abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138748989
For great justice!
pi_138749235
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

heb jij niet wat ik heb, want het wordt lang niet altijd vastgesteld :D het is niet normaal hoor, dat je zo vaak iets breekt. Zelfs bij jackass ging het vaker goed dan fout.
En dat is? Broze botten oid?

Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.

Ik denk dat mijn ouders echt knettergek werden van mij :')
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_138749286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn oorzaak echt was dat ik gewoon geen angst kende als kind en puber. Ik sprong van betonsilos, sprong van de eerste verdieping van huizen, ging met mijn crossfietsje in halfpipes en van glijbanen af, sprong van hoge bruggen af het water in, ik vocht vaak, nam risicos met voetbal die niet zo slim waren, etc. Zo kan ik er nog legio opnoemen.

Je was gewoon een extreem druk jochie dus. :P
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:26:21 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138749294
quote:

[..]

Ach, je hebt tenminste geleefd :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_138749316
Q! :D

Als ze nou ook nog bier hadden!
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_138749435
quote:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Tap tap tap
pi_138749451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Belsezar het volgende:
Q! :D

[ afbeelding ]

Als ze nou ook nog bier hadden!
O+
For great justice!
pi_138749482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, je hebt tenminste geleefd :P.
I will have plenty war stories when i am old :P
pi_138749485
Ik ben trouwens zo ontzettend beschermd opgevoed, niet normaal :') ik moet misschien m'n auto wegdoen maar dan kom ik helemaal niet meer buiten in de winter, want als het ook maar een beetje gevroren heeft, durf ik niet meer :')
Tap tap tap
pi_138749504
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Ik weet nog toen hij een jaar of 12 was en achter op een fiets had gezeten en met z'n voet en enkel tussen de spaken was gekomen, en hij had slippers aan. Nondeju.
Oh bah en auw!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:30:45 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138749532
Ik had ook altijd mazzel, als kind wel eens de weg opgerend achter een skelter aan, finaal aangereden door een fiets op volle snelheid, helemaal open maar verder niets, en maar doordrammen dat ik nu toch echt op de skelter wou. Meer bloedverlies dan menselijk mogelijk leek, maar dat boeide niet :').
Get woke, go broke!
pi_138749618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens zo ontzettend beschermd opgevoed, niet normaal :') ik moet misschien m'n auto wegdoen maar dan kom ik helemaal niet meer buiten in de winter, want als het ook maar een beetje gevroren heeft, durf ik niet meer :')
Dat lijkt me nogal rot zeg. :o Ik heb momenteel ook wel een beetje last van straatvrees, maar dat komt omdat ik liever geen epileptisch insult ver van huis krijg.
pi_138749659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Je was gewoon een extreem druk jochie dus. :P
Mocht ik ooit een zoon krijgen en hij lijkt op mij dan ga ik toch echt aan een internaat denken :Y
pi_138749763
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klinkt als m'n neefje ;(
Herkenbaar!

Ik heb schroeven en een titanium plaatje in mijn enkel gehad. Ik zat achterop een scooter en de rijder ging te vlak langs een paaltje en die raakte mijn enkel met 60 of 70 per uur :')
pi_138749814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook altijd mazzel, als kind wel eens de weg opgerend achter een skelter aan, finaal aangereden door een fiets op volle snelheid, helemaal open maar verder niets, en maar doordrammen dat ik nu toch echt op de skelter wou. Meer bloedverlies dan menselijk mogelijk leek, maar dat boeide niet :').
Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
Tap tap tap
pi_138749901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Ik heb schroeven en een titanium plaatje in mijn enkel gehad. Ik zat achterop een scooter en de rijder ging te vlak langs een paaltje en die raakte mijn enkel met 60 of 70 per uur :')
jezus :')
Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Tap tap tap
pi_138749935
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb een keer een schaar in m'n vinger gezet. Nou ja, ik was uitgeschoten. Wat ik als zesjarige met zo'n grote schaar deed? Geen idee. M'n moeder heeft m'n hand ingetaped en me naar school gebracht. Werd m'n hand helemaal blauw en begon het door de tape heen te bloeden. Naar de huisarts, die wilde het hechten. Maar ik was/ben een huilerig blaag dus dat ding niet, heeft ie het gelijmd.
Ik weet nog precies hoe die schaar eruitzag en ik raak die die soort niet meer aan.
Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar. :') Was op een feestje en iemand heeft er hechtpleisters opgedaan toen, verder niks meer aan gedaan. :P
pi_138749997
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wel een keer achter op een oude fiets gezeten die niet echt goed veerde en toen had ik dus serieus een blauw stuitje (interessant gehannes met een spiegel) en kon ik een paar weken niet liggen of in een bus of auto zitten. Ik HAAT het om achter op de fiets te zitten. Grondige haat. Ik vind het doodeng.
Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!
  donderdag 10 april 2014 @ 23:39:50 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750023
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had wel rare dingen, maar om de een of andere reden nooit echt heftig.

Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken :P.
Get woke, go broke!
pi_138750081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:38 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb een keer een biertje in een dronken bui open gepeuterd met een grote schaar. :') Was op een feestje en iemand heeft er hechtpleisters opgedaan toen, verder niks meer aan gedaan. :P
Ach we kunnen gelukkig wel lekker interessant doen op feestje met onbekende mensen ;)

Mijn litteken op mijn voorhoofd is iets wat ik denk wel een paar honderd keer heb besproken :P
  donderdag 10 april 2014 @ 23:41:43 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138750123
Ook ooit een keer aangereden in de auto als kind achterin, van de zijkant geschept, iedereen in paniek en ik stond er gewoon tegen de andere bestuurder te beredeneren dat hij had moeten stoppen.

Ik was 11 :').
Get woke, go broke!
pi_138750155
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oh ja, mijn stuitje heb ik ook nog gebroken, helemaal vergeten! Maar dat doet zeer zeg, je stuitje!
Ik heb er nooit naar laten kijken maar fietsen, lopen, regelmatig een pijnscheut die je helemaal in je keel voelde :')
En een keer in de dierentuin bijna op m'n bek gegaan, daarbij is er een botje in m'n voet verschoven. We waren met de fiets met school, werd ik naar school gebracht met de auto met de fiets achterin. 'Ja fiets nu maar naar huis.' Hork, dat kan ik toch niet, dat is nou juist het hele probleem.
Gelukkig woonde ik dichtbij, onder aan de berg, dus hoefde ik alleen maar te remmen en te sturen. Soms schiet dat botje nog verkeerd, voelt als een soort kramp maar dan erger. En dan hoor je een knik en dan zit ie weer terug op z'n plek.
Tap tap tap
pi_138750183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ooit een keer op een hek geklommen met betonnen palen, boven op de paal gezeten tot wat franse kinderen tegen me begonnen te schreeuwen (was in frankrijk) bleek dat ik mijn bovenbeen opengehaald had aan het hekdraad, zeker zo'n 10cm diep, hele onderbeen was rood van het bloed, niets van gevoeld en gewoon er af geklommen en naar mijn ouders gelopen, die bijna flauw vielen van het bloed, ik vond het allemaal zwaar overtrokken :P.
Got to love adrenaline :Y

Als dat ooit nog eens als drug uitkomt ga ik het echt wel proberen :Y
pi_138750185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wil echt nooit kinderen.
Tap tap tap
  donderdag 10 april 2014 @ 23:43:16 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138750204
Loop ik de coupe uit.. vergeet ik mn boek. Eoepen de jongens me wel met 'mevrouw' terug.
Maar verder zijn ze eng :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')