En dat is? Broze botten oid?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb jij niet wat ik heb, want het wordt lang niet altijd vastgesteldhet is niet normaal hoor, dat je zo vaak iets breekt. Zelfs bij jackass ging het vaker goed dan fout.
Je was gewoon een extreem druk jochie dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat is? Broze botten oid?
Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.
Ik denk dat mijn ouders echt knettergek werden van mij
Ach, je hebt tenminste geleefdquote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.
Klinkt als m'n neefjequote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Belsezar het volgende:
Q!![]()
[ afbeelding ]
Als ze nou ook nog bier hadden!
I will have plenty war stories when i am oldquote:
Oh bah en auw!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als m'n neefje
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Dat lijkt me nogal rot zeg.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens zo ontzettend beschermd opgevoed, niet normaalik moet misschien m'n auto wegdoen maar dan kom ik helemaal niet meer buiten in de winter, want als het ook maar een beetje gevroren heeft, durf ik niet meer
Mocht ik ooit een zoon krijgen en hij lijkt op mij dan ga ik toch echt aan een internaat denkenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je was gewoon een extreem druk jochie dus.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als m'n neefje
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook altijd mazzel, als kind wel eens de weg opgerend achter een skelter aan, finaal aangereden door een fiets op volle snelheid, helemaal open maar verder niets, en maar doordrammen dat ik nu toch echt op de skelter wou. Meer bloedverlies dan menselijk mogelijk leek, maar dat boeide niet.
jezusquote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb schroeven en een titanium plaatje in mijn enkel gehad. Ik zat achterop een scooter en de rijder ging te vlak langs een paaltje en die raakte mijn enkel met 60 of 70 per uur
Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus
Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Ik had wel rare dingen, maar om de een of andere reden nooit echt heftig.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus
Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Ach we kunnen gelukkig wel lekker interessant doen op feestje met onbekende mensenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar.Was op een feestje en iemand heeft er hechtpleisters opgedaan toen, verder niks meer aan gedaan.
Ik heb er nooit naar laten kijken maar fietsen, lopen, regelmatig een pijnscheut die je helemaal in je keel voeldequote:Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!
Got to love adrenalinequote:Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had wel rare dingen, maar om de een of andere reden nooit echt heftig.
Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken.
Ik wil echt nooit kinderen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had wel rare dingen, maar om de een of andere reden nooit echt heftig.
Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken.
Ja, leuke trucs uitvoeren met je vingers enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ach we kunnen gelukkig wel lekker interessant doen op feestje met onbekende mensen
Mijn litteken op mijn voorhoofd is iets wat ik denk wel een paar honderd keer heb besproken
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Ook ooit een keer aangereden in de auto als kind achterin, van de zijkant geschept, iedereen in paniek en ik stond er gewoon tegen de andere bestuurder te beredeneren dat hij had moeten stoppen.
Ik was 11.
Ik raak door dat soort dingen gewoon nooit in paniek lijkt welquote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Got to love adrenaline
Als dat ooit nog eens als drug uitkomt ga ik het echt wel proberen
Precies! Mijn verkeerd gegroeide rib laten zien, of mijn stopcontact litteken op mijn voorhoofdquote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, leuke trucs uitvoeren met je vingers enzo
Herkenbaar, zowel van die stuitjespijn als dat verschuivende botje.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nooit naar laten kijken maar fietsen, lopen, regelmatig een pijnscheut die je helemaal in je keel voelde
En een keer in de dierentuin bijna op m'n bek gegaan, daarbij is er een botje in m'n voet verschoven. We waren met de fiets met school, werd ik naar school gebracht met de auto met de fiets achterin. 'Ja fiets nu maar naar huis.' Hork, dat kan ik toch niet, dat is nou juist het hele probleem.
Gelukkig woonde ik dichtbij, onder aan de berg, dus hoefde ik alleen maar te remmen en te sturen. Soms schiet dat botje nog verkeerd, voelt als een soort kramp maar dan erger. En dan hoor je een knik en dan zit ie weer terug op z'n plek.
Ik kan mijn voeten in mijn oksels leggen terwijl ik sta, sommige mensen worden er misselijk van!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, leuke trucs uitvoeren met je vingers enzo
Harry, ben jij het?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Mijn verkeerd gegroeide rib laten zien, of mijn stopcontact litteken op mijn voorhoofd
Ik nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Herkenbaar, zowel van die stuitjespijn als dat verschuivende botje.
[..]
Ik kan mijn voeten in mijn oksels leggen terwijl ik sta, sommige mensen worden er misselijk van!
Ik ben echt een enorme stresskip, dat heb ik van m'n moeder. Begint eindelijk minder te worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik raak door dat soort dingen gewoon nooit in paniek lijkt wel.
Afgelopen vakantie vlucht gemist teug naar huis, broertje totaal van slag af, bijna janken, 10 peuken roken in 10 min, en ik heb eerst gewoon mijn lunch opgegeten en ben eens een andere vlucht gaan boeken.
Ik spoor echt niet.
Daar was laatst iets over op discovery, mensen die in momenten van crisis extreem kalm en rationeel blijven. Schijnt iets te zijn in je hoofd waardoor je zo bent. Ik heb exact hetzelfdequote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik raak door dat soort dingen gewoon nooit in paniek lijkt wel.
Afgelopen vakantie vlucht gemist teug naar huis, broertje totaal van slag af, bijna janken, 10 peuken roken in 10 min, en ik heb eerst gewoon mijn lunch opgegeten en ben eens een andere vlucht gaan boeken.
Ik spoor echt niet.
Ik was vroeger heel lenig, ik kon mezelf bijna dubbelvouwen. Nu ben ik zo stijf als een hork, kom amper de fiets op. Ik ben ook veel te zwaarquote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Herkenbaar, zowel van die stuitjespijn als dat verschuivende botje.
[..]
Ik kan mijn voeten in mijn oksels leggen terwijl ik sta, sommige mensen worden er misselijk van!
Mijn stress is irrationeel vaak, maar nooit tijdens een situatie, altijd voor- of achteraf bij dingen. Ik maal en pieker over dingen, maar tijdens calamiteiten lijk ik wel gewoon alles van buitenaf te bekijken en het als een soort scheidsrechter te beoordelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme stresskip, dat heb ik van m'n moeder. Begint eindelijk minder te worden.
Ik heb dat niet. Ik ga krijsen en janken.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar was laatst iets over op discovery, mensen die in momenten van crisis extreem kalm en rationeel blijven. Schijnt iets te zijn in je hoofd waardoor je zo bent. Ik heb exact hetzelfde
Raar is dat toch, wel handigquote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar was laatst iets over op discovery, mensen die in momenten van crisis extreem kalm en rationeel blijven. Schijnt iets te zijn in je hoofd waardoor je zo bent. Ik heb exact hetzelfde
Ja zeker, ik heb het redelijk vaak goed kunnen gebruikenquote:
Zo'n vent heb ik wel nodigquote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker, ik heb het redelijk vaak goed kunnen gebruikenMensen schreeuwend en jankend om mij heen en dan precies weten wat er moet gebeuren en welke stappen te nemen.
Ja, heb het ook bij minder serieuze situaties hoor, mensen allemaal tegen elkaar blaten en ik de enige die gewoon wat doetquote:Op donderdag 10 april 2014 23:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker, ik heb het redelijk vaak goed kunnen gebruikenMensen schreeuwend en jankend om mij heen en dan precies weten wat er moet gebeuren en welke stappen te nemen.
Nou je kan zelfs kiezen! HW of ikquote:
Ja, om 12 uur naar bed gaan en om 2 uur nog liggen nadenken over dingen van 10 jaar terug of over dingen die totaal niet van belang zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heb het ook bij minder serieuze situaties hoor, mensen allemaal tegen elkaar blaten en ik de enige die gewoon wat doet.
Maar wel om de domste dingen kunnen liggen malen in je bed.
Zoiets ja, of bij crushes iets sms'en en dan 100 keer checken of je niet iets stoms gezegd hebt ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou je kan zelfs kiezen! HW of ik
[..]
Ja, om 12 uur naar bed gaan en om 2 uur nog liggen nadenken over dingen van 10 jaar terug of over dingen die totaal niet van belang zijn
Ik heb dat alleen als ik de situatie overzie.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof... Vet.. Cool.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik blijf meestal ook vrij rustig. Bij een medisch noodgeval ben ik meestal wel een van de eersten ter plaatse. Later krijg ik er wel last van, dat wel. Mijn moeder heeft iemand door middel van hartmassage gereanimeerd trouwens laatst, zijn leven gered. Echt respect daarvoor, ze zei dat het ook op de automatische piloot ging.
Ze deed het samen met iemand die de ademhaling verzorgde, samen konden ze het lang genoeg rekken tot de ambulance er was om hem schokken toe te dienen. Hij was er anders gewoon geweest. Zijn vrouw stond erbij, lijkt me echt bizar.quote:
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, of bij crushes iets sms'en en dan 100 keer checken of je niet iets stoms gezegd hebt ofzo.
Bij mij is dat met medische dingen gekomen toen mijn vader ziek werd en thuis verzorgd werd omdat hij uitbehandeld was. Toen moest ik de nachtwacht houden en er zijn meerdere momenten geweest dat ik 112 heb moeten bellen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik blijf meestal ook vrij rustig. Bij een medisch noodgeval ben ik meestal wel een van de eersten ter plaatse. Later krijg ik er wel last van, dat wel. Mijn moeder heeft iemand door middel van hartmassage gereanimeerd trouwens laatst, zijn leven gered. Echt respect daarvoor, ze zei dat het ook op de automatische piloot ging.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze deed het samen met iemand die de ademhaling verzorgde, samen konden ze het lang genoeg rekken tot de ambulance er was om hem schokken toe te dienen. Hij was er anders gewoon geweest. Zijn vrouw stond erbij, lijkt me echt bizar.
quote:
Is echt idioot, dat je bij dingen die je eigenlijk zeker weet zo kan twijfelen en bij stress-situaties gewoon 100% zeker weet dat je het goeie doet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook"Weet ik zeker dat ik niks raars heb gezegd?" Ja dat weet je zeker. Toch nog maar even checken. 2 minuten later zelfde verhaal
[..]
Bij mij is dat met medische dingen gekomen toen mijn vader ziek werd en thuis verzorgd werd omdat hij uitbehandeld was. Toen moest ik de nachtwacht houden en er zijn meerdere momenten geweest dat ik 112 heb moeten bellen.
Mijn volkomen fitte vader heeft nu met een tussenpoos van jaren twee keer een hartstilstand gehad en zijn geheugen gaat sterk achteruit. Moeilijk om dat soort dingen te accepteren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:
Bij mij is dat met medische dingen gekomen toen mijn vader ziek werd en thuis verzorgd werd omdat hij uitbehandeld was. Toen moest ik de nachtwacht houden en er zijn meerdere momenten geweest dat ik 112 heb moeten bellen.
Slaap lekker!quote:
Ik moet er echt niet aan denkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn volkomen fitte vader heeft nu met een tussenpoos van jaren twee keer een hartstilstand gehad en zijn geheugen gaat sterk achteruit. Moeilijk om dat soort dingen te accepteren.
Ik denk mensen zoals wij normaal twijfelen over dingen die normaal zijn en als er een extreme situatie is we overschakelen naar een automatische piloot die rationeel heel sterk is. Puur omdat je dan geen ruimte of tijd hebt om te twijfelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt idioot, dat je bij dingen die je eigenlijk zeker weet zo kan twijfelen en bij stress-situaties gewoon 100% zeker weet dat je het goeie doet.
Ik moet gewoon nooit ergens over nadenken.
ik had de vaste telefoon gepakt en ben naar buiten gerend. Dacht pas een paar dagen van: goh, dat ding heeft een goed bereikquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef HeatWave het volgende:
Nog zoiets, ik was 7 ofzo, en de zolder van ons huis stond in de fik, ik ben naar buiten gegaan en heb bij de buren aangebeld, hallo ons huis staat in de fik, kunt u de brandweer bellen.
Waarom ik niet naar mijn ouders' slaapkamer ben gegaan weet ik ook niet.
Op een gegeven moment kan je niets anders doen dan accepteren. Je word boos, woedend, verdrietig en dan komt het punt dat het nou eenmaal zo is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn volkomen fitte vader heeft nu met een tussenpoos van jaren twee keer een hartstilstand gehad en zijn geheugen gaat sterk achteruit. Moeilijk om dat soort dingen te accepteren.
Denk het. Toen mijn moeder overleed werd ik gebeld door mijn broertje die toen al bij mijn ouders thuis was, die 2 waren gewoon totaal de weg kwijt terwijl ik moest helpen om mijn moeder uit haar bed moest tillen. Zij konden zoiets totaal niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk mensen zoals wij normaal twijfelen over dingen die normaal zijn en als er een extreme situatie is we overschakelen naar een automatische piloot die rationeel heel sterk is. Puur omdat je dan geen ruimte of tijd hebt om te twijfelen.
Mijn moeder zegt dat ook weleens over mij, voel jij eigenlijk wel iets?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het. Toen mijn moeder overleed werd ik gebeld door mijn broertje die toen al bij mijn ouders thuis was, die 2 waren gewoon totaal de weg kwijt terwijl ik moest helpen om mijn moeder uit haar bed moest tillen. Zij konden zoiets totaal niet.
Ik denk soms echt dat ik een emotie-gen mis, maar dan soms barst er bij mij iets los dat dat totaal ontkracht.
Conclusie, ik ben volkomen verkniptquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ook weleens over mij, voel jij eigenlijk wel iets?
En dan eens in de zoveel tijd komt er een momentje dat ik kennelijk toch emoties heb.
En bedankt, ik dus ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Conclusie, ik ben volkomen verknipt.
Slaap lekker!quote:
Kloptquote:
Als ik emotionele mensen op tv zie denk ik ook vaak van, stel watjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wij weten het van onszelf en komen er voor uit, dat ontbreekt bij heel veel mensen denk ik. Al zie je het hier op FOK! meer dan IRL.
Snap niet dat mensen kunnen denken dat sommigen totaal niets voelen. Dat ze het niet tonen of niet hetzelfde ervaren als 'normale' mensen, betekent niet dat er geen emotie inzit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef Belsezar het volgende:
Mijn moeder zegt dat ook weleens over mij, voel jij eigenlijk wel iets?
Vaak wel idd, ik denk dat zoiets van, grow a pairquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik emotionele mensen op tv zie denk ik ook vaak van, stel watjes
Inderdaad, weten dat je zo bent is al een flinke stap op zich
Ik ben precies zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak wel idd, ik denk dat zoiets van, grow a pair.
Sowieso weten wie je bent, en hoe je bent en daar mee kunnen leven scheelt. Al is er bij mij ook nog wel ruimte voor verbetering, mijn gebrek aan empathie is soms best lastig.
Ik geef best om mensen, maar wel alleen om mensen die ik ken, mensen die ik niet ken doen me helemaal niets.
Zo ongeveer iedereen dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:31 schreef Belsezar het volgende:
Slaap lekker voor de mensen die naar bed gaan
Net de wekker een klap gegeven. Douchen, thee en de auto inquote:
Ach, het is bijna weekend.quote:
Volgende week maar 4, de week erna maar 3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En volgende week en de week daarop maar 4 werkdagen!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En volgende week en de week daarop maar 4 werkdagen!![]()
9 uur op een dag hou ik helemaal niet vol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgende week maar 4, de week erna maar 3.
Ga je met 36 uur niet 4x9?
Je hebt al geen reistijd en je wint een dag. Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
9 uur op een dag hou ik helemaal niet vol.De 8 haal ik al bijna niet.
Ik zou dan de andere 4 dagen zo enorm moe zijn dat ik helemaal niets meer zou kunnen, ook de andere 3 dagen niet meer. Dus ik doe het maar niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt al geen reistijd en je wint een dag. Ik zou het wel weten.
Het is dat het niet bij mijn functie past
Volgens mij moet je eens naar een medisch specialist als je dat al niet aan kan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou dan de andere 4 dagen zo enorm moe zijn dat ik helemaal niets meer zou kunnen, ook de andere 3 dagen niet meer. Dus ik doe het maar niet.
Ik zou het juist overwegen als ik veel reistijd had. Als je er toch zo bent, maakt die 4 uur op vrijdag niet zo uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt al geen reistijd en je wint een dag. Ik zou het wel weten.
Het is dat het niet bij mijn functie past
9 werkt prima, ik doe het al jarenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
9 uur op een dag hou ik helemaal niet vol.De 8 haal ik al bijna niet.
Ik ben een bijzonder type.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eens naar een medisch specialist als je dat al niet aan kan.
Hele volksstammen hebben al een uur heen en een uur terug reistijd.
Ik werk toch al een dagje per week structureel thuis, dat is ook bijna vrij zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het juist overwegen als ik veel reistijd had. Als je er toch zo bent, maakt die 4 uur op vrijdag niet zo uit.
Ja, daarom hebben ze dat hier liever nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk toch al een dagje per week structureel thuis, dat is ook bijna vrij zijn.
Dan heb je win win.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het juist overwegen als ik veel reistijd had. Als je er toch zo bent, maakt die 4 uur op vrijdag niet zo uit.
Ik heb dagen thuis gewerkt van 7:00 tot 19:00. Dat kunnen ze op het werk vergetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze dat hier liever niet.
Precies waarom het hier ook zo goed als afgeschaft is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk toch al een dagje per week structureel thuis, dat is ook bijna vrij zijn.
Ja, maar dat heb je niet onafgebroken gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dagen thuis gewerkt van 7:00 tot 19:00. Dat kunnen ze op het werk vergeten
Wij zitten op 0,7 werkplek per FTE, dan moet je wel thuiswerken. Er is gewoon niet genoeg ruimte in het gebouw.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies waarom het hier ook zo goed als afgeschaft is.
Als ik thuiswerk is de intensiteit wel minder maar ik ga wel altijd veel langer door. En met meer energie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dagen thuis gewerkt van 7:00 tot 19:00. Dat kunnen ze op het werk vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |