek en ze bleef dus maar thuis. Tot zover opzich nog allemaal wel begrijpelijk, maar...

Waarom de neuk heb ik geen "ik heb teveel gezopen en lig met een mokkel in bed en wil nog ff neuken" extra potje vrije dagen???
Omdat jij een minderwaardige levensvorm bent, had jij maar kinderen moeten produceren, dan was je als mens meer waard geworden. :7
For great justice!
pi_138754873
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ook zeker ja.
Tis alleen beetje lastig om in de groep te gooien dat Jan en Pietje het wel mogen, maar Klaas niet. Vaak maken ze er toch een algemeen beleid van.
Bij mij moeten ze het vragen en zit er een 'resultaatverplichting' aan. Ik wil weten wat ze gaan doen die dag thuis. Niet als een kleuterleidster maar het is niet om lekker thuis te blijven. Het moet een doel dienen zoals rustig door kunnen werken. Wat goed te begrijpen is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:27:05 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138754878
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Omdat jij een minderwaardige levensvorm bent, had jij maar kinderen moeten produceren, dan was je als mens meer waard geworden. :7
Correct :'(.

Ik ben er gewoon altijd en neem niet meer dagen op dan mijn vakantiedagen, wat moet mijn werkgever een teringhekel aan mij hebben zeg :r.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:27:39 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

En de mensen.
Ach, het ligt ook aan het werkaanbod. Als het rustig is doe ik op kantoor ook niet veel. Als het druk is doe ik thuis een stuk meer dan op kantoor.
For great justice!
pi_138754907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:

Dat laatste is natuurlijk geen antwoord waardig. Maar jij hebt ook recht op kort zorgverlof als je moet zorgen voor je:

Partner
Mama of papa
pf je partner
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:28:47 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bij mij moeten ze het vragen en zit er een 'resultaatverplichting' aan. Ik wil weten wat ze gaan doen die dag thuis. Niet als een kleuterleidster maar het is niet om lekker thuis te blijven. Het moet een doel dienen zoals rustig door kunnen werken. Wat goed te begrijpen is.
Op woensdag is de helft van de afdeling vrij en de andere helft werkt thuis en er zijn nooit overleggen, ik zie het nut er dan niet van in om naar kantoor te gaan en daar in mn eentje te zitten terwijl ik dat ook prima thuis kan.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:29:19 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Correct :'(.

Ik ben er gewoon altijd en neem niet meer dagen op dan mijn vakantiedagen, wat moet mijn werkgever een teringhekel aan mij hebben zeg :r.
Niet alleen je werkgever, de hele wereld heeft een hekel aaan jou. *O*
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:30:03 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138754948
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Niet alleen je werkgever, de hele wereld heeft een hekel aaan jou. *O*
Terecht natuurlijk B-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:30:35 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138754965
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef Q. het volgende:
terwijl ik dat ook prima thuis kan
Zolang je het thuis ook maar ook echt doet.. ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:30:58 #116
141482 Q.
JurassiQ
pi_138754975
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je het thuis ook maar ook echt doet.. ;)
Ik kan thuis prima de hele dag FOK!ken. B-)
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:31:34 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138754994
quote:
Snap dat je er wel zicht op wilt hebben. En dat het niet blijft bij enkel ingelogd zijn op een communicator als 'bewijs' dat ze iets aan het doen zijn.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:33:03 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138755029
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik kan thuis prima de hele dag FOK!ken. B-)
Ik ben er beter in op m'n werk.. :+
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:34:16 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_138755047
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben er beter in op m'n werk.. :+
Ik niet, iedereen die meekijkt op mn scherm. Zo irritant. Heb het inmiddels gelukkig behoorlijk goed gecamoufleerd. 8-)
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:35:25 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138755073
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:34 schreef Q. het volgende:
Ik niet, iedereen die meekijkt op mn scherm. Zo irritant. Heb het inmiddels gelukkig behoorlijk goed gecamoufleerd. 8-)
Zorgt er wel voor dat je wat meer werkt :P

Ik zit helemaal in t hoekje, dus niemand achter mij, geen langslopende mensen O+
Enkel een toetsenbord die veel lawaai maakt :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:36:10 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138755085
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zit helemaal in t hoekje, dus niemand achter mij, geen langslopende mensen O+
Ik zit ook in een hoek achterin de kamer, en ik heb een heel stil wireless Apple keyboard aangesloten op de PC, hoort niemand :P.
Get woke, go broke!
pi_138755108
quote:

[..]

Lijkt mij een prima manier om thuiswerken niet in extra vrije dagen te laten veranden...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:44:32 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_138755251
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik had in het hoekje kunnen gaan zitten, geen idee waarom ik dat niet gedaan heb. :+ Misschien om mezelf te dwingen toch nog een beetje te werken vandaag. :P
For great justice!
pi_138755692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk geen antwoord waardig. Maar jij hebt ook recht op kort zorgverlof als je moet zorgen voor je:

Partner
Mama of papa
pf je partner
Oh ja, zorgverlof, dat heeft mijn partner een keer voor mij gekregen. Terwijl we officieel nog 'niks' van elkaar zijn, alleen verloofd.
pi_138755775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oh ja, zorgverlof, dat heeft mijn partner een keer voor mij gekregen. Terwijl we officieel nog 'niks' van elkaar zijn, alleen verloofd.
Het is al officieel je partner als je 6 maanden of langer bij elkaar woont.
En de Werkgever mag niet weigeren.

Leuk dat ze hier dat altijd op kinderen willen reflecteren maar die rechten heeft iedereen. Ook voor je kinderen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:09:51 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138755812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Leuk dat ze hier dat altijd op kinderen willen reflecteren maar die rechten heeft iedereen. Ook voor je kinderen.
Ja, ik weet ook wel dat ik soms doorsla op dit gebied ;).

Maar verder doet niemand dit ook op de afd, alleen zij. En dan zegt ze er vaak ook doodleuk bij, ja mijn vriend kan niet zomaar wegblijven van zijn werk...
Get woke, go broke!
pi_138755837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wij wisten het niet, er werd op aangedrongen door de werkgever. Vonden we erg sociaal in ieder geval.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:14:08 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138755925
Ik zeik ook hoor, ik heb 100% begrip voor de kant van degene die zich afmeldt qua situatie hoor.

Het is alleen gewoon soms erg irritant dat mensen elke keer afwezig zijn terwijl ze zelf 100% gezond zijn ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:16:39 #129
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_138755981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeik ook hoor, ik heb 100% begrip voor de kant van degene die zich afmeldt qua situatie hoor.

Het is alleen gewoon soms erg irritant dat mensen elke keer afwezig zijn terwijl ze zelf 100% gezond zijn ;).
Ja, maar dat heb je toch altijd? Er zijn mensen die bij de eerste en beste kuch drie dagen in bed blijven liggen en mensen die je met 39 graden koorts achter hun bureau vandaan moeten trekken en naar huis moet schoppen. Iedereen gaat er anders mee om.

Ik blijf ook niet thuis als er iets is met mijn vrouw. Tenzij ze echt hulp nodig heeft. Maar dan regel ik het wel met thuiswerken ouzo. Of overuren ofzo.
pi_138756004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:

Zeg je een keer dat het niet goed gaat met je vader of je broer. :+

Nee maar bij mij is het zo dat mijn ouders hun eigen zaak hebben en dus moeilijk kort zorgverlof kunnen opnemen. We stonden ervan te kijken dat mijn vriend wel zorgverlof kreeg aangeboden ook vanwege zijn functie (veel tijdsdruk en weinig personeel).
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:34 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb je toch altijd? Er zijn mensen die bij de eerste en beste kuch drie dagen in bed blijven liggen en mensen die je met 39 graden koorts achter hun bureau vandaan moeten trekken en naar huis moet schoppen.
Onze afd bestaat alleen uit de 2de types ;).

Op de mama na dus :P.
Get woke, go broke!
pi_138756057
Ik stuur dan juist wel eens mensen weg. Geen zin dat eentje de hele zooi komt aansteken.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:20:11 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Zeg je een keer dat het niet goed gaat met je vader of je broer. :+

Nee maar bij mij is het zo dat mijn ouders hun eigen zaak hebben en dus moeilijk kort zorgverlof kunnen opnemen. We stonden ervan te kijken dat mijn vriend wel zorgverlof kreeg aangeboden ook vanwege zijn functie (veel tijdsdruk en weinig personeel).
Ik ben niet bijgelovig, maar dat soort dingen lijken me toch een soort vragen om problemen ;)

Nogmaals, ik begrijp "de mama" ook wel hoor, wat moet je anders als je kind ziek is? Alleen het is gewoon irritant dat ik het nooit kan maken om me een keer, eerlijk dus, af te melden met een kater en dat het dan geaccepteerd wordt, dan moet ik me dus onterecht ziekmelden ;).
Get woke, go broke!
pi_138756078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb je toch altijd? Er zijn mensen die bij de eerste en beste kuch drie dagen in bed blijven liggen en mensen die je met 39 graden koorts achter hun bureau vandaan moeten trekken en naar huis moet schoppen. Iedereen gaat er anders mee om.

Ik blijf ook niet thuis als er iets is met mijn vrouw. Tenzij ze echt hulp nodig heeft. Maar dan regel ik het wel met thuiswerken ouzo. Of overuren ofzo.
Wat ik dus niet snap is doodzieke mensen die tóch komen werken. Straks steek je de halve afdeling aan, nou daar zal je baas blij mee zijn. :N

Nja, ik had echt hulp nodig, en ik was blij dat er iemand bij me was in ieder geval. :) Hij heeft wel een beetje thuisgewerkt aangezien ik vooral heb geslapen (was na een heftig epileptisch insult).
pi_138756101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Godtje het volgende:
Ik stuur dan juist wel eens mensen weg. Geen zin dat eentje de hele zooi komt aansteken.
Precies dat dus. Heb ik ook wel eens gedaan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:21:20 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756110
Niet alle ziektes zijn besmettelijk hoor :P.
Get woke, go broke!
pi_138756153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Niet alle ziektes zijn besmettelijk hoor :P.
Ja maar dat kun je vaak ook niet van iemands voorhoofd lezen. :P Bovendien werkte ik als manager in een snoepwinkel, dan kun je eigenlijk ook geen ziek personeel hebben, ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. En dan kopen mensen minder snoep.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:24:31 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756186
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:22 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ja maar dat kun je vaak ook niet van iemands voorhoofd lezen. :P Bovendien werkte ik als manager in een snoepwinkel, dan kun je eigenlijk ook geen ziek personeel hebben, ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. En dan kopen mensen minder snoep.
Snap ik ook wel hoor, maar ik meld me ook bijna nooit ziek ook al ben ik het wel een beetje. Me kut voelen kan ik hier ook wel, daar helpt thuiszitten ook niet tegen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:26:05 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756221
"mijn" red head is wel ziek vandaag trouwens, wel lekker rustig in de mailbox, al is het nu een beetje vervangen door facebookchat :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:29:17 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138756328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef HeatWave het volgende:
"mijn" red head is wel ziek vandaag trouwens, wel lekker rustig in de mailbox, al is het nu een beetje vervangen door facebookchat :').
Ga nou gvd eens trouwen. Of neuken. Maar doe iets.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:29:49 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138756347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Snap ik ook wel hoor, maar ik meld me ook bijna nooit ziek ook al ben ik het wel een beetje. Me kut voelen kan ik hier ook wel, daar helpt thuiszitten ook niet tegen.
Zullen je collega's die dan daarna een voor een ziek worden je ERG dankbaar voor zijn, alsmede je baas ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:30:26 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ga nou gvd eens trouwen. Of neuken. Maar doe iets.
Ja, kan niet, ze is ziek thuis :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:30:50 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zullen je collega's die dan daarna een voor een ziek worden je ERG dankbaar voor zijn, alsmede je baas ;)
Ik weet niet hoor, maar ik zoen niet met ze ofzo ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:31:16 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138756395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik zoen niet met ze ofzo ;).
Want bacillen zijn alleen over te dragen door zoenen? :')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:31:41 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138756411
Als een KIND zo gelukkig omdat er toch nog een verdwaalde Liga Milk Break onder in mijn tas zat *O*
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:32:11 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756427
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want bacillen zijn alleen over te dragen door zoenen? :')
Ja net als aids B-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:33:30 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138756463
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja net als aids B-).
Ik zoen met condoom om mijn tong :{w
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:34:11 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zoen met condoom om mijn tong :{w
Ja, dat is dan wel veilig, verstandig ben je toch ook :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:34:40 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756502
quote:

[..]

Kan je er nog best mee trouwen :{w
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:01 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756516
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan dat ook al via facebook? :o.
Get woke, go broke!
pi_138756518
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Als een KIND zo gelukkig omdat er toch nog een verdwaalde Liga Milk Break onder in mijn tas zat *O*
Gadver. Het klinkt zelfs al vies
pi_138756522
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of op zijn minst mee uit vragen. :P
pi_138756523
quote:

[..]

Zie hier een goede reden voor zorgverlof.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:38 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:

Natuurlijk :Y
Al jij zegt dat jullie getrouwd zijn en zij accepteerd ^)
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:38 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756537
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zie hier een goede reden voor zorgverlof.
Ze woont nog bij dr moeder :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:51 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Of op zijn minst mee uit vragen. :P
Idd.. wat tempo mag er best in
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:11 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756552
quote:

[..]

En die ma zit natuurlijk al thuis met zorgverlof ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:12 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_138756554
quote:

[..]

Is ze al wel meerderjarig?
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:23 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756558
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd.. wat tempo mag er best in
We zijn al 2 keer uit eten geweest :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:46 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756568
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Is ze al wel meerderjarig?
Moet dat? :7,

Maar ja ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:47 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waar is het tempo nu? Nou .. nou!!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:08 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756581
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En waar is het tempo nu? Nou .. nou!!
Ja, er niet dus :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:13 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_138756587
quote:

[..]

Moet dat? :7,

Anders mag je gezellig bij Bubbah in de cel. 8-)
For great justice!
pi_138756588
quote:

[..]

Met andere mensen erbij? Of alleen met zijn tweeën?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:24 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_138756595
quote:

[..]

Eten? Neuken moet je! :{w
For great justice!
pi_138756607
quote:

[..]

Wat? :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:38:05 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756612
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, er niet dus :P.
Dat zeg ik.. gooi er eens wat vuur in!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:38:12 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756615
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Met andere mensen erbij? Of alleen met zijn tweeën?
Alleen met zijn 2en. Maar goed, ander onderwerp :P.
Get woke, go broke!
pi_138756640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alleen met zijn 2en. Maar goed, ander onderwerp :P.
Nee. Wanneer gaan jullie trouwen, 2.1 kind krijgen, een Volvo station en een labrador halen en een huis in Almere kopen?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:39:41 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138756652
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Wanneer gaan jullie trouwen, 2.1 kind krijgen, een Volvo station en een labrador halen en een huis in Almere kopen?
Al z'n computermeuk verkopen voor die 2.1 kind!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:39:45 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138756655
quote:

[..]

Oh, ik denk volgende week vrijdag.
Get woke, go broke!
pi_138756667
quote:

[..]

Almere daar gaan we een bom op gooien
pi_138756686
quote:

[..]

Waar is dit? GA je daar wel eens zwemmen?

vrijdag 11 april 2014 @ 10:44:03 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_138756781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Almere daar gaan we een bom op gooien
EINDELIJK! O+! ~
For great justice!
pi_138756927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waar is dit? GA je daar wel eens zwemmen?

[ afbeelding ]
Blue Lagoon, Comino. En ja. Zeilbootje huren en met een stel mensen relaxen daar :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:51:49 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757031
quote:

[..]

Je status aanpassen en dan is dat kei officieel ja :Y
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:52:17 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je status anapassen en dan is dat kei officieel ja :Y
Dus incl belastingvoordelen etc? :o.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:53:21 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Gadver. Het klinkt zelfs al vies
Je weet toch goddomme wel wat een Liga Milk Break is?! Wat heb jij nou voor jeugd gehad!? :o

:P

Liga Champagne Break zeker :N
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:53:58 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757103

:9
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:54:32 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus incl belastingvoordelen etc? :o.
Ja dan moet je gewoon ff bij de belastingdienst je facebook profiel koppelen :Y
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:55:00 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138757132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Enkel de combi van naturel / aardbei!!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:58:59 #182
141482 Q.
JurassiQ
pi_138757277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je status aanpassen en dan is dat kei officieel ja :Y
Facebook heeft tegenwoordig een interface met de GBA. Zo handig. :7
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:59:28 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_138757295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dan moet je gewoon ff bij de belastingdienst je facebook profiel koppelen :Y
Binnenkort krijgt iedereen gratis een Facebook-account, kan je inloggen met je DigID.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:00:32 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757337
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enkel de combi van naturel / aardbei!!
Nee, die vind ik te zoet :N
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:02:39 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757393
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Facebook heeft tegenwoordig een interface met de GBA. Zo handig. :7
GameBoy Advanced? Lekker retro :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:03:48 #186
13783 Anthraxx
pi_138757425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Die troep zit vol met glucose-fructrosestroop en heeft een niet zo'n best effect op mijn glucose :P. Dus ik eet ze maar zo min mogelijk.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:04:06 #187
13783 Anthraxx
pi_138757440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

GameBoy Advanced? Lekker retro :P.
Beste. Handheld. Ooit.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:05:32 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757477
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beste. Handheld. Ooit.
Leuk ding ja. Maar als Sony ooit echt werk zou hebben gemaakt van zijn handhelds waren de PSP en de Vita echt veel beter eruit gekomen dan nu het geval is.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:09:25 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leuk ding ja. Maar als Sony ooit echt werk zou hebben gemaakt van zijn handhelds waren de PSP en de Vita echt veel beter eruit gekomen dan nu het geval is.
De enige handheld die ik wil is mijn piemel. Of die van een ander.
Voor andere "ik verveel me onderweg" spelletjes heb ik een telefoon.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:10:49 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor andere "ik verveel me onderweg" spelletjes heb ik een telefoon.
Dat is fijn voor je :P.

Maar niets kan tippen aan echte buttons voor bepaalde spellen. Touchscreen is leuk voor infantiele spellen als Candy Crush ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:11:29 #191
141482 Q.
JurassiQ
pi_138757624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:')
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:13:12 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138757665
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Touchscreen is leuk voor infantiele spellen als Candy Crush ;).
Tegenwoordig ben ik meer van Farm Heroes.. :+
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:13:59 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757691
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is fijn voor je :P.

Maar niets kan tippen aan echte buttons voor bepaalde spellen. Touchscreen is leuk voor infantiele spellen als Candy Crush ;).
De enige spellen die ik onderweg in een verloren minuutje kan/wil spelen zijn infantiel. Of Carcassonne. Ik ben nl onderweg naar IETS! Thuis grijp ik naar t grotere geschut.
L'Amour menaçant:
pi_138757709
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:11 schreef Q. het volgende:

[..]

:')
Wat een verrassing he? :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:14:42 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757710
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tegenwoordig ben ik meer van Farm Heroes.. :+
Same diff :P.

Als je dat leuk vindt is een telefoon natuurlijk prima geschikt, maar als je iets "serieuzer" wil gamen is een touchscreen toch vaak een beperking helaas.

Qua power kunnen de meeste smartphones hele mooie games tonen, maar het speelt vaak niet zo lekker vind ik.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:15:34 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De enige spellen die ik onderweg in een verloren minuutje kan/wil spelen zijn infantiel. Of Carcassonne. Ik ben nl onderweg naar IETS! Thuis grijp ik naar t grotere geschut.
Ja, ik neem hem ook niet mee als ik 15 min in de bus moet zitten, maar bij langere reizen ook met het vliegtuig bijv is het een wereldapparaat.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:09 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138757742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je dat leuk vindt is een telefoon natuurlijk prima geschikt, maar als je iets "serieuzer" wil gamen is een touchscreen toch vaak een beperking helaas.

Qua power kunnen de meeste smartphones hele mooie games tonen, maar het speelt vaak niet zo lekker vind ik.
Dat sowieso. Games op foon zijn leuk, maar alleen simpele dingen. Touchscreen verder is natuurlijk kut (voor spellen)
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:19 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757747
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik neem hem ook niet mee als ik 15 min in de bus moet zitten, maar bij langere reizen ook met het vliegtuig bijv is het een wereldapparaat.
Daar heb ik filmpies in de stoel :D Ik wil nooit slapen want ER IS ZOVEEL TE ZIENNNN! :D :@
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:41 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757753
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat sowieso. Games op foon zijn leuk, maar alleen simpele dingen. Touchscreen verder is natuurlijk kut (voor spellen)
O vandaar dat de PS4 een touch screen gedeelte heeft ingebouwd :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:15 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_138757765
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik speel dan ook alleen maar games die 100% gemaakt zijn voor touchscreen, geen ports van pc/console games, die zijn gewoon per definitie kut.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:22 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757768
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je vingers zitten gewoon in de weg vaak.

het idee is leuk, maar je zit dus constant te kloten.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:45 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_138757773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nergens goed voor, consoles moeten alleen fysieke buttons hebben, niet dat zweverige touchscreen-gedoe.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:17:58 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op de controller ja, die niet 30% van je beeld in beslag neemt ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:18:30 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138757795
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Nergens goed voor, consoles moeten alleen fysieke buttons hebben, niet dat zweverige touchscreen-gedoe.
De Wii U controller, mits goed gebruikt, voegt opzich wel iets toe. Maar er zijn echt 4 fatsoenlijke games voor dat ding ofzo :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:22:41 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138757909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op de controller ja, die niet 30% van je beeld in beslag neemt ;).
Ik zat bij Beyond al te kutten met de touchscreen (je kan je iPad als controller gebruiken). :N
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:33:45 #206
13783 Anthraxx
pi_138758245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De Wii U controller, mits goed gebruikt, voegt opzich wel iets toe. Maar er zijn echt 4 fatsoenlijke games voor dat ding ofzo :').
Rayman Legends maakt briljant gebruik van de Wii controller. Maar voor de rest gebruik ik het alleen als Anna bezig is op de Xbox 360, zodat ik ook nog wat kan spelen :).
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:35:31 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Rayman Legends maakt briljant gebruik van de Wii controller. Maar voor de rest gebruik ik het alleen als Anna bezig is op de Xbox 360, zodat ik ook nog wat kan spelen :).
Koop je 2dehands een extra 360, die dingen kosten echt geen moer meer op het moment :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:36:50 #208
13783 Anthraxx
pi_138758319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Koop je 2dehands een extra 360, die dingen kosten echt geen moer meer op het moment :P.
Ja, maar twee tv's in de woonkamer gaat mij wat ver. Zie ik er uit als een student of een vrijgezel? :{w
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:37:17 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758327
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar twee tv's in de woonkamer gaat mij wat ver. Zie ik er uit als een student of een vrijgezel? :{w
Geen idee hoe je er tegenwoordig uitziet :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:38:40 #210
13783 Anthraxx
pi_138758365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee hoe je er tegenwoordig uitziet :P.
Tijd om weer eens ergens ribs te gaan snavelen dus :P.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:38:56 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758371
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tijd om weer eens ergens ribs te gaan snavelen dus :P.
Dat is altijd een goed plan :9.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:54:46 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138758809
Topickiller!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:55:17 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_138758828
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Topickiller!
Tieten! *O*
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:55:24 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758832
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Topickiller!
Dat, of lunchtijd :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:55:43 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_138758841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat, of lunchtijd :P.
Ik ga over een uur wel een keer, is de middag lekker kort. :P
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:56:10 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758859
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga over een uur wel een keer, is de middag lekker kort. :P
Ik lunch altijd om 13:00, heb nu ook echt totaal geen trek nog.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:56:46 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_138758878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik lunch altijd om 13:00, heb nu ook echt totaal geen trek nog.
Ik eet achter mn bureau, de hele ochtend door en ga tussen de middag lekker zonder eet-verplichtingen naar buiten. Kan ik optimaal genieten van mn pauze. O+
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:57:21 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138758891
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Tieten! *O*
Die heb ik nog steeds! :o
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:57:47 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_138758901
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die heb ik nog steeds! :o
Dat maakt jou zo tof.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:57:52 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138758906
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik eet achter mn bureau, de hele ochtend door en ga tussen de middag lekker zonder eet-verplichtingen naar buiten. Kan ik optimaal genieten van mn pauze. O+
Nooit, ik eet gezellig in de kantine, ff helemaal niets met werk, we hebben zelfs de regel dat we niet over werk praten tijdens de lunch ;).

En we doen na de lunch vaak nog even een rondje vondelpark met goed weer natuurlijk.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:58:45 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138758938
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat maakt jou zo tof.
O+ :@ O+
pi_138758994
Collega die opeens gaat flirten? :@
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:00:35 #223
141482 Q.
JurassiQ
pi_138758996
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nooit, ik eet gezellig in de kantine, ff helemaal niets met werk, we hebben zelfs de regel dat we niet over werk praten tijdens de lunch ;).

En we doen na de lunch vaak nog even een rondje vondelpark met goed weer natuurlijk.
In de kantine bij ons (waar een paar duizend man in past, is echt een vreetschuur) wordt alleen maar over werk gepraat. Daar heb ik geen zin in hoor, pauze is pauze. Even rust. Zit de hele dag al tussen allemaal kwekkende mensen, rondje door de stad fietsen heb ik echt hard nodig.
For great justice!
pi_138759150
Lees ik iets over een sparribs meet? :9~
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:07:10 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759208
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:00 schreef Q. het volgende:

[..]

In de kantine bij ons (waar een paar duizend man in past, is echt een vreetschuur) wordt alleen maar over werk gepraat. Daar heb ik geen zin in hoor, pauze is pauze. Even rust. Zit de hele dag al tussen allemaal kwekkende mensen, rondje door de stad fietsen heb ik echt hard nodig.
Oh nee, wij hebben niet zo'n massa vreetschuur, het is wel gezellig meestal.

En bij ons op de afdeling is het vaak relatief rustig, dus beetje aanspraak is wel welkom.
Get woke, go broke!
pi_138759260
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:05 schreef Sinceria het volgende:
Lees ik iets over een sparribs meet? :9~
pi_138759297
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook dol op spareribs?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:10:07 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759307
Spareribs bij Molly's :9~
Get woke, go broke!
pi_138759317
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ook dol op spareribs?
Dat is mijn favoriete film voedsel :@
pi_138759356
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is mijn favoriete film voedsel :@
Mijnes ook. :@ Nou ja, eigenlijk wel gewoon mijn favoriete voedsel.

Iemand anders nog dol op spareribs en zin om te meeten in Amsterdam bijvoorbeeld? Cue jij werkt in de buurt?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:12:00 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759376
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Mijnes ook. :@

Iemand anders nog dol op spareribs en zin om te meeten in Amsterdam bijvoorbeeld? Cue jij werkt in de buurt?
Wanneer gaan we deze meet afzeggen, dan kan ik er rekening mee houden B-).
Get woke, go broke!
pi_138759406
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Laat me het nou op zijn minst proberen, kom op zeg. Eens zal ik succesvol zijn. 8-)
pi_138759419
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Mijnes ook. :@ Nou ja, eigenlijk wel gewoon mijn favoriete voedsel.

Bloedrige actiefilm opzetten, grote bak spareribs voor m'n neus en gaaaaaan. :9
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:13:05 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759421
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Laat me het nou op zijn minst proberen, kom op zeg. Eens zal ik succesvol zijn.
Mijn zege heb je hoor, ik was er de vorige keer ook klaar voor ;).
Get woke, go broke!
pi_138759440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Om af te zeggen? B-)
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:13:47 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Om af te zeggen? B-)
Ik ben altijd overal op voorbereid B-).
Get woke, go broke!
pi_138759460
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oké, wie nog meer? Barbusse, jij in voor een meet?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:14:07 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759476
Meatmeet :9~
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:14:15 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138759484
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oké, wie nog meer? Barbusse, jij in voor een meet?
Je vliegt even naar Malta? :+
pi_138759507
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Meatmeet :9~
Ja, we gaan vreten als beesten natuurlijk. :9
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:15:02 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_138759523
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

HGA! *O*
For great justice!
pi_138759525
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie zijn welkom hoor :+
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:15:15 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138759527
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:15 schreef Q. het volgende:

[..]

HGA! *O*
woei *O*
pi_138759528
quote:

[..]

Oh ja, even vergeten. :') Maar hij komt maar hierheen gewoon!
pi_138759560
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jullie zijn welkom hoor :+
Als ik ooit naar Malta kom, gaan we dan spareribs eten samen?
pi_138759653
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Als ik ooit naar Malta kom, gaan we dan spareribs eten samen?
Vind ik een goed plan :9
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:18:28 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759666
MaltaMeatMeet *O*.
Get woke, go broke!
pi_138759671
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vind ik een goed plan :9
Deal.
pi_138759699
quote:

[..]

Maar kom jij mee eten?
pi_138759722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
MaltaMeatMeet *O*.
Die kunnen we dan mooi hier houden, 50 meter van mijn flatje. :9~
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:20:14 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138759741
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die kunnen we dan mooi hier houden, 50 meter van mijn flatje. :9~
Klinkt als een goed plan :Y.
Get woke, go broke!
pi_138759757
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:15 schreef Q. het volgende:

[..]

HGA! *O*
Jij zin om in het weekend ofzo samen spareribs te eten?
pi_138759778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
MaltaMeatMeet *O*.
Erhm, betaal jij de vliegtickets?
pi_138759787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan :Y.
Leuk tentje, goed eten. En daarna kroegentocht!
pi_138759817
Hoe duur is een ticket naar Malta eigenlijk? Is dat met zo'n cheap Ryan Air vluchtje te doen?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:26:35 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138759957
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Sinceria het volgende:

Maar kom jij mee eten?
Dat zie ik tegen die tijd wel even.
pi_138760006
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Hoe duur is een ticket naar Malta eigenlijk? Is dat met zo'n cheap Ryan Air vluchtje te doen?
Iets over 200 euro, hoe verder vantevoren je boekt hoe goedkoper. Helaas geen goedkope Ryanair oid. Die was er vroeger wel, vanaf Eindhoven. Maar ik reis meestal via Düsseldorf, omdat dat dichterbij mijn ouders is.
pi_138760040
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zie ik tegen die tijd wel even.
Wanneer zou jou het beste uitkomen?
pi_138760053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iets over 200 euro, hoe verder vantevoren je boekt hoe goedkoper. Helaas geen goedkope Ryanair oid. Die was er vroeger wel, vanaf Eindhoven. Maar ik reis meestal via Düsseldorf, omdat dat dichterbij mijn ouders is.
Ik heb er eentje voor 156 euro gevonden. :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:30:00 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138760059
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:21 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Erhm, betaal jij de vliegtickets?
Dit soort dingen moet je niet aan me vragen he? O-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:30:23 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138760077
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef Sinceria het volgende:

Wanneer zou jou het beste uitkomen?
Als ik zin heb :P

Kijk maar eerst wie der komen en prik maar een datum. Kijk ik dan wel even
pi_138760087
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit soort dingen moet je niet aan me vragen he? O-).
Voor iedereen, niet alleen voor mij. }:|
pi_138760104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb er eentje voor 156 euro gevonden. :P
Best te doen toch?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:31:34 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138760118
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Voor iedereen, niet alleen voor mij. }:|
Dan is het antwoord, nee :7.
Get woke, go broke!
pi_138760145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Best te doen toch?
Vanaf Dusseldorf voor 90 euro, op zich te doen ja. :Y
pi_138760169
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik zin heb :P

Kijk maar eerst wie der komen en prik maar een datum. Kijk ik dan wel even
Dat is wat ik nu probeer te doen, kijken wie er eventueel willen komen. Maar niemand trekt zijn bek open.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:34:02 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138760200
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:33 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat is wat ik nu probeer te doen, kijken wie er eventueel willen komen. Maar niemand trekt zijn bek open.
Doe eens rustig joh, het idee bestaat net 10 min ofzo :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:35:25 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138760259
Heatwave! Heb jij die birth control in het kraanwater meme foto nog ergens?
Google wil m niet vinden voor me :'(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:37:12 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138760318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Heatwave! Heb jij die birth control in het kraanwater meme foto nog ergens?
Google wil m niet vinden voor me :'(
nee, ik zocht hem de vorige keer ook op 9gag, maar die zoekt op omschrijving.
Get woke, go broke!
pi_138760488
pi_138760503
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:32 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Vanaf Dusseldorf voor 90 euro, op zich te doen ja. :Y
Ticket al geboekt dus?
pi_138760555
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ticket al geboekt dus?
Als mijn vriend en ik een weekje zouden komen, mogen we dan bij jou slapen? Of zijn er supergoedkope hotels daar ofzo?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:46:41 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138760652
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:44 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Als mijn vriend en ik een weekje zouden komen, mogen we dan bij jou slapen? Of zijn er supergoedkope hotels daar ofzo?
O please laat je vriend niet ook bi zijn. Please God! Do not torture me like this!
L'Amour menaçant:
pi_138760675
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je weet toch goddomme wel wat een Liga Milk Break is?! Wat heb jij nou voor jeugd gehad!? :o

:P

Liga Champagne Break zeker :N
Daar ben ik te jong voor
pi_138760686
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O please laat je vriend niet ook bi zijn. Please God! Do not torture me like this!
Nope, die is hetero. :P
pi_138760718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daar ben ik te jong voor
Hoe kun je nou te jong zijn voor Liga Milk Break's? Die bestaan echt al eeuwen.
pi_138760744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als 'ie bi was geweest had ik hem al aan je voorgesteld hoor.
pi_138760831
pi_138760883
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:44 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat moet ik even met m'n meisje overleggen :P Maar hotels zijn hier niet zo duur hoor. Vanaf 109 euro per nacht, en dit is luxe :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:01:40 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138761130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Hoe kun je nou te jong zijn voor Liga Milk Break's? Die bestaan echt al eeuwen.
Precies. Ze bestonden er al toen ik leefde. En ze bestaan nog steeds. :P
Argument invalid.
L'Amour menaçant:
pi_138761152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat moet ik even met m'n meisje overleggen :P Maar hotels zijn hier niet zo duur hoor. Vanaf 109 euro per nacht, en dit is luxe :P
En als ik een compleet pakket wil boeken, naar welke plaats moet ik dan gaan? :)
pi_138761198
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En als ik een compleet pakket wil boeken, naar welke plaats moet ik dan gaan? :)
Wat bedoel je precies met compleet pakket? Resort?
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:04:45 #283
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761219
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Jij zin om in het weekend ofzo samen spareribs te eten?
Zin wel, tijd niet. Tenminste, dit weekend.
For great justice!
pi_138761275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met compleet pakket? Resort?
Hmm, nou ik heb er eentje gevonden in Sliema (?). Is dat ver van jullie rijden?
pi_138761299
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:07 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Hmm, nou ik hem er eentje gevonden in Sliema (?). Is dat ver van jullie rijden?
Mja, ik zit eigenlijk maar een beetje te fantaseren eigenlijk, want geld heb ik er niet voor. :')
pi_138761308
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Zin wel, tijd niet. Tenminste, dit weekend.
En het weekend daarop?
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:09:44 #287
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761343
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En het weekend daarop?
Ook al zo druk. :'(!
For great justice!
pi_138761357
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Ook al zo druk. :'(!
En het weekend daarop?
pi_138761402
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:07 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Hmm, nou ik heb er eentje gevonden in Sliema (?). Is dat ver van jullie rijden?
Het is Malta, niks is ver :') Sliema - St. Julians is max 15 minuutjes met de bus.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:11:32 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138761403
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En het weekend daarop?
Koningsdag..
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:11:49 #291
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761414
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En het weekend daarop?
Dan ben ik jarig en nog geen idee of ik een feestje geef en hoe ranzig dat gaat worden. B-)
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:12:00 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761419
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Koningsdag..
Oh ja, die eerst nog. :7
For great justice!
pi_138761420
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Koningsdag..
En het weekend daarop?
pi_138761425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is Malta, niks is ver :') Sliema - St. Julians is max 15 minuutjes met de bus.
Oh oké, ik wist niet dat het zo klein was daar allemaal. :P
pi_138761430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is dan het andere kant van het eiland
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:12:15 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761432
Ik ben gewoon te populair. ;(
For great justice!
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:12:27 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138761438
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En het weekend daarop?
Geen koningsdag..
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:12:43 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_138761446
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen koningsdag..
Q-dag! *O*
For great justice!
pi_138761525
Laat ik gewoon een datum ver in de toekomst plannen, of het Utrecht of Amsterdam wordt zoeken we nog wel uit dan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:16:28 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138761552
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef Sinceria het volgende:
Laat ik gewoon een datum ver in de toekomst plannen
Dat heeft volgens mij geen enkele nut, aangezien andere plannen altijd voor Fokmeets gaan. Dus dan blijft er nog weinig van over ;)
pi_138761558
Dus ik zeg zaterdag 7 mei 2014.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')